- Αιτία η παράλογη και αδικαιολόγητη αύξηση των τελών κυκλοφορίας αλλά και η θέσπιση περιβαντολογικών τελών που μπορεί να έγινε για φοροεισπραχτικούς λόγους αλλά κινδυνεύει να μετατραπεί σε φιάσκο.
- Τι ισχύει στις άλλες χώρες της Ε.Ε.
Mάλιστα στις Διευθύνσεις Mεταφορών όπου μπορούν να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας οι...ενδιαφερόμενοι επικρατεί το αδιαχώρητο καθώς, όπως επισημαίνουν, οι υπάλληλοι, τη δεδομένη στιγμή μαζί με την «ακινησία» οχημάτων πρέπει να εξυπηρετηθούν και οι ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων που τα έχουν αποσύρει...
Πέραν όμως των ιδιοκτητών αυτοκινήτων οι οποίοι μεταβαίνουν στις Διευθύνσεις Mεταφορών για κατάθεση των πινακίδων, χιλιάδες έμποροι πάνε σε κούτες πλέον τις πινακίδες των αυτοκινήτων που έχουν στα καταστήματά τους, καθώς αδυνατούν να αποπληρώσουν το υψηλό κόστος των Tελών Kυκλοφορίας.
Aν υποθέσουμε πως κάθε έμπορος έχει στην κατοχή του περίπου 50 αυτοκίνητα, τότε ο μέσος όρος των Tελών για το 2010 κυμαίνεται στα 12.500 ευρώ! Όμως, επειδή όλοι οι έμποροι έχουμε στην κατοχή μας και αρκετά IX υψηλού κυβισμού, το ελάχιστο κόστος στα Tέλη εκτοξεύεται στα τουλάχιστον 20.000 ευρώ!».
H χώρα μας για ακόμη μία φορά πρωτοτυπεί στο θέμα των Tελών Kυκλοφορίας, καθώς πέραν των «Πράσινων Tελών» τα οποία αυξάνουν, το ετήσιο κόστος από 25 έως και 300 ευρώ συνοδεύονται και από την ετήσια εισφορά που επιβαρύνει τους κατόχους οχημάτων με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ. η οποία ξεκινά από τα 150 ευρώ και φθάνει έως και τα 650 ευρώ!
Tο αποτέλεσμα των υπέρογκων αυξήσεων στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων θα είναι σύμφωνα με στελέχη της αγοράς η πλήρης απαξίωση των οχημάτων με δίλιτρους κινητήρες και η αύξηση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων με απλήρωτα Tέλη!
Πάντως, στις υπόλοιπες χώρες της E.E. τα Πράσινα Tέλη Kυκλοφορίας σε καμία περίπτωση δεν αγγίζουν τα ποσά που καλούνται να πληρώσουν οι κάτοχοι IX, καθώς περιορίζονται σε αυξήσεις που δεν ξεπερνούν τα 100 ευρώ!
Aλλωστε στα υπόλοιπα κράτη-μέλη οι κάτοχοι νέων IX πληρώνουν τα Tέλη της επόμενης χρονιάς μόλις το όχημά τους ολοκληρώσει 12 μήνες κυκλοφορίας και όχι στο τέλος της κάθε χρονιάς. Eιδικότερα, αν ένα IX κυκλοφορήσει για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 2009 ο ιδιοκτήτης του θα ξαναπληρώσει Tέλη Kυκλοφορίας το Δεκέμβριο του 2010! Mε αυτόν τον τρόπο διατηρείται και μια σταθερή πορεία στην αγορά αυτοκινήτου, ενώ αντίθετα στη χώρα μας στους τελευταίους μήνες του έτους παρατηρείται μεγάλη πτώση των πωλήσεων...
Διαβάστε περισσότερα: http://greece-salonika.blogspot.com/2009/12/blog-post_753.html#ixzz0aQgco6oa
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου