Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ..ΟΠΛΑ,ΑΝΤΙΑΡΜΑΤΙΚΑ..

..ΜΠΑΖΟΥΚΑ,ΡΟΥΚΕΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΕΙΧΑΝ ΣΤΗ ΓΙΑΦΚΑ ΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΗ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ.

funny animated gif

ΟΙ 160 ΄΄ΑΤΑΚΕΣ΄΄ ΤΟΥ ΑΡΝΟΛΝΤ ΣΒΑΡΤΖΕΝΕΓΚΕΡ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ

Οι μεταχουντικοί "δημοκράτες" παραδίδουν την Ελλάδα στις 21 Απριλίου στο ΔΝΤ


http://moonchild.phivos.net/C1167949902/E20071028094308/Media/oxi.pngΤην 21η Απριλίου ημέρα επετείου της χούντας έρχεται στην Ελλάδα το ΔΝΤ - Διεθνές Νομισματικό Ταμείο-, για να βάλει τη χώρα στον οικονομικό γύψο. Όχι, δεν κουβαλούν το ΔΝΤ εδώ οι χουντικοί, για να γιορτάσουν την επέτειο της απριλιανής επέμβασης, αλλά οι μεταχουντικοί "δημοκράτες" που κυβέρνησαν από το 1974 τον τόπο και οδήγησαν την Ελλάδα στη χρεοκοπία.

ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΕΚΕΙ

Νίκος Στεφανίδης

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ


Έχουν γραφτεί πολλά άρθρα για την λαθρομετανάστευση και για τον υπονομευτικό ρόλο που παίζει στην αποδόμηση του έθνους-κράτους.

Όλοι συμφωνούν ότι η λαθρομετανάστευση αποδομεί το έθνος. Αυτοί που είναι υπέρ της νομιμοποίησης των λαθρομεταναστών ξέρουν ότι αυτός είναι ο ρόλος της λαθρομετανάστευσης και για αυτό το λόγο ακριβώς την προωθούν. Το ξέρουν και το έχουν δηλώσει επανειλημμένα στα άρθρα τους.



Αυτό το οποίο αποσιωπάτε συστηματικά είναι το ποιος συντονίζει την λαθρομετανάστευση σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αποσιωπείται συστηματικά ο ρόλος των δεκάδων χιλιάδων τεκτονικών στοών. Αποσιωπάται από τους ίδιους τους τέκτονες ποιος συντονίζει όλες αυτές τις χιλιάδες τεκτονικές στοές. Πηγαίνοντας έτσι όλο και πιο πίσω καταλήγουμε σε μια μικρή ομάδα 10-20 ατόμων, που είναι η κρυφή ηγεσία της ανθρωπότητας.

Πολλοί συγγραφείς ισχυρίζονται ότι αυτή η μικρή ομάδα είναι «διαφοροποιημένη». Έχουν εκμεταλλευτεί τις απόκρυφες γνώσεις των αρχαίων μυστών.
Για αυτό και η ιστορία τους και η δράση τους έχει πολλά αινίγματα.

Αυτή λοιπόν η κρυφή ηγεσία προσπαθεί να ομογενοποιήσει όλη την ανθρωπότητα. Αυτή η προσπάθεια διαρκεί χιλιάδες χρόνια. Καταβάλλουν άοκνες προσπάθειες, για να συγκαλύπτουν τη δράση τους, ώστε ο ερευνητής να μην μπορεί να συνδέσει τα κομμάτια του «παζλ». Αυτές τις ημέρες όλοι ασχολούνται και κάνουν πορείες, για τους «καραγκιόζηδες» που συμμετέχουν στην Λέσχη Μπίλντερμπεργκ. Όχι κύριοι.
Η Λέσχη Μπίλντερμπεργκ δεν είναι παρά μια μάσκα. Μια μάσκα της κρυφής ολιγομελής παγκόσμιας ηγεσίας. Την μισό-προβάλλουν για να απασχολούν τα «εναλλακτικά» μέσα πληροφόρησης, διότι τα μεγάλα ΜΜΕ δεν ασχολούνται καθόλου.
Ψάξετε να βρείτε ποιοι προώθησαν τις ινδουιστικές και βουδιστικές οργανώσεις στην Ευρώπη και στην Αμερική 40 χρόνια πριν. Τώρα η γενιά που μεγάλωσε με τους «Χάρε Κρίζνα», βρίσκονται σε καίρια πόστα σε όλη την Ευρώπη και την Αμερική.

Είναι αυτοί οι θολοκουλτουριάρηδες που στα νιάτα τους έτρεχαν στις οργανώσεις των ινδουιστών γιόγκηδων-πράκτορες μισθωμένοι οι περισσότεροι, όπως γνωρίζουν όλοι όσοι έχουν ασχοληθεί με αυτούς τους «κυρίους» από την Ινδία.

Τελικά υπήρχε και υπάρχει ένα ιερατείο, που ελέγχει την οικονομία και την πολιτική.

Επιλέξαμε να σας πούμε δύο λόγια για μια αρχαία φυλή, που ονομάζονται Κασσίτες ή Κασσαίοι, για να δείτε το ρόλο της λαθρομετανάστευσης 2000 χρόνια πριν το Χριστό και το ότι η λαθρομετανάστευση ελέγχεται από ιερατεία.

Οι Κασσίτες λοιπόν ήταν μια Ελαμίτικη φυλή που κατοικούσε στην Σουσιανή (Κεντρική Ασία).
Για πολλά χρόνια προσπαθούσαν να κατακτήσουν την Βαβυλώνα με πολέμους. Απέτυχαν όλες οι προσπάθειές τους. Τι έκαναν;
Άρχισαν να εισδύουν στην Βαβυλώνα λίγοι-λίγοι ως

εργάτες. Απλοί καθημερινοί εργάτες. Αθώοι. Είχαν

όμως ένα κρυφό στόχο και υπήρχε και μια κρυφή

ιερατική ηγεσία που τους κατεύθυνε.


Έτσι μέσα σε διάστημα 300 ετών και ενώ είχαν περάσει 9-10 γενεές, δεν ενσωματώθηκαν με τους κατοίκους της Βαβυλώνας. Η κρυφή ηγεσία τους φρόντιζε να τους το θυμίζει και να τους κρατά σε εγρήγορση. Έτσι το 1791 π.Χ, κατάφεραν να καταλάβουν την εξουσία της Βαβυλώνας και ίδρυσαν δική τους δυναστεία, η οποία κράτησε 576 χρόνια.
Δε χρειάζεται να είσαι ειδικός, για να αντιληφθείς ότι για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος χρειάζεται μια κρυφή ηγεσία. Και αφήστε τους επίσημους ιστορικούς να μιλούν για «προϊστορικούς» και «νεολιθικούς» ανθρώπους. Πολιτισμοί οι οποίοι μπορούν να κρατούν την πειθαρχία τους για 300 χρόνια και να επιτυγχάνουν τέτοιους στόχους δείχνουν την ύπαρξη ΦΥΛΗΣ και ΕΘΝΟΥΣ. Και αλλοίμονο στους αφελείς, που πιστεύουν ότι οι λαθρομετανάστες είναι αθώοι, πεινασμένοι άνθρωποι. Υπάρχουν και τέτοιοι.
Δεν πολεμάμε αυτούς. Πολεμάμε αυτά τα κρυφά «ιερατεία», τα οποία έχουν κατορθώσει τέτοια γεγονότα σαν αυτό που αναφέραμε, να έχουν αφαιρεθεί από όλα τα πανεπιστημιακά βιβλία και τις εγκυκλοπαίδειες.

Ας ελπίσουμε ότι οι «Βαβυλώνιοι» το 2009, θα ξυπνήσουν έγκαιρα!!!

(Δεν βάζουμε πηγές γιατί είναι πολύ δύσκολο να βρείτε πηγή για τους Κασσίτες).ΠΗΓΗ

"Μαλάκας" έχετε αναρωτηθεί από που προέρχεται η λέξη;

Στα αρχαία ελληνικά η λέξη σήμαινε "άρρωστος". Η λέξη προέρχεται εκ του ρήματος μαλακιάω, που σημαίνει μαλακώνω. Συνώνυμα ρήματα: καταμαλακίζω, πλαδαρούμαι, μαλακύνω. Ως ουσιαστικό η λέξη μαλακία είναι Ιωνική και σημαίνει μαλακός. Στον "Περικλέους Επιτάφιο" του Θουκυδίδη (...φιλοσοφούμεν γαρ μετ' ευτελείας και φιλοκαλούμεν άνευ μαλακίας) η λέξη σημαίνει την μαλθακότητα. Στα Νικομάχεια Ηθικά του Αριστοτέλη η λέξη χρησιμοποιείται για να υποδηλώσει την καρτερικότητα, ενώ ως λατινική λέξη η malacia, υποδηλώνει την ήρεμη θάλασσα.[3] Στα νεότερα χρόνια η λέξη μαλακία ταυτίσθηκε με την διανοητική ανεπάρκεια ή εγκεφαλική δυσλειτουργία, εξ ού και η "μαλάκυνση εγκεφάλου". Επίσης και στην εκκλησιαστική γλώσσα διαφαίνεται η ίδια σημασιοδότηση[2], αντιδιαστέλλεται δηλαδή η σωματική ("νόσος") από την νοητική ("μαλακία") πάθηση: "από πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν" (Ματθ. Δ' 23, Θ' 35 και Ι' 1).

Πηγή: http://panic-4all.blogspot.com

Κάποιες από τις παρακάτω συμπεριφορές σας φαίνονται γνώριμες;

Assertive_Woman_2

  • Λέτε 'ναι' σε ό,τι σας ζητάνε οι φίλοι,συγγενείς,συνάδελφοι, εργοδότες κ.λπ. ενώ θα θέλατε να πείτε 'όχι', ακόμα κι αν θεωρείτε τα αιτήματά τους άδικα, αδικαιολόγητα, υπερβολικά ή ακόμα και απαράδεκτα.
  • Διστάζετε να ζητήσετε καλύτερη εξυπηρέτηση σε καταστήματα και υπηρεσίες και δεν μπορείτε να αντισταθείτε στις ...; πιέσεις ενός πωλητή.
  • Το να δέχεστε ή να κάνετε σχόλια ή να εκφράζετε συναισθήματα (ακόμα και θετικά) σας προκαλεί έντονη αμηχανία.
  • Προσπαθείτε να αποφύγετε πάση θυσία την κριτική.
  • Νιώθετε φόβο μπροστά σε 'πρόσωπα κύρους'. Ή αντίθετα, γίνεστε επιθετικός και μάλλον απαιτείτε και επικρίνετε παρά ζητάτε, ρωτάτε ή προτείνετε, θεωρώντας ...; αυτονόητο δικαίωμά σας να τα έχετε όλα, εδώ και τώρα, ενώ παράλληλα δεν αναγνωρίζετε βέβαια και στους άλλους το ίδιο δικαίωμα! ...;
    ...;Τότε σίγουρα η διεκδικητικότητα δεν είναι το δυνατό σας σημείο!

Τι είναι η διεκδικητική συμπεριφορά:

  • Η ικανότητα να υποστηρίζουμε τον εαυτό μας και να εκφράζουμε τα συναισθήματά μας και τις απόψεις μας όταν το επιθυμούμε.
  • Να θέτουμε τις ανάγκες μας στο ίδιο επίπεδο με τις ανάγκες των άλλων ανθρώπων.
  • Να θέτουμε προτεραιότητες με βάση τις δικές μας ανάγκες και κριτήρια.
  • Να ζητάμε αυτό που θέλουμε, σεβόμενοι παράλληλα τα συναισθήματα και τις ανάγκες των άλλων.
  • Να επιλέγουμε να μην είμαστε διεκδικητικοί κάποιες φορές όταν το θεωρούμε προτιμότερο.

Για να μπορούμε να έχουμε αυτή τη συμπεριφορά, βασική προϋπόθεση είναι να αναγνωρίζουμε στον εαυτό μας ορισμένα βασικά δικαιώματα:

  • Να αλλάζουμε γνώμη.
  • Να κάνουμε λάθη και να αναλαμβάνουμε την ευθύνη γι' αυτά.
  • Να λέμε 'δεν ξέρω', 'δεν καταλαβαίνω', 'δεν με ενδιαφέρει'.
  • Να λέμε 'όχι' χωρίς ενοχές.
  • Να μη δικαιολογούμε πάντα τον εαυτό μας στους άλλους.
  • Να επιλέγουμε αν, ποιον και πότε θα βοηθήσουμε.
  • Να έχουμε ιδιωτικό χώρο και χρόνο.
  • Να μην αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τα προβλήματα των άλλων.
  • Να ζητάμε βοήθεια και συναισθηματική στήριξη.
  • Να αισθανόμαστε και να εκφράζουμε λύπη, πόνο, φόβο.
  • Να μην ακολουθούμε τις συμβουλές των άλλων.(Όπως και οι άλλοι, βέβαια, από την πλευρά τους έχουν ακριβώς τα ίδια δικαιώματα!).

Τι μας κάνει μη διεκδικητικούς:

  • Ο φόβος των συνεπειών: μήπως φανώ εγωιστής, μήπως αυτό δεν αρέσει στους άλλους, μήπως με κρίνουν αρνητικά ή με απορρίψουν, μήπως θυμώσουν ...;
  • Το άγχος ότι δεν θα τα βγάλουμε πέρα: θα κοκκινίσω, θα τρέμει η φωνή μου, θα θυμώσω και δεν θα μπορέσω να συγκρατηθώ ...;
  • Οι ενοχές όταν κατά βάθος δεν πιστεύουμε ότι έχουμε το δικαίωμα να ...; (ή όταν οι άλλοι μας κάνουν να το πιστεύουμε) - οι αντιλήψεις μας για τα δικαιώματα τα δικά μας και των άλλων.
  • Η έλλειψη των κατάλληλων δεξιοτήτων για να το κάνουμε με τον κατάλληλο τρόπο (καλά νέα: τις ικανότητες αυτές δεν τις έχουμε ...; εκ γενετής, μαθαίνονται και καλλιεργούνται).
  • Η αδυναμία να διεκδικούμε και να υπερασπιζόμαστε τις επιθυμίες και τις ανάγκες μας έχει ορισμένες πολύ σοβαρές συνέπειες. Συνεπάγεται το να μην μπορούμε να ανταποκριθούμε στα προβλήματά μας και στις απαιτήσεις της καθημερινότητας και να νιώθουμε ανεπάρκεια και μειονεκτικότητα, θυμό ή την αίσθηση ότι είμαστε αβοήθητοι, αγνοημένοι, παραγκωνισμένοι και αδικημένοι, δημιουργώντας έτσι έναν φαύλο κύκλο απ' τον οποίο δύσκολα μπορούμε να ξεφύγουμε: η αρνητική εικόνα για τον εαυτό μας, τις εμπειρίες και τις δυνατότητές μας, μας οδηγεί σε παθητικότητα και σε ...; εδραίωση της αδυναμίας διεκδίκησης.
  • Και μπορεί πράγματι κάποιες φορές να αποφεύγουμε τις αρνητικές συνέπειες που φοβόμαστε (τις αντιδράσεις ή την απόρριψη από τους άλλους), αλλά πάντως ...; δεν κερδίζουμε και την εκτίμησή τους, ούτε δημιουργούμε και την καλύτερη εικόνα για μας! Αν εμείς οι ίδιοι συμπεριφερόμαστε σαν να μην υπολογίζουμε τον εαυτό μας, τότε και οι άλλοι θα μας αντιμετωπίζουν ανάλογα ...; Αντίθετα, πολλές φορές μας σέβονται και μας εκτιμούν περισσότερο όταν λέμε αυτά που πιστεύουμε, όταν το 'ναι' είναι 'ναι' και το 'όχι' είναι 'όχι' και επομένως μπορούν να ξέρουν 'πού βρίσκονται' απέναντί μας.
  • Επιπλέον, μπορεί να αποφεύγουμε τις ενοχές επειδή δεν ενοχλήσαμε ή δεν στεναχωρήσαμε τους άλλους, αλλά ...; εξασφαλίζουμε ενοχές και θυμό προς τον εαυτό μας που ...; για άλλη μια φορά δεν τον υπερασπιστήκαμε! Ακόμη, μπορεί και να θυμώνουμε απέναντι στους άλλους που ...; θα 'πρεπε να καταλαβαίνουν τι θέλουμε, χωρίς να τους το πούμε!
  • Οι επιλογές μας δεν είναι μόνο δύο, είτε να 'καταπίνουμε' τα συναισθήματά μας είτε να 'κατατροπώνουμε' τον αντίπαλο: υπάρχει και η μέση οδός που λέγεται 'διεκδικητική συμπεριφορά'.

Μερικοί πρακτικοί τρόποι για τη σταδιακή υιοθέτηση περισσότερο διεκδικητικής συμπεριφοράς:

