Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010
Πακιστανοί πλαστογράφοι συνελήφθησαν στο Περιστέρι
Aπογευματινές χθες, στην περιοχή του Περιστερίου, από Αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Αττικής, συνελήφθησαν δύο αλλοδαποί, υπήκοοι Πακιστάν, ηλικίας 35 και 40 ετών αντίστοιχα, κατηγορούμενοι για «πλαστογραφία», «πλαστογραφία...
πιστοποιητικών κατά συναυτουργία» και «κατοχή διαβατηρίων τρίτων προσώπων».
Ειδικότερα οι ανωτέρω συλληφθέντες είχαν εγκαταστήσει σε σπίτι στο Περιστέρι, εργαστήριο πλαστογραφίας ταξιδιωτικών και λοιπών εγγράφων, ελληνικών και ξένων αρχών και δραστηριοποιούνταν στην κατάρτιση πλαστών εγγράφων, με τα οποία εφοδίαζαν αλλοδαπούς υπηκόους τρίτων χωρών, διευκολύνοντας έτσι την παράνομη τακτοποίησή τους στην χώρα μας και την είσοδο και έξοδο από αυτή, έναντι χρηματικής αμοιβής.
Στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν :
· -13- σφραγίδες.
· -1- ηλεκτρονικός υπολογιστής.
· -3- κινητά τηλέφωνα
· -1- Φορητή μονάδα αποθήκευσης δεδομένων
· -1- διαβατήριο Βελγίου
· -1- διαβατήριο Αιγύπτου
· Πλήθος ατομικών εγγράφων (δελτία αιτήσεων άσυλου αλλοδαπού, κενές υπεύθυνες δηλώσεις του Ν.1599/86 με εντυπώματα των ανωτέρω κατασχεθεισών σφραγίδων, βεβαιώσεις κατάθεσης αίτησης για έκδοση αδείας διαμονής,κενές άδειες διαμονής ελληνικών αρχών )
Οι συλληφθέντες, θα οδηγηθούν σήμερα στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών.
http://www.fatsimare.net/
Ο Παπανδρέου υποστηρίζει τα ανθρώπινα δικαιώματα… εκτός των ελλήνων!!!
Παπανδρέου: «Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν μπαίνουν σε δημοψηφίσματα. Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι αδιαπραγμάτευτα…»
"...λέγανε πως ο λαός έχασε την εμπιστοσύνη της Κυβέρνησης και να την ξανακερδίσει δεν μπορεί παρά μονάχα με προσπάθεια διπλή. Δεν θα 'ταν τότε πιο απλό η κυβέρνηση να διαλύσει το λαό και να εκλέξει άλλον;"
Η Λύση" του Μπέρτολ Μπρεχτ (γραμμένο μετά από μια λαϊκή εξέγερση που κατεστάλη στη DDR)
Πολύ σωστά το έθεσε ο πρωθυπουργός της χώρας στη συνέντευξη τύπου που παρέθεσε για να ενημερώσει για το «έργο» της κυβέρνησής του τις πρώτες 100 ημέρες της διακυβέρνησης. Αν ήξερε όμως τι ακριβώς έλεγε, μάλλον θα προτιμούσε να… μασάει παρά να μιλάει, αφού προηγουμένως μας θύμισε πως ο ίδιος υπέγραψε με τον Τζεμ (ως υπουργοί εξωτερικών Ελλάδας και Τουρκίας) το σύμφωνο επαναπροώθησης των λαθρομεταναστών που εισέρχονται από την Τουρκία είτε δια θαλάσσης είτε μέσω του ποταμού Έβρου…
Το πρώτο ερώτημα που εγώ θα ήθελα να υποβάλω στον Γιώργο Παπανδρέου, είναι πολύ απλό: Γιατί δεν τους επαναπροωθείτε κύριε πρωθυπουργέ, τιμώντας έτσι την υπογραφή που εσείς βάλατε στο σχετικό σύμφωνο με την Τουρκία; Μήπως δεν μπορείτε να το κάνετε επειδή γνωρίζετε πως η Τουρκία δεν σας υπολογίζει ως πολιτικό με ιδιαίτερο πολιτικό βάρος και ικανό να της δημιουργήσετε προβλήματα ή δεν το κάνετε επειδή απλά δεν το επιθυμείτε, αφού στο πρόσωπο των λαθρομεταναστών βρήκατε τους νέους πολίτες που χρειάζεστε προκειμένου να διατηρηθεί το πολιτικό καθεστώς της χώρας; (αναφέρομαι στο καθεστώς του ψεύδους και της απάτης, της ίντριγκας και της πελατειακής σχέσης, του παράνομου πλουτισμού και της γελοιοποίησης του Ελληνικού Συντάγματος και του ελληνικού κράτους).
Συνεχίζοντας και ασπαζόμενος πλήρως την ρητή δήλωση του κυρίου Παπανδρέου πως «τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν μπαίνουν σε δημοψηφίσματα, τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι αδιαπραγμάτευτα…» απλά θέλω να υπενθυμίσω στον σημερινό «άρχοντα» της ελληνικής πολιτικής ζωής πως ανθρώπινα δικαιώματα έχουν και οι ιθαγενείς κάτοικοι, των οποίων η καθημερινότητα βάλλεται σε οικονομικό επίπεδο, σε θέματα ασφαλείας, αλλά και σε πλήθος άλλων «παρεμβάσεων» των κυνηγημένων, από τους συμπατριώτες του κυρίου Παπανδρέου, λαθρομεταναστών.
Μήπως έχει αναρωτηθεί ο κύριος Παπανδρέου πως οι πολίτες αυτής της χώρας ίσως και να μην επιθυμούν τον «εμπλουτισμό» τους με άλλους, λαθραίους και αρκετά επικίνδυνους; Μία ματιά μόνο προς αυτά που διαδραματίζονται στους δρόμους, σε αυτά που καταγράφονται στα αστυνομικά δελτία και που ποτέ δεν δημοσιεύονται, αρκεί για να πεισθεί και ο φανατικότερος υπερασπιστής της ελληνοποίησης των λαθρομεταναστών. Εξάλλου, προωθώντας ο κύριος Παπανδρέου το συγκεκριμένο νομοσχέδιο ουσιαστικά θα παραβιάσει τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα των ήδη υφιστάμενων κατοίκων της Ελλάδας, οι οποίοι σε ένα ποσοστό (περί του 90%) αρνούνται την είσοδο και νομιμοποίηση της παραμονής των λαθρομεταναστών. Τα παιχνίδια με τις λέξεις, δεν μπορούν να παραγράψουν την πραγματικότητα των βιασμών, των δολοφονιών, των ληστειών, ούτε και την στασιμότητα των ημερομισθίων λόγω της πρόσληψης των κάθε είδους Πακιστανών, Αφγανών, Σομαλών κ.α. σε εργασίες. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες, και η επιτυχία τους που επικαλέστηκε ο κύριος Παπανδρέου στην ομιλία του, δεν κατάφεραν τίποτε άλλο από το να επιφέρουν μεγαλύτερα κέρδη στους «αναδόχους-εργολάβους» των Ολυμπιακών έργων και στην μετακίνηση σημαντικών κεφαλαίων προς άλλα κράτη από τους εργαζόμενους σε αυτά…
Τα ανθρώπινα δικαιώματα, κύριε πρωθυπουργέ, είναι κάτι που οφείλουν να το σέβονται όλοι και πρώτιστα εσείς… που είστε από το Ελληνικό Σύνταγμα υποχρεωμένος να σέβεστε τα ανθρώπινα και τα πολιτικά δικαιώματα των Ελλήνων πολιτών, τους οποίους επιθυμείτε να κάνετε πρόσμιξη… προκαλώντας το πρωτόγνωρο: να επηρεάζετε την δομή ενός λαού χωρίς να ακολουθείτε την κλασσική συνταγή αλλοίωσης μέσω σωματικών βιασμών (ρωτήστε τον κύριο Ερντογάν, θα σας ενημερώσει πλήρως στο συγκεκριμένο ζήτημα, αφού επί εκατονταετίες προσπάθησε η Τουρκία να αλλοιώσει τα χαρακτηριστικά των Ελλήνων), αλλά βιάζοντας την λογική του και το πνεύμα του…
Κύριε Παπανδρέου, πριν καταστείτε επικίνδυνος ακόμη και για τον ίδιο σας τον εαυτό, καλά θα κάνετε να επανέλθετε στην… "τάξη" και να ακολουθήσετε τον δρόμο της σεμνότητας, αλλά και την τακτική των πραγματικά σοφών ανθρώπων, οι οποίοι πριν κάνουν οτιδήποτε ακούνε… και μαθαίνουν να ξεχωρίζουν τα κελεύσματα των σειρήνων από τις φωνές των ανθρώπων…
Κωνσταντίνος
Υ.Γ.: Μήπως θυμάστε κύριε πρωθυπουργέ, πως ο πατέρας σας, ο αείμνηστος Ανδρέας Παπανδρέου βροντοφώναζε το… «Η Ελλάδα στους Έλληνες»;
Πρώτα εξελληνίζουμε και μετά πολιτογραφούμε
Του Στέλιου Παπαθεμελη, Προέδρου της Δημοκρατικής Αναγέννησης Η κυβέρνηση με μιαν ακατανόητη πρεμούρα προχωρεί «αγαλλομένω ποδί» στη μαζική πολιτογράφηση μεγάλου αριθμού μεταναστών, νομίμων όπως είθισται να αποκαλούνται. Για την Ιστορία, δεν υπάρχουν νόμιμοι μετανάστες στην Ελλάδα, αλλά εκ των υστέρων νομιμοποιημένοι λαθρομετανάστες. Όμως η χώρα έχει αυτή την ώρα οξύτατα και διαρκώς ογκούμενα προβλήματα, με την οικονομία στο λυσσώδες στόχαστρο των κερδοσκόπων και την ίδια την εθνική της ασφάλεια έργω προσβαλλόμενη. Τουρκικές παραβιάσεις κυριαρχικών μας δικαιωμάτων, παρενοχλήσεις αεροσκαφών μας, ενεργοποίηση της «hotline» που συνδέει το CAOC της Λάρισας με του Εσκί Σεχίρ κ.λπ. Προκαλεί, συνεπώς, κατάπληξη η πρόταξη τώρα πολιτογράφησης και παροχής ψήφου στους αλλοδαπούς. Όλα τα 'χε η Μαριορή, ο φερετζές τής έλειπε... Προ πάσης κινήσεως περί το μεταναστευτικό, επιβάλλεται να εκπονηθεί, επιτέλους, μια σοβαρή μεταναστευτική πολιτική έπειτα από υπεύθυνη έρευνα, που θα εξετάζει όλες τις παραμέτρους για το τι σημαίνουν οι αθρόες ελληνοποιήσεις για το σήμερα και το προβλεπτό μέλλον, που να απαντά στα θεμελιώδη ερωτήματα «αν», «πόσους» και «από πού» μπορούμε να απορροφήσουμε μετανάστες. Πόσους αντέχουν η οικονομία, η κοινωνία και το μέγεθος της χώρας, αφού από τις βλακείες μας την καταντήσαμε και για τα εξ ανατολών κύματα χώρα προορισμού. Οι κάθε λογής αρμόδιοι πρέπει να αναμετρηθούν με ορισμένα βασικά αυτονόητα, λογικά προηγούμενα από την απόφαση τους: 1Η Ελλάδα έχει σήμερα πανευρωπαϊκό και πιθανόν παγκόσμιο ρεκόρ υπογεννητικότητας. Από τις 100.000 ετήσιες γεννήσεις που δίνουν δείκτη 1,3 παιδιά ανά γυναίκα, οι γεννήσεις αλλοδαπών είναι κάπου 20.000. Άρα ο δείκτης κατεβαίνει στο 1 παιδί. Την τελευταία 5ετία, υπάρχει ανεπαίσθητη αύξηση γεννήσεων των Ελληνίδων 2,99% και στο ίδιο διάστημα των αλλοδαπών 21,48%. Με αυτόν τον ρυθμό, ο Ελληνισμός στο τέλος του αιώνα θα συρρικνωθεί στα 3 εκατομμύρια. Η εξέλιξη αυτή, αν δεν ανασχεθεί με γενναία και κεραυνοβόλα μέτρα δημογραφικής ανάκαμψης, θα καταντήσει τους Έλληνες πολύ προ του 2050 μειονότητα στην ίδια τους την πατρίδα. 2 Η πολιτεία δεν έχει σήμερα ακριβή εικόνα πόσοι ξένοι και πόθεν ορμώμενοι εγκαταβιούν σ' αυτήν. Ένας σημαντικός αριθμός λαθρομεταναστών, περί τις 750.000, είναι -με τη γενναιοδωρία των ελληνικών Αρχών- σήμερα νομιμοποιημένοι. Ζουν, όμως, εδώ τουλάχιστον άλλοι τόσοι, συνολικά περίπου 2.000.000. Για μια χώρα 10.000.000 ο αριθμός είναι δυσβάστακτος και υπερβαίνει -παρά την όποια θετική διάθεση κοινωνίας και Αρχών- τις δυνατότητες ενσωμάτωσης. Η πολιτογράφηση, για την οποία επείγεται ανεξήγητα η κυβέρνηση, είναι πρωθύστερο μέτρο. Προηγούνται σοβαρές πολιτικές ενσωμάτωσης, οι οποίες δεν έχουν καν συζητηθεί. Παρεμβάλλονται, όμως, και άλλες παράμετροι: 3 Η συντριπτική πλειοψηφία των μεταναστών προέρχεται από όμορες χώρες. Αυτές ή έχουν ενταχθεί ήδη στην Ε.Ε. (Βουλγαρία, Ρουμανία) ή είναι καθ' οδόν προς ένταξη (Δυτικά Βαλκάνια, εξ ων πρώτη η Αλβανία, που έχει και τους περισσότερους). Αυτοί δεν έχουν καμιάν ιδιαίτερη ανάγκη πρόσκτησης ελληνικής ιθαγένειας, διότι η ευρωπαϊκή τους ταυτότητα τους παρέχει όλα τα δικαιώματα, πλην του εκλέγειν και εκλέγεσθαι, για το οποίο δεν νομίζουμε ότι κόπτονται οι αλλοεθνείς, αφού δεν τα ασκούν οι μισοί περίπου ομοεθνείς. Οι όμοροι προέρχονται από χώρες που τα τελευταία εκατό χρόνια δεν έπαυσαν να προβάλλουν εδαφικές διεκδικήσεις και μειονοτικά αιτήματα. Ορισμένοι ημέτεροι θεωρούν παρελθόν την αναζωπύρωση παρόμοιων εθνικιστικών τάσεων, αλλά υποτιμούν τις πραγματικότητες της ζωής. Οι ίδιοι εξορκίζουν μονίμως τον ανύπαρκτο ελληνικό εθνικισμό και αντιπαρέρχονται τον αδιάλλακτο επεκτατικό σοβινισμό των γειτόνων. Μπορεί το ελληνικό σύστημα να υπέβαλε σε ευθανασία τη Μεγάλη Ιδέα και να αναπαύτηκε στο αστόχαστο δόγμα «δεν διεκδικούμε τίποτε», αλλά οι γείτονες δεν έπαυσαν να διεκδικούν τα πάντα και οι βόρειοι τουλάχιστον το ήμισυ του ελλαδικού «παντός». 4 «Λένε» δικαίωμα ψήφου στις δημοτικές εκλογές. Έπεται η ψήφος στις εθνικές. Οι όμοροι αλλοεθνείς έχουν εθνικό κέντρο με εμφανή πρόθεση διαβουκόλησής τους. Θα επιχειρήσει να κατευθύνει τις επιλογές τους, ανάλογα με τα ίδια εθνικά συμφέροντα. Γνωστή μια παλαιότερη «ιδιωτική» δήλωση του Φάτος Νάνο: «Σε δέκα χρόνια (τα πέντε πέρασαν), με τους 750.000 Αλβα¬νούς που θα αποκτήσουν ελληνική ιθαγένεια, θα κυβερνούμε την Ελλάδα». Λέει αλήθεια. Αυτό δεν κάνουν οι Τουρκοι στη Βουλγαρία; Στη Γερμανία από τους 600.000 γερμανοποιημένους Τούρκους η Μέρκελ πήρε μηδέν ψήφους. 5 Η άλλη παράμετρος είναι οι Ασιάτες μουσουλμάνοι, που καταφθάνουν καθημερινά, ελέω Τούρκων δουλεμπόρων. Άλλη μορφή επιθετικής πολιτικής της Άγκυρας. Οι Ασιάτες και οι Αφρικανοί μουσουλμάνοι στην Αττική είναι κάπου 650.000. Όσο ο εξ ανατολών κάκιστος γείτων κινούνταν στον ορίζοντα του κεμαλικού εθνικισμού, οι μη Τούρκοι μουσουλμάνοι ήταν στο απυρόβλητο των τουρκικών γεωπολιτικών παιγνίων. Όμως, ο νεοοθωμανισμός των ισλαμιστών ηγετών της Άγκυρας υποκαθιστά και εκτοπίζει ραγδαία τον υποχωρούντα κεμαλισμό και προσφέρει ελκυστικό δέλεαρ προς άγραν μουσουλμάνων πάσης εθνότητας. Δεν είναι πια ο αντισλαμιστής Κεμάλ που απωθεί, αλλά ο Μωάμεθ, που συγκινεί Πακιστανούς, Μπαγκλαντεσιανούς, Αφγανούς. Ιδού μια νεόδμητη εστία αποσταθεροποίησης μας. Σε Πακιστάν και Μπαγκλαντές δημοσιεύονται διαφημίσεις που υπόσχονται αντί 4-5 χι¬λιάδων ευρώ καλύτερη ζωή και λαμπρό μέλλον στην Ελλάδα (sic!). 6 Εδώ, με αλλεπάλληλες παρεκτάσεις προθεσμιών νομιμοποιήθηκε κλάσμα μόνο των ξένων. Οι παρεκτάσεις λειτούργησαν ως κίνητρο αύξησης της ροής τους. Τώρα που επιβάλλονται αντικίνητρα, η Ελλάς προσφέρει κίνητρα. Ώσπου να τακτοποιηθεί η πρώτη φουρνιά ελληνοποιημένων, θα ωριμάζει η επόμενη, ενώ θα παίρνει σειρά η μεθεπόμενη. Δεν έχουμε εγγυητή συνόρων. Έχουμε πρόβλημα ασφάλειας και επιτακτικά ζητήματα κοινωνικής και εθνικής συνοχής. Δεν είμαστε τα 62,9 εκατομμύρια των Γάλλων, ούτε τα 62,2 των Βρετανών, ούτε τα 83 των Γερμανών. Είμαστε μια χούφτα 10 εκατομμυρίων, που επιβίωσε εξαιτίας της ισχυρής συνείδησης του ανήκειν, της πολιτισμικής μας ταυτότητας και του πείσματος να προτάσσουμε την ελευθερία έναντι της ζωής. Δεν είμαστε πολυεθνοτική χώρα. Δεν νεκραναστηθήκαμε εθνοκρατικά με καμιά σημαία πολυπολιτισμικότητας. Όπως έλεγε ο Κολοκοτρώνης, «όταν κάναμε την Επανάσταση, είπαμε πρώτα υπέρ πίστεως και μετά υπέρ πατρίδος»! Διεθνώς κηρύσσεται πλέον το τέλος της πολυπολιτισμικότητας και των πειραμάτων, γιατί οδήγησαν σε γκετοποίηση τις μεταναστευτικές μειονότητες. Ενώ έξω έγινε «ντεμοντέ», εμείς τώρα την ανακαλύπτουμε και ομνύουμε στο όνομα της. Επείγουν μέτρα σε δύο κατευθύνσεις: ■ Φύλαξη συνόρων, με ό,τι σημαίνει ο όρος. Ως εδώ. «Όποιος πρόλαβε, πρόλαβε»! Η Ε.Ε. να επωμισθεί, επιτέλους, το κόστος προστασίας των συνόρων της. Αμελητί αναθεώρηση του «Δουβλίνο II». ■ Διαχείριση των εσωτερικών όψεων του. Δύσκολη... 1 Διευκολύνουμε με κίνητρα παλιννόστησης στις πατρίδες τους σημαντικό ποσοστό των μεταναστών. Καταπολεμούμε την ανασφάλιστη εργασία όσων θα μείνουν με αυστηρές κυρώσεις στους εργοδότες τους. Τα ξένα φθηνά εργατικά χέρια στήριξαν το καταναλωτικό status των μεσαίων και υψηλότερων εισοδημάτων, αλλά δεν αναδιέταξαν την ελληνική οικονομία, που έμεινε στρεβλή και παρασιτική. Ταυτόχρονα, έχουμε έξοδο σπουδαίου δυναμικού 600.000 Ελλήνων επιστημόνων, που αναζήτησαν απασχόληση εκτός συνόρων. 2 Πολιτικές ενσωμάτωσης. Η εκπαίδευση είναι το καταλυτικό εργαλείο. Όμως από τα σχολικά εγχειρίδια έχουν εξοβελίσει οι εθνομηδενιστές κάθε ελληνική αξία ζωής και ιστορικής μνήμης. Προσφέρουν μια λάιτ αφήγηση, αδύναμη να εμπνεύσει σεβασμό και περηφάνια για μια δεύτερη πατρίδα που να ακολουθήσει ο ελληνοποιούμενος, προσλαμβάνοντας τον πολιτισμό της και -αν χρειασθεί- να την υπερασπισθεί με τη θυσία του. Τα βιβλία είναι αφελληνισμένα και αποχριστιανισμένα, διαπολιτισμικά τα λένε... Παράγουμε αποφοίτους πανεπιστημίου, μελλοντικούς δικαστές που δεν γνωρίζουν ποιοι ήταν ο Κάλβος, ο Κοραής και η ηρωίδα της Αντίστασης Λέλα Καραγιάννη! Ανάγκη παιδείας και φυσικά παιδείας (άλλης) ποιότητας. 3 Η πολιτογράφηση προϋποθέτει την ενσωμάτωση, και όχι το αντίστροφο. Οι εμπειρίες άλλων χωρών με ανάλογα προς τα δικά μας χαρακτηριστικά -πέραν των πολυεθνοτικών ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλίας, που είναι διαφορετικά μοντέλα- πρέπει σοβαρά να ληφθούν υπόψη, για να αποφευχθούν μοιραία λάθη. Πολιτογραφούμε εξατομικευμένα μόνο όποιον αισθάνεται αποδεδειγμένα την Ελλάδα δεύτερη πατρίδα του. Οι ξένοι στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν τη δεινή αναποτελεσματικότητα της ελληνικής γραφειοκρατίας που γευόμεθα οι πάντες. Αυτό είναι το μείζον πρόβλημα τους. Οφείλουμε να το μηδενίσουμε. Την ψήφο (τους) τη χρειάζονται μόνον αυτοί που επείγονται να τη θεσπίσουν. Και δεν πρέπει τώρα... ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ 9/1/10 |
ΚΟΥΡΔΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΑΦΝΗ
στις 23.3.2009, στην ισόγεια μονοκατοικία τους στην οδό Ιμβρου 47, στη Δάφνη.
Δράστης είναι ένας 28χρονος Κούρδος, ο οποίος συνελήφθη και ομολόγησε με κάθε λεπτομέρεια την πράξη του.
Οπως προκύπτει από την κατάθεσή του κίνητρο ήταν η ληστεία και από το σπίτι πήρε 50 ευρώ, κοσμήματα, δυο κινητά τηλέφωνα και μια τηλεόραση.
Ο δράστης οδηγείται σήμερα στον εισαγγελέα.
Δυσφορία Φαναρίου για τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Δημήτριο -ΣΟΚ στην Ομογένεια!
Γράφει ο Greek American News Agency | |
Αυτή είναι η Eκκλησία; Αν μπορεί ας μας απαντήσει κάποιος από τους μεγαλόσχημους ή μικρόσχημους κληρικούς, ή ακόμα και και από όσους κοσμικούς που υπηρετούν στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αμερικής. Αυτή είναι η Εκκλησία Σεβασμιότατε "Άγιε" Αμερικής; Σοκ στην ελληνοαμερικανική κοινότητα των Ηνωμένων Πολιτείων, αλλά και έντονη δυσαρέσκεια στο Οικουμενικό Πατριαρχείο έχει προκαλέσει η άρνηση του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου να παράσχει στέγη και κάθε είδους βοήθεια και στήριξη σε δυο 12χρονα ελληνόπουλα από το Κονγκό, θέμα που αποκάλυψε η ημερησία εφημερίδα της Νέασ Υόρκης, Εθνικός Κήρυκας. Έχοντας χάσει τον πατέρα τους και με την μητέρα τους πάσχει από καρκίνο, ο Μητροπολίτης Κεντρώας Αφρικής κ. Ιγνάτιος πριν μερικούς μήνες με επιστολή του προς τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής κ. Δημήτριο του ζήτησε να στηρίξει και να βοηθήσει τα δυο παιδιά, τα οποία είχαν οικογενειακά ερείσματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, με έναν θείο του, αδύναμο να αντεπεξέλθει οικονομικά στις ανάγκες των παιδιών . Ως απάντηση ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος εξεδήλωσε με επιστολή του παραμονές των Χριστουγέννων την αδυναμία της Αρχιεπισκοπής να βοηθήσει,με το πρόσχημα ότι πέρα των άλλων, τα δυο παιδιά δεν είχαν την αμερικανική υπηκοότητα, ευχόμενος πάραυτα κάθε ευλογία και δύναμη. Να πούμε βέβαια ότι η Αρχιεπισκοπή Αμερικής είναι η πλουσιότερη επαρχία του οικουμενικού θρόνου, με ετήσιο προϋπολογισμό πάνω από 20 εκατομμύρια δολλάρια, ενώ πρόσφατα είχε προκαλέσει σάλο η αποκάλυψη ότι μόνο τα τελευταία 10 χρόνια έχουν δαπανηθεί πάνω από 18 εκατομμύρια δολάρια για αποζημιώσεις σεξουαλικών σκανδάλων και άλλων δικαστηρίων. Ακόμα μεγαλύτερη όμως αίσθηση και πολλά ευμενή σχόλια από την ομογένεια και τον τοπικό ομογενειακό τύπο, προκάλεσε η επιστολή-καταπέλτης του Μητροπολίτη Ικονίου, Θεόληπτου, του Οικουμενικού Θρόνου , ο οποίος με σκληρή γλώσσα, χωρίς τα γνωστά εκκλησιαστικά προσχήματα, αποδοκιμάζει την άρνηση του Δημητρίου, ρωτώντας τον μάλιστα πώς μπόρεσε να εορτάσει ως αρχιερεύς τις Αγιες ημέρες των Χριστουγέννων χωρίς συνειδησιακό πρόβλημα. Ο μητροπολίτης Ικονίου, στην σκληρή, πρωτόγνωρη στα δεδομένα της Εκκλησίας, επίθεση που κάνει στον Αρχιεπίσκοπο Δημήτριο, κλείνει με ένα γενικότερο συμπέρασμα, απόρροια τέτοιον παρόμοιων συμπεριφορών. «Να μην παραπονούμεθα δια τον λαό του Θεού ότι μένει μακριά της Εκκλησίας. Εμείς τον απεμακρύναμε με τας πράξεις και τα παραδείγματά μας. Ντροπή μας»! Ολόκληρη την επιστολή του Μητροπολίτη Ικονίου Θεόληπτου μπορείτε να τη διαβάσετε στο παρακάτω ρεπορτάζ. Αυτό που όμως έχει σημασία να επισημανθεί και αξίζει να μας προβληματίσει είναι όλες αυτές οι απλές σκέψεις που έκαναν ομογενείς όταν τους θέσαμε το ζήτημα λέγοντας μας με απλά αλλά ζεστά λόγια αφενός για το ενδιαφέρον τους και αφετέρου για την σκληρότητα που επέδειξε ο κ. Δημήτριος όταν πράγματι δαπανήθηκαν δεκάδες χιλιάδες δολάρια μόνο για ένα δείπνο προς τιμήν των εορτασμών για τα 10 έτη ποιμαντορίας του την περίοδο της επισκέψεως του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου... Να γιατί δεν είχε κόσμο όπου και αν πήγε ο Παναγιότατος Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος και το αγωνιώδες βλέμμα του αναζητούσε πιστούς... Μάταια όμως... Ο κόσμος έχει πράγματι απομακρυνθεί-από την Εκκλησία και ειδικά εδώ στην Αμερική - με όσα διαδραματίζονται στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αμερικής χρόνια τώρα... Το αγωνιώδες ερώτημα είναι αυτή είναι η Εκκλησία; Αν μπορεί ας μας απαντήσει κάποιος από τους μεγαλόσχημους ή μικρόσχημους, ή ακόμα και και από όσους κοσμικούς υπηρετούν στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αμερικής, που έδιωξε ή για να το τοποθετήσουμε σκληρότερα και στην πραγματική του βάση, αρνήθηκε την βοήθεια στα δυο ορφανά ελληνόπουλα; Την στιγμή που δαπανά εκατομμύρια για αποζημιώσεις σεξουαλικών σκανδάλων; 18.000.000 μόνο την τελευατία δεκαετία της ποιμαντορίας του Αρχ. Δημητρίου για την συγκάλυψη και την αποσιώπηση σεξουαλικών σκανδάλων! Τώρα βέβαια, κάποιος από τους εκεί διευθύνοντες και ιθύνοντες , θα πει «μα δεν αποφασίζω εγώ. Άλλος αποφασίζει». Και ποιος είναι, λοιπόν, είναι αυτός ο άλλος που έχει πάντα τον τελικό λόγο; Η κεφαλή είναι ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος, ένας σεβάσμιος γέροντας, πανεπιστημιακός, βαθύς γνώστης πολλών αντικειμένων, μα περισσότερο γνώστης και Κήρυκας υποτίθεται του αληθινού Λόγου του Θεού. Του Θεού της αληθινής Αγάπης. Της προσφοράς. Της Ανιδιοτέλειας. ‘Ετσι τον έχουμε ακούσει να μιλάει για τον Θεό και την Εκκλήσια και το ρόλο της. Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε πολλά από τα κυριακάτικα και όχι μόνο κηρύγματα του Αρχιεπισκόπου, της κεφαλής της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας στην Αμερική δεν αξίζει όμως αφού ότι και αν πούμε εμείς θα είναι πολύ λίγο μπροστά στις πικρές και σκληρές αλήθειες που λέει στην επιστολή καταπέλτη -μαρτυρία της σύγχρονης εποχής μας για την διοικούσα Εκκλησία- ο Μητροπολίτης Ικονίου Θεόληπτος. Και αναμφισβήτητα είναι (;) ο μόνος αρμόδιος ο Αρχ. Αμερικής σε κάθε περίπτωση να απαντήσει. Στην περίπτωση που εν γνώση του τα δυο αυτά παιδιά εξακολουθούν να βρίσκονται απροστάτευτα, τότε πραγματικά τα λόγια του Αριεπισκόπου είναι απλώς κενά περιεχομένου, αφήνοντας τον πιστό να βγάλει τα συμπεράσματά του, όχι μόνο για ρόλο του ιδίου, αλλά και για το ρόλο της Εκκλησίας γενικότερα, συμπεράσματα που δύναται να φτάσουν και σε σημείο υπερβολής, βάζοντας τα όλα στο ίδιο καζάνι, εξαιτίας μικρόψυχων συμπεριφορών. Η Αρχιεπισκοπή δεν είναι για να μαζεύει λεφτά για τα διάφορα ταμεία της, να απονέμει τίτλους τιμής με αντάλλαγμα σεβαστά ποσά, να πληρώνει αποζημιώσεις για υποθέσεις που μαυρίζουν (και ντροπιάζουν)το πρόσωπο της Εκκλησίας (και ο νοών νοείτω), και πόσα άλλα που δεν έρχονται στο φως της δημοσιότητας και βρίσκονται καταχωνιασμένα σε κάποια συρτάρια της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικής η οποία χρόνια τώρα απορρίπτει το αίτημα για βοήθεια δεκάδων άλλων με διάφορες δικαιολογίες και προσχήματα που δεν αντέχουν το φως της αλήθειας... Η Εκκλησία είναι για να κάνει έργο ουσίας. Να κάνει βίωμα καθημερινά το Λόγο του Θεού. Την αγάπη για τον συνάνθρωπο. Την βοήθεια προς τον συνάνθρωπο εμπράκτως. Να ζει ταπεινά. Λιτά. Σεμνά κατά την εικόνα και το πρότυπο του Χριστού. Εκτός και αν το τυπικό Corporation, έχει γίνει και επί της ουσίας επιχείρηση με αυτονόητους στόχους...το κέρδος. Το χρήμα και τον πλουτισμό κάποιων επίδοξων κληρικών και λαϊκών που τρώνε παρανόμως από τα ιερά ταμεία της Αρχ. Γιατί ο Σεβάσμιος αρχιερέας δεν ζήτηση την βοήθεια των ισχυρών της Αρχιεπισκοπής όπως ο κ. Τζαχάρης; Γιατί δεν ζήτησε την βοήθεια των εκατομμυριούχων Αρχόντων; Γιατί ουδείς θα έδινε και το γνωρίζει αυτό ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος. Ίσως ο ίδιος να ζει εδώ και μια 10ετια τον δικό του Γολγοθά... αφού ξέρει ότι είναι πλαισιωμένος από ανθρώπους που ζουν μακράν της Εκκλησίας πλήρως εκκοσμικευμένης αντιλήψεως ακόμα και από μεγαλόσχημους κληρικούς. Έχουμε γράψει έντονη κριτική για τον Εθνικό Κήρυκα τούτη τη φορά όμως αξίζουν θερμά συγχαρητήρια όχι μόνο στον συντάκτη Θεόδωρο Καλμούκο αλλά και στον εκδότη Αντώνη Διαματάρη που δεν αποσιώπησαν το θέμα... Ίσως και αν μην είναι τυχαία αυτή η δημοσιοποίηση και έκταση του θέματος αν τελικά δεν προϊδεάζει και δεν προετοιμάζει το έδαφος για άλλου είδους εξελίξεις στον θρόνο της Αμερικής... Κλείνοντας να πούμε ότι δεκάδες άλλα περιστατικά υπάρχουν εδώ στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής που δυστυχώς δεν έρχονται ποτέ στο φως της δημοσιότητας αν δεν υπάρχει σκοπιμότητα ή κάποιου είδους συμφέρον... Μακάρι να μην υποκρύπτει κάτι άλλο αυτή η έκταση του θέματος από τον Εθνικό Κήρυκα που δεν μας έχει συνηθίσει με τέτοιες ευαισθησίες παρά μόνο όταν υπάρχουν βαθύτερες σκοπιμότητες... Αυτό ας μη το ξεχνάμε ποτέ... Μιλάμε για την Αρχιεπισκοπή Αμερικής..Την επαρχία των συμφερόντων και των σκανδάλων που εύκολα αποκρύπτονται και ακόμα πιο εύκολα αποσωπούνται αφού όλοι προσκηνούν και ασπάζονται ευσέβαστως την δεξιά ...της εξουσίας... Την Αρχιεπισκοπή που έχει ιστορία και παρελθόν όχι μόνο στα σκάνδαλα αλλά και στις αλλαγές εκκλησιαστικών ηγετών μετά την σκανδαλώδη απομάκρυνση του Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνα και την επίσης διακριτική απομάκρυνση του μακαριστού Ιάκωβου...Αυτά μη τα ξεχνάμε... Είναι η ζώσα εκκλησιατική ιστορία |
"Η Κυβέρνηση των αποσύρσεων"
"Με το καλημέρα και :
* Απέσυρε τις αποσύρσεις των παλιών αυτοκινήτων.
*Απέσυρε τον Κουτούπη από Γενικό γραμματέα τον οποίο είχε διορίσει την προηγουμένη διότι έβριζε λέει το ΠαΣοΚ
*Απέσυρε τα τέλη κυκλοφορίας αλλά από του χρόνου αφού πλήρωσε ο κόσμος διότι λέει έκανε λάθος...
*Απέσυρε τον Ρόβλια από υφυπουργό πριν ακόμα πάρει αρμοδιότητες επειδή έκανε λένε ρουσφέτια για μεταθέσεις στρατιωτικών.
*Απέσυρε την προτασή της για φορολόγηση των καταθέσεων αφού έφυγαν 5 δις ευρώ για άλλη γη και άλλα μέρη
*Απέσυρε την πρότασή της Κατσέλη για ενιαίο 15% ΦΠΑ ...επειδή ο κόσμος έκανε όνειρα ότι θα φάει φθηνό χαβιάρι.
*Και σήμερα η πιο κραυγαλέα απόσυρση . Απέσυρε την νυχτερινή τροπολογία για τα τσιγάρα τα ποτά και τα ξενύχτια(Γονικές παροχές) αφού τους ειχαν κράξει από τον Παπουτσή ως τον Βενιζέλο και από τους περιπτεράδες μέχρι και τις πέτρες.
Πάντως ο Παπανδρέου δήλωσε σήμερα ότι θα κάνει ορθοπεταλιά και δεν θα πέσει... "
http://kafeneio-gr.blogspot.com/2010/01/blog-post_6685.html
Αλβανός κρατούμενος είχε στην κατοχή του 1.100 γραμ. ηρωίνη
Τουλάχιστον 1.100 γραμμάρια ηρωίνης βρέθηκαν σε μπουκάλι με περιτύλιγμα δώρου στην Πάτρα. Βρίσκονταν στην κατοχή κρατουμένου αλβανού 24 ετών, ο οποίος συνελήφθη στο λιμάνι της πόλης ανήμερα των Θεοφανίων...
Η αποκάλυψη έγινε όταν ο νεαρός ζήτησε από τους λιμενικούς να παραδώσουν την χειραποσκευή στην αδελφή του, η οποία τον επισκέφτηκε στο κρατητήριο με φίλη της απο την Αλβανία και έναν Έλληνα κτηματομεσίτη.
Και οι τέσσερις θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα Πάτρας.
"Τι είπε ο Κουνταρδάς για την σύλληψή του"
"Από την Ειδική πτέρυγα των Φυλακών Κορυδαλλού, ελεύθερη παρέμβαση στην εκπομπή «Ανοιχτή Γραμμή» (Life 92.,1 fm) και στον Πάνο Παπαδόπουλο, από τον «μαχητή και ήρωα» όπως είχε προβληθεί σε γνωστό site του αντιεξουσιαστικού χώρου
ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ:
Προδόθηκα από τον περιβόητο αντιεξουσιαστικό χώρο...
ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ!
*Για τις αλήθειες που θα πω σήμερα σε σένα, δύσκολα θα πειστούν κάποιοι, και επέλεξα ραδιόφωνο της Ξάνθης από κάτι άλλα ΛΑΜΟΓΙΑ, ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ .Έχω να πω ότι ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ δεν θα ήταν κι ούτε πρόκειται να υπάρξει η ζωή κάποιων άλλων ψευτομαφιόζων , ψευτοαναρχικών και ψευτοτρομοκρατών. Όλοι αυτοί είναι ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΩΝ!
ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ
*«Εγώ αποχώρησα από τη ζωή , το ψέμα και συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου. Θα προχωρήσω με το Θεό, παίρνοντας την ελευθερία της ψυχής μου μαζί και κλειδώνοντας όλους τους άλλους έξω».
«Λυπάμαι για τους αγνούς πιτσιρικάδες που έρχονται σε αυτό το χώρο.»
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ!
«Θα πολεμηθώ περισσότερο μετά από αυτή την παρέμβαση , άντεξα πολλά σχέδια εξόντωσης αλλά αν θέλουν συνέχεια θα την έχουν με άγρια δικαιοσύνη σε όποιο χρόνο, χώρο και διάσταση επιθυμούν .
Εγώ πέρυσι προειδοποίησα από τη Χίο πέρυσι ότι μπορώ να συνεχίσω μόνος.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΞΑΝΘΗΣ
Συμπαράσταση έχω λίγη και αναγκαστική αφού όλοι με θεωρούσαν νεκρό. Απευθύνομαι δημόσια συγνώμη στον Μητροπολίτη Ξάνθης μία μεγάλη «ΣΥΓΝΩΜΗ» και θα ήθελα κάποια στιγμή να με δει από κοντά, είτε στο δικαστήριο , είτε στις φυλακές».
(Σ. Σ. Αύριο Παρασκευή ο Μητροπολίτης Ξάνθης, στο δικαστήριο στην Ευελπίδων, στο πλευρό του…)
…….
Από την Ειδική πτέρυγα των Φυλακών Κορυδαλλού, με ελεύθερη παρέμβαση στην εκπομπή «Ανοιχτή Γραμμή» (Life 92.,1 fm) και στον Πάνο Παπαδόπουλο, ο ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ που έχει προβληθεί «μαχητής και ήρωας»
σε γνωστό site του αντιεξουσιαστικού χώρου, ξέσπασε στη κυριολεξία κατά των πρώην «συντρόφων» του, αποκαλύπτοντας ότι «προδόθηκε από τον περιβόητο αντιεξουσιαστικό χώρο».
«Για τις αλήθειες που θα πω σήμερα σε σένα, δύσκολα θα πειστούν κάποιοι, και επέλεξα ραδιόφωνο της Ξάνθης από κάτι άλλα ΛΑΜΟΓΙΑ, ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ .Έχω να πω ότι ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ δεν θα ήταν κι ούτε πρόκειται να υπάρξει η ζωή κάποιων άλλων ψευτομαφιόζων , ψευτοαναρχικών και ψευτοτρομοκρατών. Όλοι αυτοί είναι ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΩΝ», τόνισε ο ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ και συνέχισε καταπέλτης:
«Ένα έχω να πω χωρίς υπεκφυγές, ότι μάγισσες , νεράιδες , ξωτικά και χίλια δυο άλλα πλασματάκια, βρυκόλακες του δημιουργού μπορεί να κρύβουνε μυστήρια αλλά ωχριούν απέναντι στην μπόχα, την προδοσία και το δηλητήριο που στάζει ο αντιεξουσιαστικός χώρος!!!»
Στην ερώτηση του Πάνου Παπαδόπουλου, πως βλέπουν πλέον από δω και πέρα, «τα νέα του μάτια, τα νέα του ταξίδια και τι μήνυμα θέλει να δώσει στη νεολαία…», ο Νίκος Κουνταρδάς απάντησε με νόημα:
-«Εγώ αποχώρησα από τη ζωή , το ψέμα και συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου. Θα προχωρήσω με το Θεό, παίρνοντας την ελευθερία της ψυχής μου μαζί και κλειδώνοντας όλους τους άλλους έξω».
Λυπάμαι για τους αγνούς πιτσιρικάδες που έρχονται σε αυτό το χώρο.»και συνέχισε: «Ξέρω ότι θα πολεμηθώ περισσότερο μετά από αυτή την παρέμβαση , άντεξα πολλά σχέδια εξόντωσης αλλά αν θέλουν συνέχεια θα την έχουν με άγρια δικαιοσύνη σε όποιο χρόνο, χώρο και διάσταση επιθυμούν .
Εγώ πέρυσι προειδοποίησα από τη Χίο πέρυσι ότι μπορώ να συνεχίσω μόνος!»
ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΞΑΝΘΗΣ
Από ποιόν δανείζεται το ελληνικό κράτος; Ποιός ή ποιοί μας κρατάνε στο χέρι;
Ακούσατε ποτέ καμμιά ελληνική κυβέρνηση να αναφέρει τον δανειστή του ελληνικού δημοσίου.
Κάτια ακούστηκε μεταξύ σοβαρού και αστείου από τον Γιώργο Τράγκα στο δελτίο ειδήσεων του Αλτερ για τον ανθέλληνα κροίσο Τζόρτζ Σόρρος, τον προστάτη των Σκοπίων. Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο σημαίνει πολλά και κακά...
Όπως και να έχει όμως οφείλουν να μας ενημερώσουν άμεσα. Το κράτος αν δεν το αντιληφθήκαμε είμαστε όλοι Εμείς!
Δυστυχώς όλοι εμείς έχουμε ένα μεγάλο πρόβλημα. Δεν έχουμε ακόμη καταλάβει ότι εμείς πληρώνουμε τον λογαριασμό όποιος και να έχει φάει...
Το 2009 ολόκληρο δυλέψαμε όλοι εμείς για να πληρώσουμε μόνο τους τόκους από τα δανεικά!
Το να χρωστάμε δε σε έναν τοκογλύφο είτε αυτός είναι οργανισμός είτε κράτος είτε κροίσος σημαίνει ότι μας κρατάει στο χέρι με ότι αυτό συνεπάγεται για την ύπαρξη μας αλλά και για τα εθνικά μας θέματα.ΠΗΓΗ
Ο Γεώργιος Παπανδρέου τον επέλεξε προσωπικά «Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ καλεί την Τουρκία να επέμβει στην ΘΡΑΚΗ»
ΤΣΕΤΙΝ ΜΑΝΤΑΤΖΗ Βουλευτής ΠΑΣΟΚ
( ελευθεροτυπία 27 /1 /2009 )
«Κομμάτι του τουρκικού έθνους η μειονότητα»
«Τουρκική» και «αναπόσπαστο κομμάτι του μεγάλου τουρκικού έθνους» είναι η μειονότητα της Θράκης κατά τον βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Τσετίν Μαντατζή, χαρακτηρισμοί που περιλαμβάνονται σε συλλυπητήρια του επιστολή για τον θάνατο του Γκιουντούς Ακτάν, που ήταν πρέσβης της Τουρκίας, στην Κομοτηνή.
Η επιστολή δημοσιεύθηκε στην εβδομαδιαία μειονοτική εφημερίδα της Κομοτηνής «Γκιουνδέμ» και έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της συμβουλευτικής επιτροπής της μειονότητας. «Βρισκόταν κοντά στην τουρκική μειονότητα της Δυτικής Θράκης», γράφει για τον πρέσβη ο βουλευτής και κάνει ιδιαίτερη αναφορά στη «μαύρη και πιο δύσκολη μέρα, την 29η Ιανουαρίου 1990, με τους βανδαλισμούς και τις αγριότητες που δεχτήκαμε από τους Ελληνες συμπατριώτες μας με την προτροπή και των διοικούντων μας».
Σε άλλο σημείο των «συλλυπητηρίων» του αναφέρει: «Η τουρκική κοινότητα της Δυτικής Θράκης που αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι του μεγάλου τουρκικού έθνους» βίωσε μεγάλη θλίψη με τον ξαφνικό θάνατο του «αείμνηστου» Γκιουντούς Ακτάν. Η «συλλυπητήρια» τοποθέτηση του Τσετίν Μαντατζή είναι στα χέρια της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ.
Η τοποθέτηση Τσετίν Μαντατζή έρχεται σε συνέχεια της ασυνήθους δραστηριότητας που ο Τούρκος γενικός πρόξενος Κομοτηνής Μουσταφά Σαρνίκ επιδεικνύει στην περιοχή. Στα εγκαίνια τουριστικής επιχείρησης στο Δήμο Μύκης Ξάνθης και στο σύντομο χαιρετισμό του αναφέρθηκε στην παρουσία των ψευδομουφτήδων, τους οποίους παρουσίασε ως κανονικούς μουφτήδες και στην παρουσία των Ελλήνων φίλων, θέσεις που ενόχλησαν, γιατί θεωρήθηκε ότι υπεισέρχονται σε εσωτερικά ζητήματα του κράτους που τον φιλοξενεί.
Να οι προσωπικές επιλογές του Γ Παπανδρέου
(Politis.gr 23 Ιούλη 2008 )
Τον γνωρίσαμε ως πρόεδρο της παράνομης «Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης», όταν υπήρχαν σε εξέλιξη δικαστικές μάχες στον Άρειο Πάγο και στη συνέχεια στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο για την αναγνώρισή της.
Απετέλεσε προσωπική επιλογή του προέδρου του ΠΑΣΟΚ για τον συνδυασμό της κας Καραχασάν για την υπερνομαρχία Δράμας – Καβάλας – Ξάνθης.
Το ίδιο και για τις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές προσβλέποντας σε καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους.
Πράγματι η μειονότητα έκανε το θαύμα της και ανακήρυξε πρώτο κόμμα το ΠΑΣΟΚ στην Ξάνθη.
Ταυτόχρονα όμως με την προσωπική του επιλογή ο κ . Παπανδρέου, άνοιξε την πόρτα ….του μαντριού και έβαλε μέσα τον λύκο.
Έχω αναφερθεί πολλές φορές για τον επικίνδυνο ρόλο του κ. Τσετίν Μανταζή στην περιοχή , αλλά και στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Αυτό όμως που συνέβη πριν λίγες ημέρες ξεπερνά κάθε προηγούμενη ενέργεια του .
Συγκεκριμένα σε πρόσφατη εκδήλωση στην Κομοτηνή, παρουσία και του ετέρου μουσουλμάνου βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Αχμέτ Χατζηοσμάν, προέτρεψε τους παρισταμένους να ξεσηκωθούν για την αναγνώριση της «τουρκικής μειονότητας» , και ζήτησε την παρέμβαση της Τουρκίας στη πολιτική διαχείριση των εσωτερικών-εθνικών θεμάτων.
Η προκλητική ομιλία του βουλευτή προκάλεσε αίσθηση αφού χαρακτηριστικά ανέφερε: «Εμείς δενείμαστε μια εσωτερική υπόθεση της Ελλάδας. Μείναμε εδώ με μια συνθήκη. Εγώ στην ουσία δεν θέλω να ασχοληθώ με τη συνθήκη. Αυτοί που με άφησαν εδώ να ασχοληθούν. Το μήνυμά μου προς την Τουρκία είναι να έρθει εδώ να μας διεκδικήσει » συμπληρώνοντας ότι «Η δική μου πρόταση είναι πως πρέπει να ξεσηκωθούμε …», «ότι κάνουμε θα το κάνουμε μέσα στους επόμενους μήνες».
Τα ερωτήματα που εγείρονται απ’ όλα αυτά αφορούν το συνολικό ΠΑΣΟΚ , την Βουλή των Ελλήνων , αλλά και προσωπικά τον κ. Παπανδρέου.
Κύριοι του ΠΑΣΟΚ σας εκπροσωπούν οι θέσεις του βουλευτή σας; Ξεκαθαρίστε το! Αν όχι τι προτίθεστε να κάνετε γι’ αυτό;
Όσο αφορά την Βουλή των Ελλήνων : Με ποια νομοθεσία είναι συμβατές τέτοιες δηλώσεις εκλεγμένου Έλληνα Βουλευτή;
Ο όρκος του βουλευτή και το Σύνταγμα δεν τον δεσμεύει να διαφυλάττει και να μην στρέφεται εναντίον της χώρας στην οποία εκλέγεται;
Γιατί κ. Παπανδρέου δεν παίρνετε θέση σχετικά με τα λεγόμενα και τα πεπραγμένα της προσωπικής σας επιλογής ;
Εδώ για ένα θέμα εσωτερικό και διαδικαστικό του κόμματος σας , θέσατε εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας ένα πρώην Πρωθυπουργό.
Σε αυτήν τη περίπτωση ,που αφορά πολύ πιο σπουδαίο θέμα , καθώς άπτεται σε καθαρά Εθνικά θέματα τι σκοπεύετε να κάνετε
ΤΟ ΕΧΟΥΝΕ ΞΕΦΤΥΛΙΣΕΙ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ-ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΡΝΑΡΑΝ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ
Στην οδό Αχαρνών, στα Πατήσια, δύο Σύριοι, ηλικιών 28 και 29 ετών σταμάτησαν με τις μοτοσικλέτες τους μπροστά από ΙΧ αυτοκίνητο, όπου επέβαιναν δύο αδέλφια αστυνομικοί 22 και 21 ετών εκτός υπηρεσίας και τους επιτέθηκαν με κατσαβίδι και το κράνος τους, γιατί θεώρησαν ότι τους κόρναραν με το αμάξι τους.
...Οι δύο αλλοδαποί, συνελήφθησαν από αστυνομικούς της Άμεσης Δράσης και οδηγήθηκαν στο αστυνομικό τμήμα Πατησίων όπου ο 28χρονο έσπασε με το κεφάλι του το τζάμι του παραθύρου του τμήματος και τραυματίστηκε ελαφρά.
Σήμερα, και οι δύο οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα.
Και δεύτερο περιστατικό ξυλοδαρμού αστυνομικού χθες το βράδυ στη διασταύρωση Στουρνάρη και Σπύρου Τρικούπη, στα Εξάρχεια όταν αστυφύλακας της τροχαίας που συμμετείχε στην απομάκρυνση με γερανό αυτοκινήτου, δεχτηκε επίθεση από δυο νεαρούς που τον χτύπησαν και του πήραν το πηλίκιο.
Ο αστυνομικός διακομίστηκε για τις πρώτες βοήθειες σε νοσοκομείο.
ΛΕΦΤΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ
Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει μια τέτοια περίοδο γιατί πρέπει να πάρει το ποσό των 225 χιλ. ευρώ κρατική επιδότηση απο την υπουργό Παιδείας Α. Διαμαντοπούλου το "Ίδρυμα Κωνσταντίνου Σημίτη". Δείτε την ανακοίνωση:
“Καθορίζουμε για το οικονομικό έτος 2009 την ετήσια κρατική επιχορήγηση του «Ιδρύματος Κωνσταντίνου Σημίτη»....
(άρθρου 34 παρ. 1 του Ν. 3577/2007, όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 6 του Ν. 3752/2009) στο ποσό των ευρώ (225.000 €) σε βάρος του ΚΑΕ 2519 του Φ. 19−120. Η καταβολή της επιχορήγησης θα γίνει τμηματικά εντός των ορίων διάθεσης της πίστωσης, όπως αυτά προσδιορίζονται κάθε φορά με τα οριζόμενα στις σχετικές αποφάσεις του Υπ. Οικονομίας και Οικονομικών, ποσοστά διάθεσης.
"Απορώ πώς έβαλαν αυτή την χώρα στην Ευρωπαική Ένωση..."
"Πέρασα τις χριστουγεννιάτικες διακοπές μου στην Βουλγαρία και συγκεκριμένα στο BANSKO.
Κατά την επιστροφή μου δεν πίστευα στα αυτιά μου μ αυτά που μου είπαν δύο τροχονόμοι σε δύο διαφορετικά μπλόκα όπου με σταμάτησαν για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας.
Την πρώτη φορά,αφού μου έγραψε την κλήση ο αστυνομικός ...
μου είπε να πάω στο βανάκι που είχαν για να την υπογράψω. Εκεί μου είπε σε πολύ καλά ελληνικά οτι αν του δώσω 20€ καθάρισα.Μάλιστα έκλεισε και ένα μικρό φως που είχε το βαν την ώρα που του έδινα τα λεφτά.
Μετά απο περίπου 50 χλμ. με σταμάτησαν πάλι για τον ίδιο λόγο.Ψιλιασμένος καθώς ήμουν τον ρώτησα εγώ πρώτος αν μπορούμε να κάνουμε κάτι...Φυσικά έδωσα άλλα 20€ και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Τα συμπεράσματα δικά σας."
Ο χρόνος για τους Μετα-έλληνες
Tου Χρηστου Γιανναρα
Τον εναργέστερο ορισμό του χρόνου τον έδωσε ο μύθος: Χρόνος είναι ο Κρόνος, ένας θεός που γεννάει παιδιά και τα τρώει. Η εικόνα αναπαράγει τη χρονική διαδοχή σαν πραγματικότητα προσωποποιημένη: Κάποιος «θεός» μεταβάλλει αδιάκοπα το παρόν σε παρελθόν, την ύπαρξη σε ανυπαρξία.
Η κριτική σκέψη, που πρωτογέννησαν στην ανθρώπινη Ιστορία οι κάποτε Ελληνες, απροσωποποίησε τον γεννήτορα: Τον χρόνο τον γεννάει η μεταβολή, δηλαδή η αέναη στο σύμπαν κίνηση. Ταυτίζεται ο χρόνος με την ουράνια σφαίρα στην κίνησή της, τα ουράνια σώματα είναι «όργανα χρόνου», μέτρα για να μετράμε τον χρόνο. Σε άμεση συνάρτση με την ύλη, που είναι το δεδομένο και άναρχο υποκείμενο της κινητικής μεταβολής, είναι και ο χρόνος αγέννητος, άπειρος (δίχως πέρατα), στοιχείο αναπόσπαστο της κοσμικής ολότητας, ανερμήνευτα δεδομένο «γίγνεσθαι» συστατικό του υπάρχειν.
Σε αυτό το γίγνεσθαι της αδιάκοπης χρονικής «ροής» ο Ηράκλειτος θα διαβλέψει μια σύνθεση της ύπαρξης και της ανυπαρξίας, που την πιστοποιούμε ως εμπειρία αδιάκοπα καινούργιων πραγματοποιήσεων: «στο ίδιο ποτάμι δεν γίνεται να μπούμε δυο φορές» - τα νερά που μας βρέχουν κάθε φορά είναι άλλα. Η «ροή» είναι κυκλική, όχι σταθερή περιοδική επανάληψη των ίδιων γεγονότων, αλλά μια αδιάκοπα επιστρεπτική ενοποίηση κάθε έκφανσης του υπάρχειν (ροή συναγωγής και διασκορπισμού, σύστασης και αφανισμού, παρουσίας και απουσίας).
Στον χρόνο ως ανακύκληση θα επιμείνει και ο Πλάτων, αλλά για να φωτίσει τη διαφορά των αισθητών από τις μήτρες καταγωγής τους: τις «ιδέες». Η πραγματικότητα των αισθητών είναι χρονική, των ιδεών αιώνια («αιών» ο «αιεί ών», αυτός που δεν έχει αρχή και τέλος, δεν γίνεται ούτε περατούται). Οπως κάθε αισθητό καθορίζεται στην ύπαρξή του από την «ιδέα» του, έτσι και ο χρόνος μπορεί να οριστεί ως προς τη σχέση του με τον αιώνα: Ο κύκλος είναι εικόνα της πληρωματικής ολότητας και ο κυκλικός χρόνος «κυκλούμενη» εικόνα του αιώνα.
Υφάδι της ύπαρξής μας ο χρόνος, αλλά και στημόνι της γνώσης μας, μαζί με τον χώρο. Χρόνος, χώρος, αιτία και σκοπός είναι οι συντεταγμένες που ορίζουν την ανθρώπινη εμπειρία, συνιστούν τα όριά της: Δεν μπορούμε να γνωρίσουμε εμπειρικά το άχρονο και αδιάστατο, το αναίτιο και άσκοπο. Το συλλαμβάνουμε νοητικά «κατ' αντιδιαστολήν», μπορεί και να το σημάνουμε με τη γλώσσα - λογική των μαθηματικών, δεν το πιστοποιεί όμως η εμπειρία.
Ο Αριστοτέλης, ο απροσμέτρητος, επιχείρησε να διευρύνει την εμπειρία μας αναλύοντας την αποκλειστικά ανθρώπινη ικανότητα του «χρονίζειν»: Ο χρόνος είναι αριθμούμενος. Οχι ως αντικείμενο μέγεθος που υπόκειται σε μέτρηση, αλλά ως αριθμός ακατάπαυστα συντελούμενος με την πρόοδο της διαδοχής προτέρου και υστέρου. Η διαδοχή γίνεται κατανοητή ως «φορά» (μεταφορά, μετατόπιση) μιας μονάδας, της οποίας το πέρασμα - μετάβαση από το πρότερο στο ύστερο μας επιτρέπει να αντιληφθούμε τη διαδοχή - ροή του χρόνου (το ότι ο χρόνος «περνάει»). Η νοητή αυτή μονάδα είναι το «νυν». Ο χρόνος επομένως είναι αριθμούμενη «φορά» χάρη στο νυν που αντιστοιχεί στη φερόμενη μονάδα ή στη μονάδα της προόδου του αριθμού. Αλλά αυτά όλα μόνο για την κατανόηση, όχι για την εμπειρία.
Η εμπειρική αντίληψη εκδέχεται τον χρόνο σαν διαδοχή ή ροή στιγμών (δηλαδή μονάδων χρόνου) που η καθεμιά τους για να είναι «μονάδα» είναι και αδιαίρετη - την ονομάζουμε «νυν»: άποσο χρόνο του τώρα. Αλλά αυτός ο άποσος χρόνος δεν μπορεί να αποτελεί μονάδα, μέρος και μέτρο του σύνολου χρόνου, γιατί οι μονάδες, που συγκροτούν ένα ενιαίο σύνολο, πληθύνονται ποσοτικά χωρίς να διαφοροποιούνται, ενώ τα «νυν» αποκλείεται να πληθυνθούν χωρίς να πάψουν να είναι «νυν»: μεταβάλλονται σε ανύπαρκτο παρελθόν ή σε ανύπαρκτο μέλλον. Επομένως το «νυν» είναι μόνο νοητό όριο, οριακή τομή ανάμεσα στο παρελθόν και στο μέλλον - ένα χρονικά αδιάστατο «τώρα» που παραμένει εμπειρικά απρόσιτο στον άνθρωπο.
Ο επόμενος γίγας, Μάξιμος ο Ομολογητής, κομίζει αντίρρηση: το χρονικά αδιάστατο παρόν, η ελευθερία από την αναγκαιότητα της διαδοχής προτέρου και υστέρου, είναι εφικτά στον άνθρωπο. Γιατί ο χρόνος δεν μετράει μιαν ανερμήνευτα δεδομένη (τυχαία ή νομοτελειακή) «ροή» (κίνηση - μεταβολή), μετράει μια «σχέση» που έχει «νόημα», δηλαδή αιτία και σκοπό. Ο κόσμος είναι το γίγνεσθαι μιας ελευθερίας, όχι η τυφλή διαδικασία μιας άλογης αναγκαιότητας ή τυχαιότητας. Ο Λόγος, ο Αίτιος του υπαρκτού καλεί τα όντα εκ του μη όντος (την άσχετη ύπαρξη) στο είναι: στην περιπέτεια της σχέσης, στην ελευθερία. Ο χρόνος μετράει τη δυναμική της ανταπόκρισης σε αυτή την κλήση ή την άρνησή της. Η άρνηση «χρονούται» ως αποτυχία σχέσης, δηλαδή ως υπαρκτική αυτονομία, ιδιοτέλεια του κτιστού, φθορά και θάνατος. Η κατάφαση ελευθερώνει τη σχέση από τη νομοτελειακή χρονικότητα, όπως κάθε αμοιβαίος έρωτας: καθιστά χρονικά αδιάστατο το παρόν της σχέσης, πληρότητα υπαρκτική.
Μόνο ο άνθρωπος έχει την ικανότητα του χρονίζειν, τη λογική ικανότητα: Να καθιστά τον υλικό κόσμο λόγο υπαρκτικά αυτόνομο, ενεργούμενη άρνηση της Αιτιώδους Αρχής του, χρονικότητα φθοράς και θανάτου. ΄Η να τον μεταβάλλει σε «λογικό τόπο» ερωτικού γεγονότος, ευχαριστιακής αναφοράς των αισθητών στο «νόημά» τους, οδηγώντας χρόνο και κίνηση σε πληρότητα γιγνόμενου παρόντος - σε «αεικίνητον στάσιν και στάσιμον ταυτοκινησίαν περί το ταυτόν και εν και μόνον».
Η κατάθεση προτάσεων νοηματοδότησης του χρόνου, και της ύπαρξης στον χρόνο, ήταν πάντοτε το υπούργημα ή η ειδοποιός διαφορά που έδινε ταυτότητα στους Ελληνες. Στα τετρακόσια χρόνια κάτω από τον τουρκικό ζυγό η συνείδηση του υπουργήματος διαφυλάχτηκε, αλλά η πανανθρώπινη δυναμική του «απέσβετο». Και στη συνέχεια, η κατάρα του εθνικισμού, εκατόν ογδόντα εννέα χρόνια τώρα, εξάλειψε τη συνείδηση του οικουμενικού υπουργήματος, μετάλλαξε τον Ελληνισμό σε βαλκανική επαρχία. Σήμερα η αναίδεια του πρωτογονισμού, η υστερία της ιδιοτέλειας, η καφρική αγραμματοσύνη δεν αφήνουν πια περιθώριο να διασωθεί «το άριστον εκείνο», η ελληνικότητα, που «ιδιότητα δεν έχ' η ανθρωπότης τιμιοτέραν». Οι ταγοί της χώρας ανελλήνιστοι ώς το μεδούλι, καταστρέφουν μεθοδικά την ιστορική συνείδηση, την πολιτιστική ευαισθησία, τη γλώσσα, την αξιοπρέπεια των ακόμα Ελληνόφωνων.
Σε ποιους να κομίσει «νόημα» του χρόνου σήμερα η γλώσσα του Ηράκλειτου, του Αριστοτέλη, του Μαξίμου;
Από georgkod
11 αλλοδαποί ταξίδευαν κρυμμένοι σε φορτηγό από το Ιράν μέχρι την Ελλάδα
ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΠΕΡΙ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ...
Τις τελευταίες μέρες είδαν το φως της δημοσιότητας δύο ψεύτικες δημοσκοπήσεις που έδειχναν ότι το ΠΑΣΟΚ δήθεν προηγείται της ΝΔ με δέκα μονάδες διαφορά. Ενώ λίγο καιρό πριν είχαν δώσει τη διαφορά στις πέντε μονάδες. Προσπαθούν να πείσουν τον ελληνικό λαό ότι οι τραγελαφικές κινήσεις του ΠΑΣΟΚ στα θέματα των αποδείξεων, των τελών κυκλοφορίας, του εκλογικού νόμου, της ιθαγένειας στους λαθρομετανάστες, του Καλλικράτη – διαμελισμού της Ελλάδας και αμέτρητα άλλα, όχι μόνο δεν έχουν βλάψει την κυβέρνηση αλλά αντίθετα την ωφελούν! Μας θεωρούν τρελούς, φαίνεται…
Σε μια περίοδο που όλη η κοινωνία βράζει εναντίον της κυβέρνησης, οι πληρωμένες δημοσκοπήσεις παρουσιάζουν τον κόσμο εκστασιασμένο μαζί της… Μάλιστα, τους δύο υπουργούς που δέχονται το μεγαλύτερο βρισίδι επειδή έχουν κάνει τις μεγαλύτερες μακακίες ( Χρυσοχοϊδης και Παπακωνσταντίνου), τα γκάλοπ τους παρουσιάζουν ως έχοντες τη μεγαλύτερη δημοτικότητα… Μιλάμε για τόσο κατάφωρη αντιστροφή της πραγματικότητας…
Η αλήθεια είναι ότι η φήμη – πολιτική εκτίμηση που κυκλοφόρησε πρόσφατα ότι ο Αντώνης Σαμαράς μπορεί ακόμα και να προκαλέσει εκλογές το Μάρτιο, μετατρέποντάς τες σε δημοψήφισμα για το λαθρομεταναστευτικό, αν ο Γιωργάκης δεν δεχτεί να γίνει κανονικό δημοψήφισμα, τρόμαξε τους πασόκους και τους πάτρωνές τους, οι οποίοι έσπευσαν να βγάλουν τις ψεύτικες δημοσκοπήσεις για να «φοβίσουν» το Σαμαρά και το λαό που αγωνίζεται κατά της παράδοσης της πατρίδας μας στους λαθρομετανάστες και να περάσουν στους πολίτες το μήνυμα ότι πρέπει να είναι ενθουσιασμένοι για την αντιλαϊκή πολιτική που επιβάλλει το ΠΑΣΟΚ.
Οι συμπατριώτες μας, όμως, έχουν δική τους γνώση των πραγμάτων. Δεν θα γίνουν θύματα της διαστρέβλωσης των εταιριών δημοσκοπήσεων… Ας βγάλουν όσες δημοσκοπήσεις θέλουν, λοιπόν… Η μαύρη μαυρίλα του ΠΑΣΟΚ δεν κρύβεται πια…
Πηγή: http://patriotikoslogos.
ΙΜΙΑ 2010
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ σας καλεί να τιμήσουμε τους μεγάλους Νεκρούς της νεώτερης Ελλάδας. Τους Έλληνες Ήρωες, που με την θυσία τους στα Ίμια τον Ιανουάριο του 1996, υπερέβησαν εαυτούς διασώζοντας την Εθνική μας αξιοπρέπεια. Την ίδια αξιοπρέπεια, την οποία οι μειοδότες πολιτικοί προσπαθούν να τσακίσουν, ξεπουλώντας τα Εθνικά συμφέροντα, αλλά και με ένα νομοσχέδιο που δίνει την Ελληνική Ιθαγένεια σε εκατοντάδες χιλιάδες αλλοδαπούς!
Για να δείξουμε, πως υπάρχουν ακόμα εκείνοι που όπως και τη θλιβερή ημέρα του 1996, αντιστέκονται ακόμα στο ξεπούλημα της Πατρίδος. Αντιστεκόμενοι, στο «μέλλον» που επιφυλάσσουν στον Ελληνικό λαό, ενώπιον της ολοκληρωμένης υποβάθμισης του κοινωνικού μας βίου. Εκείνου του αυτοκτονικού «μέλλοντος», που μας σκιάζει απλώνοντας την αύρα του από τα σύνορα, στις γειτονιές, τις οικίες και την ψυχή του Έλληνα.
Για να διατρανώσουμε την αντίθεσή μας στον συμβιβασμό και την πολιτική νωθρότητα. Διότι εκείνοι που την ύστατη στιγμή έπεσαν υπέρ Πατρίδος ήταν αδιαπραγμάτευτα συνεπείς με την Ιστορία και τις αξίες της πραγματικής Ελλάδος. Όχι της «Ελλάδος» των φερέφωνων και των υποτακτικών. Όχι της «Ελλάδος» την οποία οδηγούν πολιτικά ράκη, των συνδιαλλαγών και των συμφωνιών με τους επιβουλείς της. Όχι της «Ελλάδος», της θεσμοθετημένης δουλείας στον παγκόσμιο αφέντη. Και ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΗΧΗΡΟ ΟΧΙ στο αισχρό νομοσχέδιο για την απόδοση Ελληνικής Ιθαγένειας στους λαθρομετανάστες. Διαδηλώνουμε για μια Ελλάδα Ελεύθερη και Ισχυρή. Για την Ελλάδα που ανήκει στους Έλληνες!