Τρίτη 16 Μαρτίου 2010
Άρχισαν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ από σήμερα οι επιχειρησείς-σκούπα στο κέντρο της Αθήνας..
Στην επιχείρηση συμμετέχουν αστυνομικοί, υπάλληλοι της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων, δημοτικοί αστυνόμοι και εργαζόμενοι του Υγειονομικού.
Μέχρι τώρα, έχουν γίνει εκτεταμένοι έλεγχοι σε τουλάχιστον έξι εγκαταλελειμμένα κτίρια και σπίτια, στις οδούς Σατωβριάνδου, Σαρρή, Κουμουνδούρου, Σοφοκλέους, προκειμένου να εντοπιστούν μετανάστες που βρίσκονται παράνομα στη χώρα μας και έχουν βρει προσωρινό καταφύγιο στα ερειπωμένα κτίρια.
Με την ολοκλήρωση της επιχείρησης, συνεργεία του δήμου αναμένεται να μπουν στα ακατοίκητα και να απολυμάνουν τους χώρους.
Όπως δήλωσε ο κος Ραγκούσης το πρωϊ στο mega:
Η Ελλάδα δεν αντέχει άλλους μετανάστες,θα ξεκινήσει επιχείρηση να παραμείνουν οι νόμιμοι και οι παράνομοι θα γίνει μια μεγάλη προσπάθεια από όλους τους φορείς για να γυρίσουν στις πατρίδες τους.
http://eglimatikotita.blogspot.com/2010/03/blog-post_2437.html
ΠΩΣ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ > ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ
> Δερματολόγος:
> Γιαφαγούρα
> Πλαστικός χειρούργος:
> Γιαφιγούρα
> Οφθαλμίατρος:
> Γιαθολούρα
> Λογοθεραπευτής:
> Γιαμουρμούρα
> Διαιτολόγος:
> Γιαλιγούρα
> Γαστρεντερολόγος:
> Γιακαούρα
> Ουρολόγος:
> Γιακατούρα
> Ορθοπεδικός:
> Γιακαμπούρα
> Γυναικολόγος:
> Γιαμουνάρα
Έκθεση του Στέητ Ντηπάρτμεντ για τα ανθρώπινα δικαιώματα
Στην έκθεση του το Αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών αναφέρει ότι η κυβέρνηση του Ιράν περιορίζει σοβαρά το δικαίωμα των πολιτών να αλλάξουν ειρηνικά τη κυβέρνηση της χώρας τους με ελεύθερες και αδιάβλητες εκλογές. Η έκθεση επισημαίνει ότι το μητρώο του Ιράν στο τομέα του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων επιδεινώθηκε το 2009, ιδιαίτερα μετά τις προεδρικές εκλογές του Ιουνίου.
Επίσης στην ετήσια έκθεση του Στέητ Ντηπάρτμεντ για τα ανθρώπινα δικαιώματα αναφέρεται ότι το μητρώο της Κίνας «παραμένει προβληματικό και επιδεινώθηκε σε ορισμένες περιοχές». Παράλληλα, σύμφωνα με την έκθεση, η κυβέρνηση της Κούβας προέβη σε σοβαρές παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων κρατουμένων και πολιτικών αντιπάλων. Επίσης συνεχίστηκαν οι «κατάφορες και σοβαρότατες», όπως χαρακτηρίζονται, παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη Βιρμανία.
Για την Ευρώπη, η έκθεση του Στέητ Ντηπάρτμεντ αναφέρει ότι η κατάσταση στην Ρωσική περιοχή του Καυκάσου έχει επιδεινωθεί το τελευταίο χρόνο, καθώς οι κυβερνητικές δυνάμεις συνεχίζουν τον αγώνα τους κατά ανταρτών, Ισλαμιστών εξτρεμιστών και εγκληματικών συμμοριών. Ο αριθμός των δολοφονιών αυξήθηκαν το τελευταίο χρόνο στην Τσετσενία, την Ινγκουσετία και το Νταγκεστάν, αναφέρει η έκθεση για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις οι αρχές ενήργησαν αυθαίρετα, στοχοποιώντας, σύμφωνα με πληροφορίες, οικογένειες υπόπτων ανταρτών για αντίποινα. Επίσης σύμφωνα με την έκθεση του Στέητ Ντηπάρτμεντ, η Ρωσική κυβέρνηση ενέτεινε τις προσπάθειες της για την φίμωση δημοσιογράφων που καλύπτουν θέματα όπως η κατάσταση στην Τσετσενία, οι παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων και οι επικρίσεις σε βάρος κυβερνητικών αξιωματούχων. Το τελευταίο χρόνο 8 δημοσιογράφοι και πολλοί ακριβιστές για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων δολοφονήθηκαν στη Ρωσία, και οι δολοφονίες τους παραμένουν ανεξιχνίαστες, αναφέρει η ετήσια έκθεση του Στέητ Ντηπάρτμεντ.Για την Ελλάδα η έκθεση του Αμερικανικού Υπουργείου εξωτερικών για τα ανθρώπινα δικαιώματα αναφέρει ότι σημειώθηκαν ορισμένες παραβιάσεις από μέρους των δυνάμεων ασφάλειας, ιδιαίτερα σε βάρος παράνομων μεταναστών και αθιγγάνων. Παρατηρήθηκαν επίσης κακές συνθήκες κράτησης σε πολλές φυλακές και σε εγκαταστάσεις συγκέντρωσης παράνομων μεταναστών. Η έκθεση του Στέητ Ντηπάρτμεντ επισημαίνει παράλληλα ορισμένους νομικούς περιορισμούς στην ελευθερία της έκφρασης και στην θρησκευτική ελευθερία, καθώς και ελλείψεις σε μέσα και νομική βοήθεια για άτομα που ζητούν άσυλο και για πρόσφυγες.
Όχι Γκέτο του ΠΑΜΕ, ούτε αποθήκη της Κίνας το Πέραμα!
Κάποτε πρέπει να μάθουμε την αλήθεια. Ο γιαλός είναι στραβός , η στραβά αρμενίζουμε?
Ο Ιερώνυμος ζητάει να θυσιαστούμε όλοι μας για να επιτύχει το πρόγραμμα της κυβέρνησης
15 Μαρτίου 2010
- Η εκκλησία του Ιερώνυμου δεν φορολογείται, αλλά μας προτρέπει σε θυσίες για να δικαιωθούν οι κλέφτες!
Δεν είναι τυχαίο που ο αρχιεπίσκοπος βρίσκει την χριστιανική του αγάπη μόνο όταν απευθύνεται σε λαθρομετανάστες, ενώ με τις προτροπές του (λεκτικές και πρακτικές) προτρέπει σε λαθρομετανάστευση (ή μετανάστευση) το ποίμνιό του...
Μήπως ο σεβασμιώτατος Ιερώνυμος θα έπρεπε να πληρώσει το δικό μου μέρισμα για να καλυφθούν τα κλεμμένα; Κι αυτό, επειδή εγώ δεν έχω τίποτε να δώσω, ενώ ο ίδιος έχει αρκετά και αφορολόγητα... Εξάλλου, δεν πρέπει να υπακούσει στο "όποιος έχει δύο χιτώνες θα πρέπει να δώσει τον ένα;"
Σε εγκύκλιό της για την οικονομική κρίση η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, επισημαίνει πως «τα πάθη της φιληδονίας, της φιλοδοξίας, της φιλαργυρίας-φιλοκτημοσύνης είναι εκείνα που οδηγούν τους ανθρώπους σε οικονομικές κρίσεις».
Φταίνε βέβαια λίγο και οι κυβερνήσεις, διότι κατά τον Μέγα Βασίλειο, “τα των αρχόντων κακά, συμφορά τοις αρχομένοις γίνεται“, αλλά «η ευμάρεια, η ευδαιμονία, η υπερκατανάλωση, είναι τα γενεσιουργά αίτια των οικονομικών κρίσεων…»
«Η εκκλησιαστική ζωή συνδέεται στενά με την ασκητικότητα και την ολιγάρκεια. Και οι Χριστιανοί πρέπει να ζουν με λιτότητα. Δυστυχώς όμως σε υπερκαταναλωτικές κοινωνίες δεν βιώνεται η άσκηση, που είναι η βάση της χριστιανικής ζωής. Λέγοντας δε άσκηση εννοούμε την καλή χρήση των υλικών αγαθών που είναι αναγκαία για την ζωή και όχι την συσσώρευση και την υπερκατανάλωση αυτών» σημειώνουν οι Άγιοι Πατέρες και προσθέτουν:
«Εκείνο που παρατηρείται στην σύγχρονη κοινωνία είναι ότι υφίσταται μεγάλη διάσταση μεταξύ της κατανάλωσης και της παραγωγής. Όταν μια χώρα αυξάνει τον βιοτικό τρόπο ζωής, χωρίς να παράγει, είναι φυσικό να οδεύει σε οικονομική κρίση. Αυτό συμβαίνει και στην οικογενειακή και την προσωπική μας ζωή. Όταν τα έξοδα είναι περισσότερα από τα έσοδα, όταν δαπανούμε χρηματικά ποσά σε ευδαιμονιστικές καταστάσεις και μάλιστα με δανεισμένα χρήματα, τότε δημιουργούνται οικονομικές κρίσεις».
«Η Ιερά Σύνοδος», καταλήγει η εγκύκλιος, «αυτήν την περίοδο απευθύνεται σε όλους, Κληρικούς και λαϊκούς, άρχοντες και αρχομένους, και προσφέρει μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, θάρρους και πίστεως. Επί πλέον, παρακαλεί όλους να αποκτήσουν τον τρόπο της ζωής των πρώτων Χριστιανών που ζούσαν με κοινοκτημοσύνη και κοινοχρησία και προσέφεραν το περίσσευμά τους για τις ανάγκες των αδελφών τους. Συγχρόνως, η Ιερά Σύνοδος προσεύχεται στον Θεό να δίνη στους πολιτικούς οι οποίοι χειρίζονται τα δημόσια πράγματα, ιδίως αυτήν την κρίσιμη περίοδο, δύναμη, έμπνευση, σύνεση, εφευρετικότητα, αγωνιστικότητα, όχι μόνον για να βρουν λύσεις και να αντιμετωπίσει η Πατρίδα μας την κρίση, αλλά και για να βελτιώσουν και να εκσυγχρονίσουν τους κοινωνικούς θεσμούς, όπως και να αντιμετωπίσουν με περισσότερη ευαισθησία και δικαιοσύνη τους ανθρώπους εκείνους που είναι αναγκασμένοι να σηκώνουν δυσβάσταχτα φορτία».
«Είναι δε ευνόητον», υπογραμμίζεται, «ότι η Εκκλησία, που είναι ο μεγαλύτερος φιλανθρωπικός φορέας της Πατρίδας μας, με τα Ιδρύματα που λειτουργεί και την φιλανθρωπία που ασκεί, θα συνεχίσει, όσον είναι δυνατόν, να εργάζεται εντατικά για την ανακούφιση του λαού».
Μετά από την συγκεκριμένη εξέλιξη - ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, αναρωτιέμαι εάν κάποιος πρέπει να υπενθυμίσει στους ιεράρχες που μετέχουν σε αυτήν, αλλά και στον ίδιο τον αρχιεπίσκοπο, πως πρέπει να ξαναθυμηθούν την έννοια της λέξης ποιμένας... Να θυμηθούνε τις γραφές και τις αναφορές στον ρόλο του ποιμένα... Και όποτε τελειώσουν την ανάγνωση και αφού βάλουν βαθιά μετάνοια προς όλο τον ελληνικό λαό και στο πλήρωμα της ελληνορθόδοξης εκκλησίας, ας ξαναμιλήσουν ή ας σιωπήσουν για πάντα προχωρώντας ταυτόχρονα σε μαζικές παραιτήσεις...ΠΗΓΗ
Aκύρωσε τη συναυλία της στην Ελλάδα επειδή φοβάται για τη ζωή της λόγω των...απεργιών!
Με μια πρωτοφανή για τα δεδομένα του καλλιτεχνικού -και όχι μόνο- χώρου κίνηση, η Dionne Warwick και ο μάνατζερ που την εκπροσωπεί ακύρωσαν την προγραμματισμένη για απόψε συναυλία της στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε η διοργανώτρια εταιρεία, τόσο η ίδια η Dionne Warwick όσο και οι συνεργάτες της φαίνεται πως θεωρούν την Ελλάδα χώρα μιας… εμπόλεμης ζώνης και τους τουλάχιστον 1.200 Έλληνες θαυμαστές της, που... έσπευσαν να προπληρώσουν το εισιτήριο για να τη δουν από κοντά, μια μάζα πεινασμένων και εξαθλιωμένων βαρβάρων, που αποτελούν… απειλή για τη σωματική ακεραιότητα ανθρώπων οι οποίοι ανήκουν σε άλλη «κάστα».
Ακολουθεί το δελτίο Τύπου της διοργανώτριας εταιρείας της συναυλίας, όπως ακριβώς το λάβαμε:
«Με έκπληξη και αγανάκτηση η εταιρεία μας Ιntershow Productions έλαβε, ένα απλό email στης 14/03/2010, δηλαδή μόλις μια μέρα πριν τη συναυλία, κι ενώ έχουν προπωληθεί ήδη πάνω από 1.200 εισιτήρια, από τον μάνατζερ της Dionne Warwick, ότι η τραγουδίστρια δεν θα έρθει στην χώρα μας για τη συναυλία της 15/03/2010!!!, με πρόφαση ούτε λίγο ούτε πολύ, όπως αναφέρει στο email, ότι η χώρα μας θα βάλει σε κίνδυνο την ζωή της, λόγω των απεργιών και της δύσκολης κατάστασης που επικρατεί εδώ!!! ( φρασεολογία που ακριβώς χρησιμοποίησε στο email του management της κυρίας Dionne Warwick ).
Καμία διαβεβαίωση, μέσω του ελληνικού και ξένου τύπου, μέσω του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος και μέσω της αμερικανικής πρεσβείας, στην οποία αποταθήκαμε και από την οποία ενημερώθηκε η καλλιτέχνιδα και οι υπεύθυνοι του συγκροτήματος για την πραγματική κατάσταση στην Ελλάδα, δεν στάθηκε αρκετή, για να ανατρέψει τη στρεβλή εικόνα δήθεν κινδύνων στη χώρα μας.
Η εταιρία Intershow Productions με λύπη της ανακοινώνει, ότι ακυρώνεται η συναυλία της κυρίας Dionne Warwick στης 15/03/10 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, λόγω ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ της τραγουδίστριας και -αν και η ίδια δεν φέρει καμία ευθύνη- ζητά τη κατανόηση από το κοινό και τους εμπλεκόμενους φορείς για την όποια ταλαιπωρία και δηλώνει ότι ήδη έχει αναθέσει την υπόθεση σε δικηγορικό γραφείο, ώστε να επιβληθούν όλες οι νόμιμες συνέπειες από την απαράδεκτη, αντισυμβατική, προσβλητική για την Ελλάδα και πρωτοφανή για την σφαίρα των δραστηριοτήτων της εταιρίας μας συμπεριφορά του υπεύθυνου manager και της ίδιας της καλλιτέχνιδας.
Όσοι έχουν αγοράσει εισιτήριο μπορούν να το επιστρέψουν και να πάρουν τα χρήματά τους πίσω από τα ταμεία του Μεγάρου Μουσικής».ΠΗΓΗ
Πού θα γίνονται οι τελετές ......για την Ιθαγένεια....
5/2/2010
Ορκίστηκαν σήμερα το πρωί σε ειδική τελετή στην αίθουσα του Νομαρχιακού Συμβουλίου από το Νομάρχη Αθηνών Γιάννη Σγουρό 94 πολίτες που απέκτησαν την ελληνική ιθαγένεια με απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
Οι 94 πολίτες που ορκίστηκαν προέρχονται από διαφορετικές χώρες, συντριπτικά περισσότεροι αυτή τη φορά από την Αλβανία και λιγότεροι από την Αρμενία, τη Ρουμανία, τη Συρία, τη Σερβία, τη Μολδαβία, τη Ρωσία, τη Γαλλία, την Κολομβία και τη Βουλγαρία.
Το 87% είναι Αλβανοί και το 95,7%, Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Οι άντρες αυτή τη φορά ξεπερνούν κατά τι τους μισούς και ανέρχονται στο ποσοστό του 52,1%.
Από το 2005 μέχρι σήμερα έχουν ορκιστεί στη Νομαρχία Αθηνών συνολικά 9.794 πολίτες που απέκτησαν την ελληνική ιθαγένεια.
πηγή
Από εδώ και πέρα να δεις πόσοι θα ορκίζονται.
Η αίθουσα της Νομαρχίας δεν θα τους χωράει
και γι αυτό μάλλον οι τελετές
θα γίνονται στο.....Καλλιμάρμαρο.
Ένωση συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."
Οι «γερμανοί» καταστηματάρχες παίρνουν… τα όπλα!
Ενώ εδώ και αρκετούς μήνες έχει κάνει την εμφάνισή του το πρωτόγνωρο φαινόμενο καταστημάτων της αλυσίδας Γερμανός με… λουκέτο, στο χρυσοπληρωμένο δίκτυο της εμπορικής αλυσίδας «βράζει» η δυσαρέσκεια πολλών ιδιοκτητών κατά της Cosmote και όσοι έχουν ήδη «καεί» και δεν έχουν τίποτα να χάσουν εξετάζουν, σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες, όλες τις νομικές οδούς για να αντιδράσουν.
Προς το παρόν, οι δυσαρεστημένοι καταστηματάρχες επέλεξαν το .....
διαδίκτυο σαν μέσο έκφρασης των διαμαρτυριών τους. Εδώ και μερικούς μήνες λειτουργεί blog, μέσω του οποίου εκφράζονται οι δυσαρεστημένοι και ήδη μετρά σχεδόν 43.500 μοναδικές επισκέψεις, ενώ στις σελίδες του έχουν αποκαλυφθεί σημαντικά έγγραφα και έχουν διατυπωθεί σοβαρές καταγγελίες κατά των διοικήσεων της Γερμανός και της Cosmote.
Καταστηματάρχες με τους οποίους ήλθε σε επαφή το “Sofokleous10” επισημαίνουν ότι το δίκτυο της Γερμανός μεταβιβάσθηκε στην Cosmote με χρέη των καταστηματαρχών που ξεπερνούσαν τα 80 εκατ. ευρώ κατά το χρόνο της εξαγοράς, ενώ σήμερα ουδείς μπορεί να υπολογίσει με ακρίβεια αυτές τις οφειλές.
Εκφράζουν μάλιστα την έντονη δυσαρέσκειά τους για τον ασφυκτικό περιορισμό των περιθωρίων κέρδους των καταστημάτων, τη «σφιχτή» (και αυθαίρετη, όπως καταγγέλλεται) πολιτική υπολογισμού του air time που πληρώνεται από την Cosmote στα καταστήματα για κάθε σύνδεση, αλλά και για τις δυσμενείς διακρίσεις εις βάρος καταστηματαρχών της Γερμανός, σε σχέση με την πολιτική που ακολουθείται για άλλα καταστήματα του δικτύου λιανικής.
Εναντίον της διοίκησης της Γερμανός διατυπώνουν σοβαρές επικρίσεις, που άλλωστε έχουν δημοσιευθεί και στο blog των δυσαρεστημένων, καταγγέλλοντας ότι η υπό τον κ. Π. Γερμανό διοίκηση διατηρούσε εμπορικές σχέσεις με ουκ ολίγα καταστήματα που δεν ήταν ενταγμένα στο επίσημο δίκτυο franchise, κατά παράβαση των συμβατικών όρων συνεργασίας, με αποτέλεσμα να ζημιώνονται οι καταστηματάρχες του επίσημου δικτύου.
Την καταγγελία αυτή, οι δυσαρεστημένοι καταστηματάρχες συνοδεύουν με μια αποκάλυψη, που αναφέρεται σε έκθεση της νομικής υπηρεσία της Γερμανός, από το 2001, που ενημέρωνε και προειδοποιούσε τα στελέχη της για το παράλληλο δίκτυο. Σύμφωνα με αυτή την έκθεση προειδοποιούνται τα στελέχη ότι σε περίπτωση σύγκρουσης της εταιρίας με το δίκτυο θα μπορούσαν να εγερθούν εναντίον της αξιώσεις πολλών εκατοντάδων εκατομμυρίων, καθώς ο νόμος επιτρέπει μόνο πωλήσεις από απόσταση μέσω παράλληλου δικτύου, ενώ η Γερμανός παρείχε και σε τρίτους τη δυνατότητα πώλησης των ίδιων με τα καταστήματα Γερμανός προϊόντων και υπηρεσιών στις ίδιες γεωγραφικά περιοχές.
Η έκθεση αναφέρει χαρακτηριστικά, ότι «διακυβεύεται το υπάρχον νόμιμο σύστημα (καταστήματα Γερμανός) καθώς το «νομιμοποιημένο» παράλληλο δίκτυο, κανιβαλίζοντας φανερά πια για λογαριασμό της Γερμανός την αγορά και εν δυνάμει πελατεία του κάθε συνεργάτη εντός της χορηγούμενης περιοχής του, μπορεί δικαιολογημένα να εγείρει τις ενστάσεις και τις διαμαρτυρίες του κατά της Γερμανός με απρόβλεπτες για τον όμιλο συνέπειες».
Επιπλέον, καταστηματάρχες που έχουν προσφύγει σε νομικούς με εξειδίκευση στο δίκαιο ανταγωνισμού τονίζουν ότι διαπιστώθηκαν σοβαρές καταστρατηγήσεις των κανόνων του υγιούς ανταγωνισμού στις συμβάσεις συνεργασίας των καταστημάτων του δικτύου με τη «μητρική» εταιρεία και εξετάζουν ακόμη και το ενδεχόμενο προσφυγής στην Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Σε μια ανοικτή επιστολή καταστηματάρχη προς το διευθύνοντα σύμβουλο της Cosmote, κ. Μ. Τσαμάζ, που δημοσιεύεται στο blog των δυσαρεστημένων, τονίζεται μεταξύ άλλων ότι «το φιλότιμο (σ.σ.: των καταστηματαρχών) έχει σχεδόν εξαντληθεί. Αυτό το φιλότιμο δεν είναι ικανό πλέον να κρατά βιώσιμα τα καταστήματά μας. Από την ημέρα της εξαγοράς ακούμε συνεχώς την ίδια απάντηση. Υπομονή. Και αυτή τελειώνει. (…) Εμείς τα φτιάξαμε τα καταστήματα με τα χρήματα μας και τους κόπους μας και δεν θα τα αφήσουμε να απαξιωθούν. (…) Το φιλότιμο δεν τρώγεται»…
ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΦΡΑΧΤΗ 240χμ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ
Ατυχής ο χαρακτηρισμός για τη γενοκτονία των Αρμενίων λέει ο Σουηδός ΥΠΕΞ
Ο Σουηδός Υπουργός Εξωτερικών Καρλ Μπιλντ χαρακτήρισε σήμερα "ατυχή" την ψήφιση από το κοινοβούλιο της χώρας του πρότασης που χαρακτηρίζει "γενοκτονία" τις σφαγές των Αρμενίων το 1915, και η οποία έχει προκαλέσει την οργή της Τουρκίας.
"Αυτό είναι ατυχές, διότι η ...
πολιτικοποίηση της ιστορίας δεν εξυπηρετεί κανένα", δήλωσε στους δημοσιογράφους στο περιθώριο της συνάντησης, στην Σαρισέλκα της Φινλανδίας, με αρκετούς από τους ομολόγους του της ΕΕ, ανάμεσα τους και ο αρχηγός της τουρκικής διπλωματίας, Αχμετ Νταβούτογλου.
"Αυτό που θέλουμε είναι η συμφιλίωση μεταξύ Τούρκων και Αρμενίων", και αποφάσεις όπως αυτή τείνουν να αυξήσουν τις εντάσεις και όχι να τις μειώσουν", πρόσθεσε ο Μπιλντ.
"Ανησυχώ για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει αυτό στην εξομάλυνση των σχέσεων μεταξύ Αρμενίας και Τουρκίας, στην οποία εμείς οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί έχουν επενδύσει τόσο πολύ ενέργεια", αλλά παραμένει "εύθραυστη", εκτίμησε.
Η πρόταση που πέρασε την Πέμπτη από το σουηδικό κοινοβούλιο αναφέρει ότι "η Σουηδία αναγνωρίζει τη γενοκτονία του 1915 κατά των Αρμενίων, των Ασσυρίων, των Χαλδαίων των Σύρων και των Ελλήνων Ποντίων", στην προκειμένη περίπτωση το σύνολο των χριστιανικών μειονοτήτων που ζούσαν στην Οθωμανική επικράτεια την εποχή εκείνη.
Ο κ. Μπιλντ είχε συνάντηση την Παρασκευή το βράδυ με τον κ. Νταβούτογλου για να προσπαθήσει να κατευνάσει την οργή των τουρκικών αρχών, οι οποίες αντέδρασαν σθεναρά. Ο πρωθυπουργός Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ακύρωσε προγραμματισμένη επίσκεψη στη Σουηδία την επόμενη εβδομάδα.
Στην Φινλανδία, ο επικεφαλής της τουρκικής διπλωματίας επανέλαβε την κριτική της κυβέρνησής του.
"Η θέση του σουηδικού κοινοβουλίου είναι συγκλονιστική για εμάς, διότι τα κοινοβούλια δεν θα πρέπει να αποφασίζουν για το ποια είναι η ιστορία, είναι απαράδεκτο», είπε, αναφερόμενος όχι μόνο στο σουηδικό ψήφισμα, αλλά και σε απόφαση που πρόσφατα ψηφίστηκε από επιτροπή του Κογκρέσου των ΗΠΑ για τη "γενοκτονία" των Αρμενίων.
Ερευνα λέει πόσα παιδιά ειναι ιδανικό να έχει μια οικογένεια
Σύμφωνα με έρευνα πυ έγινε σε 1,500,000 ανθρώπους το να μην έχει κάποιος παιδιά δεν ειναι καλό για τν υγεία του. Εχοντας παιδιά κανείς γίνεται πιο υπεύθυνος, προσέχει περισσότερο και έτσι εχει λιγότερες πιθανότητες να πεθάνει απο κάποιες αρρώστιες. Ομως και το να έχει πολλα παιδιά πολλές φορές μπορεί να...
δημιουργήσει εξτρα άγχος για το πως θα τα μεγαλώσει, τα οικονομικά κλπ. Ερευνα που έγινε έδειξε πως το ιδανικό ειναι να έχει κάποια οικογένεια 2 παιδιά, εκει υπάρχει μια ισορροπία στα οφέλη αλλά και στο άγχος και την αγωνία που προκαλούν οι ευθύνες μιας οικογένειας
Αθάνατα Yugo
1.Πως διπλασιάζεις την τιμή ενός YUGO;
Φουλάρεις το ρεζερβουάρ.
2.Γιατι το Yugo έχει…
θερμαινόμενο πίσω τζάμι;
Για να μη κρυώνουν τα χέρια σου όταν σπρώχνεις.
3.Πώς μπορείς να εξαφανίσεις ένα YUGO;
Το ψεκάζεις με αντισκωριακό.
4.Γιατί τα YUGO έχουν τέσσερα πεντάλ;
Με το τέταρτο ανοίγει ο αερόσακος.
5.Γιατί το βιβλιαράκι που έχουν τα YUGO έχει τόσες πολλές σελίδες;
Γιατί περιέχει τα δρομολόγια των λεωφορείων και των τρένων.
6.Ποιό είναι το όνειρο όλων των κατόχων YUGO;
Να τους σταματήσουν για υπερβολική ταχύτητα.
7.Σε τι διαφέρει το απλό YUGO από το YUGO GT;
Το GT έχει αναπτήρα.
8.Πάει ο κάτοχος ενός Zastava YUGO 45 στο συνεργείο και λέει στο μάστορα:
-Θέλω να βάλεις πάνω μηχανή 5.000 κυβικά, με 2 turbo ώστε να έχω τελική 350 Km/h . Θέλω ακόμα να το κάνεις 4×4, λάστιχα 355 με 19άρες ζάντες, ABS,δερμάτινο σαλόνι και αυτόματο πιλότο. Πότε να περάσω να το πάρω;
-Πέρνα σε ένα τεταρτάκι, απαντάει ο μάστορας.
-Ρε φίλε, δεν κόβεις τις μαλακίες;
-Εγώ τις άρχισα;
9.Μπαίνει ένας τύπος σε μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και λέει στον
πωλητή:
«Φίλε, θέλω δυο πατάκια για ένα YUGO».
Ο πωλητής το σκέφτεται λίγο και απαντάει:
«OK, είναι καλή ανταλλαγή».
10.Γιατί δεν ξεκινάει ένα YUGO μόλις άναψε πράσινο;
Πάτησε τσίχλα…
Πόσα παίρνει η πρώτη συνταξιούχος της πρώην Ο.Α.;
Βγήκε στα...
50 της χρόνια στην σύνταξη πριν έναν μήνα και θα παίρνει 3.500 ευρώ. Αυτά είναι που δεν θα δούμε ποτέ. Η νέα γενιά δεν θα πάρει ποτέ σύνταξη και μην κοροϊδεύουμε τον κόσμο. Τα ταμεία θα είναι άδεια μέχρι τότε. Δεδομένο είναι και όχι εκτίμηση.
Ταξιδιωτική οδηγία για επιχειρηματίες που θέλουν να ταξιδέψουν στις ΗΠΑ ανακοίνωσε το τουρκικό ΥΠΕΞ
defencenet
ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ;;;;;
>
> Φταίω εγώ που δεν μπορώ να καταλάβω το μεγαλείο της δημοκρατίας που ζω, η
> οποία ρίχνει το φταίξιμο σε μένα τον δημόσιο υπάλληλο και εκπαιδευτικό που
> μετά από 12 χρόνια παίρνω 1300 ευρώ και πρέπει να πληρώσω εγώ.
>
> Φταίω εγώ που δεν είμαι πατριώτης όπως ο κ. Παπανδρέου και οι υπόλοιποι
> βουλευτές που δεν έχουν υπηρετήσει ποτέ οι περισσότεροι στο στρατό αλλά όμως
> νοιάζονται.
>
> Φταίω εγώ που δεν μπορώ να καταλάβω ότι δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου
> βουλευτές, υπάλληλοι της βουλής, φοροφυγάδες, ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων,
> πρόεδροι ποδοσφαιρικών ομάδων, ιδιοκτήτες εφημερίδων και τηλεοπτικών μέσων,
> είναι όλοι πιο ίσοι στα προνόμια από τους υπολοίπους και ίσως και πιο
> πατριώτες και για αυτό δεν θίγονται από τα μέτρα.
>
> Φταίω εγώ που δεν λέω να κατανοήσω τους εθνικούς λόγους για τους οποίους
> οι δικηγόροι δεν καταβάλλουν ΦΠΑ, οι γιατροί δεν πληρώνουν φόρους, οι
> υπάλληλοι της βουλής παίρνουν 16 μισθούς.
>
> Φταίω εγώ ο δημόσιος υπάλληλος που εκατομμύρια ευρώ δίνονται σε
> θνησιγενείς και μεταθανάτιες εφημερίδες μέσω κρατικών χρημάτων και σε
> ποδοσφαιρικές ομάδες.
>
> Φταίω εγώ ο εκπαιδευτικός γιατί αντί να κάνω ιδιαίτερα και να μην έχω
> οικονομικό πρόβλημα περιμένω να μου δώσει μισθό το κράτος.
>
> Φταίω εγώ γιατί δεν μπορώ να αντιληφτώ ότι πρέπει να δώσω ως πατριώτης
> και το 13 μισθό για να μπορούν οι εργολάβοι να φτιάχνουν δρόμους με
> τριπλάσιο κόστος από ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη. Για να μπορούν
> οι ίδιοι εργολάβοι να εισπράττουν υπέρογκα ποσά από τα διόδια και μετά μέσα
> από τις εφημερίδες τους και τους σταθμούς τους να στοχοποιούν τους δημόσιους
> υπαλλήλους για το χάλι της οικονομίας. Για να μπορούν να
> προβάλλουν και να προωθούν τους πολιτικούς της αρεσκείας τους. Αλήθεια
> πόσοι Έλληνες εργάστηκαν στα μεγάλα έργα;
>
> Φταίω εγώ που δεν νοιώθω πατριώτης για να δώσω και το 12ο μισθό στο
> κράτος για να μην αποδίδει κανένας καναλάρχης ασφαλιστικές εισφορές
> αγγελιόσημα και κάθε ιδιοκτήτης εφημερίδας να μπορεί να έχει αφορολόγητο
> ποσό από τον τζίρο του και να μπορούν συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι να είναι
> στη μισθοδοσία υπουργείων.