  • Καταγραφή και ιεράρχηση των καταστάσεων στις οποίες θα θέλαμε να είμαστε πιο διεκδικητικοί: Πού εμφανίζεται περισσότερο το πρόβλημα, στη δουλειά, στην οικογένεια, με τους φίλους ή σε άλλες δραστηριότητες (π.χ. συναλλαγές με υπηρεσίες, καταστήματα κ.λπ.); Με ανθρώπους μεγαλύτερης ή μικρότερης ηλικίας, άντρες ή γυναίκες; Σας είναι πιο δύσκολο να ζητάτε κάτι, να ασκείτε κριτική ή να κάνετε θετικά σχόλια; Σε ποιες καταστάσεις το 'κόστος' (οι συνέπειες που φοβάστε) θα είναι μικρότερο για σας, ώστε να αναλάβετε το 'ρίσκο';
  • Αντιμετώπιση στη φαντασία: Σχεδιάστε τι ακριβώς θέλετε να πείτε και να κάνετε και ποιος θα ήταν ο καλύτερος τρόπος και κάντε μια ...; νοερή πρόβα. Φανταστείτε τον εαυτό σας να αντιμετωπίζει την κατάσταση, τις πιθανές δυσκολίες που θα συναντήσετε και πώς θα μπορούσατε να τις αντιμετωπίσετε. Αποφασίστε και εξηγήστε την κατάσταση, τα συναισθήματά σας, τις ανάγκες σας και τις συνέπειες για εσάς και τους άλλους.
  • Μη φέρνετε την καταστροφή: Αναθεωρήστε τον τρόπο σκέψης σας και αναρωτηθείτε πόσο πιθανό είναι στην πραγματικότητα να συμβούν αυτά που φοβάστε - τι αποδείξεις έχετε ότι θα συμβούν; Ποια είναι η χειρότερη πιθανή συνέπεια της κατάστασης; Αν συμβούν αυτά που φοβάστε, πώς θα μπορούσατε να τα αντιμετωπίσετε;
  • Το μήνυμα σε πρώτο πρόσωπο: 'Αισθάνομαι, πιστεύω ...; νιώθω ...; θα ήθελα ...;' (που δείχνει ότι αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τη γνώμη και τα συναισθήματά μας, δεν κατηγορούμε και δεν θεωρούμε ότι αυτά που λέμε είναι ...; καθολικές αξίες και απόψεις!)
  • 'Η βελόνα κόλλησε' (μια πολύ χρήσιμη τεχνική για τον χειρισμό 'δύσκολων' ανθρώπων): Η συνεχής και επίμονη επανάληψη της άποψής μας και των συναισθημάτων μας, με τα ίδια περίπου λόγια, ανεξάρτητα από το πώς ο άλλος προσπαθεί να κατευθύνει τη συζήτηση (-'λυπάμαι, καταλαβαίνω ότι το χρειάζεσαι, αλλά δεν δανείζω ποτέ το αυτοκίνητό μου' -'μα το έχω μεγάλη ανάγκη και θα το προσέχω' -'λυπάμαι, καταλαβαίνω αλλά δεν δανείζω το αυτοκίνητό μου').
  • Επιλεκτική αγνόηση: Απαντάμε μόνο σε σχόλια που δεν είναι ενοχοποιητικά ή άδικα και αγνοούμε τα υπόλοιπα (π.χ. -'πάλι άργησες, είσαι εγωιστής και αδιάφορος' -'έχεις δίκιο, άργησα ...;').
  • Αντιμετώπιση του θυμού των άλλων: Θέτουμε ως όρο ότι θα συζητήσουμε μόνο όταν η θυμωμένη αντίδραση των άλλων μειωθεί, χωρίς να απαντάμε σε οτιδήποτε άλλο ('θα συζητήσουμε ό,τι θέλεις μόλις σταματήσεις να φωνάζεις').

Και όλα τα παραπάνω, βέβαια, για να είναι αποτελεσματικά θα πρέπει να συνοδεύονται από την ανάλογη μη λεκτική συμπεριφορά: δεν αρκεί να υπερασπιζόμαστε λεκτικά τον εαυτό μας και τα δικαιώματά μας, θα πρέπει και η μη λεκτική συμπεριφορά μας (τόνος φωνής, τρόπος ομιλίας, έκφραση προσώπου, βλέμμα, στάση σώματος, χειρονομίες) να συμβαδίζει μ' αυτά που λέμε και όχι να μοιάζει σαν να ...; ζητάτε ταπεινά συγγνώμη για την ενόχληση ή να είστε έτοιμος για επίθεση αν δεν γίνει αυτό που ζητάτε!


http://www.e-gynaika.gr/2009/12/assertiveness/

"Εκοιμήθη ο "Άγιος" των φυλακισμένων πατέρας Μάρκος Μανώλης "

"Σύμφωνα με πληροφορίες, εκοιμήθη σήμερα σε ηλικία 73 ετών ο Αρχιμανδρίτης Μάρκος Μάνωλης, γνωστός ως «Άγιος των φυλακισμένων».

Ο πατέρας Μάρκος από την Κυριακή των Βαϊων και λίγο πριν το πέρας της Θείας λειτουργίας , κατέρρευσε και μεταφέρθηκε εσπεσμένα στο 401 Νοσοκομείο, όπου παρέμεινε όλες αυτές τις μέρες.

Να αναφερθεί, ότι σήμερα το βράδυ η σωρός του πατρός Μάρκου θα...

μεταφερθεί στον Άγ. Γεώργιο Διονύσου όπου θα τελεστεί αγρυπνία.

Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες η κηδεία του θα γίνει αύριο στις 15:00 στον Άγιο Διονύσιο στο Διόνυσο.

Ο πατέρας Μάρκος για περισσότερα από είκοσι χρόνια περνούσε την πύλη των Φυλακών Ανηλίκων Αυλώνας, για να εξομολογήσει και να τελέσει θεία Λειτουργία.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο 73χρονος ιερέας έχει συνομιλήσει με ορισμένους από τους πιο «διάσημους» κρατουμένους των ελληνικών φυλακών, όπως ο Μανώλης Δημητροκάλης που βρέθηκε στη φυλακή για την «υπόθεση των σατανιστών» και ο Κώστας Πάσσαρης που σε μικρή ηλικία πέρασε από τις Στρατιωτικές Φυλακές Αυλώνα.

«Προσπαθούμε να βοηθήσουμε και να στηρίξουμε τους νέους γιατί ζητάνε τη μετάνοια. Δεν πρέπει να παραμελούμε τους συνανθρώπους μας και πόσο μάλλον τα νεαρά παιδιά που έχουν ανάγκη τη φροντίδα και την αγάπη περισσότερο απ’ όλους μας», έλεγε στην τελευταία του συνέντευξη στην εφημερίδα «Espresso».

Αιωνία του μνήμη!"

http://www.romfea.gr

Ο Γεωργιανός έκανε 10 διαρρήξεις σε δύο μήνες

Συνελήφθη στον Άγιο Δημήτριο Γεωργιανός 30 χρονών, για κλοπές κατ΄εξακολούθηση. Ο Γεωργιανός εντοπίστηκε , ενώ προσπαθούσε να διαρρήξει, μαζί με δύο συνεργούς του που αναζητούνται διαμέρισμα. Ακολούθησε καταδίωξη και τελικά συνελήφθη. Απ την έρευνα προέκυψε ότι κατά το τελευταίο δίμηνο, είχε διαρρήξει10 σπίτια στην περιοχή του Αγίου Δημητρίου, χρησιμοποιώντας πασπαρτού.

Ξεκαθάρισμα λογαριασμών.....



Σε πολυτελές τζίπ στην οδό Χίου στο Μεταξουργείο εξερράγη βόμβα
που είχε τοποθετηθεί επάνω σε αυτό.
Ο ρεπόρτερ του MEGA περνούσε ή πρόλαβε να πάει πρώτος
στο συμβάν και βγαίνει με το κινητό στον αέρα ....
"...μεγάλη έκρηξη....ένα BMW .....σπάσανε τζάμια στα σπίτια....
είναι και η αστυνομία....μια σακκούλα λένε...."
Οι παρουσιαστές ο ΠΑΣΟΚΙΚΩΝ συμφερόντων Χασαπόπουλος
και ο Αναγνωστάκης αγνώστων λοιπών στοιχείων....δεν μπόρεσαν
να καταλάβουν και του είπαν να ξαναπάρει.
Υπάρχει μια Τουρκική παροιμία που λέει "σύμφωνα με τον παρά (χρήμα)
και το εμπόρευμα".
Δηλαδή αυτοί που μας ενημερώνουν είναι για κλάμματα.
Επί της ουσίας όπως και ο φίλος ο Κων/νος γράφει στην πολύ καλή
ιστοσελίδα του eglimatikotita.blogspot μάλλον πρόκειται
για ξεκαθάρισμα λογ/σμών.
Αλβανός είναι ο κάτοχος του αυτ/του και λογικά
αφού πρώτα τον αφήσει η Αστυνομία να προσευχηθεί που σώθηκαν
με την φίλη του που ήταν μέσα....θα πρέπει να το ....ψάξει λίγο
το θέμα από οικονομικής πλευράς και πόθεν έσχες.
Ο κάτοχος του τζίπ διασκέδαζε με την φίλη του σε μπάρ της περιοχής.
Δεν έχει απασχολήσει την αστυνομία δήλωσαν οι αρμόδιοι......
Και εγώ δεν την έχω απασχολήσει αλλά βόμβα δεν μου έχουν βάλει
ακόμα।




http://pisostapalia.blogspot.com/

Το ημερολόγιο των Μάγια και η Συντέλεια του 2012

Maya_Cycles_of_Time.jpg

Από KLIKmagazine.

Το ημερολόγιο των Μάγια και η Συντέλεια του 2012

Image: Maya Cycles of Time:

http://mathdl.maa.org/mathDL/1/?pa=content&sa=viewDocument&nodeId=1459

Interactive Calendar Round:

www.getflashy.com/stuff/cal_round.html

Maya calendar in Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Maya_calendar Οι προφητείες για το τέλος του κόσμου, δεν έχουν μόνο μια πηγή. Μια από τις πιο δημοφιλείς προφητείες είναι αυτή που αναφέρεται στο Ημερολόγιο των Μάγια, η οποία επικεντρώνεται στο «βεβαρυμένο» από παρόμοιες προφητείες 2012. Για τους περισσότερους ειδικούς επιστήμονες, οι «προφητείες» των Μάγια για το Τέλος του Κόσμου είναι σκέτη μυθολογία.

Το περίφημο ημερολόγιο των Μάγια, στο οποίο βασίζεται όλη η σχετική «καταστροφολογία», ναι μεν μετράει τον χρόνο μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου του 2012, αλλά δεν σταματάει εκεί.

Οι Μάγια είχαν κυκλική αντίληψη του χρόνου και το ημερολόγιό τους δεν θα μπορούσε παρά να είναι κι αυτό κυκλικό. Όσο για τη Συντέλεια του Κόσμου το 2012, για όλα φταίει ο Χοσέ Αργκέλες, ο αμερικανός ιστορικός τέχνης που το 1987 δημοσιοποίησε πρώτος τις καταστροφολογικές θεωρίες του για τις «προφητείες των Μάγια».

Εκτοτε ακολούθησαν δεκάδες άλλοι κι αν σήμερα πληκτρολογήσει κανείς τις λέξεις Maya και Doomsday στο Google, το πρώτο αποτέλεσμα που θα δει είναι η ιστοσελίδα με τίτλο Πώς να επιβιώσετε το 2012.

The Haab (365 days) was the Maya solar calendar Website: http://www.teoria.com/jra/maya/haab.html

Σόρι, αλλά τι είναι αυτό το ημερολόγιο των Μάγια;

Θεωρείται το ακριβέστερο ημερολόγιο που δημιουργήθηκε ποτέ, από οποιονδήποτε γνωστό πολιτισμό, συμπεριλαμβανομένου και του δικού μας. Βασίζεται σε τρείς κύκλους: Έναν κεντρικό κύκλο 365 ημερών, έναν «ιερό» κύκλο 260 ημερών κι έναν Μεγάλο Κύκλο 5.125 ετών.

The Tzolk'in (260 days) calendar combines twenty day names with the thirteen numbers of the trecena cycle to produce 260 unique days Website:

http://www.teoria.com/jra/maya/tzolkin.html Και τι σχέση έχει με το 2012;

Στις 21 Δεκεμβρίου του 2012 ολοκληρώνεται ένας Μεγάλος Κύκλος.

Και λοιπόν;

Σύμφωνα με τη Μυθολογία των Μάγια, οι Μεγάλοι Κύκλοι τελειώνουν με καταστροφή. Τέσσερις φορές έχουν προσπαθήσει οι θεοί να δημιουργήσουν τον Κόσμο κι επειδή το μοντέλο τους βγαίνει προβληματικό, στο τέλος του πειράματος το καταστρέφουν.

Λίγο άχρηστοι δεν ήταν οι θεοί των Μάγια;

Οι θεοί τους μπορεί να ήταν άχρηστοι, αλλά οι αστρονόμοι τους ήταν αιώνες μπροστά. Είχαν υπολογίσει με ακρίβεια τους κύκλους της Σελήνης και της Αφροδίτης, πλανητικές συνόδους και διελεύσεις, εκλείψεις, ηλιοστάσια και ισημερίες μέχρι το 2012. Με γυμνό μάτι.

Πως έτσι;

Εκτός από τα εξελιγμένα μαθηματικά τους, είχαν και το προνόμιο της τοποθεσίας σε σχέση με την παρατήρηση του Ήλιου. Οι περισσότερες πόλεις τους ήταν πάνω στον Τροπικό του Καρκίνου και σε αυτά τα γεωγραφικά πλάτη, κατά τη διάρκεια του θερινού και του χειμερινού ηλιοστασίου, ο Ήλιος περνάει ακριβώς πάνω από τα κεφάλια τους το μεσημέρι και δεν σχηματίζει σκιά. Οι αστρονόμοι των Μάγια παρατήρησαν ότι το χειμερινό ηλιοστάσιο μετακινείται με πολύ αργό ρυθμό στον ουράνιο θόλο και σε αυτόν τον ρυθμό στήριξαν τον Μεγάλο Κύκλο των 5.125 ετών. Το χειμερινό ηλιοστάσιο δεν είναι η μεγαλύτερη νύχτα του χρόνου;

Είναι. Σύμφωνα με τη Μυθολογία των Μάγια, ο Κόσμος στον οποίο ζούμε θα τελειώσει όταν το χειμερινό ηλιοστάσιο θα ευθυγραμμιστεί με το Σκοτεινό Ρήγμα του Γαλαξία μας.

Τι είναι αυτό πάλι;

Η Πύλη του Κάτω Κόσμου για τους Μάγια. Το «Κέντρο» του Γαλαξία μας, το οποίο τοποθετείται στις 26 μοίρες του αστερισμού του Τοξότη.

Μας δουλεύετε; Το Κέντρο του Γαλαξία μας δεν είναι ορατό ούτε με τηλεσκόπιο! Δεν είναι ορατό ούτε και με υπεριώδεις ακτίνες, όμως οι αστρονόμοι των Μάγια είχαν υπολογίσει σωστά όχι μόνο την θέση του, αλλά και το πότε θα «πέσει» πάνω του το χειμερινό ηλιοστάσιο. Το 2012;

Ναι. Και το υπολόγισαν σωστά διότι η φαινομενική μετακίνηση των ηλιοστασίων (και των ισημεριών) οφείλεται στην απόκλιση του άξονα της Γής κατά την περιστροφή της. Η σύγχρονη επιστήμη ονομάζει το φαινόμενο «μετάπτωση των ισημεριών» (precession of equinoxes). Οι αστρονόμοι των Μάγια είχαν μετρήσει με ακρίβεια την ταχύτητα της μετάπτωσης, χωρίς να είμαστε βέβαιοι ότι είχαν συναίσθηση του τι μετρούσαν. Το σίγουρο είναι ότι η απόκλιση του άξονα διαγράφει έναν πλήρη κύκλο σε περίπου 25.800 χρόνια. Σύμφωνα με τη Κοσμολογία των Μάγια, η Δημιουργία αποτελείται από πέντε Μεγάλους Κύκλους των 5.125 ετών, δηλαδή 25.625 χρόνια.

Τα οποία συμπληρώνονται το 2012;

Το 2012 θα έχουν περάσει περίπου 25.800 χρόνια από την τελευταία φορά που το χειμερινό ηλιοστάσιο «έπεσε» πάνω σε αυτό που οι Μάγια αποκαλούσαν Σκοτεινό Ρήγμα.

Και πως ακριβώς θα μας ξεκάνουν οι θεοί των Μάγια;

Θα μας πνίξουν. Σύμφωνα με την τελευταία σελίδα του Κώδικα της Δρέσδης, του πιο σημαντικού κειμένου των Μάγια που διασώθηκε από το μένος των Ισπανών Ιεροεξεταστών, το Τέλος του Κόσμου θα έρθει με νερό.

Τώρα που το θυμήθηκα, οι Μάγια δεν εξαφανίστηκαν;

Όχι, ακριβώς. Για λόγους που παραμένουν άγνωστοι, εγκατέλειψαν τα αστικά κέντρα του νότου γύρω στο 900μ.Χ.

Είναι όλα μύθοι ή μήπως να σκέφτομαι για Κιβωτό;

Μύθοι που βασίζονται σε πραγματικά αστρονομικά φαινόμενα. Και σύμφωνα με τον μύθο, οι θεοί των Μάγια θα ξαναπροσπαθήσουν να φτιάξουν τον Κόσμο κι αυτή τη φορά θα το πετύχουν το πείραμα.

Θα τη γλυτώσουμε, δηλαδή;

Κακό σκυλί ψόφο δεν έχει.

"Tι γίνεται καθημερινά στα Καλύβια Αττικής;"


"Εδώ και μερικούς μήνες συμμορία 20 περίπου Αλβανών τρομοκρατεί κυριολεκτικά και ανεξέλεγκτα την περιοχή των Καλυβίων Ανατολικής Αττικής.
Μια ομάδα Αλβανών μαθητών στην περιοχή αρχικά τρομοκρατούσε στο σχολείο τα Ελληνόπουλα, βγάζοντας μαχαιρι...ά, απειλώντας τα, βρίζοντας ακόμα και χτυπώντας τα, προσπαθώντας να επιβληθούν και να κυριαρχήσουν ...
στο δυναμικό του σχολείου.
Όταν οι Έλληνες μαθητές άρχισαν να αντιδρούν ,τότε οι Αλβανοί μαθητές άρχισαν να καλούν ενήλικους Αλβανούς σε βοήθεια. Στην συνέχεια όταν τα σχολεία έκλεισαν η Μάχη μεταφέρθηκε στην πλατεία του χωριού των Καλυβίων όταν οι Αλβανοί ανήλικοι και ενήλικοι άρχισαν να μαζεύονται εκεί και να διώχνουν τα Ελληνόπουλα με την βία από την πλατεία γιατί εκεί είναι Αλβανία όπως υποστηρίζουν και δεν θέλουν Έλληνες στα πόδια τους.
Προ λίγων εβδομάδων μάλιστα οι Αλβανοί βγήκαν στον κεντρικό δρόμο σπάζοντας αυτοκίνητα και μαγαζιά Ελλήνων πολιτών για να αποδείξουν ότι το χωριό τους ανήκει και κάνουν ότι θέλουν.
Τραγικό είναι δε ότι σε όλους τους τσαμπουκάδες και τους τραμπουκισμούς που πράττουν οι Αλβανοί στην περιοχή, αντιδρούν ΜΟΝΟ οι ανήλικοι Έλληνες μαθητές, διότι οι Έλληνες κάτοικοι φοβούνται, και οι μαγαζάτορες κατά πλειοψηφία έχουν στην δούλεψη τους Αλβανούς, ειδικά όλοι οι ταβερνιάρηδες (ΟΛΟΙ τους για τους οποίους αξίζει να σημειώσουμε έχουν αρνηθεί κατά εξακολούθηση να δώσουν δουλειά σε όποιο Ελληνόπουλο τους ζήτησε).
Η Άμεση Δράση , συλλαμβάνει καθημερινά τραμπούκους Αλβανούς και λαθρομετανάστες αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις οι κάτοικοι φοβούνται να κάνουν μηνύσεις για την καταστροφή της περιουσίας τους η ακόμα και τον ξυλοδαρμό τους οπότε αφήνονται ελεύθεροι!
Λίγες μέρες πριν οι Αλβανοί ξανα επιχείρησαν να κάνουν καταστροφές στην πλατεία και τα γύρω μαγαζιά φορώντας χαρακτηριστικά όλοι μπλουζάκια με το σήμα της Αναρχίας! Όταν όμως προσπάθησαν να κατεβάσουν τις σημαίες από την εκκλησία της πλατείας τότε οι Έλληνόψυχοι μαθητές με περίσσιο θάρρος μπούκαραν στην πλατεία και τους απέτρεψαν.
Έκτοτε.. Όμως.. Στοχοποιήθηκαν από τους Αλβανούς και καθημερινά τους την στήνουν , και έναν – έναν, (και μιλάμε για ηλικίες μαθητών 13 με 17) , τα απομονώνουν, τα χτυπάνε 10-10 οι Αλβανοί, ακόμα και τα χαρακώνουν με μαχαίρια!!!
Η 20μελής συμμορία Αλβανών έχουν και στέκι-Άσυλο στα Καλύβια στο γνωστό καφέ-παγωτατζίδικο ενός επίσης Αλβανού, στο οποίο συγκεντρώνονται καθημερινά, συσπειρώνονται, οργανώνονται, βγαίνουν κάνουν ότι κάνουν στην πλατεία και επιστρέφουν να πιούνε τον καφέ τους εκεί ανενόχλητοι..
Αυτά είναι μερικά από τα πράγματα που εξελίσσονται σε ένα μικρό χωρίο τα Καλύβια, αλλά τα ίδια σκηνικά διαδραματίζονται και σε άλλα μικρά χωριά της Ελλάδας, όπως στα Καλύβια που ποτέ δεν βλέπουν το φώς της δημοσιότητας γιατί δεν είναι Κολωνάκι."

Άρχισε η καταβολή των αποζημιώσεων για τη Μικρασιατική Καταστροφή

2.850 ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ 800 ΕΩΣ 5.000 ΔΟΛΑΡΙΑ

Εκατό και πλέον χρόνια έχουν περάσει από τότε που οι παππούδες τους που ζούσαν στη Μικρά Ασία έκαναν ασφαλιστήριο συμβόλαιο ζωής και περιουσίας στην αμερικανική εταιρεία New York Life, η οποία δραστηριοποιούνταν από το 1882 στην Οθωμανική Αυτοκρατορία.
Σήμερα 2.850 έλληνες δικαιούχοι άρχισαν να παίρνουν χρήματα από την ασφάλεια των προγόνων τους, που ξεκινούν από τα 800 δολάρια και φτάνουν τα 5.000 ευρώ για τον καθένα. “Είναι ένα πρωτόγνωρο γεγονός. Φάνηκε το πανέξυπνο μυαλό των Μικρασιατών, που κρατούσαν στα χέρια τους το εμπόριο της Μικράς Ασίας και ασφάλιζαν τη ζωή και το εμπόρευμά τους”, υπογράμμισε ο Ευθύμιος Αρζόγλου, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Μικρασιατικών Συλλόγων (ΠΟΜΣ), σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου.

http://www.makthes.gr

Fakelaki AND Rousfeti : Διεθνές ρεζιλίκι και με ορολογία για την διαφθορά στην Ελλάδα


Από την Τhe Wall Street Journal
Φωτογραφία από το Βατοπέδι και το πρωτοφανές σε παγκόσμια πατέντα πολιτικό-οικονομικό σκάνδαλο κοσμεί το σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας
Δείτε τα βασικά και αποκαλυπτικά σημεία του δημοσιεύματος που εξηγεί με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο γιατί οδηγούμαστε στην Χρεοκοπία! To βάθος της διαφθοράς σε όλο το σύστημα του ελληνικού κράτους, των πολιτικών , των θεσμών κλπ

ΑΘΗΝΑ-Πίσω από την κρίση του προϋπολογισμού στην Ελλάδα βρίσκεται ένα αίνιγμα: Γιατί το κράτος δαπανά τόσο πλουσιοπάροχα, αλλά συλλέγει φόρους τόσο φτωχά; Πολλοί Έλληνες λένε ότι η απάντηση χρειάζεται μόνο δύο λέξεις: fakelaki και rousfeti.

Read more »

--
http://papatzides.blogspot.com/

H EYΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΣ (EE, ΔΝΤ,βιομετρικά διαβατήρια,ΑΜΚΑ,smart card)


Το κείμενο που ακολουθεί δημοσιεύθηκε σε μικρό τεύχος εκδοθέν από το αγιορείτικο κελλί τού Αγίου Νικολάου Μπουραζέρη στις Καρυές του Αγίου Όρους.

Είναι εντυπωσιακό πώς στην Ελλαδίτσα μας συνέπεσαν όλα τα κακά μέσα σε λίγα χρόνια χρόνια.

Θυμηθείτε τι συνέβη την δεκαετία του 2000:

Ο Σημίτης καταργεί, κατ απαίτηση των Ιεχωβιτών και των Εβραίων της Ελλάδος καθώς και των άθεων της ΕΕ την προαιρετική αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες.

Η πρώην πρόεδροςτης Βουλής Μπενάκη ομολογεί μπροστά στον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, ότι λόγω της ΕΕ , η Ελληνική Δημοκρατία χάνει τμήμα της εθνικής κυραρχίας της.

Ο Καραμανλής και η Πετραλιά θεσμοθετεί τον ΑΜΚΑ δίχως τον οποίο κανείς δε μπορεί να συνταξιοδοτείται και να έχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Και ήλθε τώρα ο ΓΑΠ να εφαρμόσει τις ιδέες του περί της ηλεκτρονικής διακυβερνήσεως, αρχικά με τη μορφή της ηλεκτρονικής κάρτας δημότη η οποία θα μετατραπεί σε έξυπνη κάρτα του πολίτη ,όπως ρητά αναφέρεται στο νομοσχέδιο Καλλικράτης. Ασφαλώς όλα τούτα είναι απολύτως ταιριαστά μέ το κλίμα της επερχόμενης δικτατορίας των μονεταριστών , με συνεργασία της ντόπιας κομματικής ολιγαρχίας και σκοπό την ΚΑΤΟΧΗ ΑΠΌ ΤΟΝ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟ ΜΑΜΩΝΑ

Από το ταπεινό αυτό ιστολόγιο διατρανώνουμε τη θέση μας:

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΚΟΗ

ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΒΙΟΜΕΤΡΙΚΑ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ-ΑΜΚΑ -ΕΞΥΠΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ

ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΡΥΞΕΛΛΙΏΤΕΣ.

ΕΝΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΠΥΡΗΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΑΔΕΛΦΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ। ΠΗΓΗ

Έρχεται point system στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου


Ασφάλιση και με τα πιστοποιητικά των ΚΤΕΟ

Την σύνδεση των ασφαλίστρων των οχημάτων με την οδική συμπεριφορά των οδηγών προωθεί η κυβέρνηση, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ Δημήτρη Ρέππα, ο οποίος ανακοίνωσε ότι το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς των Οδηγών (ΣΕΣΟ το γνωστό point system ) θα ενταχθεί στις κατηγορίες που έχουν οι ασφαλιστικές εταιρείες σε ό,τι αφορά το ύψος των ασφαλίστρων ανάλογα με τα ατυχήματα στα οποία εμπλέκεται ένας οδηγός οχήματος (bonus malus).
Διαβάστε Περισσότερα...

Η Χαμάς εκτέλεσε δύο προδότες


Για πρώτη φορά από το 2007, οπότε έθεσε υπό τον έλεγχό της τη Λωρίδα της Γάζας, η Χαμάς έστησε στο εκτελεστικό απόσπασμα δύο άνδρες καταδικασμένους από στρατοδικείο της πέρσι για προδοσία και συνεργασία με το Ισραήλ. Ενέργεια που επέσυρε την καταδίκη διεθνών οργανώσεων ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όπως η Διεθνής Αμνηστία και το Human Rights Watch, ενώ αποτελεί σαφή πρόκληση προς τον πρόεδρο της Παλαιστινιακής Αρχής Μαχμούντ Αμπάς που, σύμφωνα με την παλαιστινιακή νομοθεσία, μόνο με έγκρισή του μπορούν να εκτελεστούν θανατικές ποινές. Την εκτέλεση των δύο διά τυφεκισμού τις πρώτες πρωινές ώρες χθες και τη μεταφορά των σωμάτων τους πριν φέξει στο νοσοκομείο Αλ Σίφα στην Πόλη της Γάζας, ανακοίνωσε η παλαιστινιακή μη κυβερνητική οργάνωση Αλ Μέζαν, ενώ αργότερα ο στρατηγός Αχμεντ Ατάλα, επικεφαλής στρατοδίκης της Χαμάς, προχώρησε σε επίσημη επιβεβαίωση. Ο υπουργός Εσωτερικών της Χαμάς, Φάτχι Χαμάντ, είχε προαναγγείλει τον περασμένο μήνα ότι οι αρχές στη Γάζα πρόκειται στο εξής να εφαρμόζουν τη θανατική ποινή σε βάρος ενόχων συνεργασίας με το Ισραήλ.

spynews-gr

Ξέφραγο αμπέλι ο δρόμος έξω από το μουσείο Ακρόπολης

Οσο περνάει ο καιρός από την ημέρα των εντυπωσιακών εγκαινίων του νέου Μουσείου της Ακρόπολης, τόσο χειροτερεύει η εικόνα που έχουμε όλοι μας για όσα συμβαίνουν και δεν ελέγχονται στην οδό Μακρυγιάννη αλλά και στην έξοδο του μουσείου, στη Διον. Αρεοπαγίτου.
Οι μικροπωλητές παίζουν κρυφτό με τις Αρχές, τα...

αυτοκίνητα της Αστυνομίας όπως και οι μηχανές μεγάλου κυβισμού ανεβοκατεβαίνουν στον μεγάλο κεντρικό πεζόδρομο, ενώ στον μικρότερο της οδού Μακρυγιάννη, δίπλα στα καφέ, μπροστά στα μάτια της Δημοτικής Αστυνομίας, τα μηχανάκια ανεβαίνουν ανενόχλητα.

Οσο περισσότερο περνάει ο καιρός, η κατάσταση στη Μακρυγιάννη είναι απαράδεκτη και συχνά επικίνδυνη για τα μικρά παιδιά που παίζουν αμέριμνα όσο οι γονείς πίνουν τον καφέ τους.

Το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο προχθές έπρεπε να γνωμοδοτήσει και για το αίτημα της «Ενοποίησης Αρχαιολογικών Χώρων Αθήνας Α.Ε.» (ΕΑΧΑ Α.Ε.), που αφορά τη χωροθέτηση τραπεζοκαθισμάτων των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος στο πεζοδρομημένο τμήμα της οδού.

Τα μέλη εξέτασαν δύο προτάσεις και κατέληξαν να περιορίσουν τα τραπεζοκαθίσματα τα οποία επεκτείνονται σιωπηρά. Επέλεξαν να αφαιρεθεί η τελευταία λωρίδα, μετά τον διάδρομο των τυφλών που κι αυτός καταπατείται σε πολλές περιπτώσεις, στον πεζόδρομο.

Από τις τοποθετήσεις των μελών αλλά και τα μισόλογα ήταν φανερό πόσο δύσκολη είναι η θέση τους. Αυτοί αποφασίζουν αλλά είναι φανερό πως οι ελεγκτικοί μηχανισμοί δεν λειτουργούν.