Τρίτη 15 Ιουνίου 2010
Τσίμας, ο μόνος δημοσιογράφος στην πρώτη λίστα με τα δωράκια
"H πρώτη λίστα που δόθηκε στη δημοσιότητα με τα ονόματα των πολιτικών, δημοσιογράφων επιχειρηματιών περιλαμβάνει από τους δημοσιογράφους τον Παύλο Τσίμα και τους εξής πολιτικούς και επιχειρηματίες:...
Κώστα Καραμανλή
Κώστα Σημίτη
Κώστα Μητσοτάκη
Κώστα Σκανδαλίδη
Κώστα Γείτονα
Γιώργο Παπανδρέου
Γιώργο Βουλγαράκη
Γιώργο Αλογοσκούφη
Πέτρο Δούκα
Άκη Τσοχατζόπουλο
Γιώργο Μπόμπολα
Πέτρο Κόκκαλη
Γιώργο Κορωνιά
Γιώργο Λούβαρη
Γιώργο Φλέσσα
Κώστα Μίχαλο
Βεβαίως, ήταν δωράκια στη γιορτή τους. Αλλά, δωράκια...."
http://nonews-news.blogspot.com/2010/06/blog-post_4969.html
Επιτέλους-Εκτός ιστορικού κέντρου οι μονάδες του ΟΚΑΝΑ..
Ταχεία μετεγκατάσταση των υπολοίπων δύο Μονάδων Υποκατάστασης του ΟΚΑΝΑ
Την ταχεία μετεγκατάσταση των δύο Μονάδων του ΟΚΑΝΑ εκτός του Ιστορικού Κέντρου, σε νοσοκομεία του ΕΣΥ, αποφάσισαν σε σύσκεψη ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, η πρόεδρος του Οργανισμού Μένη Μαλλιώρη και ο δήμαρχος Αθηναίων Νικήτας Κακλαμάνης.
Ο Νικήτας Κακλαμάνης άφησε αιχμές για την υφυπουργό Υγείας Φώφη Γεννηματά, η οποία απουσίαζε από τη σύσκεψη.
Όπως είπε, «το να αποποιείσαι την προσωπική πολιτική σου ευθύνη που απορρέει από το θεσμικό σου ρόλο, αντί να επιλύεις τα προβλήματα του χώρου ευθύνης σου δεν συνιστά θαρραλέα πολιτική στάση, όταν μάλιστα σύμφωνα με δημοσιεύματα των ΜΜΕ φιλοδοξείς να γίνεις δήμαρχος της πόλης των Αθηνών»
Τα «φτερωτά σανδάλια»: Καταπληκτικό site για την Αρχαία Ελλάδα
http://www.wingedsandals.com/
ΠΗΓΗ: http://makiavelis.blogspot.com/2010/06/site.html
Οι λουκουμάδες της Αθήνας...................
Το καλύτερο λουκουματζίδικο της Αθήνας είναι ο Κρίνος στην Αιόλου.
Πάνω από 50 χρόνια το στέκι του σωστού λουκουμά με το σωστό
λάδι....ψήσιμο....ζύμη αλλά και μέλι.
Κρατάει την πελατεία των ηλικιωμένων κυρίως αλλά και νέων.
Ψώνια από την Βαρβάκειο και μετά ξαποσταίνουν στον Κρίνο.
Το άλλο γνωστό λουκουματζίδικο της Παν/μίου (Αιγαίο)
θα έλεγα ότι θα πρέπει να προσέξει....γενικά.
Παλιά είχε καλούς λουκουμάδες αλλά και μπουγάτσα.
ΠΑΡΑΞΕΝΟΙ ΝΟΜΟΙ
- τις Κυριακές. απαγορεύεται το στέγνωμα ρούχων
- τις Κυριακές. απαγορεύεται το πλύσιμο του αυτοκίνητου.
- Παράνομο είναι να κόψεις το γρασίδι του κήπου την Κυριακή.
- Παράνομο είναι να τραβήξεις το καζανάκι μετά τις 22:00 ώρα. Αν κατοικείς
σε διαμέρισμα.
- Είναι υποχρεωτικό όταν έχει χιόνι τα αυτοκίνητα να έχουν ελαστικά για
χιόνι, πρέπει όμως να αναρτήσουν μια πινακίδα στο πίσω μέρος του αυτοκίνητου
που να λεει ότι η ταχύτητα του δεν θα υπερβεί τα 160 κλμ/ωρα
- Το ανώτατο ώριο στους αυτοκινητόδρομους είναι 120κλμ/ωρα.
Κίνα:
- νόμιμο είναι μόνο το ένα παιδί, πληρώνεις μεγάλο πρόστιμο για περισσότερα.
- Για να φοιτήσεις σε πανεπιστήμιο πρέπει να είσαι ιδιοφυΐα.
- Οδηγοί οχημάτων που δίνουν προτεραιότητα σε πεζούς πληρώνουν πρόστιμο 5
γουαν, κανόνας 40 του αυτοκινητιστικού κώδικα του Πεκίνου.
Γερμανία:
- κάθε γραφείο πρέπει να έχει θέα τον ουρανό, φυσικό φως.
- Παρανομία είναι να φοράς μάσκα.
- Το μαξιλάρι θεωρείτε αμυντικό όπλο.
Ιταλία:
- Είναι παρανομία να είσαι τσαρλατάνος.
- Αν ένας άνδρας φοράει γυναικεία φούστα οπωσδήποτε κινδυνεύει να συλληφθεί.
- χτυπώντας κάποιον με την γροθιά θεωρείται κακουργία.
Ολλανδία:
- είναι νόμιμο να καπνίζεις άργιλε, επίσης είναι νόμιμο να έχεις λιγότερο
από 5 γραμμάρια μαζί σου.
- Οι πουτάνες είναι νόμιμες, αλλά πληρώνουνε φόρο για τα χρήματα που
κερδίζουνε.
Γαλλία:
- Είναι παράνομο για ζευγαράκια να φιλιούνται σε σταθμό τραίνων.
- Απαγορεύεται να ονομάσεις ένα γουρουνάκι Ναπολέων.
- Μεταξύ 8 το πρωί και 20 το βράδυ, η μουσική στο ραδιόφωνο πρέπει να είναι
70% στη γαλλική γλώσσα.
Σιγκαπούρη:
- είναι παράνομο να μασάς τσίχλα σε σταθμό υπογείων τραίνων, η ποινή είναι
πρόστιμο ακόμη και φυλακή. Εξαρτάτε από τον τρόπο που μασουλάς την τσίχλα.
- Απαγορεύεται το πούλημα της τσίχλας.
- Απαγορεύεται οι ομοφυλόφιλοι να ζούνε στην χώρα.
- Ο πεοθηλασμός είναι παράνομος, εκτός αν πρόκειται για προκαταρτικό.
- Η πορνογραφία είναι παράνομη.
- Θεωρείτε πορνογραφία να κυκλοφορείς γυμνός στο σπίτι σου, με ποινή
πρόστιμο.
- Υψηλό πρόστιμο, Αν σε δημόσια ουρητήρια δεν τραβήξεις το καζανάκι.
- Παρανομία το να έχεις στην κατοχή σου τσιγάρα σε δημόσια κτήρια.
- Αν έχεις τρεις φορές πετάξει σκουπίδια στο δρόμο. Η ποινή είναι να
καθαρίσεις τους δρόμους τις Κυριακές με μια πινακίδα στην πλάτη που να λεει
Είμαι βρομιάρης. Επίσης θα αναφέρουν το όνομα σου στον τοπικό τύπο.
- Παράνομο είναι να κατουρήσεις στο ασανσέρ.
ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ ΘΑ ΑΝΙΧΝΕΥΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ...
Κατασχέθηκαν δύο φορτία με ακατάλληλα για κατανάλωση προϊόντα
Εντυπωσιακή η ανταπόκριση του Θεσσαλονικιώτικου λαού, στην πρώτη ανοιχτή συγκέντρωση του Πατριωτικού Μετώπου Θεσσαλονίκης.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Εντυπωσιακή η ανταπόκριση του Θεσσαλονικιώτικου λαού, στην πρώτη ανοιχτή συγκέντρωση του Πατριωτικού Μετώπου Θεσσαλονίκης.
Εντυπωσιακή σε όγκο, παλμό, καθολική έκφραση της ανάγκης για συμπαράταξη και αλληλεγγύη, αλλά και διάθεση για δουλειά, ήταν τα χαρακτηριστικά της πρώτης ανοιχτής συγκέντρωσης του ΠΑΜ Θεσσαλονίκης, που έγινε την Κυριακή 13 Ιουνίου σε γνωστό ξενοδοχείο της συμπρωτεύουσας.
Μέσα σε μια κατάμεστη αίθουσα, Έλληνες Θεσσαλονικείς Πατριώτες που μέχρι τη συνάντηση δεν γνώριζαν κυριολεκτικά ο ένας τον άλλον, προσήλθαν ομαδικά για να εκφράσουν την κοινή αγωνία για το μέλλον της Πατρίδας και του Λαού μας. Παράλληλα να δηλώσουν την αποφασιστικότητά τους να πάνε κόντρα στην δρομολογημένη από την κατοχική συμμαχία ΓΑΠ-ΔΝΤ-ΤΡΟΙΚΑ-ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ-
Όλοι οι ομιλητές συμφώνησαν εξάλλου, πως είναι άμεση η ανάγκη συσπείρωσης του ελληνικού λαού στο Πατριωτικό Μέτωπο. Ένα Κίνημα πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα, χωρίς θολά ιδεολογικοπολιτικά προτάγματα, μανιφέστα, μεσιανισμούς, σωτήρες και επαγγελματίες πολιτικούς. Με στόχο πάντοτε την ανατροπή της σημερινής άθλιας πραγματικότητας που σε όλα τα πεδία, κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό, εθνικό, κατατρώει τις σάρκες του Λαού και του Έθνους και την υλοποίηση ενός πλήρους, συγκεκριμένου, συγκροτημένου και επιστημονικά καταρτισμένου προγράμματος ανασυγκρότησης και μεταρρύθμισης της χώρας και των θεσμών της.
Κύριος παρανομαστής στις τοποθετήσεις όλων των συγκεντρωμένων - δεδομένου του συστηματικού αποκλεισμού του Πατριωτικού Μετώπου από τα ΜΜΕ - η μεταφορά και διάδοση του καλού μηνύματος της ανάγκης για συμπαράταξης με την ομπρέλα του ΠΑΜ, σε όλες τις συνοικίες της Θεσσαλονίκης. Και η δέσμευση, στην επόμενη συγκέντρωση που στη συμπρωτεύουσα που θα γίνει σε ανοιχτό χώρο, οι εκατοντάδες Ελλήνων Πατριωτών της πρώτης συγκέντρωσης, να γίνουν χιλιάδες.
Εδώ να προσθέσουμε την αρνητική εντύπωση που προκάλεσε σε όλους η έντονη παρουσία ισχυρών ειδικών δυνάμεων της αστυνομίας έξω από το ξενοδοχείο που έγινε η συγκέντρωση. Δεδομένου ότι, για πρώτη φορά σε συγκέντρωση σε κλειστό χώρο, έχουμε τόσο έντονη παρουσία κατασταλτικών αστυνομικών δυνάμεων, χωρίς κανένα ουσιαστικό νόημα, μια που δεν εκλήθησαν από τους συντονιστές της εκδήλωσης.
Φυσικά να σημειώσουμε εδώ πως ένα από τα σημαντικότερα μηνύματα που προέκυψαν από την συγκεκριμένη συγκέντρωση, ήταν πως σε καμία περίπτωση οι Μακεδόνες δεν θα επιτρέψουν σε κανέναν πολιτικό, την μετονομασία τους σε «Νοτιομακεδόνες», «Μακεδόνες του Αιγαίου» και όλες τις λοιπές αθλιότητες τις οποίες χωρίς καμία εξουσιοδότηση, «μαγειρεύει» η σημερινή κυβέρνηση. Οι Μακεδόνες, δηλώνουν αποφασισμένοι να σταθούν εμπόδιο, όχι μόνο στην υπό εξέλιξη διάλυση του κοινωνικού μας ιστού που υλοποιούν οι σημερινοί κυβερνώντες, αλλά και στην υποθήκευση του μέλλοντος της Μακεδονίας, από επιλογές οι οποίες μόνο κακό προμηνύουν για την περιοχή. Ίσως αυτό είναι ένα από τα βασικότερα μηνύματα των Μακεδόνων που τρομάζει τους νεοταξίτες που κυβερνούν τον τόπο. Και το Πατριωτικό Μέτωπο Θεσσαλονίκης, δήλωσε σε κάθε τόνο στη συγκεκριμένη συγκέντρωση, ΠΑΡΩΝ απέναντί τους.
Να υπενθυμίσουμε εδώ τις επόμενες κινήσεις του Πατριωτικού Μετώπου, που είναι α) η δημιουργία Πολυχώρου Πολιτισμού στο Μέγα Δέρειο της Θράκης, β) τα εγκαίνια στο «Στέκι του Πατριώτη» στο Κέντρο της Αθήνας (Αρμοδίου 14) που θα γίνουν την Κυριακή 20 Ιουνίου στις 7:30 μ.μ. και γ) η πρώτη συγκέντρωση του Πατριωτικού Μετώπου Αθήνας που θα γίνει την Κυριακή 27 Ιουνίου σε κλειστό επίσης χώρο ο οποίος θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες. Ακόμη να υπενθυμίσουμε τον μεγάλο στόχο του Πατριωτικού Μετώπου, με την ολοκλήρωση της φάσης συγκρότησης οργανώσεων σε όλη την Ελλάδα, να οδηγηθεί σε Πανελλαδικό Συνέδριο το Φθινόπωρο. Με κεντρικούς στόχους την οριστικοποίηση της πολιτικής του πλατφόρμας και της οργανωτικής του δομής αλλά και την οργάνωση μαζικών κινητοποιήσεων και δράσεων για την ανατροπή της άθλιας σημερινής πραγματικότητας.
Η Ελλάδα ξυπνάει από τον λήθαργο, η Ελλάδα οργανώνεται, η Ελλάδα αντιστέκεται. Πλησιάζει η ώρα, τα όνειρα του ποιητή μας, να πάρουν εκδίκηση.
H Αθήνα βρίσκεται στην 50η θέση της κατάταξης μεταξύ των πόλεων με το υψηλότερο κόστος ζωής
ετήσια έρευνα που δημοσίευσε σήμερα η βρετανική εταιρεία συμβουλευτικών υπηρεσιών ECA.
Η Αθήνα έρχεται στην 50η θέση, ενώ καμία πόλη της Βόρειας Αμερικής δεν βρίσκεται στις 25 πρώτες θέσεις. Η Νέα Υόρκη καταλαμβάνει μόλις την 48η θέση.
"Η πτώση του δολαρίου προκάλεσε μία μικρή πτώση στο κόστος ζωής στις περισσότερες πόλεις της Βόρειας Αμερικής", εξηγεί η ECA.
Μεγάλη έκπληξη της έρευνας είναι το Λονδίνο, που για πολλά χρόνια βρισκόταν ανάμεσα στις χώρες με το υψηλότερο κόστος ζωής, ενώ φέτος δεν περιλαμβάνεται στις 50 πρώτες θέσεις.
Σύμφωνα με αυτήν την έρευνα, που διενεργήθηκε πριν από την πτώση του ευρώ και βασίζεται στις τιμές αγαθών και υπηρεσιών (κατοικία, τρόφιμα, ένδυση, διασκέδαση κτλ.) σε 400 πόλεις σε όλον τον κόσμο, η ιαπωνική μητρόπολη, το Τόκιο, και η πρωτεύουσα της Νορβηγίας Οσλο είναι οι πιο ακριβές πόλεις του κόσμου. Ακολουθεί η Λουάντα, πρωτεύουσα της Αγκόλας στην τρίτη θέση.
Ακόμα τρεις ιαπωνικές πόλεις --η Ναγκόγια στην 4η θέση, η Γιοκοχάμα στην 5η και η Κόμπε στην 7η-- βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα.
"Η αυξομείωση στις ισοτιμίες των νομισμάτων αποτελεί τον πιο σημαντικό παράγοντα για την εξέλιξη του κόστους ζωής", συμπεραίνει η έρευνα.
Η έρευνα διενεργήθηκε μεταξύ του Μαρτίου του 2009 και του Μαρτίου του 2010.
μαύρες σημαίες σε λευκές οθόνες ...
«Εχουν δίκιο αυτοί που διαδηλώνουν» (εναντίον της πολιτικής μου) Γιώργος Παπανδρέου
«Δεν θα μας ρίξουν για ένα κωλόσπιτο», όπως θα έλεγε και ο κ. Ακης Τσοχατζόπουλος (για το σπίτι του Ανδρέα, όχι τα δικά του) -για τα οποία ο προειρηκώς την ως άνω ρήση μακαρίτης Ευάγγελος Γιαννόπουλος μάλλον θα 'μενε άφωνος...
Αλλ' όμως, εκτός απ' τους παραπάνω λαλίστατους, άφωνοι (πλην όμως δυσοίωνα άφωνοι) παραμένουν πολλοί του παλιού καλού καιρού (που ωστόσο τυγχάνει ακόμα ο τρέχων):
«Αν ανοίξει το στόμα του» ο κ. Μαντέλης...
«Αν ανοίξει το στόμα του» ο κ. Τσουκάτος...
«Αν ανοίξει το στόμα του» ο κ. Ρουσόπουλος...
«Αν ανοίξει το στόμα του» ο κ. Χριστοφοράκος...
Τι είναι όλοι αυτοί; η Χορωδία της Ομερτά;
Και για τα άσματα που (δεν) τραγουδούν, δεν ξέρουν τίποτα ο κ. Σημίτης, ο κ. Καραμανλής και (τώρα) ο κ. Παπανδρέου;
Πού ήταν όλοι αυτοί όταν πρωθυπούργευαν; μήπως απλώς «προέδρευαν»; ή μήπως «έκαναν τα στραβά μάτια» για όσους τώρα «κρατούν κλειστά τα στόματα»; Τι ήταν οι δύο πρώην πρωθυπουργοί; ηλίθιοι και τους δούλευαν τα δεξιά τους χέρια, ή αρχιερείς της διαπλοκής και διάλεγαν ποια δάκτυλα θα βούταγαν στο μέλι; ποια χέρια θα «πήγαιναν το γράμμα» και ποια άλλα χέρια θα τους «πήγαιναν γάντι» στην κλοπή των «χρυσαφικών, των τιμαλφών και των ασημικών της χώρας»;
Κι ώς πότε θα αλληλοδουλευόμεθα;
Δεν ξέρω αν είναι «Παρθένος» κατά το ζώδιο ο κ. Παπανδρέου, αλλά παρθένος στα έργα και τις ημέρες του κ. Σημίτη δεν ήταν! μάλιστα μωρά παρθένος, που σήμερα θα μπορούσε να κάνει τον ανήξερο για όσα τότε έγιναν και ρήμαξαν τη χώρα. Οι υπογραφές του υπάρχουν παντού.
Εκτός κι αν δεν «πρόσεχε τί υπέγραφε» (όπως τώρα δεν «πρόσεξαν τι υπέγραψαν» το ΠΑΣΟΚ κι ο ΛΑΟΣ, όταν προσυπέγραφαν και υπερψήφιζαν το Μνημόνιο).
Οχι! Ο κ. Παπανδρέου ήταν το ίδιο Υπουργός με τον κ. Ακη Τσοχατζόπουλο. Το ίδιο σύντροφος με τον κ. Τσουκάτο, το ίδιο συνάδελφος με τον κ. Μαντέλη.
Δεν μπορεί τώρα να παριστάνει τον «σωτήρα» ο κ. Παπανδρέου. Ουδέποτε υπήρξε «μωρά παρθένος», αντιθέτως, ως υπουργός Εξωτερικών, υπήρξε πιόνι της ματωμένης Μαντλίν Ωλμπράιτ, μπαίγνιο του Τζεμ, υποστηρικτής του Σχεδίου Ανάν και εκφραστής του ολέθριου «κατευνασμού» σε όλες του τις εκφάνσεις.
Οχι, δεν μπορεί ο κ. Παπανδρέου να εμφανίζεται τώρα ως «σωτήρας», ούτε καν με τον κωμικό (στην τραγικότητά του) τρόπο που το επιχειρεί.
Για παράδειγμα: πριν από τέσσερις βδομάδες η κυρία Μπιρμπίλη έσερνε στις παραλίες, με τις κάμερες κατά πόδας («κατά πόδοις» που θα έλεγε και η κυρία Διαμαντοπούλου) τον κ. Παπανδρέου για να γκρεμίσουν την (γκρεμισμένη) «Φαντασία».
Τότε, η κυρία Μπιρμπίλη είχε δηλώσει ότι «εντός δύο εβδομάδων» πολλά χιλιόμετρα απ' αυτήν την παραλία θα απελευθερωθούν από αυθαίρετα κτίσματα και θα αποδοθούν στον λαό.
Πέρασαν τέσσερις βδομάδες κι ουδέν έγινε, αποδεικνύοντας για χιλιοπολλοστή φορά την ευκολία τους στις μπούρδες. Το θράσος τους να μας δουλεύουν όλους κατάμουτρα. Χωρίς κόστος...
Νησιά προικισμένα από τη φύση με άπειρες ομορφιές
Μια ατέλειωτη γαλάζια θάλασσα αγκαλιάζει τα Ελληνικά νησιά. Ένας υγρός παράδεισος, κατάσπαρτος με μικρές οάσεις γης, που γέννησαν τους σημαντικότερους αρχαίους πολιτισμούς και ξεχωρίζουν για τις φυσικές καλλονές τους και την πολυσήμαντη ιστορία τους. Ένας υγρός παράδεισος, κατάσπαρτος με μικρές οάσεις γης, που γέννησαν τους σημαντικότερους αρχαίους πολιτισμούς και ξεχωρίζουν για τις φυσικές καλλονές τους και την πολυσήμαντη ιστορία τους.
Τα νησιά αποτελούν το κύριο μορφολογικό γνώρισμα της Ελλάδα και συστατικό τμήμα του πολιτισμού και της παράδοσης της χώρας. Τα νησιά αποτελούν το κύριο μορφολογικό γνώρισμα της Ελλάδα και συστατικό τμήμα του πολιτισμού και της παράδοσης της χώρας. Η ελληνική επικράτεια περιλαμβάνει 6.000 νησιά και νησίδες διάσπαρτα στα πελάγη του Αιγαίου και του Ιονίου, μοναδικό φαινόμενο στην ευρωπαϊκή ήπειρο, εκ των οποίων μόνο τα 227 είναι κατοικημένα. Η ελληνική επικράτεια περιλαμβάνει 6,000 νησιά και νησίδες διάσπαρτα στα πελάγη του Αιγαίου και του Ιονίου, μοναδικό φαινόμενο στην ευρωπαϊκή ήπειρο, εκ των οποίων μόνο τα 227 είναι κατοικημένα.
Το ελληνικό αρχιπέλαγος έχει 7.500 χλμ. Το ελληνικό αρχιπέλαγος έχει 7,500 χλμ. ακτών -από τα συνολικώς 16.000 χλμ. ακτών-από τα συνολικώς 16,000 χλμ. που διαθέτει η χώρα- που παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλομορφία: παραλίες με μήκος πολλών χιλιομέτρων, μικροί κόλποι και ορμίσκοι, αμμώδεις παραλίες με αμμοθίνες, βοτσαλωτές ακτές, παράκτιες σπηλιές με απόκρημνα βράχια και με τη χαρακτηριστική σκούρα άμμο των ηφαιστιογενών εδαφών, παράκτιοι υγρότοποι. που διαθέτει η χώρα-που παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλομορφία: παραλίες με μήκος πολλών χιλιομέτρων, μικροί κόλποι και ορμίσκοι, αμμώδεις παραλίες με αμμοθίνες, βοτσαλωτές ακτές, παράκτιες σπηλιές με απόκρημνα βράχια και με τη χαρακτηριστική σκούρα άμμο των ηφαιστιογενών εδαφών, παράκτιοι υγρότοποι.
Πολλές από τις ακτές αυτές είναι βραβευμένες από το πρόγραμμα «Γαλάζιες Σημαίες της Ευρώπης» , ενώ εκτός από κολύμπι, προσφέρονται για καταδύσεις, εξερευνήσεις με μάσκα, θαλάσσιο σκι, ιστιοπλοΐα και windsurfing. Πολλές από τις ακτές αυτές είναι βραβευμένες από το πρόγραμμα «Γαλάζιες Σημαίες της Ευρώπης», ενώ εκτός από κολύμπι, προσφέρονται για καταδύσεις, εξερευνήσεις με μάσκα, θαλάσσιο σκι, ιστιοπλοΐα και windsurfing.
Επιπλέον, καθώς στα νησιά αυτά αναπτύχθηκαν μερικοί από τους παλαιότερους ευρωπαϊκούς πολιτισμούς (Κυκλαδικός, Μινωικός κ.λπ.), διαθέτουν μοναδικούς αρχαιολογικούς χώρους, ξεχωριστή αρχιτεκτονική κληρονομιά και γοητευτικές τοπικές παραδόσεις ενός πολύχρονου και πολυπρόσωπου πολιτισμού.Τα στοιχεία αυτά σε συνδυασμό με το εξαιρετικό κλίμα, την ασφάλεια των ελληνικών θαλασσών και τις μικρές αποστάσεις μεταξύ λιμανιών και ακτών, έχουν κάνει τα ελληνικά νησιά διάσημα και εξαιρετικά δημοφιλή στους Έλληνες και ξένους επισκέπτες. Επιπλέον, καθώς στα νησιά αυτά αναπτύχθηκαν μερικοί από τους παλαιότερους ευρωπαϊκούς πολιτισμούς (Κυκλαδικός, Μινωικός κ.λπ.), διαθέτουν μοναδικούς αρχαιολογικούς χώρους, ξεχωριστή αρχιτεκτονική κληρονομιά και γοητευτικές τοπικές παραδόσεις ενός πολύχρονου και πολυπρόσωπου πολιτισμού.Τα στοιχεία αυτά σε συνδυασμό με το εξαιρετικό κλίμα , την ασφάλεια των ελληνικών θαλασσών και τις μικρές αποστάσεις μεταξύ λιμανιών και ακτών, έχουν κάνει τα ελληνικά νησιά διάσημα και εξαιρετικά δημοφιλή στους Έλληνες και ξένους επισκέπτες.
Ο θαλάσσιος τουρισμός άρχισε να αναπτύσσεται στην Ελλάδα τη δεκαετία του '60 και, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς. Ο θαλάσσιος τουρισμός άρχισε να αναπτύσσεται στην Ελλάδα τη δεκαετία του'60 και, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς.
Χίλιοι κι ένας τρόποι αμφισβήτησης του κράτους
Στην Ελλάδα του 2010 οι πάντες αμφισβητούν το κράτος: Την αξιοπιστία του, την αποτελεσματικότητά του, την ίδια του τη δομή. Σε άλλες περιοχές, οι πολίτες αμφισβητούν το κράτος με το δικό τους τρόπο, όπως αυτό που συνέβη σήμερα στο Βέλγιο: Για πρώτη φορά στην πολιτική ιστορία της χώρας, τα πρώτα αποτελέσματα από τις βουλευτικές εκλογές στο Βέλγιο φέρουν να προηγείται ένα αυτονομιστικό κόμμα των Φλαμανδών, το Ν-VA, όπως μεταδίδουν τα μέσα ενημέρωσης. Στη Φλάνδρα, το κόμμα N-VA του Μπαρτ Ντε Βέβερ, που διεκδικεί την ανεξαρτησία της ολλανδόφωνης φλαμανδικής περιοχής, συγκεντρώνει ποσοστά μεταξύ 23-32% στα πρώτα έξι εκλογικά τμήματα που έχουν ανακοινώσει ήδη τα αποτελέσματά τους, μισή ώρα μετά το πέρας της ψηφοφορίας στις 16.00, ώρα Ελλάδος, σύμφωνα με την φλαμανδική τηλεόραση.
Εάν τα αποτελέσματα αυτά επιβεβαιωθούν στη διάρκεια της καταμέτρησης, το αυτονομιστικό κόμμα θα καταστεί πρώτη πολιτική δύναμη στη Φλάνδρα, γεγονός που θα καταστήσει πολύ δύσκολη την προσπάθεια σχηματισμού κυβέρνησης συνεργασίας με τους γαλλόφωνους Βαλώνους, την ώρα που η χώρα βυθίζεται σε σοβαρή πολιτική κρίση.-
Ήθη και Έθιμα, και εθνικησμος
Δηλαδή τα ήθη ορίζουν αξίες, σχέσεις, συμπεριφορές. Είναι τα αισθήματα, οι νοοτροπίες που χαρακτηρίζουν μια εποχή (π.χ. η καταναλωτική τάση του σύγχρονου αστού, η προτίμησή του σε πρακτικές λύσεις, όπως είναι τα τυποποιημένα είδη διατροφής, η αντίληψή του για το γάμο κ.τ.λ.). Όλα αυτά αποτελούν ένα είδος κανόνων και νόμων, μια μορφή δικαίου, άγραφου, που θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε εθιμικό. Αλλά και το Γραπτό Δίκαιο δεν είναι αυθαίρετο δημιούργημα του νομοθέτη, αλλά προϊόν του πνεύματος του λαού. Υπάρχει μια συμφωνία των ηθών με τις απαιτήσεις του δικαίου. Για παράδειγμα, στις συναλλαγές των ανθρώπων οι νόμοι καθορίζουν ως δίκαιο ό,τι η κοινωνία θεωρεί ως ηθικό: απαγορεύεται η αισχροκέρδεια, θεωρείται άκυρη κάθε πράξη που αποτελεί εκμετάλλευση της ανάγκης του άλλου.
Όταν, όμως, οι αντιλήψεις αυτές πάρουν και μια σταθερά επαναλαμβανόμενη τελεστική, περισσότερο ή λιγότερο τελετουργική μορφή, γίνονται έθιμα, όπως είναι τα γαμήλια έθιμα. Γίνονται δηλαδή συνήθεια με καθολικό χαρακτήρα, που τηρείται από όλα τα μέλη της κοινωνικής ομάδας. Τα στοιχεία του εθίμου είναι: α) το ιστορικό: μακρόχρονη και ομοιόμορφη άσκηση, δηλ. ορισμένη συμπεριφορά των κοινωνιών που επαναλαμβάνεται ομοιόμορφα επί αρκετό χρόνο, ώστε να παγιωθεί ως κανόνας Δικαίου β) το ψυχολογικό: η πεποίθηση των κοινωνιών ότι, με τη συμπεριφορά τους εφαρμόζουν κανόνα δικαίου και ότι αν δεν τηρήσουν τη συμπεριφορά αυτή, θα έχουν κυρώσεις. Οι κυρώσεις που επιβάλλονται είναι η γενική κατακραυγή και η ηθική καταδίκη από μεγάλο μέρος της κοινωνίας. Τα έθιμα διακρίνονται σε γενικά (ισχύουν σε όλη τη χώρα) και τοπικά (ισχύουν σε ορισμένη περιοχή). Υπάρχουν, επίσης, έθιμα επαγγελματικά και θρησκευτικά.κ.λ
Η έννοια των εθίμων προσεγγίζεται καλύτερα με το συσχετισμό τους με την έννοια των ηθών (λέμε ήθη και έθιμα). Στα νεότερα χρόνια η σχέση ηθών και εθίμων μεταβλήθηκε. Ήθη πάντα υπάρχουν. Αλλά δε δημιουργούνται νέα έθιμα. Αυτό σχετίζεται με τον τερματισμό της κλειστής ζωής της αγροτικής κοινωνίας, που ήταν ο κατεξοχήν χώρος δημιουργίας εθίμων. Γιατί εκεί συνέτρεχαν οι λόγοι που ευνοούσαν τη δημιουργία και διατήρησή τους (έντονη πίστη σε υπερφυσικές δυνάμεις, που έπρεπε, λατρευτικά, να καταστούν ευεργετικές, διάθεση ελεύθερου χρόνου, συλλογική ζωή). Υπάρχει, εντούτοις, μια τάση διατήρησης παλιών εθίμων, έστω κι αν εξέλιπαν οι αιτίες που τα είχαν δημιουργήσει. Το τελετουργικό, η παραστατικότητα και η θεαματικότητα του εθίμου ασκούν αρκετά ισχυρή γοητεία, ώστε να παρατηρείται, τις τελευταίες δεκαετίες, μια σκόπιμη αναβίωση των παλιών εθίμων, που προσφέρονται ως ένα είδος θεατρικής παράστασης, ή θεάματος...
Τα ήθη και έθιμα, τα δημοτικά τραγούδια και οι παροιμίες, οι παραδόσεις και οι θρύλοι αποτελούν το λαϊκό πολιτισμό που είναι ο καθρέφτης ενός λαού. Μελετώντας τον ελληνικό λαϊκό πολιτισμό, αντικρίζει κανείς ένα λαό απλό και αληθινό, συγκροτημένο πάνω σε στέρεο προσανατολισμό, με πίστη στο παρελθόν και αισιοδοξία για το μέλλον, με ιδανικά και αξίες. Και αυτό, γιατί υπάρχει αδιάσπαστη ενότητα ανάμεσα στον ελληνικό λαϊκό πολιτισμό, τον αρχαίο και το νεότερο. Κάθε έθιμο και δοξασία του λαϊκού πολιτισμού προχωρεί στα βάθη του παρελθόντος, φτάνοντας όχι μόνο στους κλασικούς χρόνους, αλλά μερικές φορές στα βάθη της προϊστορίας.
Αναμφίβολα, λοιπόν, μέσα από το λαϊκό πολιτισμό αναζητάμε τις ρίζες μας και ανακαλύπτουμε τη φυσιογνωμία μας ως λαός, πιστοποιούμε την ταυτότητά μας, θωρακίζουμε τη συνέχιση του έθνους μας. Εναρμονίζουμε το χθες με το σήμερα και χτίζουμε το αύριο...