Τρίτη, 30 Μαρτίου 2010

Εικονική πραγματικότητα μέσω δημοσιογράφων:Zougla.gr ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΕΙ, Zougla.gr την επόμενη μέρα ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ!

Αυτήν την φορά όμως, “πιάστηκαν στα πράσα”!

“Σε λίγο θα έχουμε ακροδεξιά τρομοκρατικά φαινόμενα από ομάδες που εμφανίζονται σιγά σιγά και δεν τις ξέρουμε ακόμα”, είχε δηλώσει μήνες πριν ο Υπουργός ΠΡΟ-ΠΟ!

«Το πιο εφιαλτικό σενάριο που εξετάζουν τα στελέχη της Αντιτρομοκρατικής, είναι ανεγκέφαλοι ακροδεξιοί τρομοκράτες να προκάλεσαν ηθελημένα την έκρηξη, με σκοπό να δολοφονήσουν αλλοδαπούς μετανάστες που κατοικούν στην περιοχή.» έγραφε χθες στο zougla.gr

Με βάση αυτά, ΜΟΛΙΣ ΧΘΕΣ, δημοσιεύθηκε άρθρο σε πατριωτικές ιστοσελίδες, όπου ο συγγραφέας του άρθρου, απλά καταγράφει αυτά αυτό που πλέον ΜΟΝΟ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ δεν έχουν καταλάβει ότι συμβαίνουν… Καταγράφει ότι ζούμε σε μια ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, και ότ τα παιχνίδια της τρομοκρατίας σχετίζονται με τους σχεδιασμούς της Νέας Τάξης , τις μυστικές υπηρεσίες και τους μηχανισμούς τους και την ανθελληνική κυβέρνηση μαριονέτα τους! Τα παιχνίδια της τρομοκρατίας εξαγγέλλονται ακόμα και δια στόματος υπουργού ΠΡΟ-ΠΟ και από τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια, και στην συνέχεια ο ΙΔΙΟΙ αναλαμβάνουν να ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ! ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ


***ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΖΟΥΝΕ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΤΙ ΡΑΚΟΣΥΛΛΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ,ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΑΣ ΠΑΝΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ.


«Δεν θέλουμε την ελληνική σημαία, μόνο την τουρκική»...


Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Χρόνος» που φαίνεται ότι έχει καλύτερες ...; πηγές από εμάς, αν και εκδίδεται στη Κομοτηνή, ανήμερα της εθνικής μας εορτής της 25ης Μαρτίου, ακραία στοιχεία της μειονότητας επέλεξαν να σκίσουν και να ποδοπατήσουν την ελληνική σημαία που βρισκόταν στον ιστό του δημοτικού σχολείου στον Κένταυρο Ξάνθης.
Σύμφωνα μάλιστα με το δημοσίευμα του «Χρόνου», «στο ορεινό πομακοχώρι ρίγος αισθάνθηκαν όσοι αντίκρισαν το εθνικό μας σύμβολο σκισμένο και ποδοπατημένο από άγνωστους δράστες τις βραδινές ώρες της 25ης Μαρτίου, ενώ στον αυλόγυρο του σχολείου υπήρχε το σύνθημα
-«Δεν θέλουμε την ελληνική σημαία, μόνο την τουρκική»!!!!
Αμέσως ειδοποιήθηκε η αστυνομία η οποία και επιλήφθηκε ναι μεν του θέματος, το πιο πιθανό όμως και αυτή η ιστορία ...;να μείνει στο «αρχείο» χωρίς να βρεθούν ποτέ οι δράστες ή ο δράστης ...;
Και του χρόνου να ξανάχουμε τα ίδια! Όπως και πέρσι άλλωστε ...;
-Εκτός αν στη παρέλαση της 25ης Μαρτίου στο Κένταυρο εκπροσωπήσει του χρόνου τη Κυβέρνηση η κυρία Δραγώνα ...;

Δωρεά οργάνων από «εγκεφαλικά νεκρούς» : θεάρεστη πράξη αγάπης ή πλάνη της «Νέας Εποχής»;


ΠΗΓΗ.http://orthodox-watch.blogspot.com

η φωτογραφία είναι της Κριστίν Νικόλ η οποία ανένηψε από εγκεφαλικό θάνατο. Δείτε την ιστορία της ΕΔΩ)


Της κ. Ελένης Ανδρουλάκη
Οι εποχές που ζούμε είναι δύσκολες σε όλα τα επίπεδα. Οι άνθρωποι σήμερα ή έχουν απομακρυνθεί από τον Θεό και το καλό ή έχουν «κόψει και ράψει» τον Θεό και τα δόγματα της πίστεως στα μέτρα τους. Το ρεύμα της «Νέας Εποχής», που ουσιαστικά μισεί τον άνθρωπο και φονεύει την αλήθεια, έχει διεισδύσει παντού. Κινδυνεύουν να πλανηθούν ακόμα και οι εκλεκτοί. Όσοι δεν πλανώνται κατηγορούνται συχνά σαν υπερβολικοί, γραφικοί, στερούμενοι αγάπης, φανατικοί, φονταμενταλιστές. Όσοι πλανώνται παθαίνουν μια απίστευτη, ψυχαναγκαστική εμμονή με τη διάδοση της πλάνης.
Πράγματι, η πλάνη διαδίδεται με ταχύτητα φωτός· αντίθετα η αλήθεια κινείται με αργούς, μη καθηλωτικούς ρυθμούς ελευθερίας και σεβασμού του ανθρώπινου προσώπου. Οι κακόδοξες διδασκαλίες επιβάλλονται με ωραία λόγια, κενά ωστόσο περιεχομένου, όπως και το παραμύθι περί του «εγκεφαλικώς νεκρού». Η «Νέα Εποχή» χαρακτηρίζεται κατεξοχήν από μια αντεστραμμένη ηθική, από την παρουσίαση του καλού ως κακού και του κακού ως καλού, από το αναποδογύρισμα των αξιών, από τη διγλωσσία.
Την Κυριακή της Τυρινής με έκπληξη ακούσαμε στην εκπομπή «Αρχονταρίκι» ότι «η Εκκλησία πάντα έλεγε ναι και λέει ναι στις μεταμοσχεύσεις»! Πώς ξέφυγε αυτή η φράση; Πού βρέθηκε απόφαση της Εκκλησίας υπέρ των μεταμοσχεύσεων από εγκεφαλικά «νεκρούς»; Ένας ή δύο ιεράρχες είναι από μόνοι τους η Εκκλησία και αποφασίζουν για ένα τόσο σοβαρό θέμα που μπορεί να αποφασισθεί μόνο σε πανορθόδοξη Σύνοδο; Γιατί αποσιωπήθηκε πάλι η...
παντελής έλλειψη συμφωνίας για το θέμα μεταξύ ιεραρχών, κληρικών, μοναχών, θεολόγων και ιατρών τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς; Πόσοι αγνοούν ή θέλουν να αγνοούν ότι έχει καταδειχθεί πλέον επιστημονικώς ότι ο λεγόμενος εγκεφαλικός «θάνατος» δεν είναι θάνατος; Πέραν των παλαιοτέρων καταγεγραμμένων περιπτώσεων, χαρακτηριστική, πρόσφατη περίπτωση στην Ελλάδα έλαβε δημοσιότητα τον Ιανουάριο όταν ασθενής η οποία είχε διαγνωσθεί ως «εγκεφαλικά νεκρή», ανένηψε μετά από μήνες κι αυτό χάρη στην επίμονη άρνηση των συγγενών της να υποκύψουν στις πιέσεις των γιατρών που ζητούσαν τα όργανά της[1]. Με έκπληξη ακούσαμε τον Σεβασμιώτατο Δημητριάδος να διαβεβαιώνει ότι «στην Ελλάδα δεν υπάρχει εμπορευματοποίηση». Από πού αντλεί αυτή τη βεβαιότητα ο Σεβασμιώτατος; Ο συμπαθής ιεράρχης δήλωσε ακόμα ότι «έχουν δυσφημιστεί οι μεταμοσχεύσεις». Οι μεταμοσχεύσεις έχουν δυσφημιστεί ή η Εκκλησία της Ελλάδος έχει δυσφημιστεί; Πώς εξηγείται λαϊκά μέλη της Επιτροπής Βιοηθικής της Εκκλησίας της Ελλάδος να κάνουν επιμόρφωση σε κληρικούς, να διδάσκουν σε μεταπτυχιακά σεμινάρια της Επιτροπής της Εκκλησίας και ταυτόχρονα να μιλούν και σε τεκτονική στοά; Μια απλή αναζήτηση σε τεκτονικές ιστοσελίδες αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Διαβάζουμε μάλιστα ότι το «Τεκτονικό Ίδρυμα βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων». Ο νοών νοείτω.
Στις αρχές Φεβρουαρίου ακούσαμε για πρώτη φορά και τον Οικουμενικό Πατριάρχη να προτρέπει στη δωρεά οργάνων χαρακτηρίζοντάς τη ως «το καλύτερο μνημόσυνο» που μπορούν να κάνουν οι συγγενείς τροχαίων ατυχημάτων στα θύματα. Στην Ορθόδοξη Εκκλησία ευτυχώς κανείς δεν διεκδικεί το αλάθητο, ούτε ο Αρχιεπίσκοπός μας, ούτε ο Πατριάρχης μας. Και ο καθένας μπορεί να καταθέσει τη γνώμη του.
Παρακολουθώ το θέμα των μεταμοσχεύσεων, στο βαθμό που μπορώ, τα τελευταία χρόνια. Στα χρόνια αυτά είδα μεγάλες αλλαγές στο σκηνικό των μεταμοσχεύσεων : πολλές νεότερες επιστημονικές εξελίξεις, γόνιμους θεολογικούς προβληματισμούς και θεολογικές μάχες. Είδα ανθρώπους να μελετούν το θέμα, να προσεύχονται και να διακρίνουν την πλάνη, είδα ανθρώπους να εμμένουν στις θέσεις τους και άλλους να κάνουν επιλεκτική παρουσίαση δεδομένων και να αποσιωπούν την αλήθεια. Όσοι προωθούν το θέμα της αφαίρεσης οργάνων από «εγκεφαλικά νεκρούς» συνήθως διατείνονται ότι όλες οι μεγάλες θρησκείες συμφωνούν με αυτήν. Σχετική μελέτη που έγινε το 2008 στο Πανεπιστήμιο του Μichigan κατέδειξε ότι οι φορείς εξεύρεσης οργάνων, ενώ ισχυρίζονται ότι όλες οι μεγάλες θρησκείες επιδοκιμάζουν τη δωρεά οργάνων, αποσιωπούν την ηθικής τάξεως διαμάχη[2] για τη δωρεά οργάνων στην περίπτωση του εγκεφαλικού θανάτου, η οποία είναι άμεσα προσβάσιμη στο Διαδίκτυο[3].
Ως χριστιανοί ορθόδοξοι δεν μπορούμε παρά να είμαστε υπέρ της αιμοδοσίας, της μετάγγισης πλάσματος, της μετάγγισης αιμοπεταλίων και της δωρεάς μυελού των οστών. Ως χριστιανοί ορθόδοξοι δεν μπορούμε παρά να είμαστε υπέρ της δωρεάς οργάνων όταν η αφαίρεσή τους δεν οδηγεί στο θάνατο, για παράδειγμα δωρεά από υγιή άνθρωπο του ενός εκ των δύο νεφρών. Οι ενστάσεις μας αφορούν στις μεταμοσχεύσεις από τους λεγόμενους «πτωματικούς δότες» ή «εγκεφαλικά νεκρούς», δηλαδή από ζωντανούς ανθρώπους που ασθενούν βαριά. Οι ενστάσεις μας για τις εν λόγω μεταμοσχεύσεις θα μπορούσαν να συνοψιστούν ως εξής:
01. Αυτού του είδους η δωρεά ουσιαστικά δεν αποτελεί δωρεά. Η δωρεά κατά τη Χριστιανική θεώρηση προϋποθέτει θυσία, δηλαδή να στερηθώ κάτι εγώ, για χάρη του άλλου. Αν πάω και δωρίσω το ένα νεφρό μου τώρα, όντας υγιής και γνωρίζοντας ότι θα ζήσω χρόνια έτσι, με το ένα νεφρό, αυτό αποτελεί στέρηση και προσφορά. Αν λίγο πριν το θάνατό μου, δώσω αυτό που σε λίγο θα μου είναι άχρηστο, ποιο το μεγαλείο; Κατ' αντιστοιχία, τι είναι φιλανθρωπία; Να δωρίσω την περιουσία μου τώρα στους φτωχούς και να ζήσω μια ολόκληρη ζωή με στερήσεις, από αγάπη για τον πλησίον; Ή να χαρίσω τα άχρηστα τότε για μένα υλικά αγαθά μου μετά το θάνατό μου; Η πρώτη ένσταση έχει να κάνει με τη νεοεποχίτικη έννοια της φιλανθρωπίας, τη ψευδοφιλανθρωπία.
02. Η πραγματική αγάπη έχει ως κέντρο τον άλλον. «Όταν ο θάνατος φαίνεται να πλησιάζει, πολλοί πέφτουν στον πειρασμό να τον επιταχύνουν μέσω της ευθανασίας». Ασυνείδητα δεν αντέχω τη σκέψη να είμαι καλωδιωμένος, στην εντατική και προτιμώ να φύγω. Το κέντρο εδώ είναι η αγάπη στον εαυτό και κρυμμένη, αλλά παρούσα, η φιλαυτία. Αυτό είναι διαφορετικό από το να δω κάποιον να κινδυνεύει στο δρόμο και να τρέξω αυθόρμητα, υγιής ων, να τον προστατεύσω, διακινδυνεύοντας ή δίδοντας τη ζωή μου. Η διαφορά είναι το αυθόρμητα. Η δεύτερη ένσταση περιστρέφεται γύρω από τη νεοεποχίτικη έννοια του αλτρουισμού, τον ψευτοαλτρουισμό.
03. Η αληθινή αγάπη ασκείται με ταπείνωση. Δηλώνω δωρητής για να σώσω τον άλλον, ξεχνώντας ότι η σωτηρία ανήκει μόνο στον κύριο της ζωής και του θανάτου, τον Θεό. Μια τέτοια αντίληψη διαβάζεται ως κρυμμένος εγωισμός. Ειδικά αν βγάζοντας κάρτα δωρητού, ασυνείδητα πιστεύω ότι είμαι καλός ή μυστικά μέσα μου αυτοθαυμάζομαι. Το σύνδρομο του σωτήρα, η ένσταση της νεοποχίτικηςψευτοταπείνωσης.
04. Ως γνωστόν, το καλό είναι καλό μόνον όταν γίνεται με καλό τρόπο. Η αγάπη είναι αγάπη όταν ασκείται σωστά. Ο σκοπός ποτέ δεν αγιάζει τα μέσα. Δικαιολογείται ποτέ ο φόνος; Μπορώ να σκοτώσω κάποιον που έστω θα πεθάνει σε λίγο, για να σώσω κάποιον άλλο; Μπορεί η Εκκλησία ποτέ να ευλογήσει ένα φόνο, όσο καλός κι αν ήταν ο σκοπός; Ποιος θα τολμήσει να τερματίσει τη ζωή ενός ανθρώπου, μιας εικόνας του Θεού, ακόμα και ένα λεπτό πριν το πει ο Θεός; Ποιος θα τολμήσει να διακόψει την καρδιακή προσευχή μιας ψυχής που επικοινωνεί με τον Πλάστη της; Ποιος θα τολμήσει να παρέμβει στην ιερή ώρα του θανάτου; Ο άνθρωπος για την επιστήμη εξισώνεται με το μυαλό του, τον εγκέφαλό του. «Νεκρώθηκε ο εγκέφαλος, πέθανε ο άνθρωπος», λέει ο επιστήμονας που έχει απολυτοποιήσει ένα όργανο, τον εγκέφαλο και αγνοεί την ψυχή ή διέπεται από ακραίο ορθολογισμό. Όμως, η ψυχή, οι εκφράσεις της, η ώρα του θανάτου για τον ορθόδοξο χριστιανό δεν υπόκεινται σε βαρλααμικού τύπου διερευνήσεις. Η ένσταση της ψευτοαγάπης και της παρέμβασης στο μυστήριο του θανάτου.
05. Ο υποβιβασμός της ιερότητας της ανθρώπινης ζωής και η εκμετάλλευση του θνήσκοντος στην πιο ευάλωτη στιγμή του οδηγούν στην αποϊεροποίηση της ζωής και του θανάτου.
06. Η υλιστική θεώρηση της ασθένειας και η στέρηση της βίωσης της ασθένειας ως πνευματικής ευκαιρίας τόσο για τον ασθενούντα, όσο και για το περιβάλλον του. Η νεοποχίτικη αποφυγή του πόνου και η συνακόλουθη απώλεια της ευλογίας.
07. Ενώ φυσικά ενδείκνυται η προσφυγή στο γιατρό και η χρησιμοποίηση της ιατρικής βοήθειας, με πρώτιστο πάντα όπλο την προσευχή, η επιθυμία για παράταση της ζωής πάση θυσία και μάλιστα εις βάρος κάποιου άλλου εμπίπτουν στην νεοποχίτικη στροφή στον εαυτό και την καταναλωτική μανία που επεκτείνεται και στην εφάμαρτη κατανάλωση του άλλου, εμβρύου, θνήσκοντος κτλ.
08. Όσοι, όχι από συμφέρον, αλλά για λόγους ορθόδοξης ανθρωπολογίας αντιτίθενται στις μεταμοσχεύσεις από ανθρώπους με βαριά ασθενή εγκέφαλο δέχονται διάφορες επιθέσεις : χαρακτηρίζονται σκληρόκαρδοι, στερούμενοι αγάπης κ.α. Η όγδοη ένσταση συνίσταται στην ενοχοποίηση των μη δωρητών και των διαφωνούντων για λόγους θρησκευτικούς και ηθικούς καθώς και στην πίεση ή πλύση εγκεφάλου που ασκείται πολλές φορές.
09. Ο εγκεφαλικός θάνατος είναι, σε κάποιες χώρες, θάνατος από νομική σκοπιά. Δεν είναι θάνατος από επιστημονική σκοπιά -όπως ομολογεί μεγάλο μέρος της διεθνούς επιστημονικής κοινότητας- ούτε από ηθική σκοπιά. Είναι θάνατος από πλευράς σκοπιμότητας. Το γεγονός ότι η μεταμοσχευτική δραστηριότητα ανάγεται σε τεράστια χρηματικά ποσά για κάθε επέμβαση με βάζει σε σκέψεις. Η ένσταση του συμφέροντος και του κέρδους και η συνακόλουθη εμπορευματοποίηση που καταγράφεται συχνά.
10. Η τελευταία ένσταση έχει να κάνει με την πιθανότητα του θαύματος. Ποιος χριστιανός μπορεί να αποκλείσει το θαύμα της ανάνηψης, αλλά και το θαύμα της μετάνοιας το ύστατο λεπτό της ζωής που επιτρέπει ο Θεός να ζήσει ένας άνθρωπος;
Τα λόγια δεν πείθουν κανέναν αν δεν θέλει να καταλάβει, αν και στην Ελλάδα «η συντριπτική πλειονότητα των μεταμοσχεύσεων γίνεται με όργανα που προέρχονται από συγγενείς ζωντανούς δότες»[4] και όχι από εγκεφαλικά «νεκρούς». Το παράδειγμα πάντα μιλά καλύτερα. Η συγκλονιστική ιστορία του μακαριστού μοναχού Νικοδήμου Γρηγοριάτη πιστεύω ότι μίλησε και θα μιλήσει στην καρδιά πολλών. Παρότι διεγνώσθη με βαρειά καρδιακή ανεπάρκεια τελικού σταδίου και παρά τις επανειλημμένες προτάσεις των ιατρών, δεν δέχθηκε να μεταμοσχευθεί. Έλεγε χαρακτηριστικά : «Θέλω να ζήσω. Βάλτε μου την τεχνητή καρδιά ή ό,τι άλλο τεχνικό μέσο διαθέτει η επιστήμη. Όμως ποτέ δεν πρόκειται να δεχθώ μια καρδιά που θα προέρχεται από έναν "εγκεφαλικά νεκρό", ο οποίος για μένα δεν είναι νεκρός αλλά ζων και βαρύτατα πάσχων ασθενής»[5]. Αιωνία του η μνήμη! Δεν θα αγάλλεται τώρα σε χώρα ζώντων;
Βιβλιογραφικές Παραπομπές
[1]. ΕΘΝΟΣ ΟΝLINE, 17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2010
[2]. ethical controversy
[3]. http://www3.interscience.wiley.com/journal/121547634/abstract?CRETRY=1&SRETRY=0
[4]. Το Βήμα, 5 Φεβρουαρίου 2010.
[5]. Περιοδικό Όσιος Γρηγόριος, χειμώνας 2009.
πηγή Ιερά Μητρόπολις Γλυφάδας

ΣΧΟΛΙΟ
Προς τους Ελληνες γιατρούς: ΣΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΣΚΟΤΩΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ. ΔΟΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΝΕΚΡΟΣ. ΟΧΙ Ο "ΚΛΙΝΙΚΑ ΝΕΚΡΟΣ" Ή Ο "ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΝΕΚΡΟΣ".

Video - Να πώς αντιμετωπίζονται οι Τούρκοι όταν παραβιάζουν τα χωρικά ύδατα τής Ουκρανίας !


Με αφορμή τις πρόσφατες συνεχόμενες τουρκικές ναυτικές προκλήσεις στον αργοσαρωνικό και την απορία που αρκετοί εξέφρασαν για το τι θα μπορούσε να πράξει το Πολεμικό Ναυτικό για τη συμμόρφωση των υπερφίαλων τούρκων κυβερνητών των συνολικά 7 πολεμικών πλοίων που αποφάσισαν να διασχίσουν το Στενό του Καφηρέα, θα μπορούσαμε να ανατρέξουμε στο πρόσφατα παρελθόν και να δούμε δύο περιστατικά που σημάδεψαν τις ουκρανο-τουρκικές σχέσεις.

Πιο συγκεκριμένα στα μέσα Ιανουαρίου του 1998, δεκαεπτά τουρκικά αλιευτικά πλοία εντοπίστηκαν από τρία σκάφη της ουκρανικής Ακτοφυλακής να ψαρεύουν στην περιοχή των ρουμανο-ουκρανικων θαλάσσιων συνόρων, εντός της ΑΟΖ της Ουκρανίας.

Παρά τις προειδοποιήσεις των σκαφών της ουκρανικής Ακτοφυλακής, τα τουρκικά αλιευτικά συνέχισαν να μην υπακούν στις υποδείξεις τους, ενώ ξεκίνησαν να εκτελούν επικίνδυνους ελιγμούς. Ως αποτέλεσμα αυτής της στάσης των τουρκικών αλιευτικών, τα σκάφη της ουκρανικής Ακτοφυλακής άνοιξαν προειδοποιητικό πύρ κατά των τουρκικών αλιευτικών με σκοπό να τα αναγκάσουν να σταματήσουν.

Την ίδια στιγμή ένα από τα τουρκικά αλιευτικά κατά τη διάρκεια επικίνδυνων χτύπησε ένα σκάφος της ουκρανικής Ακτοφυλακής που βρισκόταν κοντά του. Αποτέλεσμα αυτών των επικίνδυνων «παιχνιδιών» ήταν ο θάνατος δύο τούρκων ψαράδων, οι...

οποίοι έπεσαν στην θάλασσα από το σκάφος, ενώ επτά ακόμη ψαράδες διεσώθησαν αργότερα από την ουκρανική Ακτοφυλακή.

Ο Τούρκος Πρέσβης στην Ουκρανία Alp Karaosmanoglu αναγνώρισε ότι τα τουρκικά σκάφη ψάρευαν εντός της ουκρανικής ΑΟΖ, αλλά όπως δήλωσε η χρήση βίας για κάτι τέτοιο ήταν υπερβολική και μη αποδεκτή. Ακολούθησε νότα διαμαρτυρίας στο ουκρανικό ΥΠΕΞ στην οποία ανέφερε ότι «η Τουρκία θα διατηρήσει το δικαίωμα να διεκδικήσει αποζημιώσεις για την απώλεια ζωών και υλικού».

Δύο χρόνια αργότερα η σύγκρουση της ουκρανικής Ακτοφυλακής και των Τούρκων ψαράδων έλαβε νέες, πιο δραματικές διαστάσεις αυτή τη φορά, αφού στις 22 Μαρτίου 2000, σε παρόμοια αντιπαράθεση μεταξύ των Τούρκων ψαράδων και της ουκρανικής Ακτοφυλακής, ένα σκάφος της τελευταίας άνοιξε πυρ κατά τεσσάρων τουρκικών αλιευτικών, βυθίζοντας ένα από αυτά και συλλαμβάνοντας τα πληρώματα τους.

Τα τουρκικά αλιευτικά ψάρευαν εντός των χωρικών υδάτων της Ουκρανίας κοντά στη νήσο Zmiiny (ή αλλιώς νήσος των Φιδιών) 410 χλμ από την πλησιέστερη τουρκική ακτή και μόλις 36 χλμ από τις ακτές της Ουκρανίας, με αποτέλεσμα η ουκρανική Ακτοφυλακή να αναγκαστεί να τους ζητήσει να απομακρυνθούν. Τα τουρκικά πλοία δεν απεχώρησαν και ακολούθησε καταδίωξη, η οποία συνοδεύτηκε από ρίψη φωτοβολίδων και τελικά χρήση αληθινών πυρών.

Αποτέλεσμα της χρήσης αληθινών πυρομαχικών ήταν η βύθιση ενός από των αλιευτικών, ο θάνατος ενός Τούρκου ψαρά και ο τραυματισμός ενός ακόμα. Τα πληρώματα των τουρκικών αλιευτικών συνελήφθηκαν από την ουκρανική Ακτοφυλακή και μεταφέρθηκαν στην Ουκρανία για τα περαιτέρω. Σύμφωνα με αναφορές της ουκρανικής Ακτοφυλακής από τον Φεβρουάριο του 2000 μέχρι και τον Μάρτιο του 2000 εκατόν πενήντα τουρκικά αλιευτικά είχαν εισέλθει παράνομα στα ουκρανικά ύδατα.

Το συμπέρασμα είναι ένα και απλό. Η τότε ουκρανική κυβέρνηση δεν φοβήθηκε να ασκήσει τα κυριαρχικά της δικαιώματα παρά το γεγονός ότι χώρα αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά και πολιτικά προβλήματα. Οι Ουκρανοί απέδειξαν ότι έχουν κράτος και δεν φοβήθηκαν να εφαρμόσουν το Διεθνές Δίκαιο, έδειξαν αποφασιστικότητα αφού είχαν το δίκιο με το μέρος τους. Αναμφίβολα η χρήση βίας θα πρέπει να είναι η τελευταία επιλογή για μία χώρα. Όμως κάποιες φορές αν δεν υπάρξει αντίδραση το αποτέλεσμα που θα ακολουθήσει μπορεί να είναι χειρότερο από αυτό που προσπαθούμε να πετύχουμε με την αποφυγή της χρήσης βίας.

Όσον αφορά τα παραπάνω γεγονότα για του λόγου το αληθές ακολουθεί το video από τη τελευταία ουκρανο-τουρκική θαλάσσια αντιπαράθεση.



Πηγή: http://www.ierosagon.org/2010/03/video_25.html

Τίμησαν τον Φάνη Χριστοδούλου οι παλαίμαχοι του ΠΣΑΚ και του Πανιωνίου



"O ΦΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ"

Μέσα σε κλίμα συγκινησιακής φόρτισης έλαβε χώρα στο κλειστό της Νέας Σμύρνης τη Μ. Δευτέρα το φιλικό παιχνίδι μεταξύ των παλαιμάχων του ΠΣΑΚ και των παλαιμάχων του Πανιωνίου προς τιμήν του Φάνη Χριστοδούλου...



...Όλοι οι παλιοί φίλοι του "μπέμπη" ήταν εκεί για να τον τιμήσουν. Οι συμπαίκτες του στον Πανιώνιο, οι συμπαίκτες του στην Εθνική ομάδα που αγάπησε όσο λίγοι, άλλοι συνάδελφοί του, προπονητές κτλ.

Πριν από το τζάμπολ ο Φάνης δέχθηκε τις βραβεύσεις του ΠΣΑΚ (την έκανε ο Φραγκίσκος Αλβέρτης) καθώς και του Νομάρχη Αθηναίων Γιάννη Σγουρού. Ξεχωριστή όμως στιγμή αποτέλεσε η στιγμή της βράβευσης του πιο ολοκληρωμένου Ελληνα παίκτη από τη μητέρα του. Εκεί ο έτσι και αλλιώς ευσυγκίνητος Φάνης άφησε τα συναισθήματά του να εκφραστούν.

Στον αγώνα επικράτησαν οι παλαίμαχοι του Πανιωνίου με σκορ 107-105 αλλά αυτό ήταν το τελευταίο πράγμα που είχε σημασία. Αυτό που κυρίως απασχόλησε τους διοργανωτές του εν λόγω αγώνα ήταν η τιμή σε έναν άνθρωπο που υπηρέτησε με συνέπεια το ελληνικό μπάσκετ.

Ο Γιάννης Ιωαννίδης, ο οποίος έδωσε το "παρών" στο παιχνίδι δήλωσε χαρακτηριστικά: "Ο Φάνης ήταν ο μόνος παίκτης που τον πήγα στο σπίτι του Κόκκαλη για να υπογράψει στον Ολυμπιακό. Μ' αυτόν θα μπορούσα να κατακτήσω τα πάντα. Ο Πανιώνιος όμως του πρόσφερε νέο συμβόλαιο και η μεταγραφή δεν έγινε".

http://www.contra.gr

"Τώρα δεν μιλάει κανείς;"



"Που ειναι ρε οι διαδηλώσεις σας?

Που ειναι η αγανακτηση σας για τον θανατο του 15χρονου?
Που ειναι η λαικη καταδίκη κατα της τρομοκρατίας με εργα και οχι με παχια ψευτικα λόγια?
Μήπως ειναι λαικη, αντιιμπεριαλιστική, ταξική η βομβα και ειναι καλή?
Δεκαεξάχρονος ο ενας και εγινε πανικός. Το παιδί δεν ερχεται πίσω ...
αλλα τουλάχιστον ο ενοχος θα πληρώσει.
Δεκαπενταχρονος ο άλλος πρόσφυγας που εψαχνε στα σκουπίδια για να φάει και δεν μιλάει κανενας.
Αντε ρε κατεβαστε στο δρομο κόσμο εσεις οι ευαισθητες "δημοκρατικές" πολιτικές δυνάμεις.
Και σεις ρε "αναρχικοί"...
Βγάλτε μια ανακοινωση κατά της τρομοκρατίας δεν ειναι κακο
Και για να μην αμφιβάλετε... ναι είναι βεβαιο δεν το εκανε η στυνομία (που να παρει...)
Που είστε οεοοοοοοοοοοοοοοο....??????? μουγκα στην στρουγκα ε....?
Η μηπως τωρα που δεν φταίει η αστυνομία δεν σας ενδιαφέρει το θέμα????
Ισως δεν ειναι πιασιαρικο για να κανετε δηλώσεις κατα του αστυνομοκρατουμενου κρατους και μπλα μπλα μπλα...... (κουραστικαμε)
Ηρθαν οι ανθρωποι στην πατρίδα μας να ζήσουν λιγο καλύτερα και εμεις με τους τρομοκράτες του κ@@@ου τους σκοτωσαμε.
Οπου να ειναι θα βγει και ανακοινωση για συγνωμη απο τους κ@@@τρομοκρατες και καθαρισανε. Ουτε δικαστηρια ουτε ενοχοι. Τιποτα.
Ολα καλά ολα ησυχα.......
Ας φροντισουμε τουλαχιστον τους άλλους δυο που μεινανε πίσω..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΜΠΑΖΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ?


Την ώρα που στην Ελλάδα τόνοι από μπάζα οικοδομών σωρεύονται σε ρέματα και δάση, στη Νέα Υόρκη μια οργάνωση πουλάει φθηνά οικοδομικά υλικά από δεύτερο χέρι. Κι έτσι βγαίνουν όλοι κερδισμένοι: ιδιοκτήτες και περιβάλλον.

..ραντεβού στην Ομόνοια...



Η συνblogger Καρυάτιδα, διάβασε το post μου "ομόνοια..;"
και μου πρότεινε να "δουλέψουμε" δύο κοινά posts,
για το "χθες" και το "σήμερα" της Πλατείας.
Μου άρεσε η ιδέα της, δέκτηκα και φτιάξαμε δυο posts που σήμερα ανεβάσαμε η καθεμία στα blogs μας..
Η Καρυάτιδα αναφέρεται στην ιστορία της Ομόνοιας,
εγώ με τη σειρά μου στο δραματικό της σήμερα..

------

"Παράξενος χειμώνας μπαίνει, παράξενη εποχή.. Κανείς δεν ξέρει που πηγαίνει, δεν ξέρει που θα βγει.. Βουλιάζουμε όλο και πιο κάτω...", ακούω τους στίχους των Φατμέ και σιγοψιθυρίζοντας, επιβιβάζομαι στο μετρό.

Στάση Σύνταγμα, στάση Πανεπιστήμιο, στάση Ομόνοια.. "Φτάσαμε", σκέφτομαι.
Οι πόρτες του συρμού ανοίγουν και ο κόσμος ξεχύνεται ορμητικά. Αφήνω τους βιαστικούς να με προσπεράσουν.

Συλλογίζομαι εικόνες που έχω χαζέψει σε βιβλία με την Ομόνοια πριν χρόνια... Tου πράσινου που κάποτε εδώ κυριαρχούσε, το διαφορετικό σχεδιασμό, τα περίπτερα με τους ανθοπώλες, τους ξένοιαστους νέους που κάποτε εδώ ερωτεύονταν! Υπήρξε κάποτε μια πλατεία που ναι, δικαίωνε το όνομα της!
Ανεβαίνω τις κυλιόμενες σκάλες. Βγαίνω στο κέντρο της πλατείας, ουσιαστικά στο κέντρο της πρωτεύουσας της Αθήνας..
Μια βαθιά δυσοσμία με τυλίγει και φτάνει μέχρι την καρδιά μου! Λογικό, οι τριγύρω δρόμοι καιρό τώρα, έχουνε μετατραπεί σε δημόσια ουρητήρια, με εμφανείς τους κινδύνους διαφόρων μολυσματικών ασθενειών.

Κοιτώ τριγύρω.. Ένας εντελώς άλλος κόσμος.. Πόσο αντιφατική, η σημερινή εικόνα της με εκείνη του παρελθόντος!
Στέκομαι σε μια άκρη.
Ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια μου ένα μωσαϊκό στιγμών και ανθρώπων. Βιαστικοί περαστικοί, νοικοκυρές, εργαζόμενοι, τουρίστες που κοιτάνε τριγύρω σαν χαμένοι.. Προφανώς θα έχουνε κάνει κράτηση σε κάποιο από τα μεγάλα ξενοδοχεία που την περιτριγυρίζουν, που να φαντάζονταν τι σκηνικό θα τους υποδεχόταν με τον ερχομό τους στην πόλη.. Για τι θέα θα χρυσοπλήρωναν στα πολυτελή δωμάτια..

Το βλέμμα μου στέκεται σε παιδιά, παραδομένα στα ναρκωτικά, εναγωνίως να αναζητούν την επόμενη δόση τους. Δεν υπάρχει αξιοπρέπεια εδώ, αφημένα σε υπάνθρωπους που τους σκοτώνουν, ενώ οι ίδιοι πλουτίζουν.. Δεν υπάρχουν όνειρα και καμία αίσθηση «ομόνοιας» φυσικά.. Ένα βήμα πιο κοντά στο θάνατο, ένα ακόμη πιο μακριά από το «τώρα» στην πλατεία τους.. Ουσιαστικά άλλωστε αυτή η πλατεία ολοκληρωτικά τους ανήκει..
Η πλατεία Ομονοίας πλέον δεν ανήκει σε όλους τους κατοίκους της πόλης.. Εδώ δεν θα δεις παιδιά να παίζουν, ηλικιωμένους να βολτάρουν, ζευγαράκια αγκαλιασμένα.. Όσοι κάτοικοι έχουνε απομείνει, σταδιακά εγκαταλείπουν την περιοχή, ενώ από τους καταστηματάρχες μένουν κυρίως όσοι είναι κοντά στη σύνταξη ή όσοι δεν έχουν την δυνατότητα να μεταστεγάσουν την επιχείρησή τους.


Η τσιμεντένια πλατεία, παραδομένη στην αδιαφορία, ανήκει στα ζόμπι που περιφέρονται σέρνοντας τα πόδια τους, είτε μένουν σωριασμένα σαν υπνωτισμένα στα λιγοστά παγκάκια της..
Ακριβώς απέναντι, μια κλούβα της αστυνομίας και ένα περιπολικό.. Δεν αντιδρούν καθόλου σε αυτήν την παράνοια. Με τη συνενοχή τους, το πάρτυ του θανάτου και της διαφθοράς συνεχίζεται αδιάκοπα εδώ κάθε μέρα, κάθε βράδυ..
Διακίνηση ναρκωτικών, πορνεία, μαύρη αγορά, παπατζήδες, άκρες για πλαστά διαβατήρια, πορτοφολάδες, μαχαιρώματα, ρατσισμοί, καυγάδες.. Η ζωή στην κεντρικότερη πλατεία της Αθήνας θυμίζει σκηνές από αστυνομική ταινία…

Προχωρώ απέναντι.. Παρέες μεταναστών κάθονται κάτω από κάποια απ’ τις δέκα ελιές που συμβολίζουν τις δέκα φυλές της αρχαίας Αθήνας! Δεν είναι τυχαίο πως το μεγαλύτερο ποσοστό των μεταναστών από χώρες της Ασίας διαμένουν στην Ομόνοια υπό άθλιες συνθήκες. Κάποιοι τους οδηγούν εδώ.. Οι ίδιοι δεν έχουνε επιλογή, ούτε ευθύνονται..

Καθώς βαδίζω, κοιτάζω το τσιμέντο της πλατείας.. Έχει φθαρεί εντελώς.. Θέλει προσοχή καθώς περπατάς.. πολύ εύκολα μπορεί να παραπατήσεις και να πέσεις.. Μακάρι να είχανε αφήσει το σιντριβάνι στην θέση του.. Δεν θα ήταν σίγουρα τόσο αποκρουστικό όσο αυτό το ατελείωτο τσιμέντο..
Τώρα στην πλατεία έχει τοποθετηθεί ένα… γλυπτό του Ζογγόπουλου, το οποίο όμως "χάνεται" στα μάτια μου! Φαντάζει τουλάχιστον, εντελώς άκυρο στην πλατεία.. Καθώς περνώ από δίπλα, στέκομαι και κοιτώ το νερό στη βάση του, είναι γεμάτο πλαστικές σακούλες και σκουπίδια! Βρωμιά και δυσωδία παντού..

Παραδίπλα το φαρμακείο του Μπακάκου (άλλοτε υπήρξε κλασσικό σημείο ραντεβού, σήμερα έχει αναγκαστικά φύλακες), τριγύρω περίπτερα με πορνοπεριοδικά σε πρώτο πλάνο, πολλά sex shops, ένα κατάστημα με όπλα και σπαθιά, ταχυφαγεία, ενεχυροδανειστήρια…

Η Ομόνοια του σήμερα, έχει πολλά να ζηλέψει από το χτες της. Παραπάνω από ένας αιώνας έχει περάσει, αλλάζοντας δραματικά την μορφή και το χαρακτήρα της.
Μια βόλτα γύρω από την περιοχή της Ομόνοιας θα σε κάνει να ντραπείς που ζεις σε αυτήν την πόλη.
Αναρωτιέμαι αν ο δήμαρχος ντρέπεται άραγε το ίδιο..

Αν αισθανόταν ντροπή, τότε κάτι θα έκανε για να αναβαθμιστεί η ζωή σε αυτή την πόλη. Αντίθετα ανεχόμενος αυτή την κατάσταση, όπως οι προκάτοχοι του τόσα χρόνια, ουσιαστικά συνηγορεί στη συνεχιζόμενη υποβάθμιση της καθημερινά, κάθε ώρα που περνά…

Η κεντρική πλατεία της χώρας, αντικατοπτρίζει τη γενικότερη παρακμή μας. Το χειρότερο είναι πως πλέον όχι απλά μοιάζει ασυγκράτητη, αλλά ούτε καν φαίνεται να υπάρχει κάποιο δυνατό μυαλό, με αγάπη προς αυτήν, που να μπορεί να την ανατρέψει..

Άργησα στο ραντεβού μου… Η Καρυάτιδα θα περιμένει....
πηγή Roadartist............in athens..

ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΒΑΛΕ ΤΟΥΣ

Πως αλλάζουν τα πράγματα

ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΒΑΛΕ ΤΟΥΣ

Μπουκάρουν σε ταβέρνες με τα όπλα και κλέβουν τον κόσμο, μπουκάρουν σε καταστήματα ληστεύουν και πυροβολούν για πλάκα και οι τοποθετήσεις εκρηκτικών μηχανισμών, είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο. Πώς να νιώθει έτσι ο κόσμος...
ασφάλεια; Εδώ πας στο περίπτερο να πάρεις μια σοκολάτα και γυρνάς στο σπίτι σου νεκρός. Ρε παιδιά δεν ήμασταν έτσι. Τα τελευταία χρόνια επικρατεί αυτή η κατάσταση. Εμείς ακούγαμε τέτοια περιστατικά στο εξωτερικό και λέγαμε: Κοίτα τι γίνεται στον κόσμο. Τώρα μάλλον έτσι λένε όλοι οι άλλοι για εμάς.

Αρχαίο νεκροταφείο στην Λευκάδα




Στην περιοχή της διαστάυρωσης Φιλοσόφων
& Λευκάδας - Νυδριού, μετά από ανασκαφή που έγινε για οικοδόμιση
ήρθαν στο φως αρκετοί αρχαίοι τάφοι που χρονολογούνται στο τέλος του 5ου
αρχές 4ου αιώνα π.χ. Πρόκειται για τμήμα αρχαίου νεκροταφείου που ...
βρίσκονταν στην περιοχή το οποίο έχει διατηρηθεί σε πολύ κατάσταση .
Μέχρι στιγμής έχουν βρεθεί περίπου 20 τάφοι ενώ ένας από αυτούς είναι
ενός μικρού παιδιού.

http://mylefkada.gr/

Όσοι και όσες μπορούν αυτή την Κυριακή θα ήταν πολύ καλό να βοηθήσουν στο μοίρασμα κειμένου του Φιλοπάππου

Φίλοι και φίλες

Όσοι και όσες μπορούν αυτή την Κυριακή θα ήταν πολύ καλό να βοηθήσουν στο μοίρασμα κειμένου του Φιλοπάππου. Στις 12μ στην είσοδο του λιθόστρωτου του λόφου μας.

Το κείμενο αφορά το κλειστό καφενείο του Λουμπαρδιάρη και με αυτό ενημερώνουμε τον κόσμο και του ζητάμε να υπογράψει για τη συντήρηση και επαναλειτουργία του καφενείου καθώς και την προστασία των λιθόστρωτων με την εφαρμογή επιτέλους της απαγόρευσης αυτοκινήτων στο λόφο.
Η παρέμβαση γίνεται γιατί αυτή την περίοδο αποφασίζονται διάφορα έργα με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ (Ευρωπαϊκά κονδύλια) και αν το καφενείο δεν ενταχθεί σε αυτά, δύσκολα θα το συντηρήσουν.
Το κείμενο θα το βρείτε στο συνημμένο

Επίσης υπογράψτε ηλεκτρονικά και εσείς και διαδώστε το και σε φίλους για την υπόθεση που αναφέραμε.
Μπορεί καθένας να υπογράφει μπαίνοντας στο blog μας filopappou.wordpress.com ή απευθείας στο http://www.petitiononline.com/lofoi/petition.html

Γνωρίζουμε ότι η περίοδος είναι δύσκολη για όλους μας, αλλά αυτό δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αφήσει πίσω τους αγώνες για την υπεράσπιση της ποιότητας ζωής στη γειτονιάς μας.

"Για την «οικογένεια» του Πολεμικού Ναυτικού…"

"Πριν αρκετά χρόνια έγινα μέλος της οικογένειας του Π.Ν. Επειδή έχουν ακουστεί πάρα πολλά τελευταία για το επάγγελμα μας θα ήθελα να σας πληροφορήσω για το τι συμβαίνει ακριβώς, έστω στην δική μου «οικογένεια» για να δούμε ποιός αδικείτε και ποιος όχι…
Συγκρίνεται το επάγγελμά μας με αυτό του δημοσίου υπαλλήλου. Αυτές είναι οι διαφορές μας.
-1)Στο Π.Ν. και τον στρατό γενικότερα υπάρχουν οι βάρδιες οι οποίες είναι από 3 με 10 το μήνα. Αυτό μεταφράζεται ότι πιάνεις ...
δουλειά π.χ. στις 7 το πρωί της Τετάρτης και σχολάς το μεσημέρι της Πέμπτης.
-2)Η υπηρεσία σε απασχολεί 28 με 30 ώρες συνεχόμενα χωρίς να πληρώνεσαι υπερωρία για τις καθημερινές ,εκτός Σαββατοκύριακου, υπερωρία που ανέρχεται στο αστρονομικό ποσό των 9€.Ποιός άλλος δημόσιος υπάλληλος απασχολείτε τόσες ώρες παραπάνω χωρίς να πληρώνεται ;
-3)Όταν θα φύγουμε για ταξίδι που σημαίνει εικοσιτετράωρη καθημερινή απασχόληση πληρώνομαι την « πλεύσιμη» όπως λέγετε 17,61€. Αυτή είναι η υπερωρία μου για δύο οχτάωρα παραπάνω που θα τα περάσω ,όχι μπροστά από ένα γραφείο αλλά στο πλοίο ,με συχνά δύσκολες καιρικές συνθήκες ενώ φαντάσου να είσαι και τρείς και πέντε μέρες χωρίς μπάνιο γιατί η χωρητικότητα των δεξαμενών δεν επαρκεί.
-4)Σχετικά με το επίδομα ετοιμότητας που λαμβάνουν οι στρατιωτικοί το οποίο έθιξε και ο κ. Βερύκιος. Αυτό που δεν εξήγησε ήταν γιατί το παίρνουν. Είσαι υποχρεωμένος να βρίσκεσαι συνεχώς σε ετοιμότητα όχι για πόλεμο αλλά για κάποιο έκτακτο περιστατικό στο Αιγαίο, για μεταφορά έμψυχου και άψυχου υλικού για επιχειρήσεις έρευνας διάσωσης, γιατί σε κάποιο νησί έπιασε φωτιά και πρέπει να μεταφέρεις πυροσβεστικά και διάφορα άλλα που σημαίνει ότι όπου και αν βρίσκεσαι πρέπει να πάς στο πλοίο σε μια-δύο ώρες .Η εφορία δεν νομίζω να ανοίξει τρείÏ! ‚ τα μεσάνυχτα…
Επομένως πιστεύω πως και από αυτά μόνο δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τον κλασικό δημόσιο υπάλληλο με τον στρατιωτικό όσον αφορά το είδος και την αμοιβή της δουλειάς.
Γιατί δεν λέει κάποιος τι συμβαίνει με του ανώτερους-ανώτατους αξιωματικούς. Τι σημαίνει " επίδομα ευθύνης διοίκησης- διεύθυνσης ";Ανέρχεται από 59€ έως 147€ και είναι το επίδομα για να κάθεσαι στην δερμάτινη καρέκλα σου με το γραφείο να είναι μες την χλίδα, με τον προσωπικό σου καμαρότο, την ωραία γραμματέα υπαξιωματικό και την ευθύνη να την έχει πάντα ο κατώτερος σου ο οποίος και θα την πληρώσει αν γίνει κάτι στραβά.
Τι είναι τα έξοδα παράστασης που λαμβάνουν αποκλειστικά οι Αρχηγοί ΓΕΕΘΑ-ΓΕΝ-ΑΣ . Ανέρχονται από 217εως 535€ και αποσκοπούν στην αντιμετώπιση των δαπανών που υποβάλλονται οι δικαιούχοι κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους.
Για μια φόρα κάντε σωστά την δουλεία σας και κόψτε τα ηλίθια επιδόματα από αυτούς που λαμβάνουν έτσι κι αλλιώς πολύ καλούς μισθούς και μην μιλάτε για το επίδομα ετοιμότητας. Μετά από τις επιθέσεις που δέχεται το Π.Ν. και ο στρατός γενικότερα ,χωρίς την υποστήριξη των Επιτελείων μας και του ΥΠΕΘΑ ,το φρόνημα και οι ψυχικές δυνάμεις του κατώτερου προσωπικού βρίσκονται στο ναδίρ. Υποστηρίξτε αυτούς που βρίσκονται «από κάτω σας» γιατί βλέπω να χάνεται την Γή κάτω από τα πόδια σας."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Η UNESKO ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ.


ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ Η ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ; Αυτό προέκυψε από το έγγραφο πού έστειλε στον κ. Μαρηδάκη! Η UNESKO.!
Το τρελλό είναι ότι καί το Υπ. Πολιτισμού δεν έχει στείλει το κορυφαίο αυτό γεγονός στον Παγκόσμιο Οργανισμό ώστε να μπεί στην λίστα.!!
Δηλαδή μεγαλύτερη αξία έχει ο Θεόφιλος από τη Ναυμαχία κ. Υπουργέ;…καί ποιά η αντίδραση τον δύο Δήμων τού Νησιού;
Αλλά καί γιά το θέμα πού προέκυψε με τον αποχαρακτηρισμό της περιοχής του τύμβου τον Σαλαμινομάχων τι γίνεται κύριοι και κυρίες της τοπικής εξουσίας;
Καμιά διαμαρτυρία δέν βλέπω, παρά από έναν τοπικό σύλλογο, γιατί σφυράτε κλέφτικα;;´..

ΠΗΓΗ ‘ΤΟΠΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ’

Και Σικάγο και Καμπούλ και προσεχώς Βαγδάτη




ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ

Γίναμε Καμπούλ, οργή Αντώναρου

Η άποψη του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μιχάλη Χρυσοχοΐδη ότι η Αθήνα έγινε Καμπούλ έκαναν τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Ε. Αντώναρο... Ταλιμπάν κατά του ΠΑΣΟΚ και η σύγκρουση ήταν σφοδρή.

Μιλώντας στον «Φλας» και στον «Αλφα 9,89» ο κ. Χρυσοχοΐδης υποστήριξε ότι «το φαινόμενο της μαζικής τρομοκρατίας πια που υπάρχει στην Ελλάδα και της λογικής του αντάρτικου πόλεων συμβαίνει στην Ελλάδα, την Κολομβία, τη Βαγδάτη και ενδεχομένως την Καμπούλ. Δεν υπάρχει πουθενά αλλού και δεν υπερβάλλω».

Ο κ. Αντώναρος, χωρίς να αναφερθεί ονομαστικά στον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, μίλησε για στελέχη του ΠΑΣΟΚ που «ελεεινολογούν, καταστροφολογούν για να αποκομίσουν κομματικά οφέλη, μιλάνε άσχημα για τον ίδιο τους τον τόπο, έχουν βουλιμία για την εξουσία». «Ολους αυτούς τους παραδίδω στη χλεύη των Ελλήνων πολιτών», είπε.

Στον κ. Αντώναρο απάντησαν και ο κ. Χρυσοχοΐδης και ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπακωνσταντίνου. Ο κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε ότι «δυστυχώς δεν αντιλαμβάνεται ο ανεκδιήγητος κυβερνητικός εκπρόσωπος ότι το αίσθημα ασφάλειας καταρρέει και αντικαθίσταται από τον φόβο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για μια δημοκρατική και μέχρι χθες απόλυτα ασφαλή χώρα για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της». Στο ίδιο πνεύμα και ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπακωνσταντίνου. «Αυτός αποφάσισε να παραδώσει τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ στη χλεύη του ελληνικού λαού, εγώ παραδίδω τον κ. Αντώναρο στη μνήμη του ελληνικού λαού», είπε. Υπογράμμισε ότι από τον Δεκέμβριο βιώνουμε μια εξαιρετικά δυσάρεστη κατάσταση και τόνισε: «Οι εμπειρίες που βιώνουμε στην Αθήνα δεν αρμόζουν σε σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη». Επίσης κάλεσε την κυβέρνηση να «επιδείξει σοβαρότητα» και είπε ότι ο ελληνικός λαός «διαθέτει μνήμη και κρίση και θυμάται ποιος εξάρθρωσε την τρομοκρατία στη χώρα».


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 20/02/2009
Δηλώσεις καταπέλτης του νυν υπουργού Προ-Πο μόλις ένα χρόνο πριν!
Ειδοποιός διαφορά τα έδρανα.
Τότε ήταν της αντιπολίτευσης,τώρα είναι κυβερνητικά!

Scripta manent (τα γραπτά μένουν) λέγαν οι Λατίνοι και μεις οι Ελληνες λέμε κάτι πιο σοφό:Μεγάλη μπουκιά φάε,μεγάλη κουβέντα μη λες!
Τι λες και συ "σύντροφε" Χρυσοχοϊδη μετά το μακελειό του Σαββατοκυριακοδεύτερου;
26 ληστείες,τρεις δολοφονίες κι ένα σορό άλλα μικροεπεισόδια που δεν συμπεριλαμβάνονται στο αστυνομικό δελτίο,μεταξύ των οποίων και αποδράσεις από αστυνομικά τμήματα.
Σικάγο και Καμπούλ,δυο σε ένα κι έπεται η Βαγδάτη αφού δεν ξέρουμε από που θα μας έρθει.
Η ανθρώπινη ζωή αφαιρείται για ψύλλου πήδημα,μόλις για μερικά δεκάευρα!
Ούτε στο σπίτι του αισθάνεται πλέον κανένας ασφαλής,ούτε εν μέση οδώ μέρα μεσημέρι.Ακόμα και σε ταβέρνες μπαίνουν οι ληστές "γδύνοντας" μαγαζάτορες και πελάτες.
Ανα πάσα στιγμή είμαστε όλοι υποψήφια θύματα εγκληματιών του υποκόσμου και "τρομοκρατών" του καλού κόσμου!
Που είναι η αστυνομία κύριε Χρυσοχοϊδη,που είναι οι μηχανοκίνητες ομάδες ΔΕΛΤΑ που θα όργωναν τις γειτονιές επί 24ώρου βάσεως;
Η ζωή μας και η περιουσία μας επαφίενται στην άκρα ευσπλαχνία των κακοποιών και των "τρομοκρατών"!
Οσο αφήνετε το έγκλημα στην τύχη του να είστε σίγουρος πως δεν θ' αργήσει η μέρα που θα μπουκάρουν και στο δικό σας σπίτι την ώρα που θα κοιμάστε ήσυχος πως σας φυλάει το Ελληνικό κράτος.
Αν πάλι δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα,παραιτηθείτε δεν είναι ντροπή!
Η μεγάλη ξεφτίλα είναι να περιμένετε αδρανής να σας ξαναπέσει το τζόκερ.
ΠΗΓΗ

"Σάββατό Τρεις τα ξημερώματα στου Ψυρρή… "

"Την ώρα που επιστρέφαμε από ένα μπαράκι, πέντε άτομα είμασταν στην παρέα, και ετοιμαζόμασταν να ανοίξουμε την πόρτα του αυτοκινήτου μας, μια ομάδα δέκα ατόμων μας επιτέθηκε. Μας πέταξε κάτω, μας πήρε τσάντες, χαρτιά λεφτά, διπλώματα τα πάντα και έφυγαν. Χτύπησε η μια κοπέλα στο κεφάλι...
έκανε δυο ράμματα. Το συμβάν δεν έχει αναφερθεί στα ΜΜΕ ακόμα, αλλά εάν υπάρχει ομάδα δέκα ατόμων που κυκλοφορεί στην περιοχή και ληστεύει ακόμα και μεγάλες παρέες, με άντρες αλλά και γυναίκες, καλό θα ήταν να γίνει γνωστό… ΔΕΝ Σωζόμαστε ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Αναρτήθηκε από troktiko

Αύριο Τρίτη 11πμ εκδήλωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Γεωργίας για τα αδέσποτα

Με ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Περιβαλλοντικού Συνδέσμου Δήμων Αθήνας - Πειραιά και σε συνεργασία με τις φιλοζωϊκές οργανώσεις των 22 Δήμων μελών του, θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας αύριο Τρίτη 11 πμ έξω από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης (Αχαρνών 2).

Η διαμαρτυρία γίνεται γιατί μέχρι σήμερα το Υπουργείο δεν έχει καταβάλλει την επιχορήγηση που προβλέπει ο Ν.3170/2003 για την περίθαλψη των αδέσποτων ζώων, για τα έτη 2008 και 2009, με αποτέλεσμα να οδηγείται το Διαδημοτικό Κέντρο Περίθαλψης Αδέσποτων Ζώων (ΔΙΚΕΠΑΖ) σε κλείσιμο στις 15-4-2009.

Σας υπενθυμίζουμε ότι το ΔΙΚΕΠΑΖ είναι ο μεγαλύτερος φορέας στη χώρα που ασχολείται με τα αδέσποτα, καλύπτει 22 Δήμους του λεκανοπεδίου με συνολικό πληθυσμό 1.500.000 κατοίκους και διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις και εξοπλισμό.


--
με εκτίμηση,
Μπανούσης Δημήτρης
Μηχανικός Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης
τηλ. επικοινωνίας: 210-4015451, 6934748372

Ο Ν. Κακλαμάνης καταθέτει το μισθό του στο Λογαριασμό Αλληλεγγύης

Ο Δήμαρχος της Αθήνας Νικήτας Κακλαμάνης, μετά την επιστολή - αίτημα του προέδρου της Βουλής Φ. Πετσάλνικου για συμμετοχή της τοπικής αυτοδιοίκησης στην εκστρατεία για την απόσβεση του δημόσιου χρέους, ζήτησε από τον αντιδήμαρχο Οικονομικών Ν. Βαφειάδη, να...
...κατατεθεί ο μισθός του, του μηνός Απριλίου, στο Λογαριασμό Αλληλεγγύης.