Παρασκευή 9 Απριλίου 2010
Ακυβέρνητο πλοίο ανοικτά της Πύλου με λαθρομετανάστες
ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ πλοίο εντοπίστηκε απο τις Λιμενικές αρχές αργά σήμερα το απόγευμα ανοικτά της Πύλου πλέοντας αρχικά σε διεθνή χωρικά ύδατα αφού προηγουμένως εξέπεμψε σήμα κινδύνου. Το πλοίο...
προσεγγίστηκε απο πλωτό σκάφος του Λιμεναρχείου Πύλου όπου διαπιστώθηκε αρχικά ότι ήταν ακυβέρνητο ενώ σύμφωνα με πληροφορίες βρέθηκααν 55 με 60 αλλοδαποί λαθρομετανάστες οι οποίοι είναι διαφόρων εθνικοτήτων προερχόμενοι πιθανώς απο Αφρικανικές χώρες.
Ελάχιστες ώρες μετά την συζήτηση του μεταναστευτικού στα Φιλιατρά το συμβάν κινητοποίησε τις αρχές του Νομού καθώς με συνοδεία πλωτού σκάφους το ακυβέρνητο πλοίο μεταφέρεται απόψε στο λιμάνι της Καλαμάτας όπου Δήμος και Νομαρχία Μεσσηνίας έχουν ετοιμάσει προσωρινό χώρο υποδοχής στην περιοχή του Λιμανιού παρουσία των αρμόδιων Λιμενικών αρχών και της Αστυνομικής Διεύθυνσης Μεσσηνίας για την καταγραφή τους. Παράλληλα οι φορείς της Καλαμάτας ενισχύουν με ανθρωπιστική βοήθεια τους λαθρομετανάστες ενώ δηλώσεις αναμένονται απο τον αρμόδιο Αντινομάρχη κ. Καφαντάρη που απο πλευράς Νομαρχίας συντονίζει όλες τις ενέργειες.
http://radio936.blogspot.com/
Το γκρέμισμα της Λεοφώρου θέλει η Μπιρμπίλη-ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ Ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
... να κατατεθεί η σχετική ρύθμιση μέχρι τις 30 Απριλίου.
Οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού αν και αρχικά είχαν εκφράσει την αντίθεσή τους στις εξαγγελίες της Υπουργού, θα εξετάσουν με συνταγματολόγους την πρόταση και θα απαντήσουν σε λιγότερο από μια εβδομάδα.
Δύο γυναίκες συνελήφθησαν προσπαθώντας να... επιβιβάσουν ένα νεκρό στο αεροπλάνο.
Δύο γυναίκες συνελήφθησαν στο αεροδρόμιο Τζον Λένον του Λίβερπουλ όταν διαπιστώθηκε ότι προσπάθησαν να περάσουν ένα νεκρό άνδρα σε μία πτήση με προορισμό τη Γερμανία, ανακοίνωσε σήμερα η αστυνομία.
Οι δύο γυναίκες, ηλικίας 41 και 66 ετών, είχαν τοποθετήσει τον 91χρονο νεκρό σε ένα αναπηρικό αμαξίδιο, του είχαν ...
φορέσει γυαλιά ηλίου και τον οδήγησαν στον γκισέ παράδοσης αποσκευών (check in) με την προφανή φιλοδοξία να τον περάσουν και από τους διαδοχικούς ελέγχους διαβατηρίων και χειραποσκευών ως το αεροπλάνο.
Πλην όμως οι υπάλληλοι στο check in υποψιάστηκαν ότι κάτι δεν πάει καλά και το σχέδιο ματαιώθηκε.
Οπως δήλωσε αστυνομική πηγή, πιστεύεται ότι το πτώμα μεταφέρθηκε με ταξί ως το αεροδρόμιο από το Ολντχαμ, μία απόσταση περίπου 60 χιλιομέτρων.
Οι δύο γυναίκες αφέθηκαν ελεύθερες με εγγύηση, αφού τους απαγγέλθηκε κατηγορία της απόκρυψης θανάτου από τις αρμόδιες αρχές.
Απάντηση γιά το ''πλέον οι μπάτσοι με το πρόσχημα της επιχείρησης σκούπα, εισβάλουν σε σπίτια μεταναστών''
και στους δρόμους (αμφιβόλου ποιότητας πάντα και αφορολόγητα φυσικά..). Μετά σας πειράζει η καφετέρια (μόνο) που δεν δίνει απόδειξη, γιαυτούς ούτε κουβέντα ΤΡΟΜΑΡΑ σας!!. Το ότι η εγκληματικότητα έχει αύξηση 500% δεν σας λέει τίποτα, τα ναρκωτικά το ίδιο, η ανεργία στα ύψη λόγο το ότι όλοι αυτοί προσφέρουν εργασία τζάμπα, και δέν μιλάω γιά ανεργία σε δούλειες οπου όλοι εσείς οι βολεμένοι ''αντιρατσιστές'' χαρτογιακάδες και Λαζόπουλοι είσαστε μιλάω για ''άλλες'' δουλειές που εσείς δεν έχετε γνωρίσει!! ελάτε και λίγο στην επαρχία να δείτε.. Κατεβήτε και λίγο στο κέντρο της Αθήνας το βράδυ να δούμε κυκλοφόρεις?? Εγώ απο επαρχία είμαι (μόνο 4 χρόνια λόγω σπουδών έζησα στην Αθήνα) και άμεσα δεν με απασχολεί αλλά δεν σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να με ενδιαφέρει!! σκεφτήτε πόσοι Έλληνες ζούνε εκεί και τι τραβάνε.
Και αυτό με το πολιτικό άσυλο πάλι...σε πόσους το ριμάδι να δώσει μία χώρα σαν την Ελλαδίτσα μας?? δεν είμαστε δα και η Αμερική. Αυτοί έρχοντε κατά κύματα, σε λίγο θα είναι και περισσότεροι από εμάς..κάπου πρέπει να σταματήσει αυτο το κάκο! ήθελα να ξερα δεν το καταλαβαίνετε??
Έγινε χαμός με τον θάνατο απο βόμβα του παιδιού απο το Αφγανιστάν, δεν λέω..μεγάλη καφρίλα, και στο κάτω κάτω άνθρωπος ήταν και αυτός αλλά ακούω ότι η κυβέρνηση ανέλαβε όλα τα έξοδα μέχρι και την μεταφορά του στην χώρα του. Και ερωτώ τώρα: πόσοι έλληνες πάνε ''υπέρ πίστεως'' είτε από λάθος γιατρών είτε απο εγκατάληψη της πολιτείας. Γιαυτούς ποιός νοιάστηκε???
Υπάρχουν μετανάστες οι οποιοί έχουν και τα χαρτιά τους και ζούν νόμιμα στην χώρα μας και συμφωνώ αλλά ρε παιδία θα πρέπει να υπάρχουν και όρια, Εδώ το έχουμε κάνει ''μπάτε σκύλοι αλέστε'' και όταν μιλάει κάποιος τον λέτε ρατσιστή.Πλέον φοβόμαστε μές το ίδιο μας το σπίτι, η κατάσταση έχει γίνει ανεξέλεγκτη!! έλεως ποιά, κάπου πρέπει να σταματήσει αυτό το κακό. Φυσικά δεν φταίνε (μόνο) οι υπεράριθμοι μετανάστες για την κατάντια της χώρας, τα λαμόγια που μας κυβερνάνε έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο ευθήνης!!
Πολλοί θα με πούνε ρατσιστή αλλά θα πρέπει να καταλάβουν πλέον οτι ο μέσος Έλληνας αυτό πιστεύει. Ούτε κοματικά συμφέροντα έχω ούτε κανένας βολεμένος είμαι ΑΛΛΑ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ''ΚΥΡΙΟΥΣ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ'' ΜΑΣ ΠΡΗΞΑΝΕ!!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Αναρτήθηκε από troktiko
ΕΠΙΤΕΥΧΘΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΔΑΝΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ 3.76% ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΔΝΤ
Μήνυση για τους εξωγήινους θα κάνει ο δήμαρχος της πόλης Jafr
Ο δήμαρχος της πόλης Jafr στην Ιορδανία σκοπεύει να κάνει μήνυση στην τοπική εφημερίδα για την πρωταπριλιάτικη φάρσα που έκανε και αναστάτωσε την πόλη. Στο άρθρο - φάρσα η εφημερίδα έγραφε πως εξωγήινοι επισκέφτηκαν την πόλη Jafr. Ενω πρόκειται για μια φάρσα που σε άλλες χώρες θα ήταν μάλλον αποτυχία, στην Ιορδανία δεν το είδαν έτσι. Ο κόσμος βγήκε στους δρόμους, τα παιδιά ...
δεν πήγαν σχολείο και οι αρχές είχαν στείλει αστυνομικούς να συλλάβουν τους εξωγήινους. Η πόλη ήρθε στα πρόθυρα της κατάρρευσης και οι κάτοικοι ήταν έτοιμη να την εκκενώσουν. Η εφημερίδα μετά απο όλα αυτά ζήτησε συγνώμη
>>> Η κατάρα των Παπανδρέου …συνεχίζεται!
Ο Πρίγκιψ Νικόλαος , ο Αδελφός, αυτοπεριγράφεται«Είμαι 37 ετών στην καρδιά της ελληνικής πολιτικής. Δεν ξέρω αν ο Γουόλτερ σου είπε για το υπόβαθρό μου. Είμαι μισός Αμερικανός και μισός Έλληνας… Γεννημένος στο Σαν Φρανσίσκο, είμαι μετανάστης στην Ελλάδα… Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900. Αυτή τη στιγμή ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός, για ακόμη μια φορά. Ο αδελφός μου είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του ‘60. Η μητέρα μου προήδρευε και προεδρεύει σε διάφορες γυναικείες οργανώσεις. Ο γαμπρός μου 100% είναι πολιτικός για τα πανηγύρια. Περιστασιακά και εγώ ο ίδιος στήνω μια παράσταση ως υιός του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με αμερικανική καρδιά…».
ΠΗΓΗ
Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο της Τουρκικής "Χουριέτ"
Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους τους διαδικτυακούς φίλους!
Θεωρώ πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε το πως μας βλέπουν οι ξένοι αλλά κυρίως οι εξ Ανατολών γείτονές μας...
Διαβάζοντας το άρθρο παρακάτω άρθρο- που είχε την καλοσύνη να μου στείλει ένας αδελφικός μου φίλος που γνωρίζει άπταιστα τα Τουρκικά- το μόνο σχόλιο που βρήκα να κάνω ήταν "Άδικο έχει???"
Τουφάν Τιουρέντς Εφημερίδα Χουριέτ της 03 Μαρ 2010
Στους γείτονές μας το κράτος βυθίζεται, αλλά συνεχίζεται το τρα, λα, λα.
Όποτε και αν πάω στην Ελλάδα, μένω έκπληκτος από το σύστημα των γειτόνων μας..
Ο δικός μας γείτονας , είναι εθισμένος «στο κέφι και την ηδονή ».
Τρώνε, πίνουν, γλεντάνε, χορεύουν συρτάκι και κάνουν τσαχπινιές.
Στην Αθήνα, το ότι θα περίμενα για ώρες ένα ταξί, το ήξερα.
Οι οδηγοί περνάνε άδειοι αλλά ούτε που γυρίζουν να κοιτάξουν.
Τους Έλληνες δεν τους αρέσει να εργάζονται όπως οι δικοί μας άνθρωποι.
Τα εστιατόρια και τα νυχτερινά κέντρα κάθε βράδυ είναι φίσκα.
Η βιομηχανία είναι στο μηδέν.
Το κάθε τι, από τη βελόνα μέχρι την κλωστή, όλα είναι εισαγόμενα.
Η γεωργία (αγροτιά) ψυχορραγεί.
Οι Έλληνες χωρικοί, μετά την είσοδό τους στην ΕΕ, δεν καταδέχονται καν να ασχοληθούν με τα χωράφια τους.
Λόγω της μη προσφοράς καλών υπηρεσιών, ο τουρισμός συνεχώς συρρικνώνεται.
Ο Ελληνικός λαός συνεχίζει να ζει μια ζωή του τύπου τρα, λα, λα..
Όποτε και να τους ρωτήσεις γιατί δεν εργάζονται, όλοι αμέσως απαντούν με μια πολύ συνηθισμένη φράση ως εξής : «Φυσικά μόνο τα ρολόγια και τα κοροΐδα εργάζονται ...;»
Και στη συνέχεια λένε και το εξής: «Θεέ να είσαι ευχαριστημένος από τους Γερμανούς, οι οποίοι και πολύ εργάζονται και καλούς φόρους πληρώνουν».
* * *
Μόνο που το τρα, λα, λα, δεν διαρκεί για πολύ.
Έρχεται μια μέρα και η οικονομία της χώρας χτυπάει στον τοίχο.
Και εμείς το 1994 και το 2001, δύο φορές βιώσαμε αυτή τη συμφορά και αναποδογυρίσαμε το όχημα.
Όμως η κοινωνία με δυναμικότητα, κατάφερε να ξεφύγει πολύ γρήγορα απ' αυτή την κρίση.
Στην Ελλάδα η θάλασσα τελείωσε.
Εννιά εκατομμύρια άνθρωποι που δεν εργάζονται και δεν παράγουν αλλά ζουν γλεντώντας, είχε σαν αποτέλεσμα να ανεβάσει το χρέος της χώρας στα 400 δισεκατομμύρια Ευρώ.
Εάν η Ευρώπη δεν βοηθήσει για τη διάσωση, πληρώνοντας αυτά τα χρέη, η Ελλάδα είναι αδύνατο να βγει απ' αυτή την κρίση.
Ο φίλος του κυρίου Ταγίπ (Ερντογάν), ο Καραμανλής, είναι ένας έξυπνος πολιτικός..
Βλέποντας να τελειώνει η θάλασσα, αμέσως προκήρυξε πρόωρες εκλογές και παρέδωσε τη βόμβα στα χέρια του Παπανδρέου.
Ο Επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων της Ευρωπαίκής Ένωσης Olly Rhine, στο μήνυμά του προς τον Ελληνικό λαό και μάλιστα στα Ελληνικά, αντικατροπτίζει πλήρως την πραγματικότητα: «Θεέ δώσε κουράγιο !!»
Από citizenofdidymoteicho
Η καταστροφή της Χίου
Η καταστροφή της Χίου
Ευγένιου Ντελακρουά «Η σφαγή της Χίου» (1824)
Αναφερόμαστε στη σφαγή δεκάδων χιλιάδων Ελλήνων στη Χίο από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 30 Μαρτίου 1822, ως αντίποινα για την κήρυξη της επανάστασης στο νησί από τον Σάμιο Λυκούργο Λογοθέτη.
Η έκρηξη της Επανάστασης βρήκε το πολυπληθές ελληνικό στοιχείο της Χίου να ευημερεί (117.000 έναντι 3.000 Οθωμανών Τούρκων και 100 Εβραίων). Με τον στόλο τους, το εμπορικό τους δαιμόνιο και τη διπλωματία τους, οι Χιώτες κυριαρχούσαν στη Μαύρη Θάλασσα, το Αιγαίο και τη Μεσόγειο. Το γεγονός αυτό ώθησε τον Σουλτάνο να παραχωρήσει στο νησί πολλά προνόμια, που άγγιζαν το καθεστώς αυτονομίας.
Έτσι, οι κυρίαρχες τάξεις της Χίου δεν είχαν κανένα λόγο να ξεσηκωθούν κατά των Τούρκων. Το μαρτυρά και η αποτυχία του Τομπάζη τον Απρίλιο του 1821. Οι ντόπιοι πρόκριτοι είχαν και μία σοβαρή δικαιολογία να αντιδρούν στον ξεσηκωμό: η Χίος βρίσκεται σχεδόν δύο μίλια από τη Μικρασιατική ενδοχώρα, με αποτέλεσμα κάθε απόπειρα εξέγερσης να είναι καταδικασμένη σε αποτυχία.
Στις 10 Μαρτίου 1822 ο Σάμιος Λυκούργος Λογοθέτης, με την προτροπή του Χιώτη Αντωνίου Μπουρνιά, αποβιβάστηκε στο νησί με 1.500 άνδρες και πέτυχε να συνεγείρει τους ντόπιους, κυρίως τους κατοίκους της υπαίθρου. Οι 3.000 Τούρκοι του νησιού πρόλαβαν να κλειστούν στο Κάστρο και η ολιγοήμερη πολιορκία τους δεν έφερε κάποιο σημαντικό αποτέλεσμα, καθώς οι άνδρες του Λογοθέτη ήταν ανεπαρκώς εξοπλισμένοι.
Μόλις έφθασε το μαντάτο της εξέγερσης στην Υψηλή Πύλη, ο Σουλτάνος Μαχμούτ Β' την εξέλαβε ως αχαριστία των Χίων, αλλά και ως προσωπική προσβολή, επειδή η αδελφή του καρπούταν από το νησί τον φόρο από τα μαστιχόδεντρα. Έμπλεος οργής διέταξε αμέσως να φυλακιστούν όλοι οι Χιώτες της Κωνσταντινούπολης και εξήντα από αυτούς να αποκεφαλιστούν. Στη συνέχεια έδωσε την εντολή στον αντιναύαρχο Καρά-Αλή πασά να καταπλεύσει στον νησί και να τιμωρήσει παραδειγματικά τους εξεγερθέντες.
Στις 30 Μαρτίου 1822 και μετά από έντονο κανο- νιοβολισμό, ο Καρα-Αλής αποβίβασε στην ακτή 7.000 άνδρες και με τη συνδρομή της τουρκικής φρουράς κατέστειλε εύκολα και σύντομα την εξέγερση, εκμεταλλευόμενος τον κακό σχεδιασμό της και τις έριδες για την αρχηγία μεταξύ Μπουρνιά και Λογοθέτη. Στη συνέχεια πυρπόλησε όλα τα περίχωρα και την πρωτεύουσα του νησιού και επιδόθηκε σε ανήκουστες σφαγές. Υπολογίζεται ότι από τους 117.000 χριστιανούς κατοίκους του νησιού, 42.000 σφαγιάστηκαν, 50.000 πιάστηκαν αιχμάλωτοι και 23.000 διέφυγαν προς τις επαναστατημένες περιοχές της Ελλάδας και τη Δυτική Ευρώπη. Οι Τούρκοι έχασαν περίπου 600 άνδρες, ενώ αναφέρθηκαν και θύματα μεταξύ των Εβραίων, που διεκπεραιώθηκαν από τη Μικρασιατική ακτή στο νησί για να πλιατσικολογήσουν και επόπτευαν το δουλεμπόριο.
Τα αιματηρά γεγονότα της Χίου προκάλεσαν αλγεινή εντύπωση στην Ευρώπη. Η κοινή γνώμη ξεσηκώθηκε και οι τάξεις των φιλελλήνων πύκνωσαν. Αυτόπτες μάρτυρες περιέγραψαν τις φρικιαστικές σκηνές στις εφημερίδες, ζωγράφοι (Ντελακρουά) τις απεικόνισαν και ποιητές (Ουγκώ, Χέμανς, Πιέρποντ, Χιλ, Σιγκούρνεϊ) έψαλλαν τη θλιβερά καταστροφή. Πολλοί έκαναν λόγο για το ασυμβίβαστο της τουρκικής φυλής με τον ανθρωπισμό, ενώ άλλοι τόνισαν την αδυναμία συνύπαρξης Χριστιανών και Μουσουλμάνων. Η ελληνική νέμεση θα έλθει σύντομα, με την ανατίναξη της τουρκικής ναυαρχίδας του Καρα-Αλή από τον Κωνσταντίνο Κανάρη (6 - 7 Ιουνίου 1822).
sansimera.gr
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/03/blog-post_9573.html
Read more: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/03/blog-post_9573.html#ixzz0k22yt0qu
ΘΥΜΑ ΟΜΑΔΙΚΟΥ ΒΙΑΣΜΟΥ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Απίστυετα πράγματα συμβαίνουν! Μια γυναίκα, έπεσε θύμα ομαδικού βιασμού στο κέντρο της Αθήνας, μέσα σε κοινόβιο, όπως κατήγγειλε στην αστυνομία. Η γυναίκα...
ανέφερε το περιστατικό, όταν κατά την διάρκεια καθαρισμού των κτιρίων από συνεργεία του δήμου και την αστυνομία, είπε στους αστυνομικούς, ότι την βίασαν κατ εξακολούθηση δυο αλλοδαποί.
Κατασκηνώνουν στην Κάνιγγος οι Μικροπωλητές
Η κάθοδος θα γίνει με τα φορτηγά οχήματά μας και όλοι με το σύνθημα ΄΄Δεν πάει άλλο΄΄ θα κατασκηνώσουμε έξω από το υπουργείο διεκδικώντας τα δίκαια των αιτημάτων μας. Είναι αδιανόητο να γεμίζει όλη η Ελλάδα από παρέμπορους και εμείς που ασκούμε νόμιμα...
το επάγγελμα του μικροπωλητή, να μην έχουμε χώρους εργασίας. Ο εμπαιγμός, να σταματήσει εδώ και τώρα!!
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!
Διεκδικούμε:
Ως πρωταρχικό μας στόχο:
Να καταργηθεί το άρθρο 16 του Νόμου 3769/09 και ιδιαίτερα η παράγραφος η οποία αναφέρει πως η επιλογή συμμετοχής μας, στις Εμποροπανηγύρεις, πρέπει να γίνεται κατόπιν κλήρωσης
Επίσης τα κάτωθι:
Να αρθεί ο περιορισμός των κατοίκων στους Δήμους για την διενέργεια των Κυριακάτικων παζαριών και να διενεργούνται τα παζάρια ελεύθερα σε όλους τους Δήμους ανεξαρτήτως πληθυσμού.
Να αρθεί ο περιορισμός των τριακοσίων (300) και εκατόν πενήντα (150) μέτρων του άρθρου 6 παρ. β του ν.3377/05, ως η μικρότερη απόσταση των θέσεων άσκησης υπαίθριου στάσιμου εμπορίου.
Να αρθεί η εμπλοκή της Νομαρχίας από τα Κυριακάτικα παζάρια και να ισχύσει η προγενέστερη ρύθμιση του ν.2323/95 διότι υπάρχει ασυμφωνία μεταξύ Δήμων και Νομαρχιών εξαιτίας πολιτικών διαφορών και πεποιθήσεων.
Για την συμμετοχή σε Εμποροπανηγύρεις να ισχύει ο Ν.3190 άρθρο 2(παραγρ.1,2,3)
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ
Dimotikosafari.blogspot.com
"Ας κάνουν μια επιχείρηση σκούπα στην Αγίου Κωνσταντίνου!"
τη νύχτα πρέζα. Πας, παίρνεις και φεύγεις ανενόχλητος. Τριάντα- σαράντα σομαλοί κάααααθονται και περιμένουν τους πελάτες. Αυτούς κανείς δεν τους βλέπει;Αόρατοι είναι; Μας δουλεύουνε; Σίγουρα!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΛΗΣΤΕΙΑΣ!!
> μην βάλεις μπρος τους υαλοκαθαριστήρες και το σύστημα πλυσίματος τζαμιών.
>
> Τα αυγά αναμυγμένα με το νερό θα μετατραπούν σε ένα γαλάκτωμα που θα σου
> κάνει το παρμπρίζ χάλια
> μειώνοντας την ορατότητά σου κατά 92 %.
>
> Οπότε αναγκαστικά σταματάς, βγαίνεις από το αυτοκίνητο να τα καθαρίσεις
> σου
> την πέφτουνε δύο αλήτες,
> τρως το ξύλο της χρονιάς σου .........
>
> Και συνεχίζεις δαρμένος με τα πόδια, δίχως αμάξι, δίχως λεφτά, δίχως
> πιστωτικές κάρτες, δίχως κινητό, διχως κλειδιά του σπιτιού σου κ.λ.π.
>
> Ενημέρωσε τους φίλους και συγγενείς
Ιδού οι κανίβαλοι που έφαγαν την άτυχη 16χρονη
ΣΟΚ
Ο κόσμος όλος έχει ανατριχιάσει με την υπόθεση κανιβαλισμού στη Ρωσία. Δυο φίλοι κάπου στα 20 αποφάσισαν να μαγειρέψουν μια 16χρονη. Σα να μην έφτανε αυτό κάλεσαν τη φίλη της και της έδωσαν να φάει, χωρίς να της πουν τι ακριβώς ειναι αυτό που τρώει. Ακόμα και ο δικαστής που ανέλαβε την υπόθεση δεν άντεξε απο τις λεπτομέρειες και τις φωτογραφίες και ζήτησε αναβολή. Δείτε τους δυο δολοφόνους - κανιβαλους πως ήταν ντυμένοι στο Gothic party που προηγήθηκε του εγκλήματος
ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΙΒΑΛΟΥΣ
"Είστε άρρωστοι;Ηλεκτρολόγοι και ένας γεωπόνος θα σας σώσουν!"
ΝΕΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ..
Γ.Ν. Κοζάνης Ο Κίτσιου Νικόλαος, Γεωπόνος
Γ.Ν. Πτολεμαϊδας Η Μπούρτζου Αναστασία, Ηλεκτρολόγος-Μηχανικός
Γ.Ν. Γρεβενών Ο Γαβρίδης Μιχάλης, Ηλεκτρολόγος-Μηχανικός
Γ.Ν. Καστοριάς Ο Κατσίλης Σταύρος, Οικονομολόγος
Να με συμπαθούν οι παραπάνω κύριοι και κυρία αλλά ...
πως θα πάμε ετσι μπροστά μου λετε?? Και δεν το πάω κομματικά το θέμα. Τα ίδια χάλια και χειρότερα ήταν και με τους άλλους.. Αλλά απο πού και ως που ο Γεωπόνος μπορεί να διοικήσει ένα νοσοκομείο??
Όλοι οι νέοι που έχουν σπουδάσει π.χ. διοικηση μονάδων υγείας βλέποντας αυτές τις κινήσεις σας κύριοι πώς θα νιώθουν άραγε??
Υ.Γ. Τουλάχιστον από ηλεκτρολογικά και κήπο δεν θα έχουν πρόβλημα ..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Εμπορική Nαυτιλία – Ορυκτός πλούτος
Πρώην Υπουργός
Εμπορική Nαυτιλία – Ορυκτός πλούτος
και το επιχειρηματικό δαιμόνιο των Ελλήνων
Ο Γκαστόν Τορν, Πρόεδρος της ΕΟΚ το 1981, ενόψει της εφαρμογής της συμφωνίας εντάξεως της Ελλάδας στην ΕΟΚ (τότε των 9), δήλωσε: «Η Ελλάδα μπαίνει στην ΕΟΚ με τρία πλεονεκτήματα: Την Εμπορική της Ναυτιλία, τον Ορυκτό της πλούτο και το επιχειρηματικό δαιμόνιο των Ελλήνων».
Τα τρία αυτά συγκριτικά πλεονεκτήματα τα υποβαθμίσαμε, με συνέπεια απώλεια εσόδων, απώλεια θέσεων εργασίας, αλλά και παράλληλα, μετά από αλλεπάλληλα σφάλματα, έχουμε σήμερα μεγάλο δημοσιονομικό έλλειμμα και τεράστιο χρέος.
Εμπορική ναυτιλία
Η ελληνόκτητη εμπορική ναυτιλία είναι επί δεκαετίες η πρώτη στον κόσμο και αποτελεί το 50% του ευρωπαϊκού εμπορικού στόλου. Η εμπορική μας ναυτιλία μας προσφέρει μεγάλη παγκόσμια αίγλη, διάκριση και σημαντικό ποσοστό συναλλάγματος.
Η πλέον έγκυρη εφημερίδα του Λονδίνου για ναυτιλιακά έγραψε: «Η καρδιά της παγκόσμιας ναυτιλίας έγινε και υπάρχει χάρις στην ελληνική εμπορική ναυτιλία». Στον διεθνή ναυτιλιακό οργανισμό, που παρακολουθεί και ρυθμίζει κανόνες της παγκόσμιας ναυτιλίας, επικεφαλής είναι ο Έλληνας Υποναύαρχος Μητρόπουλος από το Γαλαξείδι [Άθρορ Γ. Σπαρτιώτη, Εφημερίδα ΕΣΤΙΑ, 19.2.2010].
Η ελληνική εμπορική ναυτιλία από την 1 Σεπτεμβρίου 1939, μόλις ο Χίτλερ επιτέθηκε στην Πολωνία και επακολούθησε ο Β΄ ΠΠ, τέθηκε με απόφαση της Ελληνικής Κυβερνήσεως στη διάθεση των συμμάχων, με συνέπεια γερμανικά υποβρύχια να βυθίζουν έκτοτε τα ελληνικά εμπορικά πλοία μόλις τα εντόπιζαν, χωρίς να τηρούν τους Διεθνείς κανόνες. Από τα 500 ελληνικά εμπορικά πλοία, βυθίστηκαν 374 φορτηγά και περισσότεροι από 2.000 ναύτες έχασαν τη ζωή τους.
Αυτό το μεγάλο πλεονέκτημα της εμπορικής μας ναυτιλίας, που θα έδινε στην Ελλάδα τον πρώτο λόγο σε διεθνείς φορείς, το υποβαθμίσαμε με τη κατάργηση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και την υπαγωγή του στο Υπουργείο Ανταγωνιστικότητας, που δημιουργήθηκε για να προωθήσει την ανταγωνιστικότητα κυρίως των προϊόντων μας στη διεθνή αγορά, ενώ η εμπορική μας ναυτιλία είναι ασυναγώνιστη στην Ευρώπη και τον κόσμο ολόκληρο.
Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας καταργήθηκε και επί δικτατορίας από το 1971-1973 και συγχωνεύτηκε με το σχετικό Υπουργείο Συγκοινωνιών, αλλά ανασυστήθηκε. Ελπίζω ότι η σημερινή Κυβέρνηση, όπως θα έκανε κάθε Κυβέρνηση, θα επανιδρύσει το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, που αποτελούσε καύχημα μας και οι Έλληνες εφοπλιστές θα συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της σημερινής δύσκολης οικονομικής καταστάσεως της πατρίδας μας. Υποβάθμιση της εμπορικής μας Ναυτιλίας αποτελεί παράλληλα και βαρύτατο πλήγμα για την Εθνική μας Οικονομία.
Το Ναυπηγείο Σκαραμαγκά ιδρύθηκε την περίοδο 1937-39 από το Πολεμικό μας Ναυτικό, με πρόγραμμα ναυπηγήσεως 12 Αντιτορπιλλικών και 2 Υποβρυχίως (Έκδοση 1939 του Janes Fighting Ships). Την άνοιξη του 1944 καταστράφηκε από Αμερικανικά και Βρετανικά βομβαρδιστικά. Το 1956 πωλήθηκε στον εφοπλιστή Σταύρο Νιάρχο και ανακαινίστηκε εκ βάθρων. Μέχρι το 1981 είχαν γίνει στο Ναυπηγείο επενδύσεις 172 εκατομμυρίων δολαρίων και είχε καταστεί διεθνώς διεθνώς ανταγωνιστικό. Στον εξοπλισμό του Ναυπηγείου περιλαμβάνονταν ευκολίες δεξαμενισμού πλοίων 200.000 αλλά και 500.000 τόνων. Στο Ναυπηγείο κατασκευάστηκαν τότε πολλά μεγάλα εμπορικά πλοία, 10 περιπολικά, 6 πυραυλάκατοι, 3 ρυμουλκά και πλωτοί γερανοί του ΟΛΠ και επισκευάστηκαν εκατοντάδες πλοία. Στις σχολές του Ναυπηγείου εκπαιδεύτηκαν 45.000 τεχνίτες, οι οποίοι πλαισίωσαν βιοτεχνίες και έκαναν δικές τους εργασίες. Στο Ναυπηγείο αναπτύχθηκε παράλληλα μεγάλη βιομηχανική μονάδα, όπου κατασκευάστηκαν οι σιδηρές κατασκευές του Διυλιστηρίου, του Αλουμινίου, του Εργοστασίου Ζαχάρεως και 4 εξέδρες για τα πετρέλαια της Θάσου. Το 1980, ενώ το Ναυπηγείο ανήκε ακόμη στον εφοπλιστή Νιάρχο, απασχολούσε 5.500 εργαζόμενους και έδινε δουλειές σε παράπλευρες βιομηχανίες ή βιοτεχνίες, που απασχολούσαν επί πλέον περί τους 4.000 εργαζόμενους. Μετά από απεργίες και στάσεις εργασίας που εκδηλώθηκαν το 1981, ο Νιάρχος υποχρεώθηκε να το εγκαταλείψει το Ναυπηγείο Σκαραμαγκά. Σήμερα οι εργαζόμενοι στο Ναυπηγείο μειώθηκαν στους 1.800, ενώ το Ναυπηγείο, που είχε περιέλθει σε Γερμανικές εταιρείες, μεταπωλήθηκε πρόσφατα σε κεφαλαιούχους του Περσικού Κόλπου.
Μεγάλο κίνδυνο για την ελληνική εμπορική ναυτιλία αποτελεί η ελαττωμένη προσέλκυση και προσέλευση Ελλήνων και τα πλοία χρησιμοποιούν αλλοδαπούς (Άρθρο Γ. Σπαρτιώτη «ΕΣΤΙΑ» 22-2-2010).
Ορυκτός πλούτος
Η Ελλάδα έχει νικέλιο, βωξίτες, ουράνιο, λευκόλιθο, χρώμιο, χρυσό, ασήμι, λιγνίτες, πετρέλαια (στην περιοχή της Καβάλας), γεωθερμία, μάρμαρα και διάφορα άλλα ορυκτά.
Σε άρθρο τους του 1978, οι FINANCIAL TIMES έγραψαν (Βιομηχανική Επιθεώρηση 1978, σελ. 257): «Όταν η Ελλάδα γίνει το δέκατο μέλος της ΕΟΚ, ο εκτεταμένος ορυκτός της πλούτος, θα εφοδιάσει την κοινή αγορά με μεγάλη ποσότητα πρώτων υλών, που θα συμβάλλουν στην εξασφάλιση ουσιαστικής αυτάρκειας της Κοινότητας ως προς πολλά προϊόντα.»
Το 1981 επισκέφθηκαν τη Μακεδονία 75 Γάλλοι δημοσιογράφοι, ενημερώθηκαν για τον Ορυκτό Πλούτο της Ελλάδας και έγραψαν σε γαλλικές εφημερίδες ότι: «Η Ελλάδα θα γίνει η μεταλλουργία της Ευρώπης».
Είναι γεγονός ότι με εξαίρεση το πετρέλαιο και τους γαιάνθρακες της Μεγάλης Βρετανίας, η χώρα μας είναι η πλουσιότερη χώρα της ΕΕ σε μεταλλεύματα οικονομικά εκμεταλλεύσιμα. Ορισμένα δε από αυτά είναι και στρατηγικής σημασίας (ουράνιο, νικέλιο, βωξίτης, χρώμιο). Τα εν λόγω αποτελέσματα, ήταν καρποί της δραστηριότητας της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, με πλήρη συμπαράσταση του κράτους. Μόνο στην Ελλάδα η δραστηριότητα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας χαρακτηρίζεται ως «πλουτοκρατία» και διώκεται.
Σε επίσκεψη εμπειρογνωμόνων του ΜΙΤ, ανέφεραν στον Ιωάννη Μπούτο, τότε αναπληρωτή Υπουργό Συντονισμού, ότι έμειναν έκπληκτοι από το υψηλό τεχνολογικό επίπεδο των ελληνικών μεταλλευτικών επιχειρήσεων, τον άρτιο εξοπλισμό των μονάδων τους και την επιχειρηματική διορατικότητα των φορέων.
Η κάθετη εκμετάλλευση του ελληνικού ορυκτού πλούτου είναι ικανή να κάνει την Ελλάδα οικονομικά και τεχνολογικά προηγμένη χώρα, με αξιόλογη θέση στην ΕΕ. Είναι απαραίτητη η συνεργασία με εξειδικευμένες επιχειρήσεις της ΕΕ, για το Know How και εξασφάλιση αγορών.
Πριν αναφερθώ περιληπτικά στον ορυκτό πλούτο που έχει η Ελλάδα, θα υπενθυμίσω ότι όταν το 1979 εκδηλώθηκε πολυετής πετρελαϊκή κρίση, όλες οι χώρες βοήθησαν τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν τις ζημίες που υπέστησαν. Στην Ελλάδα, από το 1981 και μετά ρίφθηκε το σύνθημα των κοινωνικοποιήσεων, με συνέπεια οι συνδικαλιστές με απεργίες και στάσεις εργασίας να κλείσουν επιχειρήσεις και ορυκτού πλούτου, τις οποίες τελικά, αφαίρεσαν από τους δημιουργούς τους.
ΟΡΥΚΤΑ
1) ΝΙΚΕΛΙΟ. Έχουν η Ελλάδα και η Φιλανδία (Ρωσοφιλανδικός Πόλεμος) και χρησιμοποιείται για την κατασκευή όπλων και βιομηχανικών προϊόντων. Ο Μποδοσάκης δημιούργησε τη Λάρυμνα και εισέπραττε σοβαρά ποσά, λόγω της στρατηγικής σημασίας του ορυκτού. Το νικέλιο της Ελλάδος έχει σίδηρο (σιδηρονικέλιο), αλλά ο Γενικός Διευθυντής της Λάρυμνας Καθηγητής κ. Μούσουλος εφεύρε μέθοδο διαχωρισμού του σιδήρου από το νικέλιο. Η μέθοδος που ονομάστηκε M.LAR (Μούσουλος–Λάρυμνα), πωλείται ως πατέντα και σήμερα σε ξένες χώρες.
2) ΒΩΞΙΤΕΣ. Πρώτη ύλη για το αλουμίνιο. Η Ελλάδα έχει μεγάλες ποσότητες βωξίτη. Εργοστάσιο αλουμινίου κατασκεύασε η ΠΕΣΙΝΕ. Τώρα είναι σε ελληνικά χέρια.
3) ΛΕΥΚΟΛΙΘΟΣ. Αποτελεί πρώτη ύλη για πυρότουβλα, για μεγάλους κλιβάνους, που λειτουργούν σε υψηλές θερμοκρασίες. Λευκόλιθος υπάρχει στη Χαλκιδική και στο Μαντούδι, όπου λειτούργησε ο Σκαλιστήρης Μονάδα παραγωγής πυρότουβλων άριστης ποιότητας και τα εξήγαγε στην Αγγλία και σε άλλες χώρες.
4) ΟΥΡΑΝΙΟ. Υπάρχει στη Λεκάνη Σερρών, στο Παρανέστι, στην Κερκίνη, στο Βαθύ Κιλκίς και στο Σύμβολο Όρος. Ομάδα επιστημόνων από τον ΟΗΕ ήρθε και έκανε έρευνες για ουράνιο. Σε επίσκεψη του εκ Σερρών καταγόμενου αειμνήστου Πρόεδρου της Δημοκρατίας Κων/νου Καραμανλή, που τον συνόδευσα ως Υπουργός Μακεδονίας-Θράκης στα Μαραμένα Σερρών, όπου έκανε έρευνα κλιμάκιο του ΟΗΕ, με επικεφαλής Καναδό, σε ερώτηση του Προέδρου στον Καναδό, ποια ήταν η γνώμη του για το ουράνιο της περιοχής των Σερρών, ο Καναδός απάντησε ότι: «Εάν αυτό βρισκόταν στον Καναδά, θα είχε πολλά λεφτά!».
5) ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ. Το 1973 μετά από γεωτρήσεις που άρχισαν το 1971, διαπιστώθηκαν εκμεταλλεύσιμα κοιτάσματα στον Πρίνο της Θάσου. Μετά από παραγωγικές γεωτρήσεις και ίδρυση χερσαίων εγκαταστάσεων γιά την άντληση και αποθήκευση του πετρελαίου, στις 23 Αυγούστου 1981 φορτώθηκε στο δεξαμενόπλοιο ΜΑΡΙΛΕΖΑ το πρώτο ελληνικό πετρέλαιο, αφού προηγήθηκε επεξεργασία γιά την αποθείωσή του. Ανατολικά της Θάσου, η εταιρεία Western Geophysia εκτέλεσε σειρά σεισμικών ερευνών για λογαριασμό της εταιρείας NAPL τα έτη 1970, 1971, 1972, 1973, 1974 και 1982, τα οποία εντοπίστηκαν ευνοϊκές τεκτονικές δομές πετρελαίου στις περιοχές Μπάμπουρα, Σταυρό και Λυδία.
Σε συνάντηση μου, με πρωτοβουλία μου, με τον δραστήριο Πρόεδρο Ματέι, της ιταλικής εταιρείας πετρελαίων ΕΝΙ, τον οποίο συνάντησα στο αεροδρόμιο των Αθηνών στο ταξίδι του προς το Ιράν και του πρότεινα συνεργασία, μου είπε ότι στο Ιόνιο Πέλαγος υπάρχουν αέρια και πετρέλαιο. Μου είπε ακόμη ότι, όταν επιστρέψει στην Ιταλία, θα συναντηθούμε για να προωθήσουμε τη συμφωνία. Στην επιστροφή του εφονεύθη σε αεροπορικό δυστύχημα, το οποίο θεωρήθηκε σαμποτάζ και το περιστατικό αυτό έγινε κινηματογραφική ταινία.
6) ΤΥΡΦΗ. 4 δισεκατομμύρια τόνοι διαπιστώθηκαν μετά από έρευνα του 1964 από τον διάδοχο μου της Ενώσεως Κέντρου στο Υπουργείο Βιομηχανίας Ζίγδη, στην πεδιάδα των Φιλίππων Καβάλας. Η τύρφη από εξέταση ειδικών και ξένων αποτελεί λίπασμα, που η απόδοση του θα ήταν μεγαλύτερη της αποδόσεως, αντί να χρησιμοποιείται για καύσιμο, όπως είπαν Έλληνες και ξένοι ειδικοί. Η Τύρφη των Φιλίππων χρησιμοποιήθηκε και από Εβραίους γιά την ανάμιξή της σε αμμώδεις εκτάσεις, τις οποίες μετέτρεψαν έτσι σε καλλιεργήσιμες. Εγκαταλείφθηκε τότε η ιδέα να χρησιμοποιηθεί η Τύρφη για ηλεκτρική ενέργεια και για λόγους περιβαλλοντολογικούς.
7) ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ. Στην περιφέρεια της Καβάλας διαπιστώθηκε δυνατότητα χρησιμοποίησης γεωθερμίας.
8) ΜΑΡΜΑΡΑ. Στη Θάσο υπάρχει το λευκότερο μάρμαρο του κόσμου και η Ελλάδα θεωρείται γιά την έκταση της, μία από τις πλέον μαρμαροφόρες περιοχές του κόσμου.
9) ΧΡΥΣΟΣ-ΑΣΗΜΙ. Το 1979 με εντολή του Κωνσταντίνου Καραμανλή, ο Καθηγητής Μούσουλος έκανε μελέτη μικτών θειούχων (Παγγαίο, Χαλκιδική, Θράκη, Λακωνία). Τη μελέτη ενέκριναν Άγγλοι και Γερμανοί ειδικοί.
Αρχές του 1981 ανακοινώσαμε την ίδρυση Μονάδας αξίας 500 εκατομμυρίων Δολαρίων στις εκβολές του Στρυμόνα, για την ετήσια παραγωγή 3 τόνων χρυσού και 150 τόνων ασημιού και άλλων προϊόντων. Τέλη Δεκεμβρίου 1981 επρόκειτο να ζητηθούν προσφορές για τον τεχνολογικό εξοπλισμό. Ο τότε Πρωθυπουργός Γ. Ράλλης, λόγω της μεγάλης επενδύσεως, ανέβαλε τη διαδικασία, για να αποφασίσει την επένδυση η Κυβέρνηση που θα προέκυπτε από τις επικείμενες εκλογές, τις οποίες κέρδισε το ΠΑΣΟΚ.
Στις 9 Νοεμβρίου 1982 ο τότε Υπουργός Εθνικής Οικονομίας, Γεράσιμος Αρσένης ανήγγειλε, ότι η Μεταλλουργική Μονάδα του Στρυμώνα θα αρχίσει να κατασκευάζεται στα μέσα του 1983.
Στις 4 Μαρτίου 1983 ο Διοικητής της ΕΤΒΑ Κουμπής ανήγγειλε την οριστική απόφαση της ΜΕΤΒΑ (εταιρεία που συνέστησε η ΕΤΒΑ) για την ίδρυση της Μονάδας Επεξεργασίας Μικτών Θειούχων με ύψος επενδύσεως 30 δισ. δρχ., συμμετοχή ΜΕΤΒΑ 80% και Ιδρύματος ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ 20%. Αρχές Ιουνίου 1983 περατώθηκε η σύνταξη των προδιαγραφών (3 τόμοι, σελ. 580), βάσει των οποίων θα προκηρύσσετο Διεθνής Διαγωνισμός κατασκευής του έργου.
Η μελέτη προέβλεπε:
1. Μονάδα Μολύβδου ετησίας δυναμικότητας 40.000 τόνων
2. Μονάδα ψευδαργύρου ετησίας δυναμικότητας 40.000 τόνων
3. Μονάδα φρύξης πυριτών και εξαγωγής αρσενικού ετησίας δυναμικότητας 160.000 τόνων
4. Μονάδα θειϊκού οξέος ετησίας δυναμικότητας 360.000 τόνων
5. Μονάδα φωσφορικού οξέως ετησίας δυναμικότητας 90.000 τόνων
6. Μονάδα ΑLF3 ετησίας δυναμικότητας 3.500 τόνων
7. Μονάδα καθαρισμού φρυγμάτων σιδηροπυρίτου
8. Μονάδα εξαγωγής χρυσού και αργυρού από τα φρύγματα σιδηροπυρίτου ετησίας δυναμικότητας 120.000 τόνων
9. Μονάδα καθαρισμού πολυτίμων μετάλλων ετησίας δυναμικότητας χρυσού 3 τόνων, αργυρού 150 τόνων
Έκτοτε δεν δόθηκε συνέχεια.
Στις εφημερίδες αιφνιδίως ανακοινώθηκε ότι προκρίθηκε η Μονάδα της Χαλκιδικής, για την παραγωγή 2 τόνων χρυσού ετησίως, χωρίς να δοθεί καμία εξήγηση γιατί εγκαταλείφθηκε η Μονάδα του Στρυμόνα.
Το ΙΓΜΕ (ΒΗΜΑ, 31.8.1985) ανακοίνωσε ότι εντόπισε 8.000 κιλά Χρυσού προσχωματικού:
· Άγιος Μανδήλιος 1.850 κιλά
· Μακροπόταμος 2.300 κιλά
· Χείμαρρος 2.350 κιλά
· Φιλιούρης 1.500 κιλά
Τον Οκτώβριο του 1981 είχαν φθάσει στην περιοχή των Σερρών μηχανήματα για το πλύσιμο άμμου (για δοκιμές) σε PILOT PLAN.
Χρυσός βάρους 1 τόνου και 300 κιλών, υπάρχει στην Τράπεζα της Ελλάδος από τον Γαλλικό Ποταμό.
Ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο
Το τρίτο πλεονέκτημα της Ελλάδας, που ανέφερε ο Γκαστόν Τορν, δηλαδή το επιχειρηματικό δαιμόνιο των Ελλήνων, που μόνο αυτό δημιουργεί πλούτο, θέσεις εργασίας και ενισχύει το κράτος, περιορίζεται από το 1981 κυρίως στους Έλληνες που ζουν στο εξωτερικό.
Το 1981 ο ιδρυτής του ΠΑΣΟΚ έδωσε το σύνθημα των κοινωνικοποιήσεων και αμέσως άρχισαν οι συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ και του ΚΚΕ απεργίες και στάσεις εργασίας, με συνέπεια την αφαίρεση των επιχειρήσεων από τους δημιουργούς τους.
Στις μεταλλευτικές και λοιπές επιχειρήσεις, που παρουσίασαν χρέη λόγω της κρίσεως του πετρελαίου το 1979 και το 1980, αντί να κινητοποιηθούν οι συνδικαλιστές προς το κράτος για να βοηθήσει τους επιχειρηματίες, όπως έγινε σε άλλες χώρες, επιχειρήσεις που μόνο στην Ελλάδα χαρακτηρίζοντο ότι ανήκουν στην «πλουτοκρατία», άλλες αφαιρέθηκαν από τους δημιουργούς και άλλες να ανέστειλαν τις εργασίες τους.
Το 1984 ήρθε Ιάπωνας ειδικός, γιά να μελετήσει τις συνθήκες που επικρατούν στην Ελλάδα, προκειμένου να γίνουν επενδύσεις. Ο Ιάπωνας, μετά εκτεταμένη διερεύνηση της καταστάσεως, έδωσε 8 μήνες αργότερα συνέντευξη στον δημοσιογράφο Παπαναδρόπουλο και του είπε: «Έχετε τις χειρότερες εργασιακές συνθήκες της Ευρώπης». Έκτοτε κανένας Ιάπωνας δεν έκανε επενδύσεις στην Ελλάδα. Ουδείς στην Ελλάδα ασχολήθηκε με τη δήλωση του Ιάπωνα.
Εργοστάσιο Σόγιας στην περιοχή της Άρτας, μετά από στάσεις εργασίας που έκαναν συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ και του ΚΚΕ, έκλεισε και τα μηχανήματα του μεταφέρθηκαν στη Μάλτα.
Το εργοστάσιο ελαστικών της Pirelli στην Πάτρα έκλεισε, διότι οι συνδικαλιστές δεν συμφώνησαν με τον Πρόεδρο της Pirelli να υποσχεθούν ότι δεν θα κάνουν επί δύο χρόνια απεργίες ή στάσεις εργασίας, προκειμένου να φέρει η Pirelli χρήματα για τον εκσυγχρονισμό των μηχανημάτων. Τα μηχανήματα του εργοστασίου μεταφέρθηκαν στην Τουρκία.
Στο εργοστάσιο μεταλλικών Επίπλων Τσαούσογλου, όταν ο ιδιοκτήτης μετέθεσε έναν ηλεκτρολόγο από ένα τμήμα σε άλλο, 400 εργαζόμενοι βγήκαν στην αυλή, διαμαρτυρόμενοι επί 40 ημέρες. Έτσι άρχισε η πτώση του επενδυτή Τσαούσογλου.
Στην τηλεόραση παρακολούθησα έρευνα του Διευθυντή της Καθημερινής, του δημοσιογράφου Παπαχελά για την κοινωνικοποίηση του Ξενοδοχείου Καρρά στη Χαλκιδική. Σε ερώτηση του Παπαχελά πότε άρχισαν οι οικονομικές δυσκολίες του Καρρά, η απάντηση ήταν όταν άρχισαν το 1982 στάσεις εργασίας του προσωπικού του ξενοδοχείου.
Από τα προαναφερόμενα παραδείγματα γίνεται προφανές, ότι η Ελλάδα έχει πλουτοπαραγωγικές πηγές, αρκεί να θελήσει να τις αναπτύξει.
ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ
Σύμφωνα με δηλώσεις της υπουργού Εσωτερικής Ασφάλειας Τζάνετ Ναπολιτάνο, οι Αρχές θα αξιοποιούν στοιχεία βάσει «real time πληροφοριών σε θέματα ασφάλειας».
Όπως αναφέρει το CNN, τα μέτρα θα είναι αυστηρότερα εκείνων που ανακοινώθηκαν μετά την αποτυχημένη απόπειρα ανατίναξης αεροπλάνου της KLM, τα Χριστούγεννα.
Το θέμα είχε προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις στις ΗΠΑ με τους Ρεπουμπλικάνους να κατηγορούν την κυβέρνηση Ομπάμα για αποτυχία πάταξης της τρομοκρατίας.
Τους τελευταίους μήνες η Ναπολιτάνο έχει συμμετάσχει σε σειρά συσκέψεων τόσο στην Ισπανία, το Μεξικό, το Τόκιο και άλλα μέρη του κόσμου σε μια προσπάθεια να πείσει τους συνομιλητές να μοιραστούν δεδομένα που αφορούν σε επιβάτες.
Σημειώνεται ότι η ΕΕ αντιδρά σθεναρά στα αιτήματα των αμερικανικών αρχών να διατίθενται προσωπικά στοιχεία επιβατών που εισέρχονται στις ΗΠΑ.
Ήδη σε 11 αεροδρόμια των ΗΠΑ λειτουργούν σαρωτές σώματος με στόχο να εγκατασταθούν 45ο σαρωτές σε διάφορα αεροδρόμια της χώρας μέχρι το τέλος του 2010
Κάτι παραπάνω από εγκαταλελειμμένο είναι το παλιό αναψυκτήριο στη Ν. Ιωνία, πίσω από το Κολυμβητήριο, καθώς το κτήριο είναι γεμάτο σκουπίδια αλλά και
Με το θέμα του αναψυκτηρίου είχε ασχοληθεί ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ τον Ιούνιο του 2009, ενώ μέχρι και σήμερα η εικόνα που παρουσιάζει είναι η ίδια και μάλλον χειρότερη.
Κανένας δεν έχει ευαισθητοποιηθεί για τον καθαρισμό του χώρου, παρά μόνο οι κάτοικοι της Ν. Ιωνίας, οι οποίοι κατήγγειλαν πως είναι απαράδεκτο να παραμένει ο χώρος έρμαιο των ναρκομανών τη στιγμή που...
στην περιοχή υπάρχει το Κλειστό Γυμναστήριο, το Κολυμβητήριο αλλά και σχολικό συγκρότημα. Επιπλέον, λίγα μέτρα μακριά είναι το Ελικοδρόμιο, το οποίο αυτές τις ημέρες είναι γεμάτο από παιδιά που παίζουν.
Κάτοικος της περιοχής, ο οποίος έχει προσέξει το κτήριο και έχει διαμαρτυρηθεί για την κατάστασή του, ανέφερε πως «είναι ντροπή μέσα στην πόλη να υπάρχει αυτή η εστία μόλυνσης. Είναι επικίνδυνο για τα μικρά παιδιά που παίζουν και αθλούνται στο χώρο».
Ο ίδιος πολίτης σημείωσε πως μπορεί οποιοσδήποτε να εισέλθει στο κτήριο, καθώς η πόρτα είναι σπασμένη, όπως και το σιδερένιο ρολό, το οποίο παλιά προφύλαγε τους εσωτερικούς χώρους.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως το εν λόγω κτήριο είχε ενταχθεί το πρόγραμμα «Ελλάδα 2004», ενώ είχε χρησιμοποιηθεί στους Ολυμπιακούς Αγώνες ως χώρος υποδοχής και ενημέρωσης ξένων επισκεπτών.
Σχολιάζοντας το ζήτημα ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας της Ν. Ιωνίας κ. Γιάννης Λημνιός τόνισε πως «εδώ και οχτώ μήνες το κτήριο και ο γύρω χώρος που είναι περίπου 4-5 στρέμματα έχει ενοικιαστεί για 20 χρόνια σε ιδιώτη για αθλητικές εγκαταστάσεις. Πάντως εάν ο ιδιώτης μάς το είχε ζητήσει ή μας το ζητήσει και τώρα, θα μπορούσαμε να πάμε με συνεργείο να το καθαρίσουμε»
www.taxydromos.gr.
Ρε παιδιά αυτοί είναι συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στο σύνταγμα ή το Ισλαμαμπάντ;
Συγνώμη αλλά το ξέρετε πως δεν είμαστε ρατσιστές! Είναι φωτο από την σημερινή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ!!!
Αυτή έγινε:
α). Πακιστάν
β). Ισλαμαμπάντ
γ). Σύνταγμα
Έγινε...
στο Σύνταγμα και κανονικά θα έπρεπε να είναι η συγκέντρωση του ΕΛΑ και όχι του ΠΑΜΕ. Που να πάτε ρε παλικάρια; Μόλις ήρθατε στην Ελλάδα.