Όπου βρεθούν κι όπου σταθούν οι ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ συνεργέτες των ΝΑΖΙ θέτουν σε αμφισβήτηση ακόμα και την εθνικότητα του πληθυσμού της Μακεδονίας! Αν Τρεμόπουλος κι ο Τριαρίδης ΔΕΝ ήταν Έλληνες και οι ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ πρόγονοί τους ... παρίσταναν τους Έλληνες... ΔΕΝ είναι δικό μας πρόβλημα. Ποτέ και κανείς δεν τους επέβαλλε να ΜΕΙΝΟΥΝ στην Ελλάδα, ούτε ποτέ ΕΚΛΕΙΣΑΝ τα σύνορα για όσους θέλησαν να επιστρέψουν στις πατρίδες τους με την αναταλλαγή πληθυσμών.
Τι εθνικότητας ήταν αυτοί που ζούσαν στην Θεσσαλονίκη μας το λένε πηγές που δεν ΠΛΟΥΤΙΣΑΝ από την προπαγάνδα και το πρακτοριλίκι των σημερινών γενίτσαρων που προσπαθούν να μπουν στην Ευρωβουλή και να θησαυρίσουν με δικά μας έξοδα.
Ακόμα μία μαρτυρία από το 1517 από το εξαίρετο History of Macedonia
O Nicolas De Nicolay ήταν γεωγράφος και περιηγητής. Γεννήθηκε στο La Grave (Haute–Alpes) της Γαλλίας το 1517. Επί 16 χρόνια πραγματοποίησε πολλά ταξίδια στα περισσότερα κράτη της Δυτικής Ευρώπης και επισκέφθηκε τις χώρες της Οθωμανικής Ανατολής. Η Μαρτυρία του, το 1551 για τον πληθυσμό της Θεσσαλονίκης είναι πλήρως αποκαλυπτική.
Στα Ελληνικά:
[...] Η κυριότερη πόλη [της Μακεδονίας] είναι η Θεσσαλονίκη η οποία εκλαϊκευμένα αποκαλείται Σαλονίκη. Ο άγιος Παύλος, που υπήρξε απόστολος του Ιησού Χριστού, απηύθυνε στον λαό
της πολλές ωραίες και άγιες επιστολές. Αυτή η πόλη, που ακόμα και σήμερα είναι πολύ ξακουστή και πλούσια, κατοικείται από τρεις ισχυρές εθνότητες, διαφορετικού θρησκεύματος, τους χριστιανούς Έλληνες, τους Εβραίους και τους Τούρκους. Αλλά ο αριθμός των Εβραίων, που είναι όλοι τους πολύ πλούσιοι έμποροι, είναι και ο μεγαλύτερος. Οι Εβραίοι διατηρούν στην πόλη αυτή ογδόντα συναγωγές.
Το κάλυμμα της κεφαλής τους αποτελείται από ένα τουλμπάνι στο χρώμα του κρόκου. Αυτό των χριστιανών Ελλήνων είναι γαλάζιο και των Τούρκων πεντακάθαρο λευκό. Τελικά, χάρη στη διαφορά των χρωμάτων ξεχωρίζουν μεταξύ τους. Όσον αφορά στις ρόμπες τους, είναι όλες μακριές, όπως όλων των άλλων κατοίκων της Ανατολής [...].
ΕΣΥ...ΠΟΙΟΝ ΑΛΗΤΑΡΑ ,ΨΕΥΤΗ ,ΚΛΕΦΤΗ και ΓΕΝΙΤΣΑΡΟ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ;;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου