Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010
στείλτε στον αγύριστο τους παπαγάλους του Σόρος, που ενοχλούνται από τις εικόνες
Εν ονόματι των ανθρωπίνων δικαιωμάτων οι Αγγλοαμερικάνοι βομβάρδισαν το Ιράκ.
Εν ονόματι των ανθρωπίνων δικαιωμάτων οι ΗΠΑ, οι Γερμανοί, οι Άγγλοι, οι Γάλλοι ισοπέδωσαν με όπλα ουρανίου την Σερβία με την σιωπηλή συναίνεση των ΜΚΟ «Γιατροί Χωρίς Σύνορα» (ο ιδρυτής τους, Μπερνάρ Κουσνέρ έγινε ο πρώτος διοικητής του αμερικανονατοϊκού προτεκτοράτου του Κοσόβου) , « Διεθνής Αμνηστία», « Greenpeace», « Γιατροί τού Κόσμου».
Η επίκληση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατα το δοκούν, έχει γίνει ένα εξαιρετικό εργαλείο στα χέρια των απανταχού εξυπηρετητών των νεοταξικών συμφερόντων.
Σήμερα στην χώρα μας έχουν αφιχθεί οι υπάλληλοι των Βρυξελλών, εκπρόσωποι του ευρωπαϊκού διευθυντηρίου, , αυτού του κεντρικού οργάνου που θέλει ( ; ) να μας επιβάλλει τις βουλές του σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής:
1.καταργώντας τα πολιτισμικά σύμβολα της ρωμιοσύνης από τους δημόσιους χώρους.
2.καταργώντας τη δωρεάν δημόσια παιδεία προς το συμφέρον των ιδιωτικών «πανεπιστημίων »και προφανώς των οικονομισάριων που βρίσκονται πίσω τους
3. καταργώντας τα εργασιακά και ασφαλιστικά κεκτημένα προς την κατεύθυνση της «ευέλικτης εργασίας»
4. καταργωντας τα ευεργετήματα προς τις εργαζόμενες μητέρες και αναγκάζοντας τες σε εξομοίωση προς το χείρον , με τους άνδρες συναδελφους τους.
5.συναινώντας στην απαγόρευση και των κομμουνιστικών συμβόλων σε όλες σχεδόν τις χώρες της ΕΕ που προέρχονται από το πρώην Ανατολικού μπλοκ.
«Ζουν καλά και με 700 ευρω» φερονται να είπαν στον ΥΠΕΘΟ οι ευρωνταβατζήδες, ζητώντας μείωση συντάξεων και μισθών.
Και τα ντόπια παπαγαλάκια τους ,τύπου Δημητρά και Τριαρίδη , μας προβάλλουν τις απόψεις τους σαν θεόσταλτες, μαγικές συνταγές που θα μάς κάνουν επίγειο αθρηκευτικό ή αθεϊστικό «Παράδεισο» και δε λένε κουβέντα για την αποσάθρωση του κοινωνικού κράτους, των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των ελλήνων πολιτών .
Τα ντόπια, δήθεν αριστερά, παπαγαλάκια των Βρυξελλών όμως, παρόλο το κρεσέντο των ταρζανιών που επιχειρούν, ξεχνούν ακόμη και την πρόσφατη ιστορία των καθεστώτων που επιχείρησαν ανάλογες μεταρρυθμίσεις κόντρα στη θέληση της πλειοψηφίας των πολιτών τους.
Υπενθυμίζω απλως:
Στην πάλαι ποτε αθεϊστική Ρωσία ξαναμπαίνουν τα θρησκευτικά στα σχολεία, η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία παρίσταται σύσσωμη στις γιορτές της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ο πρόεδρος Μεντβέντεφ συνεννοείται με τον πατριάρχη για την επιστροφή της δημευθείσης εκκλησιαστικής περιουσίας.
Είναι απορίας άξιον πως δεν έχουν βρεθεί μερικά εκατομμύρια Ελληνες στους δρόμους να τους διώξουν όλους τούτους , μαζί με τους ντόπιους εντολοδόχους τους, στον αγύριστο κι ακόμα παραπέρα
ΣΤΟ INDYMEDIA ΠΙΑΣΑΝΕ ΔΟΥΛΕΙΑ...
Τροφή από τα σκουπίδια! Πετάμε τουλάχιστον τη μισή ποσότητα από τις τροφές που παράγουμε!!
Όπως έχει παρατηρηθεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια, στη Δύση, παράγουμε πιο πολλά απ' όσα μπορούμε να καταναλώσουμε.
Είναι να τρελαίνεται κανείς αν σκεφτεί ότι στις χώρες του Τρίτου Κόσμου υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι που πεθαίνουν επειδή δεν μπορούν να καλύψουν τις βασικές ανάγκες διατροφής τους.
Ο εκτουρκισμός της Θράκης με τη βοήθεια ελλήνων εκπαιδευτικών!!!
Γράφει ο/η Greek American News Agency | |
Απίστευτο και όμως αληθινό Ας μιλήσουμε επιτέλους!Οι συντονισμένες προσπάθειες εκτουρκισμού της Θράκης που καταβάλει του τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής είναι δεδομένες και εν πολλοίς έχουν αναλυθεί και αντιμετωπίζονται, σε όλα τα πιθανά “μέτωπα” που ανοίγει η επεκτατική τουρκική πολιτική στη Θράκη.Ο βασικός κορμός λειτουργίας της τουρκικής προπαγάνδας απευθύνεται στις νέες ηλικίες των μουσουλμάνων και κατά το χρονικό διάστημα των τελευταίων (τουλάχιστον) δέκα ετών, η “πίεση” του εκάστοτε Τούρκου προξένου είναι προς τις το δυνατόν νεαρότερες ηλικίες, ακόμη και των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Μάλιστα, η “προπαγάνδα” ξεκινάει από την γνώση της τουρκικής γλώσσας και της χρησιμοποίησή της σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας των νέων (από κοινωνική συναναστροφή έως το παιχνίδι).
|
Έως στο Ουζμπεκιστάν γελούν με τα χάλια που παρουσιάζουν τα ελληνικά ΑΕΙ
Γιατί γελούσαν οι συνομιλητές μου; Γιατί δεν πίστευαν πως στις εκλογές των πρυτανικών αρχών των ελληνικών πανεπιστημίων μετέχουν κι οι φοιτητές. Και πως η φωνή τους έχει βαρύνουσα σημασία στην διοίκηση (και στην εκλογή καθηγητών) των ανωτάτων σχολών. «Μου θυμίζει» σχολίασε κάποιος «το αεροπλάνο που ο τρόπος πτήσης αποφασίζεται σε ψηφοφορία ανάμεσα σε επιβάτες, αεροσυνοδούς και πιλότους». «Και το νοσοκομείο» συμπλήρωσε άλλος, «που το είδος της θεραπείας προκύπτει από την πλειοψηφούσα άποψη κατόπιν ερωτήματος που τίθεται σε ασθενείς, νοσοκόμες και γιατρούς»!
Δεν μπορεί να υπάρξει Παιδεία δίχως σεβασμό της αυθεντίας. Του δάσκαλου ή της ακαδημαϊκής ιεραρχίας. Στο Ουζμπεκιστάν λ.χ., που προέρχεται από τα σπλάχνα της σοβιετικής λαϊκής πολιτικής μηχανής, τους πρυτάνεις των μεγάλων πανεπιστημίων τους επιλέγει προσωπικά ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Ο Περισσός φαντάζομαι θα ενέκρινε, φτάνει να ήταν εκείνος που θα έκανε την τελική επιλογή…
Αλλά και το άσυλο συνιστά παγκοσμίως διασκεδαστική ιδιορρυθμία. Δεν υπάρχει χώρα στον κόσμο που μια χούφτα αλήτες βρίσκουν στα πανεπιστήμια κρησφύγετο για κάθε είδους παρανομία. Από διακίνηση ναρκωτικών μέχρι βιαιότητες κατά καθηγητών και απλών φοιτητών. Με ανοχή της κοινωνίας. Για να μην θιγεί δήθεν η «δημοκρατικότητα». Όπως σε τόσα άλλα πράγματα, όλοι γνωρίζουν την θεραπεία. Ουδείς όμως τολμά να την κάνει πράξη.
Καταργείστε αυτούς τους αναχρονισμούς. Δεν μπορούμε να βουλιάξουμε κι’ άλλο!
Αρχισαν οι νυχτερινές τροπολογίες
Συνέλαβαν Παλαιστίνιο επιβάτη πτήσης γιατί απείλησε να... σκοτώσει όλους τους Εβραίους
Ο 43χρονος Μανσορ Μοχάμαντ Ασαντ, Παλαιστίνιος υπήκοος, επιβάτης στο αεροπλάνο της εταιρείας "Northwest" που εκτελούσε την πτήση Μαϊάμι-Ντιτρόιτ συνελήφθη εν πτήσει γιατί απείλησε "να σκοτώσει όλους τους Εβραίους"...
...Την ώρα που το αεροσκάφος ετοιμαζόταν για απογείωση από το διεθνές αεροδρόμιο του Μαϊάμι ο άνδρας άρχισε να φωνάζει: " Είμαι Παλαιστίνιος και θέλω να σκοτώσω όλους τους Εβραίους" με τον πιλότο να αποφάσιζει να σταματήσει τη διαδικασία της απογείωσης και να ζητήσει τη σύλληψή του.
Σπασμένες σκέψεις από ξένες γλώσσες
Oι πολυπολιτισμικές εμμονές του Γ. Παπανδρέου και το νομοσχέδιο για τους μετανάστες
Είχαμε εγκαίρως επισημάνει (λινκ) από αυτό εδώ το βήμα, την κρυφή ατζέντα του Γ. Παπανδρέου για τους μετανάστες. Λίγο πριν τις εκλογές είχαμε και πάλι προειδοποιήσει (λινκ) ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, πιστός στις ιδεολογικές του εμμονές κατά του «μονοεθνικού κράτους» (λινκ) και υπέρ της «πολυπολιτισμικότητας» (λινκ), είχε ως άμεση προτεραιότητα τη μετατροπή του ελληνικού εθνικού κράτους σε «πολυπολιτισμική» κοινωνία. Και δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε: δυόμιση μήνες μετά τις εκλογές, και ωσάν να μην είχε η Ελλάδα πιο επείγοντα προβλήματα να λύσει, ο Γ. Παπανδρέου έσπευσε εν μέσω Χριστουγέννων να καταθέσει ένα νομοσχέδιο, με το οποίο προβλέπεται να αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια:
-Όσοι μετανάστες δεύτερης γενιάς (παιδιά μεταναστών) γεννήθηκαν στην Ελλάδα από γονέα με τουλάχιστον πέντε χρόνια νόμιμης παραμονής,Οι ρυθμίσεις αυτές, παρ’ ότι διαφημίζονται ως προσπάθεια «ενσωμάτωσης» των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία, στην πραγματικότητα επιδιώκουν το αντίθετο: όχι την πολιτιστική ενσωμάτωση των μεταναστών, αλλά τη διαιώνιση και κατοχύρωση της «διαφορετικότητάς» τους, ώστε να προκύψει το πολυπόθητο για τον κ. Παπανδρέου ιδεώδες της «πολυπολιτισμικής κοινωνίας». Γιατί ποιος πιστεύει ότι ένα παιδάκι με τρία χρόνια σε ελληνικό δημοτικό (και στη συνέχεια ενδεχομένως άλλα εννιά σε αλβανικό σχολείο) ενσωματώθηκε στην ελληνική κοινωνία; Ποιος πιστεύει ότι ένας ενήλικος μετανάστης που ήρθε στα 35 του από το Πακιστάν θα είναι στα 40 του αφομοιωμένος στην ελληνική κοινωνία;
- Όσοι μετανάστες δεύτερης γενιάς (παιδιά) παρακολούθησαν ελληνικό σχολείο στις τρεις πρώτες τάξεις του δημοτικού (!!!), ή έξι χρόνια συνολικά, ακόμη κι αν δε γεννήθηκαν από γονέα με πενταετή νόμιμη παραμονή.
- Οποιοδήποτε άλλο παιδί γεννιέται στην Ελλάδα και είναι άγνωστης ιθαγένειας ή οι γονείς του δηλώσουν (με απλή υπεύθυνη δήλωση) ότι δεν αποκτά άλλη ιθαγένεια (!!!)
- Όσοι ενήλικες μετανάστες έχουν πενταετή νόμιμη παραμονή στην Ελλάδα, μέσω της διαδικασίας πολιτογράφησης που απλουστεύεται (παλιά προέβλεπε δεκαετή παραμονή και περισσότερες προϋποθέσεις).
Δεν είναι η ενσωμάτωση των μεταναστών ο στόχος του κ. Παπανδρέου. Είναι η σταθερή εμφύτευση όλων των μεταναστών, ανεξαρτήτως πολιτιστικής ενσωμάτωσης, στο σώμα της ελληνικής κοινωνίας για την επίτευξη της πολυπόθητης «πολυπολιτισμικότητας». Για να καταλάβουμε το μέγεθος του προβλήματος, στην απογραφή του 2001 καταγράφηκαν 681.867 μετανάστες με άδεια παραμονής (νομιμοποιηθέντες το 1997 και το 2001), ενώ το 2005-2006 νομιμοποιήθηκαν άλλοι 76.952, δηλαδή συνολικά 758.819. (στοιχεία από το ΙΜΕΠΟ ) Το σύνολο αυτών των ενήλικων μεταναστών, που έχει συμπληρώσει (ή συμπληρώνει σε ένα χρόνο) πέντε χρόνια νόμιμης παραμονής στην Ελλάδα, αποκτά με το νομοσχέδιο του κ. Παπανδρέου το δικαίωμα απόκτησης της ελληνικής ιθαγένειας με απλουστευμένες διαδικασίες, και ψήφου στις βουλευτικές εκλογές. Προβλέπονται μεν κάποιες διοικητικές επιτροπές πολιτογράφησης κλπ., αλλά η ουσία είναι ότι η πολιτογράφηση θα γίνεται με απλή υπουργική απόφαση, δηλ. κατά τη βούληση της κυβέρνησης... Η ρύθμιση αυτή για την πολιτογράφηση των ενηλίκων (που δεν έχει προσεχθεί πολύ, γιατί οι κυβερνητικοί προπαγανδιστές επικεντρώνουν στα παιδιά) είναι πραγματική βόμβα στα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας. Και η εμπειρία των μαζικών προεκλογικών ελληνοποιήσεων του 2000 μας διδάσκει ότι το ΠΑΣΟΚ δεν θα διστάσει να την πυροδοτήσει, χωρίς να «κολλήσει» στις διαδικασίες.
Το παρόν κείμενο θα επιχειρήσει μια εμπεριστατωμένη προσέγγιση στο πρόβλημα της (λαθρο)μετανάστευσης και του προτεινόμενου νομοσχεδίου, που αντικατοπτρίζει τις μεγαλύτερες παθογένειες της σύγχρονης ελληνικής πολιτικής:
- την αδυναμία επίλυσης συγκεκριμένων πολιτικών προβλημάτων, λόγω αδυναμίας παραγωγής πρωτότυπης πολιτικής σκέψηςΑς τα δούμε ένα ένα:ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
- την αναζήτηση εύκολων λύσεων στην ετεροχρονισμένη κατανάλωση ξένων ιδεολογικών προτύπων, και μάλιστα αποτυχημένων
- τα συμπλέγματα κατωτερότητας απέναντι στην «πολιτισμένη Δύση»
- τη σύγχυση κρίσιμων εννοιών
- την προχειρότητα
- τη νομιμοποίηση της παρανομίας, που ευνοεί την επανάληψή της
- τη χυδαία ψηφοθηρία εις βάρος του μακροπρόθεσμου δημόσιου συμφέροντος
Ψυχάρα!
Συμμετέχει στα 86 της χρόνια στο Viva Palestine.
Της αφιερώνουμε το «Άσμα Ασμάτων», ως ελάχιστη τιμή.
Τα έθιμα των υποψηφίων Ελλήνων του PASOK
"Αυξημένο ποσοστό στις ανθρωποθυσίες αντιμετωπίζει η Ουγκάντα και η κυβέρνηση της χώρας προσπάθησε να το αντιμετωπίσει χωρίς να γίνει γνωστό στο δυτικό κόσμο. Οι κάτοικοι της χώρας περνούν μια περίοδο... ευημερίας και κάνουν θυσίες για την καλή τους τύχη και για να γίνουν γρήγορα πλούσιοι. Οι μάγοι - γιατροί κάνουν χρυσές δουλειές, πληρώνονται περίπου 500.000 σελίνια της Ουγκάντα για να δώσουν συμβουλές, πόσο μάλλον για μια θυσία. Ένας από αυτούς παραδέχτηκε στους δημοσιογράφους του BBC τη θυσία σε βωμό για πάνω από 70 άτομα, συμπεριλαμβανομένου και του γιου του! Στη χώρα γίνονται διαδηλώσεις για να σταματήσει αυτό το αποτρόπαιο έθιμο, ενώ η αστυνομία προσπαθεί να εντοπίσει 120 αγνοούμενα άτομα που μάλλον έχουν πέσει θύματα των μάγων".
Έρχονται και εδώ, ελέω ΠΑΣΟΚ!
Τα αποτρόπαια έθιμά τους, κανείς δεν μας εγγυάται ότι δεν θα τα φέρουν εδώ! Η πολυπολιτισμικότητα άλλωστε, αλλά και η πολιτική ορθότητα, προϋποθέτουν τη δική μας «ανοχή»! Και αυτό το γράφουμε, την ώρα που η φονική βία αλλοδαπών κακοποιών (αυτών πάνω στους οποίους ο Γιώργος Παπανδρέου, ο Γιάννης Ραγκούσης, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο Σπύρος Βούγιας, η Θεοδώρα Τζάκρη και τα άλλα παιδιά του εθνομηδενιστικού ΠΑΣΟΚ θέλουν να κτίσουν τη Νέα Ελλάδα), κλιμακώνεται, αφήνοντας πίσω τους νεκρούς και σοβαρά τραυματίες!
Ήδη, την ώρα που το κέντρο των Αθηνών μετατρέπεται σε ένα απέραντο ουρητήριο και ορμητήριο εγκληματικών δραστηριοτήτων κατά γηγενών, από τις τριτοκοσμικές ορδές που παρεπιδημούν εκεί (και αυτό πρέπει να το «ανεχτούμε», αλλιώς είμαστε «ρατσιστές» και «ξενόφοβοι»), στο ΠΑΣΟΚ κάνουν τα πλάνα τους και μαζεύουν ονόματα αλλοδαπών, συντονίζοντας τον τρόπο με τον οποίο θα στείλουν φέτος στις κάλπες για τους ΟΤΑ τις ορδές των αλλοδαπών που θα γίνουν... «ιθαγενείς»!
Πολιτική ορθότητα...
Όλα τα είχαμε σε αυτή τη χώρα. Τι μας λείπει; Οι κλειτεριδοκτομές, η πολυγαμία, οι ανθρωποθυσίες, η μαντίλα, η Αλ Κάιντα, οι μιναρέδες, οι καυγάδες σουνιτών και σιιτών, οι καυγάδες Ινδών και Πακιστανών για το Κασμίρ.
Έτσι για να εμπλουτιστεί και ο δημόσιος βίος με «εξωτικά» θέματα και γιατί όχι και θεάματα...
elkosmos
Ανοιχτή πρόκληση της «Χουριέτ» για τη Θράκη
Σύγκριση που μάλλον τον γέλωτα θα φέρει σε όποιον γνωρίζει την ιστορία των γεγονότων και των διωγμών της ελληνικής κοινότητας στην Τουρκία από το 1955 έως σήμερα.
Μάλιστα στο ίδιο κείμενο αναφέρεται πως ο συντάκτης του είχε επικοινωνία με πρώην βουλευτή και στέλεχος του ΠΑΣΟΚ στην Ξάνθη Çetin Mandacı ο οποίος δήλωσε πως: "Η τουρκική μειονότητα στην Ελλάδα εξακολουθεί να υποφέρει από τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αν και στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχει συντελεστεί αξιοσημείωτη βελτίωση τα τελευταία χρόνια σε ό,τι αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα".
Παράλληλα ο τούρκος δημοσιογράφος επισημαίνει πως σε επικοινωνία που είχε με τον μη αναγνωρισμένο «μουφτή» της Θράκης Αχμέτ Μετέ, εξέφρασε παρόμοιες ανησυχίες με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο σε ότι αφορά τη μεταχείριση των μειονοτήτων στη χώρα:
«Θέλει ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος να αναγνωριστεί επίσημα από το Τουρκικό κράτος. Γιατί δεν κάνει το ίδιο και η ελληνική κυβέρνηση και με αποκαλούν “ψευτό-μουφτή”; Γιατί κανείς δεν ρωτά εάν υπάρχει πρόβλημα με τον ιμάμ στη Θράκη; Δεν έχουμε ούτε καν ένα θρησκευτικό σχολείο (Μαδράσα)» για να συμπληρώσει: "Είχαμε μία φορά δύο Μαδράσα αλλά το (Ελληνικό) κράτος τα μετέτρεψε σε κανονικά γυμνάσια. Όλοι οι ιμάμ που ζουν εδώ είναι ηλικιωμένοι και αν συμβεί κάτι θα πρέπει εμείς να μεταφέρουμε ιμάμ από τη Βουλγαρία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες» τόνισε.
Συνεχίζοντας το «πύρινο» άρθρο του, ο τούρκος συντάκτης επισημαίνει πως η «τουρκική» μειονότητα στην Θράκη δεν έχει το δικαίωμα να εκλέγει τον θρησκευτικό ηγέτη της, παρά τις επικριτικές εκθέσεις σχετικά με το θέμα τόσο από τα Ηνωμένα Έθνη όσο και από τους ευρωπαϊκούς φορείς.
Αν και οι «τούρκοι» της Θράκης-σύμφωνα με τον δημοσιογράφο-έχουν εκλέξει με δημοκρατικές διαδικασίες τον Α. Μετέ και η ελληνική κυβέρνηση κατά παράβαση της συνθήκης της Λοζάνης αρνείται να επικυρώσει την απόφαση των «τούρκων» της Θράκης.
Μάλιστα ο Döndü Sariişik, καλεί τον Τούρκο πρόεδρο Αμπντουλάχ Γκιούλ και τον πρωθυπουργό Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να πιέσουν την Ελλάδα να «ακούσει» τις απαιτήσεις της «τουρκικής» μειονότητας στη Θράκη και να τη συνδέσει με την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, φτάνοντας μάλιστα μέχρι το σημείο να επισημάνει πως η Ξάνθη κατοικείται κυρίως από «τούρκους»...
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως κατά «περίεργο τρόπο» ο Τούρκος πρωθυπουργός Ταγίπ Ερντογάν, κατά τη διάρκεια συνέντευξης στο μηνιαίο περιοδικό Kriter, της εφημερίδας Radika-που δημοσιεύτηκε χθες-σχετικά με το θέμα της Χάλκης τόνισε πως:
«Το θέμα της Θεολογικής Σχολής απαιτεί μία προσέγγιση από πολλές πλευρές. Το ζήτημα πρέπει να εξεταστεί λεπτομερώς, βάσει του συντάγματός μας και του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Οι υπουργοί και οι θεσμοί μας συνεχίζουν τις εργασίες τους σχετικά με αυτό», συμπληρώνοντας: «Η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να λάβει υπʼόψιν της τα αιτήματα της "τουρκικής" μειονότητας στη Δυτική Θράκη. Η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να ασχοληθεί με τα προβλήματα του κλήρου, της ηγεσίας, της ανεργίας, των μειονοτικών συνδέσμων και να βρει λύσεις».
defencenet
Μαρξιστική Χούντα στα σχολεία και τα πανεπιστήμια της χώρας
Ο κομμουνισμός έχει τελειώσει, αλλά δάσκαλοι και καθηγητές, στην πλειοψηφία τους με κάθε τρόπο προσπαθούν να βγάλουν νέους κομμουνιστές στην Ελλάδα. Ένας μάλιστα καθηγητής πανεπιστημίου, όπως είχαμε αποκαλύψει στο παρελθόν, είχε δώσει εργασία στους μελλοντικούς δασκάλους φοιτητές του πως θα αντιμετωπίσουν την εθνικιστική προπαγάνδα της Χρυσής Αυγής στα σχολεία! Τελευταίο κρούσμα σε μεγάλη πόλη της Ελλάδος. Σας παραθέτουμε το σχετικό από γνωστή πατριωτική ιστοσελίδα:
«Altermedia News Hellas: Ελληνική εκπαίδευση, με αριστερούς καθηγητές: Ότι η παιδεία στην Πατρίδα μας βρίσκεται υπό την καθοδήγηση μιας αριστερής προπαγάνδας είναι ηλίου φαεινότερο. Όλος αυτός ο συρφετός των αριστερών καθηγητών και δασκάλων, διαμορφώνει τον χαρακτήρα των παιδιών μας, αντί όμως να δίνει στο μέλλον του Ελληνισμού, δηλαδή στα παιδιά, άξιες πατροπαράδοτες, ήθος και έθος Ελληνικό, με μια τακτική που θυμίζει σοβιετική ένωση, με μια ανθελληνική προπαγάνδα, τα οδηγεί στον πλήρη αφελληνισμό. Έτσι και στην πόλη των Ιωαννίνων, συγκεκριμένα στο 11ο Δημοτικό σχολείο της πόλης, ένας δάσκαλος και συνδικαλιστής του Π.Α.ΜΕ, έκανε τις μαρξιστικές θεωρίες του πράξη. Ο εν λόγω δάσκαλος κατέβασε την εικόνα του Χριστού από την τάξη όπου δίδασκε, καθώς επίσης αρνήθηκε να διδάξει το μάθημα των θρησκευτικών. Πιστός ο «σύντροφος» σε εκείνη την κομμουνιστική θεωρία που λέει ότι: «η θρησκεία είναι το όπιο του λάου» αρνήθηκε να εκτελέσει τα καθήκοντα για τα οποία έχει διοριστεί στην εκπαίδευση. Παρ’ όλο που μαθητές και γονείς διαμαρτυρήθηκαν για τα παραπάνω γεγονότα, ο εκπαιδευτικός σαν γνήσιος κομμουνιστής, δεν σεβάστηκε ούτε το θρησκευτικό συναίσθημα που έχει κάθε άνθρωπος, ούτε τις υποχρεώσεις του έναντι στην πολιτεία. Κάνεις δάσκαλος ή καθηγητής, δεν έχει το δικαίωμα να κάνει επιλογή των μαθημάτων που θα διδάξει, εκτός εάν στην Ελλάδα του 2008, η μαρξιστική χούντα μπορεί να το κάνει και αυτό. Δηλαδή εάν αρχίσει κάθε εκπαιδευτικός να απορρίπτει μαθήματα, για «ιδεολογικούς» λόγους, μπορεί να έρθουμε αντιμέτωποι με το φαινόμενο, κάποιος να σταματάει να διδάσκει ιστορία επειδή π.χ. θεώρει φασίστα τον Μ. Αλέξανδρο! Να μην διδάσκει κάποιος άλλος Αρχαία ελληνικά επειδή έχει ενστάσεις πάνω στην φιλοσοφία του Πλάτωνα… Με το κράτος που έχουμε όλα είναι πιθανά!»
Ιθαγένεια γιά αλλοδαπούς-μετανάστες στην Ελλάδα και Απόδημος Ελληνισμός
Απευθύνομαι κατά κύριο λογο προς την παρούσα κυβέρνηση που έχει και την ευθύνη για την διακυβέρνηση της χώρας αλλά τα σχόλια, επισημάνσεις, παραπονά μου είναι διαχρονικού χαρακτήρα και αφορούν όλους τους εν Ελλάδι αδελφούς μας.
Γεννήθηκα στην Ελλάδα, τελείωσα πανεπιστήμιο, υπηρέτησα την θητεία μου, έλαβα μέρος σε πολεμική αποστολή προς την Κύπρο το 1974, και στην ηλικία των 26 ετών έγινα μετανάστης στον Καναδά. Έγινα Καναδός πολίτης, προόδευσα (δεν υπεισέρχομαι σε λεπτομέρειες για να μην κατηγορηθώ για αυτοπροβολή), αλλά διατήρησα την Ελληνική μου υπηκοότητα και ποτέ δεν σταμάτησα να ενδιαφέρομαι και να ασχολούμαι με τα της Ελλάδος. Προφανώς δεν είμαι ο μόνος, αλλά οπωσδήποτε δεν μπορώ να θεωρηθώ ότι αντιπροσωπεύω τον μέσο όρο. Μπορώ να διαβεβαιώσω ότι η μεγάλη πλειοψηφία των ομογενών στον Καναδά δεν κάνει τρία ταξίδια τον χρόνο στην Ελλάδα, δεν επενδύει σε σύγχρονες γεωργικές εκμεταλλεύσεις στην Ελλάδα, ούτε ξοδεύει τον ελεύθερο χρόνο του σε δραστηριότητες που θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν υποτιμητικά «εθνική δράση».
Με αυτά τα ολίγα σαν εισαγωγή και με αφορμή τις προτεινόμενες αλλαγές στον νόμο για την Ελληνική Ιθαγένεια-Υπηκοότητα, θα ήθελα να παραθέσω μερικές πραγματικότητες που με προβληματίζουν και που νομίζω αποδεικνύουν ότι εσείς οι εν Ελλάδι Έλληνες μας έχετε γράψει εμάς τους ξενιτεμένους αδελφούς σας εκεί που μελάνι δεν πιάνει.
1. Πως θα πρέπει να αισθανόμαστε εμείς οι ομογενείς (δηλ. 2-3 εκατομμύρια ΕΛΛΗΝΕΣ) που όταν ζητάμε να μας επιτρέψετε να ψηφίζουμε στον τόπο διαμονής μας (κάτι το οποίο είναι συνταγματικό μας δικαίωμα και θα έπρεπε να μας το διασφαλίζει ένα ''κράτος δικαίου'') μας λέτε (απευθύνομαι σε όλους ανεξαρτήτως κομματικής διάκρισης) ότι αυτό απαιτεί να το εγκρίνουν τα 2/3 της βουλής, ενώ τώρα για ν' αποδοθεί η υπηκοότητα (και σύντομα, μετά από προσφυγές στα Ελληνικά και Ευρωπαϊκά δικαστήρια και πλήρη δικαιώματα Έλληνα πολίτη) σε νόμιμους και παράνομους μετανάστες στη Ελλάδα, αρκεί μόνο η απόφαση της κυβερνητικής επιτροπής (και τελικά, η απλή πλειοψηφια της βουλής) διότι αυτό απαιτεί το ''κράτος δικαίου''!
2. Πως θα πρέπει να αισθανόμαστε εμείς οι ομογενείς που πήραμε τα μάτια μας και φύγαμε για ένα καλύτερο μέλλον αλλά και για να ''αραιώσουν τα σκόρδα στην ψωροκώσταινα'' και για να χορτάσετε και εσείς ψωμί, αλλά τώρα που ''τα παιδιά του χασάπη χορτάσανε κρέας φτιάχνουν και δαχτυλίδια με τα άντερα'' μας, φέρεσθε σαν να είμαστε απόπαιδα και τρέχετε να αγκαλιάσετε και να βάλετε στο σπίτι σας τους γυρολόγους που έχουν πλημμυρίσει την Ελλάδα. Σκεφθήκατε το πολύ πραγματικό ενδεχόμενο ότι η κόρη σας μπορεί ''αύριο'' να σας φέρει στο σπίτι ένα μαυράκι κουλούκι; Πόσο προετοιμασμένη είναι η Ελληνική κοινωνία για τέτοιες ''καινοτομίες'';
3. Πως θα πρέπει να αισθανόμαστε εμείς οι ομογενείς (και τα αδέλφια μας ναυτικοί) που για πολλές δεκαετίες στηρίζαμε τους προϋπολογισμούς της Φτωχομάνας Ελλάδος και τώρα που χρειαζόμαστε την βοήθεια της για να μπει λίγο φρένο στον αφελληνισμό μας, η κουτοπόνηρη μάνα, αφού πρώτα έδιωξε τα παιδιά της γιατί δεν μπορούσε να τα ταΐσει, ψάχνει τώρα για ψυχοπαίδια να της κάνουν τα θελήματα. Έχει άραγε κανένας σκεφθεί ότι η δυνατότητα ψήφου στον τόπο διαμονής μας μπορεί να είναι η τελευταία ευκαιρία, για να αρχίσουν οι ομογενείς να ασχολούνται και πάλι με την ελληνική τους υπόσταση;
4. Είναι καιρός να γίνει κατανοητό ότι έχει πλέον περάσει η εποχή που οι απόδημοι υπήρχαν μόνο για να τρέχουν να βοηθήσουν την Ελλάδα. Δεν είναι όλοι οι ομογενείς επιστήμονες διεθνούς ακτινοβολίας ούτε επιτυχημένοι επιχειρηματίες. Οι ομογενείς έχουν και ανάγκες και προβλήματα και χρειάζονται χείρα βοηθείας.
Αντί να ψάχνετε να βρείτε το πως θα χρησιμοποιήσετε τους ομογενείς για να προωθήσετε τις διάφορες πολιτικές της εκάστοτε κυβέρνησης, θα πρέπει να συνηθίσετε στο ερώτημα «τι ποσοστό του Ελληνικού προϋπολογισμού διατίθεται εφέτος σε προγράμματα για τους ομογενείς».
Αντί να έρχονται οι εκπρόσωποι των κομμάτων (και οι διπλωμάτες) να μας κάνουν ''διαλέξεις'' και να φεύγουν, θα πρέπει να συνηθίσετε στο να έρχεσθε και να μας ακούτε, καταγράφοντας τις ανάγκες μας και τα προβλήματα μας (θα είναι και αυτό μια καλή αρχή).
5. Συχνά, όταν παραπονιόμαστε για διάφορα ευτράπελα στην Ελλάδα (π.χ. ουρές στις τράπεζες και τις δημόσιες υπηρεσίες, οδικές παραβάσεις κτλ), και κάνουμε σύγκριση με την καλύτερη κατάσταση που υπάρχει στην Αμερική, μας απαντούν: Εδώ είναι Ελλάδα, δεν είναι Αμερική.
Τώρα όταν πολλοί ομογενείς κρούουν τον κώδωνα για τις προτεινόμενες αλλαγές στον νόμο για την Ελληνική υπηκοότητα, δεχόμαστε το επιχείρημα ότι θα έπρεπε να μην ξεχνάμε ότι και εμείς κάποτε σαν μετανάστες επήγαμε στην Αμερική αλλά αυτοί μας έδωσαν υπηκοότητα. Πόσο γρήγορα και βολικά ξεχάσατε ότι η Ελλάδα δεν είναι Αμερική. Η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχει ακόμα τεράστια διαφορά.
Πρώτον, η Αμερική (Αμερική=ΗΠΑ, Καναδάς) είχε (και σε αρκετό βαθμό έχει ακόμη) πολλά εφόδια (πλούτο, οργάνωση, κράτος δικαίου, κτλ) για να κερδίσει την καρδιά και αφομοίωση του μετανάστη, ενώ η Ελλάδα προσφέρει μόνο μια θέση κάτω από τον ήλιο, και άπλετη διαφθορά. Δεύτερον, στην Αμερική υπάρχουν (καλομελετημένοι) νόμοι που εφαρμόζονται ενώ στην Ελλάδα οι νόμοι γίνονται στο ποδάρι και στην τελική ανάλυση όλα διαστρεβλώνονται, παρακάμπτονται και ''για τους ημετέρους'' επιτρέπονται.
Εάν κάποιος διαφωνεί, ας εξετάσει πως γίνονται οι προαγωγές και προσλήψεις καθηγητών στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (και αν η στοχοποίηση θεωρείται αυθαίρετη, ας εξετάσει η κυρία Υπουργός τον φάκελο διορισμού του Αναπληρωτή Καθηγητή Λαχανοκομίας το περασμενο καλοκαιρι). Μια και το έφερε η κουβέντα, αυτός είναι ένας άλλος τομέας, όπου όλες οι κυβερνήσεις απέτυχαν να σταθουν στο υψος των περιστάσεων, και οι γενικές συνελεύσεις των καθηγηταραδων λειτουργούν σαν μαφιόζικες φαμίλιες.
Και μην βιαστεί κανένας να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ΟΛΟΙ οι ομογενείς που ξεσηκώνονται εναντίον του προτεινομένου νόμου είναι συντηρητικοί, οπισθοδρομικοί, απληροφόρητοι, εθνικιστές κτλ. Αυτές τις καταστάσεις τις έχουμε ζήσει στο πετσί μας και μπορούμε να συγκρίνουμε και να προβλέψουμε τα αποτελέσματα. Θα περίμενε κανείς ότι τουλάχιστον ο Πρωθυπουργός (αλλά και πολλοί από τους Υπουργούς του), σαν πρωην μετανάστης, θα είχε ποιο σφαιρική αντίληψη πάνω στο θέμα. Δυστυχώς όμως, πολλοί Έλληνες που πηγαίνουν στην Αμερική (στο εξωτερικό γενικά) για σπουδές, και μετά από λίγα χρόνια γυρνούν στην Ελλάδα χωρίς να ζήσουν και εργαστούν στην Αμερική, φέρνουν στην Ελλάδα μια επιφανειακή αντίληψη της αμερικανικής κοινωνίας. Και όλοι ξέρουμε ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη της άγνοιας.
Τα αποτελέσματα είναι ακόμη τραγικότερα όταν υπεισέρχεται και η πολιτική σκοπιμότητα. Καταλαβαίνω ότι αυτή είναι βαριά κουβέντα αλλά πως μπορεί κανένας να εξηγήσει το γεγονός ότι η κυβέρνηση προτείνει ημίμετρα τα οποία θα οδηγήσουν στην δημιουργία πολιτών δυο ταχυτήτων (δηλ. πολίτες με περιορισμένα δικαιώματα και πολίτες με πλήρη δικαιώματα). Είναι δυνατόν να μην γνωρίζουν ότι κάτι τέτοιο είναι ασύμβατο με βασικές αρχές του κράτους δικαίου και ότι με την πρώτη προσφυγή σε κατάλληλο (competent) δικαστήριο «και οι τελευταίοι εσονται πρώτοι»;
ΟΠΟΙΟΣ ΣΠΕΡΝΕΙ ΑΝΕΜΟΥΣ, ΘΕΡΙΖΕΙ ΘΥΕΛΕΣ!
Εύχομαι ολόψυχα να είμαι μακριά ξημερωμένος, but, in any event, think again!...First, for your own good. Εμείς, έτσι ή αλλιώς, την κάψαμε την καλύβα μας!
Με πατριωτικούς χεραιτισμούς,
Dr. A. P. (Tom) Papadopoulos
Senior Research Scientist, Agriculture and Agri-Food Canada (1980-present)
Assistant Professor, Aristotle University of Thessaloniki (June-August 1991)
Adjunct Full Professor, Laval University (1996-present)
Adjunct Full Professor, University of Windsor (1999-present)
ΧΑΜΟΣ ΑΠΟ ΛΗΣΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ
Σωρεία ληστειών σημειώθηκε το τελευταίο 24ωρο στην περιοχή της Αττικής, ενώ τρία άτομα χρειάστηκε να μεταφερθούν σε νοσοκομεία για τις πρώτες βοήθειες χτυπημένοι από τους ληστές...
Αργά χθες το βράδυ, στην οδό Φαληρέως 21 στο Νέο Φάληρο, δύο άγνωστοι που επέβαιναν σε μοτοσικλέτα χτύπησαν 66χρονη γυναίκα και της άρπαξαν την τσάντα με άγνωστο χρηματικό ποσό.
Νωρίτερα, επίσης, δύο άγνωστοι εισέβαλαν σε κατάστημα ανταλλακτικών σκαφών αναψυχής στο Πόρτο Ράφτη, χτύπησαν στο κεφάλι τον ιδιοκτήτη με άγνωστο αντικείμενο, τον ακινητοποίησαν με την απειλή πιστολιού και άρπαξαν άγνωστο μέχρι στιγμής χρηματικό ποσό.
Στη 1.20 σήμερα τα ξημερώματα, τρεις ένοπλοι εισέβαλαν σε διαμέρισμα 30χρονου Αλβανού, τον οποίο χτύπησαν στο κεφάλι και του άρπαξαν άγνωστο χρηματικό ποσό.
Επίσης έγιναν και οι εξής ληστείες:
Στις 3.10 τα ξημερώματα, δύο άγνωστοι εισέβαλαν στην εταιρεία κρεάτων ΕΚΡΕΤ -ΕΒΕ στη διασταύρωση Κηφισού και Αγίας Αννης στο Ρέντη, ακινητοποίησαν τους υπαλλήλους και άρπαξαν άγνωστο χρηματικό ποσό και την τσάντα ενός υπαλλήλου. Οι δράστες διέφυγαν με ΙΧ αυτοκίνητο.
Στις 9 χθες το βράδυ, άγνωστοι άρπαξαν άγνωστο ποσό από κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών στη λεωφόρο Συγγρού 196, στην Καλλιθέα.
Τέλος, χθες το μεσημέρι ένας ένοπλος απείλησε υπάλληλο της εταιρείας "Πλαίσιο" στη διασταύρωση Κηφισίας και Όθωνος, στην Κηφισιά και του άρπαξε μια σακούλα με 45.000 ευρώ.
Απίστευτο! Η Θρασύτατη ΕΝΤΑ του ΑλβανοΠασοκ λέει ότι δεν της φθάνει μόνο η ιθαγένεια…..
Αλλά θέλει και Αλβανούς δημάρχους , και απαιτεί να διορίζονται στο δημόσιο οι Αλβανοί και ζητάει αποδοχή της συμβίωσης με τους αλβανέμπορους ναρκωτικών ,τους αλβανοληστές και τους αλβανοβιαστές
«Δώσε θάρρος στον χωριάτη να σου ανέβει στο κρεββάτι»
Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ της ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ πήρε συνέντευξη από την πρόεδρο των Αλβανών Σοσιαλιστών στην Ελλάδα κ ΕΝΤΑ ΓΚΕΜΙ και τα ψέματα αρχίζουν από το εισαγωγικό σημείωμα.
«Πολλοί έχουν μιλήσει για το νομοσχέδιο της κυβέρνησης που δίνει ιθαγένεια και εκλογικά δικαιώματα στους μετανάστες που ζουν στην Ελλάδα, ελάχιστα, όμως, έχει ακουστεί η φωνή εκείνων που τους αφορά άμεσα: των ίδιων των μεταναστών»....
Η εφημερίδα της, όπως και οι άλλες, δεν έχουν δημοσιεύσει ούτε ένα άρθρο κατά της αντισυνταγματικής «νομοθετικής πρωτοβουλίας».Οι «Πολλοί» δεν έχουν μιλήσει στην εφημερίδα της ούτε στα χουντοκάναλα.
H ENTA πάντως, ξεβρακώνει την κυβέρνηση και ομολογεί την αλήθεια.
"Θεμελιώνεται το δικαίωμα πολιτικής συμμετοχής και εκπροσώπησης στους δημοκρατικούς θεσμούς για το 10% του πληθυσμού της Ελλάδας".
Δηλαδή το μέτρο , αφορά στους 1.000.000 Αλβανούς και όχι σε 250.000 μόνο.
«Λύνει προβλήματα, αλλά όχι όλα, η ιθαγένεια» λέει η κ ΕΝΤΑ ΓΚΕΜΙ (που σπούδασε τζάμπα σε βάρος του ελληνικού λαού) και ζητάει «πλήρη ένταξη» που συνεπάγεται ισότιμη (διορισμοί στο δημόσιο) και ενεργή κοινωνική και πολιτική συμμετοχή και όχι κατ' επίφαση, (Αλβανούς βουλευτές και αλβανικό κόμμα) σε όλα τα επίπεδα της δημόσιας ζωής, άρση των διακρίσεων και φαινομένων ρατσισμού και επιπλέον τη διαμόρφωση μίας «κουλτούρας» αποδοχής και συμβίωσης με τον «άλλο». Με τους αλβανέμπορους ναρκωτικών ,τους αλβανοληστές και τους αλβανοβιαστές
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. (Διαβάστε την για να φρίξετε).
Η Εντα Γκέμι είναι κοινωνιολόγος-ερευνήτρια, υποψήφια διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και εκπρόσωπος της οργάνωσης «Στέκι Πολιτισμού Αλβανών Μεταναστών». Είναι μέλος του ΠΑΣΟΚ αλλά και πρόεδρος των Αλβανών Σοσιαλιστών στην Ελλάδα. Θεωρεί ιστορική την απόφαση για την ιθαγένεια των μεταναστών, αλλά τονίζει ότι πρέπει να γίνουν πολλά ακόμα για να ενταχθούν ουσιαστικά και χωρίς διακρίσεις στην ελληνική κοινωνία.
* Το νομοσχέδιο για τους μετανάστες είναι ένα σημαντικό βήμα για την ουσιαστική ένταξή τους στην ελληνική κοινωνία;
- Αποτελεί ιστορική στιγμή για όλους μας το γεγονός ότι για πρώτη φορά στα 20 χρόνια μεταναστευτικής εμπειρίας θεμελιώνεται το δικαίωμα πολιτικής συμμετοχής και εκπροσώπησης στους δημοκρατικούς θεσμούς για το 10% (περίπου) του πληθυσμού της Ελλάδας. Ομως, παρά τη μεγάλη δομική σημασία αυτού του εγχειρήματος, η ιστορία ακριβώς εδώ αρχίζει. Πολλές χώρες με δομημένους θεσμούς και μακροχρόνια εμπειρία στη συνύπαρξη με το διαφορετικό έχουν αποτύχει να εντάξουν κοινωνικά τους μετανάστες (βλέπε Γαλλία, Βρετανία). Η απόδοση της ιθαγένειας και των πολιτικών δικαιωμάτων από μόνα τους δεν αποτελούν πανάκεια για την ουσιαστική κοινωνική ένταξη.
* Τι άλλο χρειάζεται κατά τη γνώμη σας;
- Η πλήρης ένταξη συνεπάγεται ισότιμη και ενεργή κοινωνική και πολιτική συμμετοχή (και όχι κατ' επίφαση) σε όλα τα επίπεδα της δημόσιας ζωής, άρση των διακρίσεων και φαινομένων ρατσισμού και επιπλέον τη διαμόρφωση μίας «κουλτούρας» αποδοχής και συμβίωσης με τον «άλλο».
* Ποια η γνώμη σας για το νομοσχέδιο;
- Το νομοσχέδιο είναι συγκρατημένα προοδευτικό και με τάσεις αναδίπλωσης, ιδιαίτερα όσον αφορά το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι σε τοπικό επίπεδο. Ο αποκλεισμός του μετανάστη από τα αξιώματα του δημάρχου, του αντιδημάρχου και του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου, αποτελεί πράξη διάκρισης. Επομένως, ο μετανάστης δεν παύει να αντιμετωπίζεται ως αντικείμενο του νόμου, αντί για ενεργό υποκείμενο με ανεξάρτητη και αυτόβουλη παρουσία στο δημόσιο βίο.
* Η απόκτηση ιθαγένειας δεν θα λύσει αρκετά από τα σημερινά προβλήματα;
- Ναι, αλλά η διαδικασία πολιτογράφησης (για την πρώτη γενιά) παραμένει χρονοβόρα και άκρως γραφειοκρατική (δύο χρόνια). Εάν συνυπολογίσουμε και το υπέρογκο παράβολο (1.000 ευρώ) θεωρώ ότι η πολιτεία επιμένει σε εισπρακτικές και αποτρεπτικές πρακτικές. Σκεφτείτε, μια 4μελής οικογένεια θα χρειαστεί 4.000 ευρώ μόνο για παράβολα. Ετσι, η πολιτογράφηση μετατρέπεται σε αντικείμενο «εξαγοράς» και «συναλλαγής» μεταξύ του εν δυνάμει πολίτη (μετανάστη) και της πολιτείας.
(Καλόμαθε στο τζάμπα η ΕΝΤΑ.Θέλει Ιθαγένεια και την θέλει τζάμπα. Να της στείλουμε το λογαριασμό για τις σπουδές της)
* Ζείτε πολλά χρόνια στην Ελλάδα και είστε κοινωνιολόγος. Μπορείτε να εργαστείτε στις ίδιες δουλειές που εργάζεται ένας Ελληνας;
- Οχι. Ως αλλοδαπή, έχω πρόσβαση μόνο στον ιδιωτικό τομέα. (Θέλει πρόσβαση και στο δημόσιο) .Επομένως, παρά το γεγονός ότι βρίσκομαι 18 χρόνια νόμιμα(;;;) και έχω σπουδάσει στην Ελλάδα, δεν έχω καν το δικαίωμα αίτησης για εργασία σε φορείς δημοσίου αλλά και ιδιωτικού δικαίου που βρίσκονται υπό την εποπτεία υπουργείων και άλλων δημόσιων φορέων.
* Τι γίνεται με τα παιδιά των μεταναστών;
- Το θέμα της δεύτερης και της μιάμισης γενιάς αποτελεί ένα μεγάλο κεφάλαιο για την ελληνική πραγματικότητα και εν τέλει η κοινωνική της θέση κρίνει την έκβαση της κοινωνικής ένταξης και την εξασφάλιση της κοινωνικής συνοχής. Τα παιδιά αυτά είτε έχουν γεννηθεί είτε έχουν έρθει σε πολύ μικρή ηλικία στην Ελλάδα μοιράζονται τον ίδιο κοινωνικό χώρο, τα ίδια θρανία και τα ίδια όνειρα με τους έλληνες συμμαθητές τους. Κοινωνικοποιήθηκαν σύμφωνα με το ελληνικό «μοντέλο». Μιλάνε την ελληνική γλώσσα καλύτερα από τη μητρική τους. Και όμως, έως σήμερα θεωρούνταν και αντιμετωπίζονται ως παιδιά (ούτε καν πολίτες) δεύτερης κατηγορίας.
* Βρίσκουν δουλειά όσοι αποφοιτούν από τα ελληνικά πανεπιστήμια;
- Οσοι έχουν σπουδάσει νομικά δεν έχουν τη δυνατότητα ούτε εξάσκηση να κάνουν. Οσοι σπουδάζουν ιατρική, μπορούν να εργαστούν μόνο στον ιδιωτικό τομέα και όσοι έχουν σπουδάσει στις παιδαγωγικές σχολές, δεν μπορούν να βρουν δουλειά πουθενά. Ας ελπίσουμε ότι με την απόκτηση ιθαγένειας, σε λίγο καιρό, όλα αυτά τα προβλήματα να λυθούν.
Απαιτούμε: Οι άνεργοι Αλβανοί να επιστρέψουν στην Αλβανία
ΥΓ.Γιατί δεν ρώτησαν την ΕΝΤΑ ΓΚΕΜΙ για την Ελληνική Μειονότητα στην Βόρειο Ήπειρο;
ΑΠΟ Δελτίο των 11
8η ΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΡΙΟ ΒΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ - ΘΑΨΙΜΟ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΜΜΕ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΘΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΩΝ
ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΩΠΟ
ΘΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΘΑΒΕΤΕ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙ
ΘΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΟ ΦΙΜΩΤΡΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΕΣΕΙ ΣΤΟΜΩΝΟΝΤΑΣ ΣΑΣ ΜΕ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ
Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!
ΓΙΑ 7η ΗΜΕΡΑ ΣΙΩΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΡΙΟ ΒΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΣΤΟ ΓΑΛΑΤΣΙ
6Η ΜΕΡΑ - ΩΣ ΠΟΤΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΘΑ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ ΟΤΙ ΣΦΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;
ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝ ΣΙΓΗ ΙΧΘΥΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΤΗ ΓΚΡΑΒΑ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ!
5η ΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΡΙΟ ΒΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΣΤΗ ΓΚΡΑΒΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ!!!
Ο ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΣΤΗ ΓΚΡΑΒΑ - ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΟ ΝΥΧΑΚΙ ΤΟΥ ΧΙΛΙΑΝΟΥ ΛΗΣΤΗ ΜΕ ΤΗ ΛΑΜΑ
ΓΝΩΡΙΖΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΓΡΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΙΩΠΑ...
ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΝΕΑΡΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΣΤΗ ΓΚΡΑΒΑ - ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ!
Επιστολές Σαμαρά σε Παπανδρέου και άλλους αρχηγούς κομμάτων ΓιΑ ΤΟΝ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΝΟΜΟ
Επειδή ...
δεν φαίνεται να υπάρχει συμφωνία για την αλλαγή του εκλογικού νόμου, τονίζει σε δήλωσή του ο Α. Σαμαράς, ζητώ διακομματική διαβούλευση από μηδενική βάση.
Σε σημερινή δήλωσή του ο Αντώνης Σαμαράς αναφέρει:
«Ενεργοποίησα, σήμερα, με επιστολή μου προς τον Πρόεδρο της Βουλής, τη σχετική πρωτοβουλία που είχα αναλάβει κατά τη Σύσκεψη των Πολιτικών Αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, για τη διενέργεια προ ημερησίας διάταξης συζήτησης στη Βουλή για τα θέματα της Διαφάνειας. Ταυτόχρονα, του ζήτησα να προχωρήσει σε άμεση συγκρότηση Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής που, μέχρι τον Ιούνιο, θα καταρτίσει νομοσχέδια για την πάταξη της Διαφθοράς, σε όλους τους τομείς του δημόσιου βίου.
Όμως, σήμερα, ανέλαβα και μια δεύτερη πρωτοβουλία:
Επειδή δεν φαίνεται να υπάρχει συμφωνία για την αλλαγή του εκλογικού νόμου, ζητώ διακομματική διαβούλευση απ’ όλα τα κόμματα. Από μηδενική βάση. Αποστέλλω σχετική επιστολή στον Πρωθυπουργό και στους αρχηγούς των υπολοίπων κομμάτων, με την οποία ζητώ να προηγηθεί διακομματική διαβούλευση πάνω στις αρχές που θέλουμε να διέπουν τον εκλογικό νόμο. Ώστε να καταγραφούν οι συμφωνίες εκεί που είναι δυνατές κι οι διαφωνίες εκεί που είναι αγεφύρωτες. Και στη συνέχεια να διαμορφωθεί συγκεκριμένο νομοσχέδιο βάσει των αρχών επί των οποίων προκύπτει ευρύτερη συμφωνία. Ώστε να μη συγχέονται οι διαφωνίες επί τεχνικών λεπτομερειών, με τις διαφωνίες αρχών. Προτείνω, λοιπόν, διακομματική συζήτηση από μηδενική βάση με εκπροσώπους όλων των πολιτικών κομμάτων. Γιατί με το υπάρχον νομοσχέδιο, προκύπτει διαπιστωμένη διαφωνία απ’ όλες τις πλευρές. Αν και θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε σε κάποια σημεία του, όπως στη διαίρεση των πολύ μεγάλων περιφερειών, δεν μπορούμε να δεχθούμε, ούτε βουλευτές "δύο ταχυτήτων",ούτε γενική εφαρμογή των μονοεδρικών περιφερειών. Η διαβούλευση αποτελεί διέξοδο, αλλά και "πρόκληση" για να φανεί η συναινετική διάθεση όλων, σε ένα μείζον ζήτημα, που μόνο συναινετικά μπορεί να αντιμετωπιστεί».