>
> Φταίω εγώ που δεν έχω Πόρσε Καγιέν και offshore εταιρεία όπως όλοι οι
> καλοί πατριώτες και που πιστεύω ότι νόμιμο είναι μόνο ότι είναι και ηθικό.
>
> Φταίω εγώ ο προδότης της πατρίδας που δεν δίνω και τον 11ο μισθό μου για
> να μπορούν οι τράπεζες να δηλώνουν πριν λίγα χρόνια αστρονομικά κέρδη
> τετραπλάσια σε σχέση με τις ευρωπαικές και μόλις τα στελέχη τους έπεσαν έξω
> να τους δίνει το κράτος 22 δις ?. Βλέπετε για να πλουτίσουν λίγοι πατριώτες
> τραπεζίτες πρέπει όλοι εμείς για 2 δις ? να φάμε παντεσπάνι.
>
> Φταίω εγώ ο τεμπέλης δημόσιος υπάλληλος που το κράτος χαρίζει δις σε
> φαρμακευτικές εταιρείες για εθνικούς λόγους και δεν συλλαμβάνει λαθρέμπορους
> καυσίμων όταν είναι πρόεδροι ΠΑΕ.
>
> Φταίω εγώ που δεν είμαι τόσο πατριώτης για να βοηθήσω με το μισθό μου τους
> εργατικούς επιχειρηματίες του ιδιωτικού τομέα που έχουν τη χαμηλότερη
> φορολογία στην Ευρωζώνη και δεν φορολογούνται τα μερίσματά τους.
>
> Φταίω εγώ λοιπόν που λόγω έλλειψης πατριωτισμού δεν μπορώ να αντέξω το
> γεγονός ότι για το κράτος εγώ ο εκπαιδευτικός των 1400 ευρώ θεωρούμαι δαπάνη
> περικοπτέα και ίσως και σπατάλη. Για όλους αυτούς τους λόγους προχωρώ κι εγώ
> στα δικά μου επώδυνα πλην όμως αναγκαία μέτρα για την ανόρθωση της
> οικονομίας μας και παροτρύνω και όλους όσους νοιώθουν το ίδιο να τα
> ακολουθήσουν για το δύσκολο χρονικό διάστημα που έρχεται. Προτείνω λοιπόν σε
> όλους τους δημόσιους υπαλλήλους μέχρι να μας δώσουν πίσω τα χρήματα που μας
> παίρνουν τώρα ή μέχρι να φυλακιστούν κάποιοι πολιτικοί ή να δημευτούν
> περιουσίες φοροφυγάδων να θυμούνται τα εξής.
>
> 1. Δεν αγοράζω τίποτα πέρα από τα απολύτως αναγκαία. Για τα υπόλοιπα εάν
> δεν μου κάνουν επί τόπου έκπτωση 20% όσο και η απώλεια του εισοδήματός μου
> δεν τα αγοράζω. Ας κινηθεί η αγορά από τους τίμιους και εργατικούς
> υπαλλήλους του ιδιωτικού τομέα.
>
> 2. Δεν βγαίνω έξω για καφέ εάν δεν μειώσουν κατά 20% την τιμή του. Το ίδιο
> και για το σινεμά θέατρο και λοιπά.
>
> 3. Δεν αγοράζω εφημερίδα για λόγους τάξης καθώς όλες μας θεωρούν την αιτία
> του κακού αλλά και γιατί επιδοτούνται από το κράτος.
>
> 4. Δεν επιβραβεύω με τηλεθέαση δημοσιογράφους που επιχαίρουν ως είναι
> φυσικό σε μίσθαρνα γλοιώδη υποκείμενα οικονομικών συμφερόντων.
>
>
> Δεν πιστεύω κανένα δημοσιογράφο αν δεν αποκαλύψουν ποιοι και πώς
> καταχράστηκαν δις ? την περίοδο των Ολυμπιακών αγώνων; Αν δεν μας πούν πόσοι
> Έλληνες εργάτες επωφελήθηκαν των μεγάλων έργων και εάν καταβλήθηκαν οι
> εργατικές εισφορές; Εάν δεν μας πουν πόσα διόδια έπρεπε να πληρώνουμε και τι
> είδους κομπίνα γίνεται με τους εργολάβους που παίρνουν διόδια πριν
> κατασκευάσουν τους δρόμους. Εάν δεν μας αποκαλύψουν ποιοι δημοσιογράφοι
> πληρώνονται από υπουργεία. Παρόλο δε που δεν είμαι και τόσο πατριώτης
> προτείνω στην κυβέρνηση που σίγουρα όλοι είναι πατριώτες τα εξής μέτρα
> περιμένοντας να μας πει και κάποιος πόσα δις ? θα απέφερε:
> 1. Φορολόγηση 1% των χρηματιστηριακών συναλλαγών.
> 2. Φορολόγηση 40 % των επιχειρήσεων.
> 3. Φυλάκιση για όσους δεν αποδίδουν ΦΠΑ
> 4. Φόρος 5% επί των στρατιωτικών δαπανών.
> 5. Παύση χρηματοδότησης ΠΑΕ και ΚΑΕ.
> 6. Παύση χρηματοδότησης ιδρυμάτων πρωθυπουργών.
> 7. Παύση χρηματοδότης εφημερίδων και ιδιωτικών καναλιών με κρατική
> διαφήμιση
> 8. Οι πλούσιοι που φυλάσσονται από αστυνομικούς να καλύπτουν και τη
> μισθοδοσία τους
> 9. Οι επιχειρηματίες να συμβάλλουν και αυτοί επώνυμα αν όχι με 20%
> τουλάχιστον με 10% έκτακτη εισφορά ως καλοί πατριώτες που δεν είμαστε εμείς
> οι δημόσιοι υπάλληλοι.
> 10. Φόρος 10% στα έσοδα από τα διόδια χωρίς να αυξηθεί η τιμή γιατί οι
> εργολάβοι είναι και οι περισσότερο πατριώτες από όλους.
>
Σε ποιό παράλληλο σύμπαν, σε ποιά Ελλάδα, ζούνε και κινούνται οι διάφοροι “Φούντες” δίπλα μας;
Στους “Δαιμονισμένους” της Τσαρικής Ρωσίας του Ντοστογιέφσκυ; Μαρτίου 15, 2010
Posted by J.McManus
Σε «τι Θεό πιστεύει» τώρα ο κάθε Φούντας;
Θα μου πείς τώρα και με το δίκηο σου: περίμενες να συνατήσεις κάποιονλούμπεν προλετάριο;
Όχι ρε μόρτη γιατί απλούστατα ΔΕΝ υπάρχουν λούμπεν προελτάριοι στην Ελλάδα του 2010, ούτε ζούμε στα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης που γινόταν της πουτάνας στην κοινωνία!
Περίμενα όμως να βρώ έναν άνεργο, που ο δικαστικός κλητήρας του χτύπησε την πόρτα γιά να του πάρει το σπίτι, και που τον κατανοώ απολύτως πως μέσα στον θυμό του να ζωστεί, σε μιά αυτοκτονική κίνηση απελπισίας, και να πάει θα βάλει μιά μπόμπα…
Αλλά γιά ένα μικροαστούλη τυπάκο που συγκεντρώνει μεθοδικά οπλοστάσιο και νταλαβερίζεται με τον υπόκοσμο (όπλα, ναρκωτικά κλπ), απορώ σε ποιά Ελλάδα και σε ποιό παράλληλο σύμπαν ζεί τώρα;
Αν ζούσε ο Φούντας θα’ταν ικανός να΄στελνε και καμμιά προκήρυξηστην Μάνια όπου θα κατήγγειλε και την σάπια και διεφθαρμένη εμπορευματοποίηση της Υγείας των Ιδιωτικών Κλινικών και Διαγνωστικών Κέντρων! Γουάου!
Ψοφάτε γιά τέτοια ρε μόρτες! Σαν τις γκόμενες που γουστάρουν στολή κι εξουσία κάνετε κι εσείς!
Ψοφάτε γιά Ζορρό και Ρομπέν των Δασών!
Παπακώστας και Ρετζάϊ να’ούμε! Σας ηδονίζει η παρανομία!
O μεγαλοϊδεατισμός της πλατείας
Tου Τακη Καμπυλη
Θα είναι ίσως το μοναδικό βέλος στη φαρέτρα του Nικήτα Kακλαμάνη (δήμαρχος Aθηναίων) στην προσπάθειά του για τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές. Mια νέα πλατεία, στο ιστορικό κέντρο της πόλης.
O δήμαρχος, ύστερα από 3,5 χρόνια απραξίας, «επιστρέφει» λίγο πριν από τις εκλογές με έναν -πιστεύει- ισχυρό συμβολισμό: πλατεία που θα προκύψει από κατεδάφιση (του παλιού κτιρίου του NAT). Ενας ελεύθερος χώρος στη θέση του δομημένου περιβάλλοντος και μάλιστα όχι όπου κι όπου, αλλά στη δύσκολη πλευρά της πόλης: Bερανζέρου (Ξούθου) και Mενάνδρου.
Αραγε, τι είναι μια πλατεία; Πολλοί αρχιτέκτονες αν δεν διαφωνήσουν με την ίδια τη συγκεκριμένη επιλογή θα αναδείξουν ωστόσο τη «μοναξιά» της. «Mια πλατεία, τελεία και παύλα. Tίποτε άλλο». Συνιστά άραγε παρέμβαση μία και μόνη πλατεία; Mια κάποια λύση;
Iδίως, όταν αφορά το κομμάτι εκείνο του κέντρου της πόλης που μαγνητίζει από τις αρχές του περασμένου αιώνα όλα τα κατά καιρούς βήματα των ξένων στην πόλη. Eιδικότερα στη Mενάνδρου, αυτή η μνήμη φτάνει πολύ μακριά, στους Σμυρνιούς πρόσφυγες. Kαι μετά περνάει στους εσωτερικούς μετανάστες μέχρι τα πρώτα χρόνια της Mεταπολίτευσης. Θυμάμαι, το 1980 ως πρωτοετής φοιτητής από την επαρχία, ότι πολλά καθημερινά βήματα, τους πρώτους μήνες, ήταν στου «Mπακάκου» και μετά με κάποιον συντοπίτη που σίγουρα θα έβρισκα, μια περιδίνηση στη Bερανζέρου και στους γύρω δρόμους. Eίχε τη λογική του. Tα λεωφορεία από τον σταθμό των KTEΛ έκαναν στάση πολύ κοντά στην Aγίου Kωνσταντίνου, υπήρχε ο Ηλεκτρικός της Oμόνοιας για περαιτέρω μετακίνηση στο αστικό χάος και επίσης εκεί υπήρχαν σχετικά φθηνά εστιατόρια - ψησταριές με ψευδογεύσεις από τον τόπο προέλευσης. Aλλού πηγαίναμε οι Πελοποννήσιοι, αλλού πήγαιναν οι Στερεοελλαδίτες ή οι Kρητικοί. Eπιπλέον, γύρω από την Oμόνοια οι φοιτητές έβρισκαν εύκολα χαρτζιλίκι ασκώντας το -σήμερα νεκρό- επάγγελμα του πλασιέ βιβλίων. Eκεί, ιδίως στην 3η Σεπτεμβρίου, ήταν συγκεντρωμένες οι σχετικές επιχειρήσεις (και «επιχειρήσεις»). H παραβατικότητα ήταν επίσης έντονη σε σχέση με άλλες περιοχές του Κέντρου. Λαθρεμπόριο, ναρκωτικά, μαύρη εργασία και πορνεία, όλα σε «μικρότερες» δόσεις σε μια Aθήνα επίσης μικρότερη, περισσότερο δύσκολη και πιο άσχημη.
Oύτε σήμερα η επιλογή της περιοχής είναι τυχαία από τους μετανάστες. Σε έρευνά της για τους «αστικούς νομάδες στις μητροπόλεις», η Eλένη Tζιρτζιλάκη (αρχιτέκτων) θα δείξει τις αιτίες της συγκεκριμένης πορείας: «Tην περιοχή δεν την επιλέγουν, φθάνουν αναγκαστικά εδώ καθώς βρίσκεται κοντά στην Oμόνοια -τόπος εύρεσης εργασίας- και κοντά στην πλατεία Kουμουνδούρου που υπήρξε από τους πρώτους χώρους συγκέντρωσης των εκτοπισμένων. Στην Aγίου Kωνσταντίνου θα βρουν πολλά καταστήματα με κινητά αλλά και προϊόντα από χώρες καταγωγής. Tις Kυριακές, μέλη από διαφορετικές κοινότητες συγκεντρώνονται εκεί, πολλές φορές ένα αμίλητο πλήθος, ικανό ωστόσο λόγω της μάζας του να διακόψει την κυκλοφορία των αυτοκινήτων».
Aυτή η περιοχή ήταν (και είναι, ιδίως σήμερα) κάτι σαν το σύνορο της πόλης. Οσοι μπορέσουν και το περάσουν, σώθηκαν. Οσοι μείνουν εκεί, χάνονται.
Eίναι ταυτόχρονα το καθαρτήριο και η πίσω αυλή της πόλης.
Στην πολεοδομία μία πλατεία δεν είναι απλώς ένας ελεύθερος χώρος με παγκάκια και μερικά δεντράκια. Aπό την πλατεία ξεκινούν ή σ' αυτήν καταλήγουν ροές, η ανάσα της πόλης: άνθρωποι, δρόμοι, προϊόντα, υπηρεσίες. H συγκεκριμένη περιοχή έχει ισχυρή «μνήμη», δυσπρόσιτο παρόν και μία (μόνη) πλατεία δεν μπορεί να ξεγελάσει κανέναν. Δεν μπορεί να αλλάξει τη Mενάνδρου επειδή θα πάνε οι τηλεοπτικές κάμερες τη μέρα της κατεδάφισης.
H πλατεία δεν μπορεί να ορισθεί ως αυθύπαρκτη. Θα είναι ψεύτικη. Xρειάζεται είτε να προϋπάρχει (Mοναστηράκι) είτε να ενταχθεί σ' ένα ευρύτερο σχέδιο ανάπλασης μιας περιοχής. «Στη Pώμη δεν χτίστηκε ο Αγιος Πέτρος επειδή βρέθηκε το οικόπεδο» έλεγε φίλος αρχιτέκτονας. H πλατεία είναι η αρχή, ο ακρογωνιαίος λίθος -λέει ο πολεοδόμος Σπύρος Tσαγκαράτος- ενός σχεδίου. Yπάρχει μόνο με την ευρύτερη ανάπλαση, σβήνει χωρίς αυτήν.
Tο μεγάλο όπλο της συγκεκριμένης περιοχής, το Eθνικό Θέατρο, δεν φαίνεται να συνδέεται με κάποιον πεζόδρομο. Oύτε όπως συνήθως γίνεται στην Eυρώπη (λέει η Eλένη Tζιρτζιλάκη) στο πλαίσιο μιας παρέμβασης π.χ. σε δέκα οικοδομικά τετράγωνα (κι όχι μόνο σε ένα!) με την αξιοποίηση των εγκαταλελειμμένων σπιτιών ή των ακάλυπτων χώρων, μ' ένα δίκτυο πλατειών και πεζοδρόμων. «Nα ήταν η αρχή μιας παρέμβασης», λέει ο Γ. Δραγώνας (αναπληρωτής καθηγητής Αρχιτεκτονικής στο Πανεπιστήμιο Πάτρας), «να συμφωνήσω. Δεν λέω ότι δεν είναι χρήσιμος ο συμβολισμός. Aλλά αυτού του επιπέδου είναι τα προβλήματα της πόλης»;
Eκεί, στην «πλατεία» θα φυτευθούν και δεντράκια, περίπου 40, πιθανόν το ένα πάνω στο άλλο.
Στα 1.300 τετραγωνικά υπολόγισε την «πλατεία» ο δήμος -είναι λίγο περισσότερο από τα μισά- αλλά και 1.300 τ.μ. να ήταν, για πλατεία λίγα είναι. Mάλιστα, ο Γιώργος Δραγώνας θα συγκρίνει τον χώρο με τον αντίστοιχο στο πεζοδρομημένο τρίγωνο Kατράντζου στη Σταδίου: «Aυτό το τριγωνάκι στου «Kατράντζου» τι είναι; Eίναι πλατεία; Προφανώς όχι. Kαι σ' αυτό στη Bερανζέρου θα υπάρχει χώρος και για 40 δέντρα;».
Ενα «αστικό κενό», ένας μη δομημένος χώρος στο αστικό περιβάλλον δεν είναι κατ' ανάγκην πλατεία. Eνίοτε δε, μπορεί να μετατραπεί και σε έναν «εικονικό» χώρο, όπως το άλσος του Eυαγγελισμού. Tο επισημαίνει ο Γιώργος Kανδύλης (ερευνητής στο Eθνικό Kέντρο Kοινωνικών Eρευνών): «Oπτικά, σαν οθόνη βλέπεις ένα πλήρες δάσος. Aλλά νεκρό. Mόνο για να το διασχίζει κανείς. Nαι, λείπουν οι άστεγοι, θα «υπερηφανευτεί» ο δήμος, λείπουν όμως και τα ζευγαράκια. Kι εν πάση περιπτώσει δεν μπορείς να χρησιμοποιείς μόνο πολεοδομικές λύσεις σε κοινωνικά ζητήματα».
Συνοψίζοντας, ο δήμαρχος κρατάει το «μπαμ» της κατεδάφισης και πάει με αυτό στις εκλογές. Mας παραδίδει όχι ένα αστικό κενό, αλλά μία αστική έρημο. Δίνει μια εύκολη «λύση» σ' ένα πολύπλοκο ζήτημα. Mε λίγα λόγια, δεν άσκησε πολιτική. Mόνο βιτρίνα, την οποία επιδιώκει να χρυσοπουλήσει εν μέσω κρίσης. H πλατεία απλώς βρέθηκε μπροστά του...
- Mάνου Σπυριδάκη (επιμ.) «Mετασχηματισμοί του Xώρου», Aθήνα 2009, εκδ. Nήσος.
- Σταύρου Σταυρίδη «Mνήμη και εμπειρία του Xώρου», Aθήνα 2006, εκδ. Aλεξάνδρεια.
- Eλένης Tζιρτζιλάκη «Eκτοπισμένοι, αστικοί νομάδες στις μητροπόλεις», Aθήνα 2009, εκδ. Nissos academic publishing.
- Paul Knox, Steven Knox «Kοινωνική γεωγραφία των πόλεων», Aθήνα 2009, εκδ. Σαββάλας.
- Eλίζαμπετ Xαϊντενράιχ, Σωτήρη Xτούρη, Nτέτλεφ Ιψεν «Aθήνα, η δημιουργία μιας μεσογειακής μητρόπολης», Aθήνα 2007, εκδ. Kριτική.
- Zήση Kοτιώνη «44 ιστορίες της αρχιτεκτονικής», Aθήνα 2001, εκδ. Eκκρεμές.
ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΞΕΠΕΡΝΑΣ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΤΟΛΜΗ ΝΑ ΤΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΚΑΤΑΜΑΤΑ.
Όταν επιχειρήθηκε το εγχείρημα της οργανωμένης πολιτικής αντίστασης στην πολυεπίπεδη εθνική μειοδοσία (λαθρομεταναστευτικό, διοικητική αποδόμηση, διαχείριση εθνικών θεμάτων κλπ), με αιχμή του δόρατος το λαθρομεταναστευτικό, δύο συμπεράσματα ήταν από την πρώτη στιγμή δεδομένα:
γράφει ο Reporto
http://ellinikoforum.blogspot.
1. Αυτή η πρωτοβουλία θα αποκτούσε με ταχύτατους ρυθμούς μια δυναμική αξιοπρόσεκτη, η οποία άλλωστε ήταν και ανάγκη της ίδιας της κοινωνίας, αφού ως πρωτοβουλία απετέλεσε και τη μόνη οργανωμένη απάντηση στη γενικευμένη επίθεση της κυβέρνησης και των ξένων κέντρων. Και..
2. Αυτή η πρωτοβουλία θα ήταν εκτεθειμένη και σε κινδύνους υπονόμευσης - εκ των έσω ή εκ των έξω - είτε γιατί οι πρωταγωνιστές της αντιλαμβάνονταν με τρόπο διαφορετικό τη διαδρομή της, είτε γιατί οι αντίπαλοί της θα είχαν κάθε λόγο να ξεμπερδεύουν με ένα σημαντικό εμπόδιο στα ανίερα σχέδια τους.
Προφανέστατα, αυτά τα αυτονόητα συμπεράσματα, τροφοδότησαν και μια στάση αναμονής παραγόντων αλλά και απλών ανθρώπων, που από τη μια είχαν την προσδοκία και τη λαχτάρα της πολυπόθητης δυναμικής, και από την άλλη τηρούσαν μια στάση αναμονής, προκειμένου να διακρίνουν καλύτερα το «προς τα πού θα πάει το πράγμα».
Πρακτικά στη ζωή επιβεβαιώθηκαν και τα δυο συμπεράσματα.
Και η δυναμική ήρθε, αλλά και οι κίνδυνοι υπονόμευσης έκαναν την εμφάνισή τους.
Προσωπικά δε με ανησυχούν αυτά τα φαινόμενα (οι κίνδυνοι που εμφανίστηκαν εννοώ). Τα θεωρώ παιδική αρρώστια κάθε νεοσύστατης προσπάθειας, και από αυτή την άποψη ξεπεράσιμα, μέσα από νηφάλια σκέψη και κυρίως μέσα από τη δράση που θα αγκαλιάζει το λαό και το κίνημα, και δε θα υιοθετεί πρακτικές αποκλεισμού, απομονωτισμού, και αφοριστικού καταγγελτικού λόγου.
Οι απαντήσεις για το τι πρέπει να κάνουμε, ας επιχειρήσουμε να δοθούν μέσα από τις απαντήσεις σε διλήμματα που βάζει η ίδια η ζωή και η αντικειμενική πραγματικότητα. Γιατί τότε οι απαντήσεις μας θα είναι ώριμες και αντικειμενικές.
1. Ήταν καλύτερα για το λαό πριν πάρουμε την πρωτοβουλία να οργανώσουμε με τρόπο συγκεκριμένο τη δράση μας η χειρότερα???
Πριν απ αυτό ο καθένας μας είχε το δικό του ανεξάρτητο μετερίζι και τη δική του ανεξάρτητη φωνή. Την άκουγε μόνος του και τη μοιραζόταν με πέντε καλούς φίλους. Είχε δύναμη αυτή η φωνή??? Απασχόλησε ποτέ σοβαρά τους κυβερνώντες???
Είχε τη δυναμική να δώσει ελπίδα και προοπτική σ έναν αγώνα όμορφο???
Αν ναι. τότε ας γυρίσουμε πίσω στα καβούκια μας. Το «διαίρει και βασίλευε» είναι αυτό που θέλει το πολιτικό σύστημα. Ας του κάνουμε λοιπόν το χατίρι.
2. Χάσαμε από την προσπάθεια να οργανώσουμε καλύτερα τη δράση μας και την πολιτική μας παρουσία???
Αν αναλογιστεί κανείς πως μέσα σ ένα δίμηνο έμαθε όλη η Ελλάδα πως μια πρωτοβουλία αυθεντική και ενωτική σε πείσμα του πολιτικού συστήματος επιμένει να υψώνει φωνή αντίστασης, όταν όλοι οι υπόλοιποι κιότευαν και υποχωρούσαν, προφανώς δε χάσαμε.
Ούτε εμείς αλλά ούτε κι εκείνοι που μας περιέλαβαν με εμπιστοσύνη και ελπίδα.
Θα πουλήσουμε αυτή την ελπίδα και την εμπιστοσύνη???
Αν το θέλουμε μπορούμε. Κι ας είναι αυτό μέτρο της αξιοπρέπειας και της αξιοπιστίας μας. Ο δρόμος είναι ανοικτός.
Αυτό που έχει αξία μετά την απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα, δεν είναι να επιχειρηθεί η προσωποποίηση ή η κατηγοριοποίηση των ευθυνών για τα όποια λάθη.
Σημασία έχει να εντοπίσουμε τις αιτίες που τα τροφοδότησαν.
Και αυτές πρέπει να αναζητηθούν αν η πρόθεσή μας είναι η υπέρβαση των προβλημάτων. Αν θέλουμε να μην υπερβούμε προβλήματα αλλά να επιδοθούμε σε προσωποποιημένες αντιπαραθέσεις, τότε δεν έχουμε κανένα λόγο να αναζητήσουμε τις αιτίες επιστρατεύοντας την πολιτική σκέψη. Ας πάρουμε αγκαλιά τον εγωισμό μας και μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως είναι ο ασφαλέστερος τρόπος για να οδηγηθούν τα πάντα στην καταστροφή.
Ποιες είναι κατά την άποψή μου αυτές οι αιτίες:
1. Η ανυπαρξία πολιτικής ενότητας.
Όχι γιατί ήταν δύσκολο να την οικοδομήσουμε, αλλά γιατί απλά δε συζητήσαμε ουσιαστικά επ αυτής. Και πολιτική ενότητα δεν εξασφαλίζεται με συρραφή της ανομοιογένειας, αλλά με την ανάγκη μιας μίνιμουμ συμφωνίας, στον πολιτικό λόγο και στην πολιτική πρακτική.
Δίχως αυτή, ο καθένας απλά θα τραβά το δικό του μπαϊεράκι, θα αποζητά μια φτηνή επιβεβαίωση, δε θα βλέπει τη διαδρομή αλλά το δικό του μικρό επόμενο βήμα.
2. Ο ελλιπής προσανατολισμός στο οργανωμένο μαζικό κίνημα και τους κοινωνικούς φορείς.
Υποτιμήθηκε. Και υποτιμήθηκε κακώς. Ότι υποτιμάς εσύ το αλώνουν κάποιοι άλλοι.
Αν εσύ παραιτηθείς από την υποχρέωση να το κάνεις σύμμαχο αυτό το κίνημα, τότε οι άλλοι θα το πείσουν πως είναι εχθρός σου.
Αν εσύ το παραβλέψεις και το στήσεις απέναντι, τότε αυτό θα συνεχίσει το δρόμο του.
Κι ενώ έχεις ανάγκη οι διαδρομές σας να ανταμώσουν, θα ορθώνονται πλασματικά εμπόδια, και ο μοναδικός ωφελημένος από αυτά θα είναι ο κοινός αντίπαλος.
Ο κοινός αντίπαλος είναι αλλού.
Είναι αυτοί που κυβερνούν, είναι τα όργανα που χρησιμοποιούν για να επιβάλουν τις επιλογές τους, είναι οι πολιτικές που εφαρμόζονται.
Και ο δικός μας αντίπαλος, ασφαλώς και δεν είναι ο λαός που αγωνίζεται έστω και με λάθος συνθήματα, ή με διαπιστωμένη την απροθυμία να τα διευρύνει. Δεν είναι οι μαζικές του οργανώσεις όποιες και αν είναι αυτές.
Ας τον πείσουμε γι αυτά τα συνθήματα, για να τον κάνουμε σύμμαχο. Δε δικαιούμαστε όμως σε καμία περίπτωση να τον προσπεράσουμε, έστω και αν σ αυτό μας παρασύρει η πίεση του χρόνου και η ροή των εξελίξεων. Γι αυτό το λαό αγωνιζόμαστε άλλωστε. Όχι για το βίτσιο μας και για να περνά η ώρα.
Χωρίς αυτόν θα είμαστε μόνοι μας. Μαζί μ αυτόν θα είμαστε όλη η Ελλάδα.
3. Η υποτίμηση της ανάγκης σχεδιασμού και αποτύπωσης συγκεκριμένων αρχών και κανόνων στην προπαγάνδα ακόμα και στα συνθήματα.
Η πολιτική κινητοποίηση δεν είναι καημός που πρέπει να εκδηλωθεί.
Είναι μορφή έκφρασης και εργαλείο συσπείρωσης. Έγιναν βήματα. Χρειάζονται κι άλλα.
Ο κόσμος δεν κερδίζεται επειδή εσύ αγωνίζεσαι απλά. Κερδίζεται επειδή αγωνίζεσαι σωστά, επειδή τα συνθήματα σου τον εμπνέουν, επειδή φωτίζουν την άλλη λύση που του προτείνεις.
Τα συνθήματα δεν είναι η «βαβούρα» της διαδήλωσης, αλλά η πεμπτουσία του πολιτικού μηνύματος που πρέπει να εμπνεύσει και να καθοδηγήσει τη δράση.
Η πλασματική «ελευθερία» του «λέω ότι γουστάρω» πεθαίνει γρήγορα. Το κέρδος είναι αν καταφέρω να λέω αυτό που πρέπει με τρόπο που να εμπνέει και να κερδίζει την εμπιστοσύνη του κόσμου.
4. Η οργανωτική χαλαρότητα.
Ως ένα βαθμό ήταν και αναμενόμενη. Αλλά δε γίνεται να συνεχίσουμε έτσι.
5. Καθυστερήσεις σε πολιτικές επεξεργασίες ικανές να υιοθετηθούν από ευρύτερα τμήματα της κοινωνίας.
Αυτές δεν μπορούν να υποκατασταθούν ακόμα και με τα πλέον φροντισμένα συνθήματα.
Η υπόθεση της Εθνικής Σωτηρίας για να αποτελέσει βιώσιμη προοπτική, δε θα είναι απάντηση σε πολιτικές που άλλοι εφαρμόζουν.
Αυτό θα της δώσει αυτοτροφοδοτούμενη δυναμική. Αυτό θα ανοίξει παράθυρο στο μέλλον
Ένα πρώτο βήμα προόδου σ αυτή την κατεύθυνση θα προκύψει, μέσα από την αναβάθμιση αυτής της προσπάθειας σε ΚΙΝΗΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ.
Με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό
- Πολιτικά
- Οργανωτικά.
- Σε επίπεδο πρωτοβουλιών και αγώνων.
Ο κόσμος το 'χει τούμπανο και μεις κρυφό καμάρι...
ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΕ ΤΗ "ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑ..."
Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών, Δ. Δρούτσας, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με χρήση της λεγόμενης "συνταγματικής ονομασίας της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας" που είναι μόνο η... τελευταία λέξη από αυτή που χρησιμοποιούμε εμείς (FYROM)...
...από τον Επίτροπο αρμόδιο για διεύρυνση, Fule, ο δήλωσε ότι ο κ. Fule οφείλει να μεταφέρει στις υποψήφιες προς ένταξη χώρες την ενιαία φωνή της Ε.Ε. για τα ζητήματα του χαρτοφυλακίου του. Έχει την υποχρέωση να χρησιμοποιεί την ονομασία «Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας».
Ο Δ. Δρούτσας ανέφερε ακόμα ότι οτιδήποτε άλλο έρχεται σε αντίθεση με τα συμφωνημένα στο πλαίσιο της Ε.Ε. Στέλνει λάθος μήνυμα στην ηγεσία και τον λαό της γείτονος και υπονομεύει τις συνεχιζόμενες διαπραγματεύσεις για το ζήτημα της ονομασίας στο πλαίσιο του ΟΗΕ.
Ο ΑΝΥΠΕΞ δήλωσε ότι Θα μεταφέρει άμεσα τη βαθύτατη ενόχληση της Ελληνικής Κυβέρνησης από ενέργειες, οι οποίες κάθε άλλο παρά ενισχύουν, όπως θα έπρεπε, τις σημαντικές πρωτοβουλίες της Ελλάδας για βελτίωση του κλίματος στις σχέσεις με την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας και την πρόοδο των διαπραγματεύσεων στο πλαίσιο του ΟΗΕ.
Πέθανε ο πιο κοντός άνθρωπος του κόσμου
Ο Χε Πινγκπίνγκ, ο πιο κοντός άνθρωπος του κόσμου που είχε ύψος μόλις 74,6 εκατοστά πέθανε στη Ρώμη σε ηλικία 22 ετών.
Γεννήθηκε το 1988 στην πόλη Γουλαντσούμπου της Κίνας και έπασχε από την αρχή από «πρωτογενή δαρβινισμό» και αναγνωρίστηκε επισήμως ως ο πιο κοντός άνθρωπος του κόσμου το 2008.
Πριν από δύο εβδομάδες εισήχθη στο νοσοκομείο με πόνους στο στήθος και τελικά πέθανε το Σάββατο, αλλά μόλις σήμερα ανακοινώθηκε επίσημα ο θάνατός του.
Τον Χε Πινγκπίνγκ είχε την ευκαιρία να τον δει το ελληνικό κοινό στην τηλεοπτική εκπομπή των Ρεκόρ Γκίνες που προβλήθηκε πριν από λίγους μήνες.
zougla.gr