"Η ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ ΜΙΑ...
ΝΕΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ..
Γ.Ν. Κοζάνης Ο Κίτσιου Νικόλαος, Γεωπόνος
Γ.Ν. Πτολεμαϊδας Η Μπούρτζου Αναστασία, Ηλεκτρολόγος-Μηχανικός
Γ.Ν. Γρεβενών Ο Γαβρίδης Μιχάλης, Ηλεκτρολόγος-Μηχανικός
Γ.Ν. Καστοριάς Ο Κατσίλης Σταύρος, Οικονομολόγος
Να με συμπαθούν οι παραπάνω κύριοι και κυρία αλλά ...
πως θα πάμε ετσι μπροστά μου λετε?? Και δεν το πάω κομματικά το θέμα. Τα ίδια χάλια και χειρότερα ήταν και με τους άλλους.. Αλλά απο πού και ως που ο Γεωπόνος μπορεί να διοικήσει ένα νοσοκομείο??
Όλοι οι νέοι που έχουν σπουδάσει π.χ. διοικηση μονάδων υγείας βλέποντας αυτές τις κινήσεις σας κύριοι πώς θα νιώθουν άραγε??
Υ.Γ. Τουλάχιστον από ηλεκτρολογικά και κήπο δεν θα έχουν πρόβλημα ..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου