Οι υπερτέλειες και υπεράνετες γερμανικές υπερταχείες δεν άντεξαν τον καύσωνα που πλήττει τη χώρα. Ανέπτυξαν στους συρμούς τους θερμοκρασίες 50 βαθμών στέλνοντας 27 παιδιά στο νοσοκομείο και αναγκάζοντας την εταιρία να καταβάλει αποζημιώσεις θερμοπληξίας.

Ενας κεντροευρωπαϊκής έντασης καύσων -το πολύ 32 βαθμοί δηλαδή- έκανε αφόρητες τις συνθήκες στις υπερταχείες των γερμανικών σιδηροδρόμων που ανέπτυξαν εντός των συρμών θερμοκρασίες 50 βαθμών, στέλνοντ
Ενας κεντροευρωπαϊκής έντασης καύσων -το πολύ 32 βαθμοί δηλαδή- έκανε αφόρητες τις συνθήκες στις υπερταχείες των γερμανικών σιδηροδρόμων που ανέπτυξαν εντός των συρμών θερμοκρασίες 50 βαθμών, στέλνοντας δεκάδες παιδιά στο νοσοκομείο από θερμοπληξία.

Η ουσία της ιστορίας είναι ότι πολλές χιλιάδες επιβάτες, κυρίως Γερμανοί, εξοργίστηκαν και ζήτησαν δικαίως τα ρέστα από τη γερμανική εταιρεία σιδηροδρόμων Deutsche Bahn [DB], επειδή λόγω καύσωνα αναγκάστηκαν να ταξιδέψουν σε βαγόνια που «έβραζαν» από τη ζέστη, αφού τα συστήματα κλιματισμού δεν κατάφεραν να ανταποκριθούν στις καιρικές συνθήκες και κατέρρευσαν.

Η εταιρεία μπήκε στο στόχαστρο καταγγελιών εξοργισμένων επιβατών και ανακοίνωσε τελικά ότι θα αποζημιώνει όποιον επιβάτη λόγω υπερθέρμανσης των βαγονιών αναγκάστηκε να ζητήσει ιατρική βοήθεια. Έτσι, μέχρι σήμερα, 2.200 άτομα έχουν εισπράξει ως αποζημίωση 500 ευρώ κατά κεφαλή καθώς επιστροφή του αντίτιμου του εισιτηρίου τους.

Τα γερμανικά ΜΜΕ αναφέρουν ότι οι θερμοκρασίες στα τραίνα της DB είχαν φτάσει στους 50 βαθμούς κελσίου, ενώ τα συστήματα κλιματισμού ήταν κατασκευασμένα για να ανταποκρίνονται σε θερμοκρασίες 32 βαθμών το ανώτερο.

Το γερμανικό τηλεοπτικό δίκτυο ZDF μετέδωσε ότι 27 παιδιά μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο στην βορειοδυτική πόλη Μπίλεφελντ στις 10 Ιουλίου, λόγω υπερθέρμανσης του βαγονιού στο οποίο επέβαιναν και αφού το τραίνο σταμάτησε εσπευσμένα στην πόλη αυτή για την παροχή βοήθειας στους μικρούς επιβάτες.

Όπως ήταν φυσικό, το θέμα πήρε «εθνικές» διαστάσεις με αποτέλεσμα η DB να αναγκαστεί να αμφισβητήσει την ποιότητα των κλιματιστικών. Όμως, η κατασκευάστρια -επίσης γερμανική- εταιρεία δεν αποδέχθηκε οποιαδήποτε κριτική. Ο διευθυντής της, Ρόναλντ Πέρνερ, δήλωσε: «Οι κατασκευαστές μας δεν παράγουν σκουπίδια, ή τραίνα με κακοτεχνίες στα συστήματά τους (...) επιφυλασσόμαστε κατά πόσον η επόμενη γενιά ICE που θα μπει σε κυκλοφορία του χρόνου, θα αντέχει σε θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών...».