Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

MISS PLASTIC ΟΥΓΓΑΡΙΑ 2009

ΟΙ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟΙ ΠΙΘΗΚΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ

HIGH TECH ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΖΩΑ ΣΤΟ ΤΟΡΟΝΤΟ-ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΛΑΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ...

Οργανώνονται οι κάτοικοι στο Κέντρο.....



Ο ιερέας του Αγίου Κων/νου Ομονοίας με κατοίκους της περιοχής
ίδρυσαν την Κίνηση Πολιτών Κέντρου Αθήνας.
Κάνε κλίκ στην εικόνα.

Αθηναίος

«Ζωής Τάση, Θησείου Στάση!»



Με το μήνυμα αυτό, 60 εθελοντικοί οργανισμοί σας προσκαλούν για 8η συνεχή χρονιά σε μια ανοιχτή γιορτή αφιερωμένη στον Εθελοντισμό και την ανιδιοτελή προσφορά, το Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009, από τις 10.00 π.μ. έως τις 10.00 μ.μ., στον πεζόδρομο Αποστόλου Παύλου στο Θησείο.

Η Γιορτή Εθελοντισμού είναι ανοιχτή προς όλους! Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους ίδιους τους εθελοντικούς οργανισμούς και το έργο τους στην ανοιχτή έκθεση ενημερωτικού υλικού στον πεζόδρομο του Θησείου, που ξεκινά έξω από τον αντίστοιχο σταθμό του τρένου. Ακόμα, θα παρουσιαστούν δραστηριότητες όπως θέατρο δρόμου, hip-hop, διαδραστικά παιχνίδια, παντομίμα, κ.α.

Η πραγματοποίηση της πανελλήνιας, και μοναδικής πλέον στο είδος της, Γιορτής Εθελοντισμού δίνει ένα μήνυμα αισιοδοξίας και μια θετική αντίδραση απέναντι στα κρίσιμα οικολογικά, κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα.

Περισσότερο από κάθε άλλη φορά, οι ιδέες του Εθελοντισμού και της Αλληλεγγύης έρχονται στο επίκεντρο ως απαραίτητο στοιχείο για µία κοινωνία ζωντανή, υγιή και εξελισσόμενη.

ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ-Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΠΙΑΝΟΥ

ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ,ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΙΜΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ



Και επισημα...τελος εποχης για την πλατεια Εξαρχειων
και τα Εξαρχεια γενικοτερα.

Η υπαρξη των γραφειων του ΠΑΣΟΚ στην Ιπποκρατους,
δηλαδη των γραφειων της "Ελληνικης Κυβερνησης",
θα κανει μονιμη πλεον την παρουσια ισχυρων αστυνομικων δυναμεων στην ευρυτερη περιοχη,με οτι αυτο συνεπαγεται.

Οι συλληψεις,οι εξακριβωσεις στοιχειων,οι προσαγωγες και το ξυλοφορτωμα...ειναι μονο η αρχη...μιας και στο ονομα της "προστασιας του πολιτη" η κυβερνηση θα εφαρμοσει τα πιο σκληρα μετρα καταστολης,ωστε να μην τσαλακωθει το κατα τα αλλα "δημοκρατικο" προφιλ της.
Ηδη εαν εχετε παρατηρησει,ολα τα ΜΜΕ που αναφερονται στις επιχειρησεις της αστυνομιας στην περιοχη των Εξαρχειων...το κανουν με εντελως διαφορετικο τροπο,
απ'οτι το εκαναν επι κυβερνησης Νεας Δημοκρατιας.

Πλεον τα κατασταλτικα μετρα,ονομαζονται
προστασια και ασφαλεια του πολιτη...


ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ...ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΜΠΟΥΡΓΚΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ,
ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΚΑΤΟΧΩΝ ΤΗΣ...ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΡΟΜΟΝΟΜΟΥΣ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΠΗΓΗ

Ναι, αποτελεί είδηση! Για πρώτη φορά δεν υπήρξαν παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου μας...


...κατά τη διάρκεια της παρουσίας του Γιώργου Παπανδρέου, πρωθυπουργού και υπουργού των Εξωτερικών της Ελλάδας, στην άτυπη Συνάντηση Υπουργών Εξωτερικών της Διαβαλκανικής Συνεργασίας στην Κωνσταντινούπολη!
Πραγματικά πρόκειται για είδηση, μιας και οι παραβιάσεις αποτελούσαν ρουτίνα όταν είχαμε επίσημη επίσκεψη Καραμανλή ή Ντόρας στην Τουρκία!

Η Δύση ανακαλύπτει το Βυζάντιο, εμείς το συκοφαντούμε


Του Κωνσταντίνου Χολέβα
Ὅταν ὁ Ἀλεξανδρινός ποιητής Κωνσταντῖνος Καβάφης ἔγραφε γιά τόν «ἔνδοξο βυζαντινισμό μας», προφανῶς μιλοῦσε ἐπαινετικά γιά τήν ἱστορία καί τήν προσφορά τῆς Βυζαντινῆς Αὐτοκρατορίας, τῆς Ρωμανίας.
Ἀντιθέτως στήν ἐποχή μας ἔχει καθιερωθεῖ μία ἀρνητική χρήση τοῦ ὅρου «βυζαντινισμός» καί ὁρισμένοι Νεοέλληνες στρέφονται κατ’ εὐθεῖαν στόν παποῦ μας-τήν Ἀρχαιότητα- ἀδιαφορῶντας γιά τόν πατέρα μας, τό Ἑλληνορθόδοξο Βυζάντιο. Ἡ διαφορά εἶναι ὅτι ὁ μέν Καβάφης γνώριζε Ἱστορία, ἐνῶ οἰ χλευάζοντες τό Βυζάντιο ἤ δέν γνωρίζουν ἤ τήν μελετοῦν μέ παραμορφωτικούς φακούς.
Ἀκόμη καί ἡ προσπάθεια τοῦ σκηνοθέτη Κώστα Γαβρᾶ νά δείξει ἄνευ τεκμηριώσεως ὅτι δῆθεν Χριστιανοί κατέστρεφαν τίς μετόπες τοῦ Παρθενῶνος, ἐντάσσεται στήν ἴδια φιλοσοφία. Ὁ σκοπός εἶναι νά δοθεῖ τό μήνυμα ὅτι ὅλα αὐτά ἔγιναν μέ τήν καθοδήγηση τῆς ἐπίσημης Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία δημιούργησε τό σκοταδιστικό, ὅπως τό βλέπουν, Βυζάντιο.
Περί τοῦ Παρθενῶνος ἀπήντησαν καί θά ἀπαντήσουν οἱ ἀρχαιολόγοι καί οἱ εἰδικοί τῆς ἐποχῆς. Προσωπικά θά ἤθελα μόνο μία ἐπισήμανση νά κάνω: Ἄν οἱ Χριστιανοί τῆς Βυζαντινῆς ἐποχῆς εἶχαν τόσο μεγάλο μένος μέ κάθε τι ἀρχαῖο, τότε θά ἄλλαζαν τό ὄνομα τῶν Ἀθηνῶν καί δέν θά ἄφηναν ἕνα ὄνομα πού αναφέρεται στήν Ἀθηνᾶ. Ὄχι μόνο σεβάσθηκαν τό ὄνομα, ἀλλά ἐπιπλέον τόν Παρθενῶνα τόν ὀνόμασαν «Παναγία ἡ Ἀθηνιώτισσα» καί τόν ἀφιέρωσαν στήν Θεοτόκο. Γενικότερα , ὅμως, περί τῆς πολιτιστικῆς προσφορᾶς τῆς Βυζαντινῆς μας Ρωμηοσύνης, ἔρχονται νά δώσουν τή μαρτυρία τους πολλοί ξένοι συγγραφεῖς, ἀπό τούς ὁποίους σήμερα θά παρουσιάσω δύο. Ἐπιλέγω τό βιβλίο τοῦ ἀμερικανοῦ Κόλιν Οὐέλλς «Σαλπάροντας ἀπ’ τό Βυζάντιο - Πῶς μία χαμένη αὐτοκρατορία διαμόρφωσε τόν κόσμο» (1) . Καί τό ἔργο τοῦ Γάλλου καθηγητοῦ Συλβαίν Γκουγκενέμ μέ τίτλο «Ὁ Ἀριστοτέλης στό Μόν –Σαίν-Μισέλ» καί μέ ὑπότιτλο: «Οἱ Ἑλληνικές ρίζες τῆς Χριστιανικῆς Εὐρώπης». (2) Εὐτυχῶς καί τά δύο βιβλία ἔχουν μεταφρασθεῖ στά ἑλληνικά καί μποροῦν νά βοηθήσουν κάθε συμπατριώτη μας, ὁ ὁποῖος καλοπροαίρετα ἐνδιαφέρεται νά μάθει ποιά και πόσο σημαντική ἦταν ἡ προσφορά τῶν Βυζαντινῶν προγόνων μας στόν παγκόσμιο πολιτισμό.
Ὁ νέος σέ ἡλικία Κόλιν Οὐέλλς σπούδασε ἀρχαία ἱστορία καί φιλολογία στίς ΗΠΑ καί ἔμαθε τό Βυζάντιο ἀπό ἕναν ἐξαίρετο δάσκαλο: Τόν διαπρεπῆ Ἕλληνα βυζαντινολόγο Σπύρο Βρυώνη. Στόν πρόλογό του ὁ συγγραφεύς σημειώνει: «Ἡ διάρθρωση τοῦ βιβλίου ἀπορρέει ἀπό δύο ἰδέες, πού καί οἱ δύο μαζί προσφέρουν ἕναν εὔκολο τρόπο γιά νά κατανοήσουμε τήν πολιτιστική κληρονομιά τοῦ Βυζαντίου. Ἡ πρώτη εἶναι ἡ δυαδική φύση τῆς παράδοσής του, ἡ ὁποία ἀντικατοπτρίζεται στόν ἐνστερνισμό τόσο τῆς χριστιανικῆς πίστης, ὅσο καί τοῦ ἑλληνικοῦ πνεύματος. Ἡ δεύτερη διαρθρωτική ἰδέα τοῦ βιβλίου συνίσταται ὅτι οἱ κληρονόμοι αὐτῆς τῆς δυαδικῆς παράδοσης ἦταν οἱ τρεῖς νεώτεροι πολιτισμοί πού ἀναδύθηκαν ἀρχικά σέ περιοχές οἱ ὁποῖες εἶχαν ἀποσπασθεῖ ἀπό τό Βυζάντιο: ὁ δυτικός, ὁ ἰσλαμικός καί ὁ σλαβικός κόσμος. Ὁ καθένας ἀπό αὐτούς τούς τρεῖς παγκόσμιους πολιτισμούς διαμορφώθηκε ριζικά ἀπό τό Βυζάντιο-ἀλλά ὁ καθένας ἦταν ἰδιαίτερα ἐπιλεκτικός ὅσον ἀφορᾶ τήν πλευρά τοῦ Βυζαντίου πού ἐπέλεξε νά ἐνστερνιστεῖ. Αὐτό τό βιβλίο τιμᾶ τή ἐνεργητικότητα καί τόν δυναμισμό ἐκείνων τῶν νεαρῶν πολιτισμῶν, ὅπως ἐπίσης καί τόν ἐκπληκτικό πλοῦτο τοῦ βυζαντινοῦ πολιτισμοῦ» (σελ. xxvii).
Στήν πρώτη ἑνότητα ὁ Οὐέλλς ἐξηγεῖ πῶς τό Βυζάντιο μετέφερε στή Δυτική Εὐρώπη τήν ἀρχαιοελληνική γραμματεία καί σοφία. Στή δεύτερη μιλᾶ γιά τίς βυζαντινές ἐπιδράσεις στόν ἀραβικό καί μουσουλμανικό κόσμο. Στήν τρίτη ἑνότητα περιγράφει τήν διάδοση τῆς Ὀρθοδοξίας καί τοῦ ἑλληνορθοδόξου πολιτισμοῦ στόν σλαβικό κόσμο καί κυρίως στή Ρωσία. Ὁ Ἐπίλογος ἀφιερώνεται στόν «τελευταῖο βυζαντινό», τόν μοναχό Μιχαήλ Τριβώλη ἀπό τήν Ἄρτα, ὁ ὁποῖος δίδαξε πολλά στούς Ρώσους τόν 16ο αἰῶνα καί ἔμεινε γνωστός ὡς «Μάξιμος ὁ Γραικός». Δέν μπορεῖ, λοιπόν, νά ἦταν σκοταδιστικό τό Βυζάντιο, ὅπως τό παρουσιάζουν οἱ φανατικοί ἀντιεκκλησιαστικοί νεοέλληνες διανοητές, ὅταν τροφοδότησε πνευματικά τόσους πολλούς λαούς καί πολιτισμούς!
Τό βιβλίο τοῦ Γάλλου Συλβαίν Γκουγκενέμ, καθηγητοῦ Μεσαιωνικῆς Ἱστορίας στό Πανεπιστήμιο τῆς Λυών, ἔχει ὡς στόχο να καταρρίψει τήν ἄποψη πού διδάσκουν πολλοί δυτικοί ἱστορικοί, ὅτι δῆθεν ἡ Δύση ἔμαθε τόν Ἀριστοτέλη και τούς ἄλλους ἀρχαίους συγγραφεῖς μέσῳ τῶν Ἀράβων μουσουλμάνων. Ὁ συγγραφεύς ἀποδεικνύει ὅτι ὁ μεγαλύτερος δάσκαλος τῆς Δυτικῆς Εὐρώπης στήν ἀρχαία παιδεία ἦταν τό Βυζάντιο, τό ὁποῖο σεβάσθηκε καί καλλιέργησε τήν ἀρχαία ἑλληνική γραμματεία καί μέ τούς κληρικούς του καί μέ τούς μοναχούς καί μέ τούς λαϊκούς λογίους του. Γνωρίζουμε φυσικά ὅτι ἡ προσέγγιση τῶν Χριστιανῶν ἦταν ἐπιλεκτική πρός τά ἀρχαῖα κείμενα, ὅπως διδάσκει καί ὁ Μέγας Βασίλειος στό ἔργο του «Πρός τούς νέους ὅπως ἄν ἐξ Ἑλληνικῶν ὠφελοῖντο λόγων». Ὁ Γκουγκενέμ μᾶς βοηθεῖ νά κατανοήσουμε ὅτι τό Ὀρθόδοξο Βυζάντιο οὐδέποτε ἐδίωξε τήν κλασσική παιδεία, ἀλλά ἀντθέτως τήν προώθησε καί τήν διέδωσε σέ ἄλλους λαούς. Ἁναφέρεται ἐπίσης καί στόν ρόλο πολλῶν ἀραβοφώνων Χριστιανῶν –κυρίως μονοφυσιτῶν- στή μετάφραση ἑλληνικῶν κειμένων στά ἀραβικά καί μᾶς ἀποκαλύπτει τήν ὕπαρξη ὁλοκλήρων ἐγαστηρίων ἀντιγραφῆς καί μεταφράσεως ἑλληνικῶν κειμένων στό γαλλικό μοναστῆρι τοῦ Μόν-Σαίν-Μισέλ περί τό ἔτος 1120. Ὁ μεταφραστής ἦταν ἕνας κληρικός μέ τό ὄνομα «Ἰάκωβος τῆς Βενετίας ὁ Ἕλληνας».
Ἴσως νά μή συμφωνοῦμε μέ ὅλα τά σημεῖα τοῦ βιβλίου, ὅμως εἶναι ἀξιοπρόσεκτα τά κυριώτερα συμπεράσματα τοῦ συγγραφέως. Ὅτι δηλαδή «ἡ πολιτισμική ἐλίτ τοῦ Βυζαντίου ἦταν Χριστιανική καί ταυτόχρονα ἑλληνική» (σελ. 86). Καί ὅτι «οἱ πολιτισμικές ρίζες τῆς Εὐρώπης ἁπλώνονταν στόν ἑλληνικό πολιτισμό, τό ρωμαϊκό δίκαιο καί τή Βίβλο» (σελ. 216). Ὁ Γκουγκενέμ ἀντιτίθεται σαφῶς πρός τήν ἰσοπεδωτική παγκοσμιοποίηση καί μᾶς θυμίζει τά λόγια τοῦ μεγάλου Γάλλου ἱστορικοῦ Φερνάν Μπρωντέλ, πού ἐπέμενε ὅτι: «Μόνο οἱ οὐτοπιστές ὀνειρεύονται τή συγχώνευση τῶν θρησκειῶν. Οἱ θρησκεῖες, ὅ,τι ἀκριβῶς πιό προσωπικό ὑπάρχει, πιό ἀνθεκτικό μέσα σ’ αὐτό τό σύμπλεγμα ἀγαθῶν, δυνάμεων, πού εἶναι κάθε πολιτισμός» (σελ. 201). Καί ὁ ἔχων ὦτα ἀκούειν ἀκουέτω.

(1) Ἐκδόσεις ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ, Ἀθήνα 2008
(2) Ἐκδόσεις ΟΛΚΟΣ, Ἀθήνα 2009

Κωνσταντῖνος Χολέβας
Πολιτικός Ἐπιστήμων

Ιάπωνες επιστήμονες προσπαθούν να ακούσουν τους αρχαίους Έλληνες!!



H σκέψη ήταν απλή: Εφόσον οι ανθρώπινες φωνές ,η μουσική και τα μουσικά όργανα ,οι ήχοι και οι θόρυβοί μπορούν να εγγραφούν με χάραξη σε περιστρεφόμενους δίσκους και να αναπαραχθούν ,θα έπρεπε να ανιχνευθεί τι ήταν αυτό στον αρχαίο ελληνικό κόσμο, που...
είχε παραχθεί σε περιστρεφόμενο άξονα και το οποίο είχε τέτοια δομή χάραξης που να μπορέσει να κατακρατήσει-και συνεπώς να εγγράψει-ήχους,φωνές και μουσικές από την αρχαιότητα.
Φυσικά ,εκείνο που θα μπορούσε να προσομοιάζει στο "πικ-απ" εγγραφής και στον δίσκο βινυλλίου δεν ήταν άλλο από τον αγγειοπλαστικό τροχό και τα αγγεία που έφτιαχναν οι αρχαίοι Έλληνες αγγειοπλάστες!
Μία ομάδα Ιαπώνων ελληνολατρών επιστημόνων έχει παθιαστεί με την πιθανότητα να "ακουσει" αληθινούς αρχαίους Έλληνες να μιλάνε αρχαία ελληνικά ή να σιγοψιθυρίζουν κάποιο αρχαίο ελληνικό τραγούδι,την ώρα που μηχανικά δουλεύουν στον τροχό.Οι πιθανότητες βέβαια είναι πραγματικά λίγες και επειδή δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί ο τέλειος ηλεκτρονικός τρόπος να "ακουστούν" καθαρά οι ήχοι που δεσμεύτηκαν στο κεραμεικό "βινύλλιο" και επειδή δεν είναι καθόλου βέβαιο αν οι αγγειοπλάστες μιλούσαν και τραγούδαγαν την ώρα της δουλειάς ή αν παρέμεναν εντελώς σιωπηλοί.Ακόμα όμως και αν κάποιοι μιλούσαν ή τραγουδούσαν,θα είναι σαν να ψάχνει κανείς για ψύλλο στα άχυρα για να βρει το,σε άριστη κατάσταση,αγγείο το οποίο κατά την ώρα που ο αγγειοπλάστης του το δημιουργούσε κάποιος μιλούσε ή τραγουδούσε.Επίσης δενμπορούσε να είναι βέβαιο αν ο ήχος που καταγραφόταν στο κεραμεικό υλικό,δεν θα αλλοιωνόταν εντελώς είτε από εξωγενείς παράγοντες που θα επιδρούσαν κατά την ώρα της δουλειάς στον τροχό είτε από της φύσης του κεραμεικού υλικού είτε από την συνεχόμενη ενυδάτωση του υλικού κατά την παραμονή του αγγείου μέσα στο χώμα ή στον τάφο όπου συνήθως ανακαλύπτονται τα αγγεία.Αλλά το σημαντικότερο πρόβλημα της ομάδας είναι το να αποκτήση πρόσβαση σε κάποια μεγάλη "αποθήκη" αρχαίων ελληνικών αγγείων τα οποία θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση.Παρόλα αυτά ,η ομάδα έχει παθιαστεί με την έρευνα.Το εντυπωσιακό ωστόσο είναι ότι μέχρι τώρα και με την βοήθεια υψηλής τεχνολογίας κατάφεραν να "ακούσουν" κάποια βάζα.Δεν ακούγεται βέβαια κάποια φωνή άλλα.. ακούγεται καθαρά κάποιο επαναλαμβανόμενο τρίξιμο που θυμίζει αμυδρά την κίνηση του τροχού ενός αγγειοπλάστη!-Αναδημοσιέυση από το περιοδικό "Τρίτο Μάτι"-
σσ.Βισάλτης:Υπάρχει μια θεωρία που με κάθε επιφύλαξη μεταφέρουμε και ίσως να είχαν υπ' όψιν οι Ιάπωνες επιστήμονες,σύμφωνα με την οποία οι άνθρωποι της εποχής είχαν αντιληφθεί την δυνατότητα αποτύπωσης της φωνής επάνω στον πηλό.Και έτσι με αυτόν τον τρόπο "ηχογραφούσαν" απόρρητα μηνύματα σε αγγεία και τα στέλναν στις αποικίες τους, όπου το εκεί ιερατείο τα "άκουγε" με κάποιου είδους συσκευή(αρχαίος φωνόγραφός;!!) και τα μετέφερε στους κυβερνώντες.Όσο τρελή-αν και όχι παράξενη- ακούγεται όλη αυτή η ιστορία ,εντούτοις μεταδόθηκε σε πολλά ΜΜΕ της Ιαπωνίας και δημοσιεύθηκε σε αρκετά ευρωπαϊκά περιοδικά έρευνας.Το μόνο σίγουρο πάντως της υπόθεσης είναι ότι σε καμιά περίπτωση δεν είναι τρελοί οι Ιάπωνες επιστήμονες, που όλο και κάτι παραπάνω θα ξέρουν...
-- http://www.visaltis.blogspot.com/

Λεγεωνάριος του Σόρος ο Δημητράς - {Μ.Κ.Ο.} Ο κύκλος της απάτης !


του Παναγιώτη Δούμα




O «φιλάνθρωπος» δισεκατομμυριούχος Τζωρτζ Σόρος στηρίζει το Ε.Π.Σ.Ε. του Παναγιώτη Δημητρά.

Επισκεπτόμενος κανείς την ιστοσελίδα του Ελληνικού Παρατηρητηρίου Συμφωνιών του Ελσίνκι και αυτήν του Balkan Human Rights (Βαλκανικά Ανθρώπινα Δικαιώματα) μπορεί κανείς να πάρει μία ιδέα σχετικά με τις σχέσεις του συγκεκριμένου φορέως τόσο με εγχώριους όσο και με διεθνείς φορείς και Μ.Κ.Ο. Μπορεί, επίσης να διαπιστώσει ότι το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι του Παναγιώτη Δημητρά, καθώς και η Ομάδα για τα Δικαιώματα των Μειονοτήτων στην Ελλάδα, της συζύγου του, Ναυσικάς Παπανικολάτου, έχουν ανακοινώσει επισήμως ως χορηγούς τους το Κεντρικό όργανο του Τζωρτζ Σόρος στην Ευρώπη, δηλ. το Ινστιτούτο Ανοικτής Κοινωνίας που εδρεύει στην Βουδαπέστη. Επίσης χορηγίες έχουν λάβει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, από την Αυστριακή κυβέρνηση, από τον Νίκο Δήμου, από το Ίδρυμα «Άρτος Ζωής», το Ευρωπαϊκό Κέντρο Δικαιωμάτων των Ρομά, το Ίδρυμα Μπέρκχοφ για την Διερεύνηση Συγκρούσεων, το Δίκτυο Εναλλακτικής Πληροφόρησης, το Ινστιτούτο Άσπεν του Βερολίνου, την Διεθνή Ομοσπονδία του Ελσίνκι, την Κοινωνία για την Επικοινωνία και την Πολιτική Έρευνα και ... την Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς.

Εν συνεχεία μπορεί κανείς να δει έναν σημαντικό αριθμό προσώπων που έχουν κατά καιρούς βοηθήσει τον κ. Δημητρά, μεταξύ των οποίων και ένας συνεπώνυμος αυτού καθώς και συνώνυμος ενός υπουργού της Επταετίας - μετανοημένου προφανώς και ανησυχούντος για τα ανθρώπινα δικαιώματα και δη αυτά των αθιγγάνων, των ομοφυλοφίλων, των «Μακεδόνων» και των Αλβανών. Το κυριότερο, ωστόσο, συμπέρασμα, στο οποίο μπορεί κανείς να οδηγηθεί ακολουθώντας το μονοπάτι των συνεργαζομένων φορέων και χορηγών του Ε.Π.Σ.Ε. είναι ότι πρόκειται για έναν «κύκλο της απάτης», ένα καλοστημένο ζυμωτήρι ειδήσεων, φημών και γνώμης που έχει σαν επίκεντρό του τις οργανώσεις, των οποίων ηγείται ο «φιλάνθρωπος» δισεκατομμυριούχος Τζωρτζ Σόρος, μέσω του δικού του «Ινστιτούτου Ανοικτής Κοινωνίας» της Βουδαπέστης και του επίσης δικού του Κεντρικού Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου (CEU).

Κι ενώ η «Ανοικτή Κοινωνία» έχει γίνει για να προωθεί τα κεφάλαια του Σόρος στις κατά τόπους Μ.Κ.Ο. και ομαδούλες, το CEU έχει αναλάβει την εκπαίδευση των «λεγεώνων» του. Με τον τρόπο αυτό ο Τζωρτζ Σόρος, σαν πελώριο χταπόδι από μυθιστόρημα του Ιουλίου Βερν, απλώνει τα πλοκάμια του πάνω από όλη την Ανατολική Ευρώπη, την Νοτιανατολική Ευρώπη, τον Καύκασο, όπως και τις πρώην σοβιετικές δημοκρατίες. Με την βοήθεια δε ποικίλων ομάδων, όπως αυτή του Δημητρά και των συνεταίρων και συνεργατών του είναι σε θέση όχι μόνο να διαμορφώνει, αλλά και να δημιουργεί τις ειδήσεις, την ατζέντα των κυβερνήσεων που ελέγχει, όπως αυτές της Γεωργίας, της Ουκρανίας και της Π.Γ.Δ.Μ. και την κοινή γνώμη, έτσι ώστε να επιτυγχάνει τους στόχους του, οι οποίοι είναι, συνοπτικά, ο έλεγχος του κόσμου, των φυσικών πηγών του και η επέκταση της ιδέας του για μία παγκόσμιο πολιτική «made in America».

Ένα κλασσικό παράδειγμα για το πώς διαμορφώνονται οι ειδήσεις είναι και το ακόλουθο, το οποίο διαβάσαμε σε άρθρο του Ζιλ ντ'; Αϋμερί στο αμερικανικό διαδικτυακό περιοδικό Swans (Ο κύκλος της απάτης - Χαρτογραφώντας τα πλήθη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στα Βαλκάνια, 23.7.2001), όπου από μία ανώνυμη καταχώρηση μέσω της λίστας ηλεκτρονικών μηνυμάτων του Balkan Human Rights του κ. Δημητρά, τον Μάιο του 2001, ξεκίνησε με μία φήμη σχετικά με «την καταστροφή στοιχείων που αφορούσαν εγκλήματα εις βάρος Αλβανών του Κοσσυφοπεδίου. Η πληροφορία αυτή που διεσπάρη μέσω των συνδέσμων του Ε.Π.Σ.Ε. αφορούσε την ανέλκυση από τον Δούναβη, στις Σιδηρές Πύλες κοντά στο Κλάδοβο της Σερβίας ενός παγωμένου φορτηγού γεμάτου από πτώματα, την 6η Απριλίου του 1999. Η πηγή του, έγραφε το μήνυμα, ήταν το Ανθρωπιστικό Νομικό Κέντρο (Humanitarian Law Center) του Ελληνικού Παρατηρητηρίου του Ελσίνκι. Η επόμενη λογική κίνηση ήταν να επισκεφθεί κανείς την ιστοσελίδα του Ελληνικού Παρατηρητηρίου του Ελσίνκι, η οποία αποτελεί τμήμα των ιστοσελίδων των Βαλκανικών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Εκεί, η αναφορά παρέπεμπε πίσω στην Λίστα Βαλκανικών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο του 2000 από ... τις ιστοσελίδες των Βαλκανικών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων)!»

Για να μην μακρηγορούμε η πληροφορία ανακυκλωνόταν από διάφορες Μ.Κ.Ο. και χορηγούμενα από την «Ανοικτή Κοινωνία» ΜΜΕ και φορείς, χωρίς εν τέλει να μπορεί να διασταυρωθεί κάποια αυθεντική και αξιόπιστη πηγή.

Τα υποκαταστήματα του Σόρος όχι μόνον, διαμορφώνουν γνώμη και κατασκευάζουν ειδήσεις αλλά μπορούν και πληρώνουν - ουσιαστικά αγοράζουν - τα νέα που που κατασκευάζονται. Μπορούμε να θυμηθούμε τις βαλίτσες με τα μετρητά που προωθήθηκαν στην αντιπολίτευση λίγο πριν τις εκλογές της Γιουγκοσλαβίας το 2000 ή και τα εκατομμύρια που μοιράστηκαν τόσο στον νυν Γεωργιανό πρόεδρο και τους υποστηρικτές του όσο και στον Γιούσενκο της Ουκρανίας κατά την πορτοκαλί επανάσταση. Κατασκευάζουν ειδήσεις και διαμορφώνουν την κοινή γνώμη, όχι μόνον την τοπική αλλά και την διεθνή. Μία κοινή γνώμη που δεν έχει ιδέα από πού προέρχονται όλα αυτά που της σερβίρονται στο πιάτο ως εγκλήματα, παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ρατσισμοί κ.ο.κ.


Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο φύλλο της 5ης Ιανουαρίου της εφημερίδας Ελεύθερος Κόσμος.

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΄΄ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ΄΄ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ-ΦΟΒΕΡΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΙΑΣΑΝΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΜΟΥΓΚΑΦΟΝ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΟΥΠΕΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ


Αναρτήθηκε από http://eglimatikotita.blogspot.com/

Που είναι οι καλές μέρες του Καμπουράκη του Οικονομέα???και του ΜΕGA γενικώς???
Που είναι η Ελευθεροτυπία???και οι αδερφές ψυχές εφημερίδες??τι γίνανε και αυτές??
Εχω ερωτήματα...αλλά έχω και απαντήσεις.
Συγκεκριμένα έχω μόνο μιά απάντηση.
ΠΑΛΙΟΚΟΤΕΣ........ΚΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ...ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΑΦΗΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΤΩΡΑ Η ΑΘΗΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ..ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΑΠΙΑ(που έλεγε και ο Τσιτσάνης)ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΕ ΣΕ ΠΑΓΚΑΚΙ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΣ ΜΗΝ ΣΟΥ ΚΑΡΦΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΥΡΙΓΓΑ..ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΙΡΟΠΕΔΑ ΜΗΝ ΣΤΟ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ...ΠΟΥ ΠΑΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΠΑΛΟΤΡΟΙΩΤΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ.ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ....ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 6¨30 ΜΕ ΤΕΤΡΑΠΛΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.....
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΟΠΟΥΤΑΝΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΤΩΧΑΔΑΚΙΑ....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΛΥΦΤΕΣ ΟΥΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΠΟΥ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΛΑΚΑ ΜΕΣΩ ΕΚΠΟΜΠΩΝ Η ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΑΝΤΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ...
ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΟΝΟ...ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ...ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ..ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΤΕ ΓΕΡΜΑΝΟ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ..ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ...ΟΥΤΕ ΠΡΟΒΑΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ..ΝΑ ΣΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΤΙΒΙ ΝΑ ΚΛΑΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΦΡΟΝΗΜΕΝΟΥΣ,ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΙΤ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΥΝΟΟΥΜΕΝΟΥΣ...

ΞΥΠΝΑΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ........

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δε πρόλαβε να κατακάτσει ο χθεσινός κουρνιαχτός του Εξαρχείου κι αμέσως πετάχθηκε σα τσουτσού ο ΣΥΝασπισμός να εκδώσει ανακοίνωση διαμαρτυρίας γιά τις


Posted by J.McManus in Άντε απέδώ ρε σεις!.

Προφανώς επιθυμούν την διατήρηση του Άβατου των Εξαρχείων και δεν θέλουν να βρεθούν οι ένοχοι, ή έχουν κάποια άλλη «μέθοδο» στο μυαλό τους και δεν μας την αποκαλύπτουν οι σύντροφοι! Κρίμας!

(*) Ο σημερινός ηγέτης του Εξαρχείου, ο σημερινός Κάϊν δηλαδής, που πρότεινε «ντού», μέρα-μεσημέρι και δυό ημέρες μετά την ανάληψη καθηκόντων της νέας κυβέρνησης και μ’ όλους τους προβολείς της επικαιρότητας στραμμένους πάνω στους φρέσκους Υπουργούς και το έργο τους, πρέπει κανονικά ν’ ανακηρυχθεί ως επίτιμος διαδάκτωρ της πολιτικής επιστήμης από το Ρεπούσειο ΑΠΘ! Χα!

Άρση απορρήτου επικοινωνίας στο Διαδίκτυο. Ας ξεκινήσουν πρώτα από το Indymedia...



Το πράσινο φως για την άρση του απορρήτου της επικοινωνίας στο Ιντερνέτ ανάβει γνωμοδότηση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ιωάννη Τέντε καταλήγοντας στο ίδιο συμπέρασμα με τον προκάτοχό του, Γιώργο Σανιδά. Ο ανώτατος εισαγγελέας διευκρινίζει σε ερώτημα του Τμήματος Δίωξης Ηλεκτρονικού εγκλήματος ότι οι δράστες που διακινούν μέσω του διαδικτύου υβριστικά ή απειλητικά ή δυσφημιστικά μηνύματα δεν καλύπτονται από το απόρρητο. Κατά τον ανώτατο εισαγγελέα, οι πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνίας υποχρεούνται να αποκαλύπτουν άμεσα στα Όργανα της Δικαιοσύνης την ταυτότητα των δραστών έπειτα από παραγγελία εισαγγελέα ή τακτικού ανακριτή κατά τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης ή προανάκρισης ή κύριας ανάκρισης.

Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ι. Τέντες με σημερινή γνωμοδότησή του (12/2009) απαντάει σε ερώτημα της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), σχετικά με την άρση του απορρήτου της επικοινωνίας μέσω Internet, στις περιπτώσεις που αναρτούν υβριστικά κ.λπ. κείμενα. Το διευκρινιστικό ερώτημα της ΑΔΑΕ τέθηκε μετά την γνωμοδότηση (9/2009) του τέως εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γ. Σανιδά με την οποία τάχθηκε υπέρ της άρσης του απορρήτου της επικοινωνίας μέσω Internet σε περίπτωση που διαπράττουν τα αδικήματα της εξύβρισης, δυσφήμισης κ.λπ.Ο κ. Τέντες αναφέρει στη γνωμοδότησή του ότι για την επικοινωνία μέσω Internet "δεν συντρέχει δικαιολογητικός λόγος προστασίας του απορρήτου" στις περιπτώσεις που αναρτούν υβριστικά, απειλητικά ή εκβιαστικά δημοσιεύματα.
Ειδικότερα, ο Τέντες αναφέρει, μεταξύ των άλλων, στη γνωμοδότησή του ότι "οι περιπτώσεις στις οποίες οι ανακριτικές αρχές για την εντόπιση του δράστη εξυβριστικών, συκοφαντικών, απειλητικών, εκβιαστικών τηλεφωνικών κλήσεων ή μηνυμάτων, κατά την διενέργεια προκαταρκτικής εξετάσεως, προανακρίσεως ή κυρίας ανακρίσεως, κατόπιν εγκλήσεως κατά κανόνα του παθόντος, δέκτη των εν λόγω κλήσεων κλπ., ζητούν την ανακοίνωση εκ μέρους των παρόχων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στοιχείων σχετικών με την ταυτότητα ή τη θέση της συνδέσεως ή του χρήστη, εκφεύγουν του προστατευτικού πεδίου της διατάξεως του άρθρου 19 § 1 του Συντάγματος.
Στις προαναφερόμενες περιπτώσεις δεν πρόκειται για επικοινωνία ή ανταπόκριση κατά την έννοια της συνταγματικής διατάξεως. Οι επαφές αυτές ως, εκ του σκοπού και του περιεχομένου τους, το οποίο είναι ευθέως εγκληματικό, αφενός δεν συνιστούν "ανταλλαγή απόψεων, διανοημάτων κλπ.» και αφετέρου δεν γίνονται στο πλαίσιο σχέσεως οικειότητας και εμπιστευτικότητας".
Και συνεχίζει στην γνωμοδότησή του ο Τέντες ότι "οι ανακριτικές αρχές, ανταποκρινόμενες στο προστατευτικό καθήκον του Κράτους, εκδηλούμενο ως θετική υποχρέωση αυτού προς διασφάλιση της ανεμπόδιστης και αποτελεσματικής ασκήσεως των δικαιωμάτων του ατόμου, κατ’ άρθρο 25§1 του Συντάγματος, και ενεργούσες σύμφωνα με τη συνταγματική επιταγή για παροχή έννομης προστασίας (άρθρο 20 του Συντάγματος) και τιμωρήσεως των εγκλημάτων (άρθρα 96§1 και 87§1 του Συντάγματος) μπορούν, στα πλαίσια του δικαιώματός τους να συγκεντρώνουν τα αναγκαία αποδεικτικά στοιχεία για τη βεβαίωση του εγκλήματος, να ζητούν τα προαναφερόμενα στοιχεία, χωρίς την προηγούμενη τήρηση της διαδικασίας άρσεως του απορρήτου του εκτελεστικού της διατάξεως του άρθρου 19 § 1 εδ. β΄ του Συντάγματος Ν. 2225/1994, αφού, όπως ελέχθη, δεν πρόκειται για απόρρητο.
Είναι αυτονόητο, ότι πρέπει να διενεργείται κυρία ανάκριση ή προκαταρκτική εξέταση ή προανάκριση μετά από παραγγελία εισαγγελέα καθώς και ότι ο τακτικός ανακριτής ή ο παραγγέλλων εισαγγελέας, σύμφωνα με βασική αρχή ισχύουσα επί των ανακρίσεων, θα ζητήσει τα στοιχεία για τα οποία γίνεται λόγος αφού, μετά τήρηση των αρχών της αναλογικότητας, κρίνει ότι, βάσει των στοιχείων που μέχρι τη στιγμή εκείνη διαθέτει, είναι δυνατόν να υποτεθεί ευλόγως ότι μόνο με αυτό το μέσο θα γίνει δυνατή η βεβαίωση του εγκλήματος και η ανακάλυψη του δράστη".

Θερμοπύλες

Εξάρχεια - Καζάνι που βράζει έτοιμο να εκραγεί



Η κατάσταση στα Εξάρχεια μοιάζει με καζάνι που βράζει και είναι έτοιμο να εκραγεί. Ο Χρυσοχοϊδης και ο Βούγιας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ( μετονομάστηκε έτσι από Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως ) θέλησαν να "δείξουν" πώς ενδιαφέρονται για την ασφάλεια των πολιτών αυτού του κράτους. Έτσι λοιπόν μετά την επιτυχή εξάρθρωση της 17 Νοέμβρη (Ας μην έσκαγε η βόμβα στον Ξηρό και τότε θα σας έλεγα εγώ...) τώρα ο Χρυσοχοϊδης θέλει να διαλύσει το "άβατο" των εξαρχείων. Πριν λοιπόν σας παρουσιάσουμε αυτά που συμβαίνουν τις τελευταίες μέρες στο κέντρο της Αθήνας, αλλά επίσης σας παρουσιάσουμε και αυτά που γράφονται στο περίφημο πλέον "κρατικό" indymedia" το οποίο προστατεύεται από την πανεπιστημιακή ασυλία, θέλουμε να σας τονίσουμε κάτι που θα το θυμηθείτε...Ή τα περιστατικά των "αναρχικών" και μή, θα σταματήσουν ως δια μαγείας γιατί απλά δεν θα υπάρχουν πια στους δρόμους οι γνωστοί άγνωστοι κατ' όπιν εντολών "εκ των άνωθεν"...Ή τότε θα δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος της κυβέρνησης Παπανδρέου μια που τα επεισόδια του περασμένου Δεκεμβρίου και μάλιστα όσο πλησιάζει η δίκη για τον Θάνατο Γρηγορόπουλου (15 Δεκεμβρίου) , θα μοιάζουν παραπτώματα μπροστά σε αυτά που έρχονται...

Ας δούμε λοιπόν τι έχει συμβεί:

Το επαναλαμβανόμενο σκηνικό των τελευταίων ημερών με τις εκτεταμένες επιχειρήσεις "σκούπες" στην περιοχή των Εξαρχείων είχε ως αφορμή και σημείο εκκίνησης την καταδρομικού τύπου επίθεση ομάδας νεαρών, οι οποίοι προκάλεσαν αρκετές ζημιές σε αυτοκίνητα, τράπεζες και καταστήματα. O Χρυσοχοϊδης μίλησε για "άβατο" Εξαρχείων το οποίο πρέπει να σταματήσει και να διαλυθεί. Και πως οι πολίτες πρέπει να μπορούν να κυκλοφορούν ανέμελοι και ελεύθεροι όπου θέλουν χωρίς να φοβούνται περιοχές της Ελλάδος. Και κάπως έτσι λοιπόν με τους αστυνομικούς να έχουν χυθεί στους δρόμους και τους "θαμώνες" των Εξαρχείων να βρίσκονται σε δίωξη ξεκίνησε το πανηγύρι.

Γνωστός δικηγόρος που αναλαμβάνει υποθέσεις αναρχικών και ήταν ανάμεσα στα 81 άτομα που προσήχθησαν χθες το βράδυ, αναφέρει ότι ομάδες αποτελούμενες από περίπου 30 αστυνομικούς εισέβαλαν στις καφετέριες των Εξαρχείων, με την αιτιολογία ότι θα πραγματοποιούσαν υγειονομικό έλεγχο.

Στη συνέχεια, οι αστυνομικοί έβγαζαν τους θαμώνες από τα μαγαζιά και προχωρούσαν «τυφλά» σε προσαγωγές «για εξακριβώσεις στοιχείων», όπως έλεγαν, ακόμα και αν οι προσαχθέντες τους έδειχναν τις ταυτότητές τους.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι προσαχθέντες οδηγήθηκαν στη ΓΑΔΑ, όπου εξετάστηκαν ως «μάρτυρες» για τα επεισόδια που είχαν προηγηθεί το μεσημέρι της ίδιας μέρας στο κέντρο της Αθήνας. Στη συνέχεια, οι περισσότεροι αφέθηκαν ελεύθεροι, χωρίς να τους ζητηθούν και πάλι τα στοιχεία τους.

Χθες το βράδυ, σύμφωνα με το «Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα», εκατοντάδες αστυνομικοί περικύκλωσαν την περιοχή των Εξαρχείων, εισέβαλαν σε μπαρ, προσήγαγαν μεγάλο αριθμό ατόμων που έπινε υπόπτως… ποτό και υπέβαλαν σε εξευτελιστικούς ελέγχους ακόμα περισσότερα.

Μάλιστα, μια ομάδα ασφαλιτών επιχείρησε να εισβάλει στο Στέκι Μεταναστών της οδού Τσαμαδού, πράγμα που αποτράπηκε από τις έντονες διαμαρτυρίες των παρευρισκομένων.

Και καταλήγει η ανακοίνωση του Δικτύου:
«Μετά τη χθεσινή βραδιά, έγινε φανερό ότι όταν η νυν κυβέρνηση μιλούσε προεκλογικά για «πράσινη ανάπτυξη», εννοούσε την πλήρη ανάπτυξη και κατάληψη του κέντρου της Αθήνας από τα ΜΑΤ.»

Από την άλλη μεριά τώρα στο indymedia εμφανίζονται αυτές οι συνομιλίες...Δείτε και αξιολογήστε με την κρίση σας την σοβαρότητα της κατάστασης που εισερχόμαστε...










































Όπως λοιπόν γράψαμε και προηγουμένως ή οι νεαροί αυτοί θα εξαφανιστούν ως δια μαγείας για να μας δείξουν μετά πόσο τέλεια λειτούργησε το Υπουργείο του ΠΑΣΟΚ, ή δυστυχώς, ειδικά σε μια περίοδο τόσο μεγάλης οικονομικής ανέχειας, έρχονται γεγονότα που δεν θα μπορέσει κανένας να τα ελέγξει...

Εδώ θα είμαστε να τα λέμε...

--
http://www.enimerwsi.gr