"Προσπαθώ να επικοινωνήσω εδώ και 2 μέρες με τον ΟΣΕ για να πάρω πληροφορίες για κάποια δρομολόγια εξωτερικού.
Δοκίμασα το 1110- μόνο ηχογραφημένο μήνυμα
Δοκίμασα το 210-5297777 (το τηλέφωνο δηλαδή που υποδεικνύει ο ΟΣΕ να επικοινωνούν οι πολίτες αντί του 1110) και έδειχνε συνεχώς κατειλημμένο. Όταν κάποια στιγμή απάντησαν με παρέπεμψαν σε άλλα δύο νούμερα
α) 210-3621039- μου είπαν ότι δεν είναι αυτοί αρμόδιοι ...
β) 210-3627947- ακόμα δεν μου έχει απαντήσει κανείς
Είδα και απόειδα, είπα να δοκιμάσω στα γραφεία εξυπηρέτησης στη Θεσσαλονίκη.
Πήρα το 2310-517517 (το τηλ. του Σιδ.Σταθμού Θεσ/νίκης) στο οποίο δεν απαντάει κανείς
Πήρα το 2310-517518 (το 2ο τηλ. του Σιδ.Σταθμού Θεσ/νίκης) στο οποίο επίσης δεν απαντάει κανείς
Δοκίμασα και το τηλέφωνο στα γραφεία του ΟΣΕ στην Αριστοτέλους , 2310 598120, στο οποίο απάντησε μία δεσποινίς και η οποία με απότομο τρόπο μου είπε ότι δεν είναι αρμόδια καθώς εκεί είναι διεύθυνση εμπορευμάτων....
Και ρωτάω, πόσα ακόμα τηλέφωνα πρέπει να πάρω μέχρι να πάρω τις πληροφορίες που χρειάζομαι;;;
Τόσο δύσκολο είναι να φτιάξουν μία ιστοσελίδα της προκοπής ώστε να κλείνουμε τα εισιτήρια μας από εκεί χωρίς να χρειάζεται να έχουμε καμία επαφή με αυτούς τους βολεμένους;;;
Μακάρι να τον ιδιωτικοποιήσουνε και τον ΟΣΕ άμεσα μπας και αρχίσει κάτι να δουλεύει σωστά!!!"
Μία απογοητευμένη πολίτης
Πρέπει να μετράμε 10.000 βήματα την ημέρα ή κάτι άλλο για να έχουμε οφέλη
στην υγεία μας
-
Στην εποχή της καθιστικής ζωής ο καθημερινός στόχος βημάτων είναι ένας
απλός και αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε τα επίπεδα δραστηριότητάς
σας. Μέ...
Πριν από 17 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου