Σάββατο, 3 Απριλίου 2010

Ο Τομ Χανκς στην περιφορά του επιταφίου στο Λος Άντζελες μαζύ με τον Τζιμ Γιαννόπουλο και την Νία Βάρνταλος


Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος εκατοντάδες πιστών συγκεντρώθηκαν στο ναό της Αγίας Σοφίας στο Λος Άντζελες για να παρακολουθήσουν τη θεία λειτουργία της Μεγάλης Παρασκευής αλλά και την περιφορά του επιταφίου. Ανάμεσα στους πιστούς και αρκετά μεγάλα ονόματα του Χόλιγουντ όπως ο Τομ Χανκς με τη γυναίκα του Ρίτα Γουίλσον, η Νία Βάρνταλος αλλά και ο πρόεδρος της 20th Century Fox Τζιμ Γιαννόπουλος. Ο Tom Hanks με τον φίλο του Τζιμ Γιαννόπουλο μάλιστα κρατούν κάθε χρόνο και τον επιτάφιο. Ο Χανκς ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος και μιλούσε με τον κόσμο ενώ κατά τη διάρκεια της περιφοράς δεν σταμάτησε να συμμετέχει και αυτός στο “Κύριε Ελέησον”.

Το Σάββατο το βράδυ θα γίνει η Μεγάλη Ανάσταση και μετά οι περισσότεροι θα κατευθυνθούν σε κάποιο από τα ελληνικά εστιατόρια του LA που σερβίρουν μαγειρίτσα.

Την Κυριακή η εκκλησία οργανώνει το πασχαλινό πικ νικ στην περιοχή Pasadena το οποίο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα πασχαλινά τραπέζια της Ελλάδας. Η Κυριακή του Πάσχα φέρνει κοντά όλους τους Έλληνες και σε αυτό το πάρκο της Pasadena γίνονται οι καλύτερες δημόσιες σχέσεις για όλους που δουλεύουν στο χώρο του θεάματος του Χόλιγουντ, δηλαδή τους μισούς Ελληνοαμερικάνους του Λος Άντζελες.
Δημοσιεύτηκε από τον Τάσος Παπαποστόλου

Η Ορθοδοξία ως Θεραπεία

. Γεωργίου Δ. Μεταλληνού

"Στην κατάσταση της νόσου της πτώσεως ο άνθρωπος χρησιμοποιεί τον Θεό και τον συνάνθρωπο για την κατοχύρωση της προσωπικής του ασφάλειας και ευτυχίας. Η χρήση του Θεού γίνεται με την «θρησκεία» (προσπάθεια απόσπασης της δύναμης του Θεού), που μπορεί να εκφυλιστεί σε αυτοθεοποίηση του ανθρώπου («αυτείδολον εγενόμην» λέει ο άγιος Ανδρέας Κρήτης στον «Μέγαν Κανόνα» του). Η χρήση του συνανθρώπου και κατ' επέκταση της κτίσης γίνεται με την εκμετάλλευση της με κάθε δυνατό τρόπο. Αυτή, λοιπόν, είναι η νόσος, την οποία ζητεί να θεραπεύσει ο άνθρωπος, εντασσόμενος ολόκληρος στο «πνευματικό θεραπευτήριο» της Εκκλησίας."

Αν θέλαμε να ορίσουμε συμβατικά τον Χριστιανισμό, ως Ορθοδοξία, θα λέγαμε ότι είναι η εμπειρία της παρουσίας του Ακτίστου (του Θεού) μέσα στην ιστορία και η δυνατότητα...
του κτιστού (του ανθρώπου) να γίνει Θεός «κατά χάριν». Με δεδομένη την διηνεκή παρουσία του Θεού εν Χριστώ, στην ιστορική πραγματικότητα, ο Χριστιανισμός προσφέρει στον άνθρωπο την δυνατότητα θεώσεως, όπως η Ιατρική Επιστήμη του παρέχει την δυνατότητα διατήρησης ή αποκατάστασης της υγείας του μέσα από μια ορισμένη θεραπευτική διαδικασία και ένα συγκεκριμένο τρόπο ζωής. Ο γράφων είναι σε θέση να κατανοήσει τη σύμπτωση ιατρικής και εκκλησιαστικής ποιμαντικής επιστήμης στο σημείο αυτό, διότι ως διαβητικός και ως χριστιανός γνωρίζει, ότι και στις δύο περιπτώσεις οφείλει να ακολουθήσει πιστά τα οριζόμενα εκατέρωθεν για την επίτευξη του διπλού στόχου.
Ο μοναδικός και απόλυτος στόχος της εν Χριστώ ζωής είναι η θέωση, η ένωση δηλαδή με τον Θεό, ώστε ο άνθρωπος, μετέχοντας στην άκτιστη ενέργεια του Θεού, να γίνει «κατά χάριν», αυτό που ο Θεός είναι από την φύσιν του (άναρχος και ατελεύτητος). Αυτή είναι χριστιανικά η έννοια της σωτηρίας. Δεν πρόκειται για μια ηθική βελτίωση του ανθρώπου, αλλά για την εν Χριστώ ανα-δημιουργία, ανά-πλαση ανθρώπου και κοινωνίας μέσα από την υπαρκτική και υπαρξιακή σχέση με το Χριστό, ο Οποίος είναι η ένσαρκη φανέρωση του Θεού στην ιστορία. Αυτό εκφράζει η φράση του απ. Παύλου (Β΄ Κορ. 5,17): «ει τις εν Χριστώ, καινή κτίσις». Ο ενωμένος με τον Χριστώ είναι καινούργιο δημιούργημα. Γι’ αυτό χριστιανικά η ενανθρώπιση του Θεού Λόγου, η λυτρωτική «εισβολή» του Αιωνίου και Υπέρχρονου μέσα στον ιστορικό χρόνο, είναι η αρχή ενός νέου κόσμου, μιας κυριολεκτικά «Νέας Εποχής» (New Age), που συνεχίζεται ως τα πέρατα των αιώνων, στα πρόσωπα των αυθεντικών χριστιανών, δηλαδή των Αγίων.
Η Εκκλησία ως «σώμα Χριστού» και εν Χριστώ κοινωνία υπάρχει στον κόσμο, για να προσφέρει την σωτηρία, ως ένταξη σε αυτή την αναγεννητική διαδικασία. Το σωστικό αυτό έργο της Εκκλησίας επιτελείται με μια συγκεκριμένη θεραπευτική μέθοδο, ώστε ουσιαστικά η Εκκλησία να ενεργεί ως ένα παγκόσμιο θεραπευτήριο. «Ιατρείον Πνευματικόν» (Πνεματικό Νοσοκομείο) ονομάζεται η Εκκλησία από τον ιερό Χρυσόστομο (†407). Στην συνέχεια θα δοθεί απάντηση στα ερωτήματα 1) Ποια είναι η αρρώστια την οποία θεραπεύει η χριστιανική Ορθοδοξία; 2) Ποια είναι η θεραπευτική μέθοδος που εφαρμόζει; 3) Ποια είναι η ταυτότητα του αυθεντικού χριστιανισμού, που τον διαφοροποιεί ριζικά από τις αιρετικές αποκλίσεις του, αλλά και από κάθε μορφή θρησκείας;
1. Η αρρώστια της ανθρώπινης φύσης είναι η πτωτική κατάσταση του ανθρώπου και συνάμα και όλης της κτίσεως, που συμπάσχει («συστενάζει και συνωδίνει» Ρωμ. 8.22) μαζί του. Η διάγνωση αυτή αφορά σε κάθε άνθρωπο, ανεξάρτητα από το αν είναι χριστιανός ή όχι, αν πιστεύει ή όχι, λόγω της φυσικής ενότητας σύννομη της ανθρωπότητας. (βλ. Πραξ.17.26). η Χριστιανική Ορθοδοξία δεν κλείνεται στα στενά όρια ενός θρησκεύματος, που ενδιαφέρεται μόνο για τους οπαδούς του, αλλά, όπως ο Θεός, «πάντας ανθρώπους θέλει σωθήναι και εις επίγνωση αληθείς ελθείν» (Α΄ Τιμ. 2.4), αφού ο Θεός είνα «σωτήρ πάντων ανθρώπων» (Α΄ Τιμ. 4.10). η αρρώστια λοιπόν για την οποία μιλάει ο Χριστιανισμός είναι πανανθρώπινη (Ρωμ. 5.12: «...εις πάντας ανθρώπους ο θάνατος διήλθεν, εφ’ ω (= λόγω του οποίου θανάτου) πάντες ήμαρτον» (=αστόχησαν στην πορεία τους προς την θέωση. Όπως δε η πτώση (δηλαδή η αρρώστια) είναι πανανθρώπινη, έτσι και η σωτηρία – θεραπεία εξαρτάται άμεσα από τη λειτουργία του εσωτερικού του κάθε ανθρώπου.
Η φυσική (αυθεντική) κατάσταση του ανθρώπου προσδιορίζεται, αγιοπατερικά, από την λειτουργία μέσα του, τριών μνημονικών συστημάτων, δύο από τα οποία γνωρίζει και ελέγχει η επιστήμη της ιατρικής, ενώ το τρίτο είναι υπόθεση της ποιμαντικής θεραπευτικής. Το πρώτο είναι η κυτταρική μνήμη (DNA), που καθορίζει τα πάντα στον ανθρώπινο οργανισμό. Το δεύτερο είναι η εγκεφαλική κυτταρική μνήμη, η λειτουργία του εγκεφάλου, που ρυθμίζει την σχέση μας με τον εαυτό μας και το περιβάλλον. Τα δύο αυτά συστήματα γνωρίζει η επιστήμη της ιατρικής και μεριμνά για την εύρυθμη λειτουργία τους.
Η εμπειρία των Αγίων γνωρίζει ένα ακόμη μνημονικό σύστημα, την καρδιακή ή νοερά μνήμη, που λειτουργεί μέσα στην καρδιά. Η καρδιά, στην Ορθόδοξη παράδοση, δεν λειτουργεί μόνο φυσικά, ως αντλία διακίνησης του αίματος. Ακόμη κατά την πατερική διδασκαλία, δεν είναι ο εγκέφαλος και το νευρικό σύστημα το κέντρο της αυτοσυνειδησίας μας, αλλά η καρδιά. Διότι πέρα από τη φυσική έχει και μια υπερφυσική λειτουργία. Υπό ορισμένες προϋποθέσεις γίνεται χώρος κοινωνίας με τον Θεό, με την άκτιστη δηλαδή ενέργειά Του. Βέβαια αυτό γίνεται αντιληπτό μέσα από την εμπειρία των Αγίων και όχι με τη λογική λειτουργία και τη διανοητική θεολόγηση. Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης (†1809), ανακαιφαλαιώνοντας όλη την πατερική παράδοση, στο έργο του «Συμβουλευτικό Εγχειρίδιον» ονομάζει την καρδιά κέντρο φυσικό, υπερφυσικό, αλλά και παραφυσικό, όταν η υπερφυσική λειτουργία αδρανεί, διότι η καρδιά κυριαρχείται από τα πάθη. Η υπερφυσική λειτουργία της καρδιάς είναι η απόλυτη προϋπόθεση για την τελείωση, την ολοκλήρωση του ανθρώπου, δηλαδή την θέωση του, ως πλήρη ένταξή του στην εν Χριστώ κοινωνία.

Η ΑΦΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ- holy light


Γερμανοί αρχαιολόγοι άρχισαν ανασκαφές στην Τροία



21212Το Ινστιτούτο Κλασσικής Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου της Τυβίγγης προχώρησε πέρσι, Νοέμβριο – Δεκέμβριο 2009, στις πρώτες ανασκαφές στο αρχαίο Σίγειον, στο ομώνυμο ακρωτήριο στα παράλια της Τρωάδος.
Από το 2005 το Ινστιτούτο Κλασσικής Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου της Τυβίγγης (Tübingen) προγραμματίζει την διενέργεια ανασκαφών στο αρχαίο Σίγειον. Πρόκειται για την διάδοχο πόλη του αρχαίου Ιλίου (Τροίας), που ιδρύθηκε πιθανότατα από Μυτιληναίους αποίκους κατά τα τέλη του 7ου αι. π.Χ.
Στις αρχές του 6ου π.Χ. αι. (608;) το Σίγειον κατελήφθη από τους Αθηναίους και ακολούθησαν μακροχρόνιες συγκρούσεις μεταξύ Αθηναίων και Μυτηλιναίων, ώσπου με τη διαμεσολάβηση του τυράννου της Κορίνθου Περιάνδρου αναγνωρίστηκε τελικά η αθηναϊκή κυριαρχία. Έτσι το Σίγειον από τον 6ο αι. εντάχθηκε στο κράτος των Αθηνών και αργότερα και στην Α’ Αθηναϊκή Συμμαχία.
Γιατί όμως η αρχαιολογική σκαπάνη θυμήθηκε ξαφνικά πριν από πέντε χρόνια το αρχαίο Σίγειον και μόλις στο τέλος του 2009 έκανε τις πρώτες ανασκαφές;
Ο επικεφαλής των ανασκαφών Γερμανός αρχαιολόγος Τόμας Σέφερ, καθηγητής Κλασσικής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Τυβίγγης, επισημαίνει ότι μπορεί η τοπογραφία της πόλης να ήταν γνωστή, και μάλιστα τον 18ο αι. να είχαν δείξει ενδιαφέρον Βρετανοί ευπατρίδες που ταξίδευαν στην περιοχή, αλλά «από τότε και μέχρι πριν από πέντε χρόνια στα υψώματα του Σιγείου υπήρχε στρατιωτική βάση και γι’ αυτό δεν μπορούσαν να γίνουν ανασκαφές. Το 2005 η βάση καταργήθηκε και έκτοτε είναι δυνατόν να διεξαχθούν ανασκαφές.»

Ελληνικά σπίτια αρχαϊκής και κλασσικής εποχής
Ασφαλώς το Σίγειον δεν εξαφανίστηκε ξαφνικά από προσώπου γης: κατ’ αρχήν γνωρίζουμε ότι πλήρωνε στην Αθηναϊκή Συμμαχία 1.000 μέχρι και 6.000 δραχμές, δηλαδή σύμφωνα με το πλαίσιο των συμμαχικών εισφορών της εποχής το ποσόν αυτό ισοδυναμεί με 2.500 περίπου ‘πολίτες’.
Αργότερα μετά την παρακμή και την κατάρρευση της Αθηναϊκής Συμμαχίας η πόλη κατελήφθη από τον τύραννο Χάρητα (355 π.Χ.) και το 334 π.χ. πέρασε στην κυριαρχία των Μακεδόνων του Αλεξάνδρου του Μεγάλου.
Σιγά – σιγά η πόλη περιέπεσε σε παρακμή, επειδή ο ποταμός Σκάμανδρος με τις προσχώσεις του κάλυψε με άμμο το λιμάνι. Τότε ιδρύθηκε η Αλεξάνδρεια της Τρωάδος 70χλμ. νοτιότερα και οι κάτοικοι του Σιγείου εξαναγκάστηκαν από τους Μακεδόνες να μετοικήσουν στη νέα πόλη.
Την ρωμαϊκή και τη βυζαντινή εποχή δεν υπάρχει νέος οικισμός στην περιοχή, αλλά ούτε αργότερα. Στη νεότερη εποχή μαρτυρείται ένας οικισμός με Έλληνες κατοίκους, που καταστράφηκε το 1915 στη μάχη της Καλλίπολης κατά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Από τότε η περιοχή έμεινε ακατοίκητη.
Γιατί αξιολογεί, όμως, η αρχαιολογική σκαπάνη ως σημαντικές τις ανασκαφές στο Σίγειο; Ο Γερμανός καθηγητής μας αποκαλύπτει πόσο μεγάλη σημασία έχει για την αρχαιολογική έρευνα να μελετά μια πόλη που έμεινε επί αιώνες ακατοίκητη: «Για μας οι ανασκαφές στο Σίγειον συνιστούν πρόκληση, διότι για πρώτη φορά μπορούμε να χαρτογραφήσουμε, να μελετήσουμε και να κάνουμε ανασκαφές σε μια οργανωμένη πόλη που κατοικήθηκε επί 400 χρόνια και αργότερα -κυρίως τη ρωμαϊκή και τη βυζαντινή εποχή- έμεινε ακατοίκητη. Έτσι για πρώτη φορά μπορούμε να μελετήσουμε απρόσκοπτα μια αρχαία ελληνική ‘πόλη-κράτος’ με όλα τα ιδιωτικά και δημόσια κτίρια που διέθετε.»

Η τιμητική στήλη και ο ναός της θεάς Αθηνάς
Κατά το δίμηνο των ανασκαφών στο Σίγειον, ο καθηγητής Τόμας Σέφερ με την ομάδα του έφεραν στο φως πέρα από τα θεμέλια ελληνικών σπιτιών αρχαϊκής και κλασσικής εποχής και μια τιμητική στήλη των ελληνιστικών χρόνων, στην οποία καταγράφονται πληροφορίες για τη δομή και τους δημοκρατικούς θεσμούς του Σιγείου, αλλά γίνεται αναφορά και στον περίφημο ναό της θεάς Αθηνάς (6ος π.Χ. αι.)
Οι Γερμανοί αρχαιολόγοι προσπαθούν ήδη με τα στοιχεία των μετρήσεων που έχουν συγκεντρώσει να εντοπίσουν τον ναό, αλλά και τα δημόσια κτίρια. Οι ανασκαφές στο αρχαίο Σίγειον υπολογίζεται ότι θα διαρκέσουν μία δεκαετία.
Εν αναμονή των κονδυλίων, τα οποία δυστυχώς δεν έχουν ακόμη εγκριθεί, οι αρχαιολόγοι εργάζονται πυρετωδώς για την προετοιμασία της επόμενης αποστολής στο Σίγειον της Τρωάδος.
(Πηγή: dw-world)

Δημοσιεύτηκε από τον Απόστολος Παπαποστόλου

Κάτω από δρακόντεια μέτρα ασφαλείας η τελετή Αφής του Αγίου Φωτός

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ

Ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος ο Γ' εξήλθε με το Αγιο Φως από τον Πανάγιο Τάφο, στις 2 το μεσημέρι, στον ασφυκτικά γεμάτο Ναό της Αναστάσεως κρατώντας δυο δέσμες των 33 κεριών.

Η τελετή της Αφής του Αγίου Φωτός, έγινε παρουσία της ελληνικής αποστολής υπό τον υφυπουργό Εξωτερικών Σπύρο Κουβέλη.

Αμέσως μετά ...

την παρουσία του Πατριάρχη με το Αγιο Φως, ακούστηκαν επευφημίες και ο ναός πλημμύρισε αμέσως με πυρσούς με το αναστάσιμο Φως.

Η ελληνική αντιπροσωπεία και ο Πατριάρχης, μετά την τελετή της Αφής μετέβησαν στην αίθουσα του πατριαρχικού θρόνου, όπου ο υφυπουργός άναψε τη λυγνία με το αναστάσιμο Φως για να μεταφερθεί στην Αθήνα.

Ο Πατριάρχης Θεόφιλος Γ' στον ολιγόλεπτο χαιρετισμό του, απηύθυνε ευχές για ειρήνη στην Ιερουσαλήμ και την ευρύτερη περιοχή και ευχήθηκε ιδιαιτέρως στην ελληνική πολιτική και πνευματική ηγεσία και προσωπικά στον πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου, προκειμένου να βγει η Ελλάδα από τη "δυσπραγία".

"Ευχόμεθα (το Αγιο Φως) να φωτίζει τους ηγέτες, για να ενδιαφερθούν για την ειρήνη της περιοχής και της Ιερουσαλήμ και να καθοδηγεί και να ενισχύει την πολιτική και πνευματική ηγεσία της Ελλάδας, ώστε να την απαλλάξουν από τη μάστιγα της φθοράς και της δυσπραγίας".

Στην αντιφώνησή του, ο κ. Κουβέλης εξέφρασε τη συγκίνησή του, που θα μεταφέρει το Αγιο Φως στην Ελλάδα και ευχήθηκε "να αποτελέσει ένα ξεκίνημα για ειρήνη στον κόσμο και τούτη την περιοχή που δοκιμάζεται αλλά και για πρόοδο στην Ελλάδα, μια χώρα που έχει ανάγκη να κάνει γρήγορα βήματα προόδου, για να κοιτάξει το μέλλον με διαφορετικά μάτια".

Ο κ. Κουβέλης εξέφρασε την εκτίμησή του για το έργο που προσφέρει ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων τονίζοντας, ότι εκπροσωπεί τη Χριστιανοσύνη και τον Ελληνισμό σε ένα σημείο συνάντησης λαών και πολιτισμών και τόνισε, "θα είμαι δίπλα σας να στηρίξω το έργο του Πατριαρχείου".

Στην ελληνική αντιπροσωπεία μετέχουν εκ μέρους των κομμάτων οι κ.κ. Βασίλης Οικονόμου (ΠΑΣΟΚ), Μιχάλης Χαλκίδης (ΝΔ) και Ουρανία Παπανδρέου (ΛΑΟΣ).

Η τελετή της Αφής έγινε κάτω από πολύ ισχυρά μέτρα ασφαλείας, λόγω αφενός μεν της έντασης που επικράτησε στην περιοχή την τελευταία εβδομάδα, αφετέρου δε λόγω του ότι συνέπεσαν εφέτος το Πάσχα των Ορθοδόξων, των Καθολικών και των Εβραίων.

Το Αγιο Φως φτάνει στο αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" στις 18.30, με ειδική πτήση, με το κυβερνητικό αεροσκάφος, όπου θα γίνει δεκτό με τιμές αρχηγού κράτους.

Εκ μέρους της Εξαρχίας του Παναγίου Τάφου, το Αγιο Φως θα μεταφέρει ο αρχιμανδρίτης Μιχαήλ, ενώ εκ μέρους της Ιεράς Συνόδου το συνοδεύει ο μητροπολίτης Βεροίας και Ναούσης Παντελεήμων.

Το Αγιο Φως θα μεταφερθεί στην Εξαρχία του Παναγίου Τάφου στην Πλάκα, ενώ με πτήσεις της Olympic Air, της Aegean, με αεροσκάφη C-130 και στρατιωτικά ελικόπτερα θα φθάσει ως το τελευταίο άκρο της ελληνικής επικράτειας.

Θα μεταφερθεί επίσης με ειδική πτήση του κυβερνητικού αεροσκάφους στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου.

ΑΓΙΟ ΦΩΣ


Συνελήφθη 20χρονος ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ για κατοχή και εμπορία ναρκωτικών

Ένας 20χρονος αλλοδαπός συνελήφθη στην Πολίχνη Θεσσαλονίκης για κατοχή και εμπορία ναρκωτικών ουσιών. Μετά από έρευνα της αστυνομίας στο σπίτι...
του νεαρού, εντοπίστηκαν, σε ειδική κρύπτη, 23 δέματα ινδικής κάνναβης, συνολικού βάρους 28 κιλών και 175 γραμμαρίων, καθώς και πέντε δέματα κοκαΐνης, βάρους περίπου 80 γραμμαρίων.
Επίσης, στην κατοχή του 20χρονου βρέθηκαν πλαστά προσωπικά έγγραφα, μια ηλεκτρονική ζυγαριά και 1.800 ευρώ, προερχόμενα από εμπορία ναρκωτικών.

Tώρα τι έχουν να πουν οι δημοσιογραφάρες...


ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΣΣΙΤΙΑ

2.500 άστεγους και άπορους σιτίζει καθημερινά η μητρόπολη Πειραιά. Και καταφέρνει και το κάνει γιατί μπορεί. Αν την φορολογήσουν στο βαθμό που ζητούσαν οι Χατζηνικολάου, Μακρή Παυλόπουλος και Τράγκας, διαρρηγνύοντας τα ιμάτιά τους πως...



...θα έτρωγαν αυτοί οι 2.500 άνθρωποι; Ή μήπως θα ερχόταν από τις διακοπές τους οι δημοσιογραφάρες για να τους μαγειρέψουν ένα πιάτο φαΐ.



Συλλήψεις αλλοδαπών στη Κυψέλη?

"Πριν δεκα περιπου λεπτα 3 περιπολικα και αστυνομικοι της ομαδας ΔΙΑΣ (3 μηχανες) συνελαβαν ατομα (αλλοδαπους)στην διασταυρωση των οδων δροσοπουλου και κυθνου στην κυψελη που επιχειρησαν να κλεψουν μηχανακι. ενα απο...

τα ατομα αυτα διεφυγε με το αμαξι του, τον καταδιωκουν περιπολικα, αφησε το οχημα στον κηφισο και προσπαθει να φυγει πεζος. σε εξελιξη επιχειρηση για τον εντοπισμο του."

Αναγνώστης

Made in Albania.....




Συνεχώς συλλαμβάνουν Αλβανούς για ληστείες....
Πρωτότυπο;
Όχι απλά η διαφορά δεν είναι στην ούγια του υφάσματος όπως
έλεγαν οι παλιές διαφημίσεις "...την ούγια....την ούγια..."
δηλαδή την προέλευση.
Η ούγια στις περισσότερες ληστείες είναι η ίδια made in Albania....
η διαφορά είναι ότι το ύφασμα έχει πολλά μέτρα.
Δεν υπάρχει περίπτωση γειτονιά κλεμμένη να μην έχει τον Αλβανό της.
Άλλοι λένε ότι το έχει η κούτρα τους δηλαδή το DNA τους σε Νέα Ελληνικά.
Η ουσία όμως έχει σημασία ....ότι μας ρημάζουνε με τα καλασνίκοφ τους
και με την "λεβεντιά" τους.
Αρχίζουμε οι Έλληνες να αισθανόμαστε όπως οι ιερόδουλες
με τους προστάτες τους.
Μας τα παίρνουν και μας προστατεύουν ....όπως τις ιερόδουλες.
από άλλες φυλές για να μας ληστεύουν μόνον αυτοί.
Σπείρες Αλβανικές πιάστηκαν στη Βοιωτία...στη Θεσ/νίκη....στην Αττική
σήμερα (φρέσκια) που λήστευε εστιατόρια και θαμώνες.....
Μόνο μια ελπίδα έχουμε να γλυτώσουμε από δαύτους....
Να μπούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση (γέλια)....και να φύγουν αμέσως
όπως δήλωσε ο Πρόεδρός τους (ένας απ΄όλους στην Ελλάδα) Ταχίρ Μίτσι.
Τέλος....ποτέ μα ποτέ δεν είδα ένα Σύλλογο Σύνδεσμο Κοινότητα
Αλβανικής κατασκευής στην Ελλάδα να βγεί και να καταδικάσει
όλα αυτά τα κουμάσια τους ακάλεστους συμπατριώτες τους
που δεν είναι και λίγοι εντός και εκτός των φυλακών για όλα αυτά
που κάνουν.
Τώρα θα μου πείς και τα μέλη των Συλλόγων ακάλεστοι
δεν είναι;
Με περίπατο από τα καταπράσινα βουνά δεν ήρθαν και αυτοί;
Ούτε λόγος να γίνεται....
Μήπως το θεωρούν φυσιολογικό ή μεμονωμένες περιπτώσεις
τις εκατοντάδες ληστείες;

Στην φάκα της αστυνομίας μεγαλέμπορος ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ναρκωτικών

Τέλος στη δράση νεαρού μεγαλεμπόρου ναρκωτικών έθεσαν αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, με τη συνδρομή αστυνομικών του Τ.Α Πολίχνης και δικυκλιστών της Ομάδας «ΔΙ.ΑΣ», έπειτα από διακριτική επιτήρηση και αιφνιδιαστική αστυνομική επιχείρηση. Ειδικότερα, πρώτες πρωινές της....


02-04-2010, στην περιοχή της Πολίχνης, συνελήφθη 20χρονος αλλοδαπός, διότι στην κατοχή, στην οικία του, αλλά και σε χώρο που χρησιμοποιούσε αποκλειστικά ως κρύπτη ναρκωτικών, βρέθηκαν 23 δέματα κάνναβης, συνολικού βάρους 28 κιλών και 172 γραμ., 5 δέματα κοκαΐνης, συνολικού βάρους 80,3 γραμ . , μία ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας, πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα, πλαστή άδεια διαμονής, σημειώσεις στις οποίες αναγράφονταν οι λεπτομέρειες από πραγματοποιηθείσες αγοραπωλησίες, καθώς και το χρηματικό ποσό των 1.800 ευρώ, προερχόμενο από εμπορία ψυχοτρόπων ουσιών.

Ο συλληφθείς με τη σχηματισθείσα σε βάρος του δικογραφία θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα.

Συνέλαβαν τους ΑΛΒΑΝΟΥΣ ληστές των ταβερνών

Η σπείρα που είχε ληστέψει δεκάδες ταβέρνες σε Αττική και Βοιωτία, αποσπώντας υπό την απειλή των όπλων χρήματα και κινητά τηλέφωνα από τους θαμώνες, συνελήφθη την Πέμπτη στον Αλίαρτο Βοιωτίας, από άνδρες της Ασφάλειας Λειβαδιάς...
Την Τετάρτη οι τρεις δράστες είχαν εισβάλει σε καφετέρια στον Ορχομενό Βοιώτιας, όπου, κατά την προσφιλή τους τακτική, λήστεψαν το ταμείο του καταστήματος αλλά και τους πελάτες, αποσπώντας χρήματα και αντικείμενα αξίας, κυρίως κινητά τηλέφωνα. Στην Ασφάλεια Λειβαδιάς σήμανε συναγερμός και στήθηκαν σημεία ελέγχου σε όλο τον νομό Βοιωτίας. Σε ένα από αυτά, στον Αλίαρτο, εντοπίστηκαν την Πέμπτη τρεις ύποπτοι και προσήχθησαν στην Ασφάλεια για εξακρίβωση στοιχείων. Εκεί διαπιστώθηκε ότι είχαν στην κατοχή τους ένα από τα κινητά που είχαν κλαπεί στη ληστεία της καφετέριας στον Ορχομενό.

Από την έρευνα της Αστυνομίας προέκυψε ότι οι τρεις αλβανικής καταγωγής συλληφθέντες ήταν δράστες και των ληστειών σε δύο τράπεζες στη Μαλαισίνα Φθιώτιδας καθώς και πρατηρίου βενζίνης στην ίδια περιοχή. Οι τρεις ομολόγησαν οτι ειχαν διαπραξει συνολικά 14 ληστείες.

Η Ασφάλεια Λειβαδιάς εντόπισε και κρυψώνα της σπείρας σε αγροτική περιοχή όπου βρέθηκαν στολές παραλλαγής και βαρύς οπλισμός (καλάσνικοφ, καραμπίνες και δεκάδες φυσίγγια), καθώς και μέρος των κλοπιμαίων. Θαμώνες της ταβέρνας «Τζουμέρκα», που είχαν ληστέψει οι τρεις στις 27 Μαρτιου στην Βαρυπόμπη, εκλήθησαν από την Ασφάλεια και αναγνώρισαν προσωπικά τους αντικείμενα -κινητά και άλλα τιμαλφή- ανάμεσα στα κλοπιμαία.

Οι αστυνομικοί αναζητούν τώρα τη γιάφκα της σπείρας στην Αθήνα. Οι τρεις συλληφθέντες θα οδηγηθούν αύριο στον εισαγγελέα Λειβαδιάς.

tanea

«Πάρτι» διαρρηκτών στα Τρίκαλα και τρόμος στους πολίτες

Ανεξέλεγκτες διαστάσεις λαμβάνουν οι διαρρήξεις στα Τρίκαλα, καθώς μόνο την Κυριακή, καταγγέλθηκαν 4 διαρρήξεις στην Αστυνομική Διεύθυνση Τρικάλων.

Συγκεκριμένα ξημερώματα Κυριακής, άγνωστοι δράστες, παραβιάζοντας πόρτα οικία ιδιοκτησίας 36χρονου Τρικαλινού, εισέβαλλαν ...
και άρπαξαν 500 ευρώ και κοσμήματα αξίας 1.500 ευρώ.

Την Κυριακή το απόγευμα, σε οικία 43χρονου Τρικαλινού, εισέβαλαν διαρρήκτες, σπάζοντας το τζάμι πόρτας σαλονιού και άρπαξαν κοσμήματα αξίας 3.000 ευρώ.

Την ίδια ώρα, άγνωστοι παραβίαζαν μπαλκονόπορτα σε ισόγειο διαμέρισμα 51χρονου Τρικαλινού και άρπαζαν 3.000 ευρώ και κοσμήματα αξίας 15.000 ευρώ.

Επίσης το απόγευμα της Κυριακής, γινόταν παραβίαση κεντρικής εισόδου οικίας 46χρονου Τρικαλινού και οι δράστες άρπαξαν κοσμήματα.

Για όλες τις περιπτώσεις, διενεργεί προανάκριση η Ασφάλεια Τρικάλων.

http://www.trikalanews.gr/

Το απόγευμα του Μ. Σαββάτου η άφιξη του Αγίου Φωτός

Το απόγευμα του Μεγάλου Σαββάτου αναμένεται στην Ελλάδα – με ειδική κυβερνητική πτήση- μέσω Τελ Αβίβ, το Άγιο Φως. Κατά την άφιξη του στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» θα αποδοθούν τιμές αρχηγού κράτους...



Το αεροσκάφος προβλέπεται να προσγειωθεί περίπου στις 18:30. Θα ακολουθήσει με κάθε επισημότητα η τελετή υποδοχής, στην οποία μπορούν να παρευρίσκονται όσοι το επιθυμούν.

Η συγκέντρωση των πιστών θα γίνει έξω από την Πύλη 9 και λίγα λεπτά πριν από την προσγείωση του αεροπλάνου, αφού περάσουν από το σχετικό έλεγχο ασφαλείας, θα τους επιτραπεί η είσοδος σε ειδικά περιφραγμένο χώρο, από όπου θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν την τελετή.

Στη συνέχεια, με άλλες πτήσεις της Aegean Airlines και της Olympic Air, καθώς και με αεροσκάφη τύπου C 130 και ελικόπτερα της Πολεμικής Αεροπορίας, το Άγιο Φως θα ταξιδέψει και στο πιο απόμακρο χωριό της Ελλάδας, μέσα σε μικρές ειδικά κατασκευασμένες λυχνίες.