Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

"Απορώ πώς έβαλαν αυτή την χώρα στην Ευρωπαική Ένωση..."



"Πέρασα τις χριστουγεννιάτικες διακοπές μου στην Βουλγαρία και συγκεκριμένα στο BANSKO.
Κατά την επιστροφή μου δεν πίστευα στα αυτιά μου μ αυτά που μου είπαν δύο τροχονόμοι σε δύο διαφορετικά μπλόκα όπου με σταμάτησαν για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας.
Την πρώτη φορά,αφού μου έγραψε την κλήση ο αστυνομικός ...
μου είπε να πάω στο βανάκι που είχαν για να την υπογράψω. Εκεί μου είπε σε πολύ καλά ελληνικά οτι αν του δώσω 20€ καθάρισα.Μάλιστα έκλεισε και ένα μικρό φως που είχε το βαν την ώρα που του έδινα τα λεφτά.
Μετά απο περίπου 50 χλμ. με σταμάτησαν πάλι για τον ίδιο λόγο.Ψιλιασμένος καθώς ήμουν τον ρώτησα εγώ πρώτος αν μπορούμε να κάνουμε κάτι...Φυσικά έδωσα άλλα 20€ και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Τα συμπεράσματα δικά σας."

2 σχόλια:

  1. ... δηλαδή, μόλις μπήκες από τα σύνορα στην Ελλαδίτσα μας, άλλαξε κάτι;
    ... έχεις πάει καθόλου για συναλλαγή στην Εφορία;
    ... στην Πολεοδομία;
    ... στο Δασαρχείο;
    ... καλή σου ημέρα ...
    ... έρρωσο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδη ειχα σχεση με μια κοπελα απο την Βουλγαρια και ειχα παει και στην Σοφια , ετσι ειναι τα πραγματα σε αυτην την χωρα . Υπαρχει αφθονη διαφθορα στον δικο μας κρατικο μηχανισμο , αλλα δεν σε ανγκαζει καποιος να πληρωσεις αλλιως θα σε κλεισει φυλακη η` θα σου κανει ζημια . Στην Βουλγαρια δεν χρειαζεται να κανεις παραβαση για να σε γραψουν , αν σε << κοψουν >> οτι αντεχεις οικονομικα σου <> παραβασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή