Δευτέρα, 28 Ιουνίου 2010

Πολλαπλή η επίθεση κατά των Ελλήνων bloggers. Στην κατοχική συμμαχία και την Google, προστέθηκε τώρα και η τουρκική ΜΙΤ

Πολλαπλή η επίθεση κατά των Ελλήνων bloggers. Στην κατοχική συμμαχία και την Google, προστέθηκε τώρα και η τουρκική ΜΙΤ.

Σε πολλαπλά επίπεδα και ενορχηστρωμένα εντείνεται η επίθεση κατά των ελεύθερων φωνών του διαδικτύου και ιδιαίτερα των ελεύθερων Ελλήνων bloggers.

Από τη μια πλευρά η κατοχική συμμαχία που κυβερνά τον τόπο, επεξεργάζεται νομοσχέδια για τη φίμωση της μοναδικής ελεύθερης φωνής ενημέρωσης που μπορεί να έχει σήμερα ο Έλληνας πολίτης, τους bloggers και το διαδίκτυο. Από την άλλη, η Google, άκριτα και χωρίς καμία σοβαρή δικαιολογία, προχωρεί σε μαζικούς αποκλεισμούς χρηστών των υπηρεσιών της στον χώρο των blogs. Και εντελώς πρόσφατα, στο τοπίο εμφανίζονται και οι τουρκικές μυστικές υπηρεσίες (ΜΙΤ) με στημένα blogs (όπως πχ το τουρκικό ΙΟΑΝΙΝΑ για το οποίο εκτενή αναφορά κάνει το γνωστό ελεύθερο blog ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ http://epirus-ellas.blogspot.com/ ), με «επιθέσεις φιλίας» στους Έλληνες bloggers, τους οποίους και καλεί «να μοιραστούν καλές αναμνήσεις από τα τουρκοκρατούμενα Ιωάννινα».

Το Πατριωτικό Μέτωπο, καλεί και παρακαλεί τους ελεύθερους Έλληνες bloggers «να έχουν το νου τους» στην επίθεση αυτή «φιλίας» των τούρκικων blogs. Την ίδια ώρα, να είναι προετοιμασμένοι να περάσουν σε άλλες «πλατφόρμες διαδικτυακής επικοινωνίας» όπως η WordPress πχ, σε περίπτωση που η μαζική επίθεση κατά των ελεύθερων φωνών του διαδικτύου γίνει με μορφή «σκούπας», όπως εξάλλου έχει δοκιμασθεί σε άλλες περιοχές της υφηλίου, από αυταρχικά καθεστώτα.

Όσο για την Google και την κατοχική συμμαχία που κυβερνά την Πατρίδα μας, να γνωρίζουν πως με «πραξικοπήματα» και ασφαλίτικες μεθόδους, δεν πτοείται του «Έλληνος ο τράχηλος» ο οποίος 3.000 χρόνια τώρα, γνώρισε διαφόρων τύπων «μπέηδες» και ξέρει να αντιστέκεται.

Στον αέρα 3.000 επιβάτες της "Blue star Ferries"

ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΝ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ

3.000 άνθρωποι έχουν αγοράσει εισιτήριο για τα δύο δρομολόγια της "Blue star Ferries", αλλά δεν ξέρουν αν θα ταξιδέψουν, αφού αν κλείσουν τις μπουκαπόρτες οι ναυτεργάτες και οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ η "Βlue star" λέει ότι δεν υπάρχει άλλη διαθέσιμη ημερομηνία για να ταξιδέψουν, αφού όλα τα δρομολόγια είναι καλυμμένα.

Στη δημοσιότητα το σχέδιο προτάσεων του Πατριωτικού Μετώπου, για την Αγροτική Οικονομία και τους Έλληνες Αγρότες.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στη δημοσιότητα το σχέδιο προτάσεων του Πατριωτικού Μετώπου, για την Αγροτική Οικονομία και τους Έλληνες Αγρότες. Καλούνται και παρακαλούνται όλοι οι αγρότες, εκπρόσωποι αγροτικών Οργανώσεων, επιστήμονες και φορείς σχετικοί με την Αγροτική Οικονομία, να υποβάλλουν τις όποιες δικές τους διαφοροποιήσεις ή προσθαφαιρέσεις στο σχέδιο, έτσι ώστε να υποβληθούν στο 1ο Πανελλαδικό Συνέδριο του Κινήματος που θα γίνει το Φθινόπωρο.

Δίνεται σήμερα στη δημοσιότητα, το σχέδιο προτάσεων του Πατριωτικού Μετώπου για την Αγροτική Οικονομία και τους Έλληνες Αγρότες.

Το σχέδιο το οποίο συντάχθηκε από ομάδα αγροτών και επιστημόνων, μελών ανεξάρτητων αγροτοσυνδικαλιστικών και αγροτοσυνεταιριστικών οργανώσεων, μη προσκείμενων σε κομματικά όργανα, όπως ΠΑΣΕΓΕΣ, ΣΥΔΑΣΕ, ΓΕΣΑΣΕ, ΠΑΣΥ. (Βλ. Κυβέρνηση, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΚΚΕ αντίστοιχα), είναι το απόσταγμα τουλάχιστον 20 χρόνων δουλειάς και συνεπούς ενασχόλησης με το ακανθώδες ζήτημα της ελληνικής Αγροτικής Οικονομίας.

Το σχέδιο διακρίνεται, πέρα από την επιστημονική κατάρτιση και συγκρότησή του, από τρεις κυρίαρχους άξονες: Την αναγνώριση της Ελληνικής Αγροτικής Υπαίθρου ως αναπόσπαστου τμήματος του Εθνοχώρου μας, την ανθρωποκεντρική-κοινωνική του διάσταση βασισμένη στους κώδικες της παραδοσιακής ελληνικής αλληλεγγύης και τη ριζοσπαστική του φιλοσοφία στη μεταρρύθμιση του συνόλου της Αγροτικής Οικονομίας, με βάση την πολύτιμη εμπειρία από τους αγώνες των αγροτών σε όλο τον κόσμο και τις διαρθρωτικές αλλαγές που επέβαλαν στις δικές τους χώρες. Οι εντελώς διακριτοί του στόχοι εξάλλου είναι, αφενός μεν η προστασία του αγρότη και του καταναλωτή με το προτεινόμενο κόψιμο του ομφάλιου λώρου που συνδέει τα κόμματα με τον μεσάζοντα και τον αγρότη και φυσικά η σαφής αναπτυξιακή, ελληνοκεντρική-ανθρωποκεντρική του διάσταση.

Το πλήρες πόνημα αυτό των αγροτών-επιστημόνων του Πατριωτικού Μετώπου, μπορείτε να το βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.pamet.gr/agrotika/sxedio%20protaseon%20gia%20thn%20agrotiki%20oikonomia%2027%206%2010.php

Να προσθέσουμε εδώ πως έπεται μέσα στο καλοκαίρι και η δημοσίευση των σχεδίων προτάσεων του Πατριωτικού Μετώπου και για τα υπόλοιπα ζητήματα που απασχολούν την Πατρίδα και τον Λαό μας. Δέσμευση όλων των ομάδων εργασίας του ΠΑΜ είναι, τα σχέδια αυτά να κατατεθούν έως το επερχόμενο Πανελλαδικό Συνέδριο του Κινήματος υπόψη του Ελληνικού Λαού, έτσι ώστε μέσα από ανοιχτές και δημοκρατικές διαδικασίες, να προκύψει το τελικό σχέδιο διακήρυξης αρχών και προτάσεων του Πατριωτικού Μετώπου. Έτσι ώστε να βαδίσουμε τελικά στην Ελλάδα που ονειρευτήκαν οι πρόγονοί μας: Μια Ελλάδα αξιοπρεπή στις εθνικές της επιλογές, υπερήφανη για την επιστημοσύνη της και τις σύγχρονες αναπτυξιακές της δομές, αυτάρκη στις διατροφικές της ανάγκες και πάνω από όλα, μια Ελλάδα κοινωνικής αλληλεγγύης και συνοχής.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ

http://anastasia.pblogs.gr/files/f/243668-MAKEDONIA2.jpg Επιστολή προς τα 300 μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου απέστειλαν τα μέλη του Ελληνοαμερικανικού Εθνικού Συμβουλίου.

Αξιότιμα μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου, Εκ μέρους των μελών του Ελληνοαμερικανικού Εθνικού Συμβουλίου είμαστε εναντίον κάθε βεβιασμένης απόφασης προς λύση του θέματος της ονομασίας της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας τη στιγμή που η γενέτειρα βρίσκεται σε δύσκολες στιγμές και σφαδάζει κάτω από τη λαίλαπα της οικονομικής κρίσης. Μέσα σ' αυτή τη συγκαιρεία την Κυριακή 13 Ιουνίου 2010 εμφανίζεται πρωτοσέλιδο άρθρο έγκριτης εφημερίδας πανελλαδικής εμβέλειας που ξεκινάει με την ασαφή φράση: «Κοντά σε συμφωνία στο όνομα "Δημοκρατία της Μακεδονίας του Βαρδάρη" βρίσκονται η Ελλάδα και η ΠΓΔΜ.».

Επίσης αναφέρει ότι «Η συγκεκριμένη ονομασία καλύπτει την Ελληνική απαίτηση.» χωρίς να αναφέρει ότι η συγκεκριμένη ονομασία προωθεί τον αλυτρωτισμό των Σκοπίων της Ενωμένης "Μακεδονίας" εφ'όσον η "Μακεδονία" του Βαρδάρη υποεννοεί τη "Μακεδονία" του Πιρίν και τη "Μακεδονία" του Αιγαίου. Αναγνωρίζοντας τα Σκόπια ως "Μακεδονία" του Βαρδάρη δίνουμε κάθε ευκαιρία στην ΠΓΔΜ να διεκδικήσει τις υπόλοιπες περιοχές της "διαιρεμένης Μακεδονίας". Αυτή η ευκαιρία θα επιτευχτεί πιο εύκολα εφ' όσον η ΠΓΔΜ είναι χώρα, ενώ οι υπόλοιπες περιοχές βρίσκονται σε γειτονικές χώρες. Δηλαδή εμείς οι ίδιοι υπογράφουμε την απόσχεση της Μακεδονίας μας. Εμείς, ως Έλληνες της Διασποράς που σεβόμαστε την Ελληνική πολιτιστική μας κληρονομιά, δηλώνουμε ότι δεν πρόκειται να αποδεχτούμε την παραχώρηση του ονόματός μας, της ιστορίας μας και της εδαφικής ακεραιότητας της γενέτειρας στους Σλάβους της ΠΓΔΜ και κάνουμε έκκληση στους Έλληνες πολιτικούς να καταδικάσουν τέτοιου είδους πρακτικές. .... Με εκτίμηση,

Παύλος Κοτρότσιος Ανδριάννα Φιλιώτη Paul Kotrotsios, MBA Ανδριάννα Φιλιώτη President Γραμματεύς Hellenic American National Council

ΠΗΓΗ

Φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης !


- Φωνάζει το ΠΑ”ΣΟ”Κ και ο GAP, για τη νομιμότητα, τους νόμους, το σύνταγμα, όταν πριν λίγα χρόνια γράψανε στα παλιά τους τα παπούτσια (να μην πω πουθενά αλλού) και τους νόμους και το σύνταγμα για να επιτρέψουν στους αμερικάνους και τους άλλους νατοϊκούς να κάνουν τη χώρα ξέφραγο αμπέλι για να καταστρέψουν τη Γιουγκοσλαβία !

- Φωνάζουν τα κόμματα του ευρωμονόδρομου και κατηγορούν το ΚΚΕ ”διότι δεν συνεμορφώθην”, αυτοί που θεωρούσαν τον Μιλόσεβιτσς … υπεύθυνο για τους βάρβαρους βομβαρδισμούς – αλήθεια “κύριοι” της ΝΔ, του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και λοιπών, ο Μιλόσεβιτς έφταιγε που βομβαρδίστηκε η Κινέζικη Πρεσβεία ;;;

- Φωνάζουν για την εφαρμογή των νόμων, αυτοί που στο όνομα της εφαρμογής τους και της … “νομιμότητας” έχουν καταληστέψει και τη χώρα και τον λαό της !

- Φωνάζει η κυβέρνηση και ο πρόεδρός της, για τον τουρισμό, την ίδια στιγμή που “έκοψαν” τα δύο τρίτα των κουπονιών των δικαιούχων του κοινωνικού τουρισμού !
Αλήθεια, για ποιο τουρισμό μιλάνε ;;;

- Φωνάζουν, μέρες τώρα, και τα δημοσιογραφικά και άλλα παπαγαλάκια για τον τουρισμό και προφανώς αναφέρονται στα αφεντικά τους, εφοπλιστές και μεγαλοξενοδόχους, γιατί το παραπάνω θέμα του κοινωνικού τουρισμού το κάναν … γαργάρα !

- Φωνάζουν οι εφοπλιστές, αυτοί που όλο το χειμώνα κρατάνε τα πλοία τους, δεν κάνουν δρομολόγια λόγω του … κόστους, αυτοί που αυξάνουν κάθε χρόνο τα εισητήρια για τους επιβάτες και τα αυτοκίνητα, αυτοί που στην ουσία χρησιμοποιούν σαπάκια με τεράστιους κινδύνους για όλους, χρωστάνε μισθούς στους ναυτεργάτες !

- Φωνάζουν όλοι αυτοί που στο όνομα της Ε.Ε., του Μάαστριχτ, της Λισαβόνας και άλλων συναφών συμφωνιών, επιχειρούν την μεγαλύτερη από καταβολής κόσμου επίθεση ενάντια στους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους – την ίδια στιγμή που οι ίδιοι βολεμένοι, κρύβονται πίσω από τους δικούς τους τεράστιους μισθούς, μίζες, κλοπές και κάθε είδους βολέματος !

- Φωνάζουν στα τηλεπαράθυρα, ξεφουλκούν ενάντια στο ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ, ενάντια σε όλους αυτούς που αγωνίζονται, που θέλουν να ζήσουν, που θέλουν ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά τους, ποιοι ;;;
Όλοι οι βρώμικοι πολιτικοί, αυτοί που με κάθε είδους παρανομίες στην κυριολεξία χέστηκαν στο χρήμα, οι εκφραστές του μεγάλου κεφαλαίου που χρόνια τώρα πίνουν το αίμα των εργαζόμενων, τα παπαγαλάκια που έτσι και μαθευτούν … τα μισθά τους, θα γελάσει ο κάθε πικραμένος.
Μιλάνε οι υποκριτές, οι φαρισαίοι, οι κατ΄επάγγελμα συκοφάντες, όλοι αυτοί που θεό τους έχουν το χρήμα !

Με δυο λόγια, φωνάζουν οι κλέφτες (κυβέρνηση, εφοπλιστές, ΜΜΕ, τα κόμματα της πλουτοκρατίας), για να φοβηθεί ο νοικοκύρης (ΠΑΜΕ, ΚΚΕ) !!!
Ε, ρε, ξυλάρα που τους χρειάζεται !

"Αίσχος και ντροπή στη κυβέρνηση αυτή τη «σοσιαλιστική»"

"Δουλεύω από 15 χρονών στον ιδιωτικό τομέα σε δουλειά που απαιτεί ορθοστασία και βάρη, με συνέπεια να αντιμετωπίζω πρόβλημα με τη μέση μου.Το 2015, στα 55, έχοντας δουλέψει 37...
συνεχόμενα χρόνια και υπηρετήσει 26 μήνες την πατρίδα θα έβγαινα στη σύνταξη.Η κυβέρνηση που πήρε το μεγαλύτερο ποσοστό στις εκλογές, τάζοντας καλύτερες ημέρες και λέγοντας χαρακτηριστικά λεφτά υπάρχουν,θα με αναγκάσει να παραμείνω στη δουλειά, μέχρι τα 60 αφού θα έχω δουλέψει,
42 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.
Γιατί λοιπόν ανατρέπεται τη ζωή μου και της οικογένειας μου...;;;"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Απίστευτα πράγματα στο κόκκινο 105,5.


Του Μάριου Διονέλλη

`

«καταγράφηκα µάλλον ως «υπέρ του δέοντος Συριζαίος»

«Ο σταθµός µού χρωστάει ακόμα τα αναδροµικά, δώρα, επιδόµατα που δικαιούµαι»!

`

Προοίμιο: Γιά τα απίστευτα,όχι σε μέσο της Αριστεράς, αλλά ούτε και σε αστικό, που εξιστορεί ο δημοσιογράφος της εφ. Δρόμος Μάριος Διονέλλης , (τέως) της Αυγής και του Κόκκινου, θα περιμένουμε απάντηση από τους αναφερόμενους σ’αυτό και πολύ περισσότερο, από τα μέσα και τους έχοντες την πολιτική ευθύνη για αυτά. Ενημερωτικά θυμίζουμε ότι προ μηνός περίπου, αναδημοσίευσαμε στο blog σχετικό ρεπορτάζ από άλλο blog, για το οποίο δεχθήκαμε πρωτάκουστη κριτική στα όρια της επίθεσης με mail και σχόλια από 2 συντρόφους. Και που σαν συνέπεια “αποσύραμε” το σχετικό άρθρο. Το άρθρο υπάρχει. Ευχόμαστε οι απαντήσεις (και τα γεγονότα) να διαψεύσουν το Μ.Δ., γιατί διαφορετικά “ουαί και αλοίμονο” αν στην Αριστερά που πιστεύουμε συμβαίνουν τέτοια πράγματα., που θα ωχριούν ακόμα (και) όσα αναφέρονται στο σχετικό άρθρο μας για τον Jose Saramago .

Μάριος Διονέλλης

«Με αφορμή το τέλος της ραδιοφωνικής σαιζόν, λίγο πριν τα μπάνια του λαού, ας δώσω µερικές εξηγήσεις σε όσους επί χρόνια συνοµιλούσαµε από το Κόκκινο 105,5. Σε αυτούς χρωστάω µια πιο ρεαλιστική εξήγηση από το εύκολο: «Αποχώρησε επειδή βρήκε αλλού δουλειά». Πάµε λοιπόν:

`

«Μετά την διατύπωση της θέσης ότι τα θέµατά µας πρέπει να γίνουν πιο αιχµηρά και πιο κινηµατικά και ότι πρέπει στο σταθµό να µιλά ο απλός κόσµος της Αριστεράς και όχι συνέχεια τα στελέχη, καταγράφηκα µάλλον ως «υπέρ του δέοντος Συριζαίοι». Αργότερα, ήρθαν οι απειλές, όταν µίλησα για το «µάγκωµα» στην προεκλογική συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ τον Σεπτέµβριο. (Ήταν αλήθεια όµως, όσοι ήταν εκεί το ξέρουν).

Ένα µήνα µετά αποµακρύνθηκα από την πρωινή ζώνη, την οποία ανέλαβε ο ίδιος ο διευθυντής Γιώργος Ανανδρανιστάκης για να µην υπάρχουν ανένταχτες παρεκκλίσεις …ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

'Εζησε τον τρόμο μέσα στο σπίτι του

Αντιμέτωπος με δύο ληστές μέσα στο ίδιο του το σπίτι ήρθε ένας άνδρας, τα ξημερώματα της Κυριακής.

Το περιστατικό σημειώθηκε τα ξημερώματα στη Γλυφάδα...
Σύμφωνα με την αστυνομία, δύο άγνωστοι, πιθανότατα αλλοδαποί εισέβαλαν στο σπίτι απο πόρτα που ήταν ανασφάλιστη.

Κρατώντας όπλα στα χέρια τους, ακινητοποίησαν τον ιδιοκτήτη, πήραν χρήματα και κοσμήματα άγνωστης -μέχρι στιγμής - αξίας κι εξαφανίστηκαν.

Oι Κούρδοι της Τουρκίας ετοιμάζονται να ανακηρύξουν δημοκρατική αυτονομία



O πάνω χάρτης δείχνει τους δήμους που κέρδισε το κουρδικό κόμμα (με πράσινο χρώμα) και ο κάτω τους νομούς στους οποίους κέρδισε την πλειοψηφία στα νομαρχιακά συμβούλια. Στην Τουρκία οι νομάρχες τοποθετούνται από το κράτος. Να σημειωθεί ότι οι Κούρδοι ισχυρίζονται ότι στις επόμενες δημοτικές εκλογές θα........
κερδίσουν τουλάχιστον δεκαέξι πρωτέουσες νομών και συνολικά 300 δήμους σε όλη την επικράτεια, από 99 που έχουν σήμερα.

Του Σάββα Καλεντερίδη

ημαντικές εξελίξεις κυοφορούνται στο Κουρδικό Ζήτημα, μετά το πέρας της άτυπης εκεχειρίας την 13 Μαΐου 2010, ημερομηνία που συμπίπτει με τη δήλωση του έγκλειστου στη φυλακή του Ιμραλί ηγέτη των Κούρδων, Αμντουλλάχ Οτζαλάν, ότι αποσύρεται και διακόπτει τις προσπάθειες για επίλυση του Κουρδικού. Οι δήμαρχοι και τα στελέχη που ανήκουν στο κουρδικό κόμμα BDP, αποφάσισαν να ανακηρύξουν επίσημα την "δημοκρατική τους αυτονομία".
Σύμφωνα με την εφημερίδα Taraf, που έχει πρωτοσέλιδο τίτλο το "Οι Κούρδοι θα ανακηρύξουν την αυτονομία τους", αναφέρει ότι σύντομα οι 99 Κούρδοι δήμαρχοι, ανάμεσα στους οποίους και ο δήμαρχος του Ντιγιαρμπακίρ, θα ανακηρύξουν την αυτονομία τους, απόφαση που στήριξε με δηλώσεις του και ο Τζεμίλ Μπαγίκ, ηγετικό στέλεχος του κουρδικού εθνικοαπελευθερωτικού κινήματος και από τα ελάχιστα ιδρυτικά μέλη του ΡΚΚ που είναι εν ζωή, μαζί με τον Οτζαλάν.
Την απόφαση αυτή πήραν οι 99 δήμαρχοι και οι πρόεδροι των νομαρχιακών επιτροπών του κουρδικού κόμματος BDΡ.
Ανάμεσα σε αυτά που αποφάσισαν οι δήμαρχοι είναι να αρχίσουν αγώνα για την απόλυτη ανεξαρτητοποίηση των δήμων από την κεντρική κυβέρνηση και από το κράτος.
Η συγκεκριμένη απόφαση των δημάρχων και των στελεχών του κόμματος BDP για την ανεξαρτητοποίηση της τοπικής αυτοδιοίκησης και των δήμων, που θα προκαλέσει πολλές συζητήσεις, ήταν ένας από τους όρους που έθεσε η Ε.Ε. για να προχωρήσει η ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας.
Να σημειωθεί ότι το BDP έχει εκλέξιε δημάρχους σε επτά πρωτεόυσες νομών, 51 πρωτεύουσες επαρχιών και 40 δημαρχίες κωμοπόλεων.
Πάντα με βάση το συγκεκριμένο δημοσίευμα, τη λύση αυτή υποστηρίζει και το υψηλόβαθμο στέλεχος του κουρδικού εθνικοαπελευθερωτικού κινήματος, Τζεμίλ Μπαγίκ, ο οποίος, μιλώντας σε κουρδικό ειδησεογραφικό όργανο είπε: "Θέλουμε να λύσουμε το Κουρδικό Ζήτημα σε αυτή τη βάση. Αν το τουρκικό κράτος το αποδεχτεί, τότε θα συνεργαστούμε μαζί του για τη δημοκρατική αυτονομία. Έτσι, θα λύσουμε το πρόβλημα σ' αυτή τη βάση διαπραγματευόμενοι με το τουρκικό κράτος. Σε περίπτωση, όμως, που το τουρκικό κράτος δεν αποδεχτεί κάτι τέτοιο, θα λύσουμε εμείς το κουρδικό στη βάση της δημοκρατικής αυτονομίας. Προς στιγμήν αυτά έχουμε να πούμε. Σύντομα θα ανακηύξουμε επίσημα την αυτονομία μας".
Με βάση τα αιτήματα της κουρδικής πλευράς, θα επιδιωχθεί η διαχείρηση των πόρων και των φόρων από την τοπική αυτοδιοίκηση, καθώς και η διαχείρηση των τομέων της υγείας, της παιδείας και της τοπικής ασφάλειας.


strategy-geopolitics

9+ μήνες με τον ανικανότερο Γιώργο με Ελληνικό διαβατήριο



Κυβέρνηση «μαθητευόμενων μάγων»

Του Σταυρου Λυγερου

Η πιο σοβαρή κουβέντα του πρωθυπουργού είναι ότι η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε πειραματόζωο. Απέφυγε επιμελώς, όμως, να μιλήσει και για το είδος του συντελούμενου πειράματος και για τον δικό του ρόλο. Ο Γιώργος Παπανδρέου δεν ευθύνεται για τη δημοσιονομική βόμβα που κληρονόμησε, αλλά έχει καταλυτικές ευθύνες για τον τρόπο που τη διαχειρίσθηκε, προκαλώντας την έκρηξή της με τις γνωστές συνέπειες.

Λογικά, η κρίση έπρεπε να λειτουργήσει σαν καταλύτης για την αντικατάσταση του ανορθολογικού, κλεπτοκρατικού και σπάταλου μοντέλου ανάπτυξης από ένα υγιές και παραγωγικό. Αντ’ αυτού, χρησιμοποιείται ως ευκαιρία για τον βίαιο μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας – κοινωνίας, σύμφωνα με τις κυρίαρχες νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες. Το Μνημόνιο περιέχει επιβεβλημένες διατάξεις, αλλά συνολικά λειτουργεί σαν προκρούστια κλίνη. Γι’ αυτό και εγκλωβίζει την οικονομία σε ανατροφοδοτούμενη ύφεση. Ακόμα κι αν η αποδοχή του συγκεκριμένου Μνημονίου ήταν ο μόνος τρόπος για να κρατήσει η Ελλάδα το κεφάλι έξω από το νερό, δεν συνεπάγεται ότι το Μνημόνιο συνιστά πράγματι αποτελεσματική θεραπεία.

Τα «αιματηρά» μέτρα δεν είναι καθαρτήριο. Το πραγματικό δίλημμα είναι παραγωγικά ή αντιπαραγωγικά μέτρα και όχι σκληρότερα ή ηπιότερα. Η ανάταξη της οικονομίας απαιτεί δέσμες στοχευμένων εξυγιαντικών και αναπτυξιακών παρεμβάσεων. Η Ελλάδα έχει περιέλθει σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. Για να υπάρξει διέξοδος χρειάζονται νέα πολιτικά εργαλεία, νέες ευφάνταστες προσεγγίσεις και αποτελεσματικές πρακτικές. Εξυπνες και ρεαλιστικές προτάσεις παραμένουν στα συρτάρια. Η κρίση διευκολύνει την εφαρμογή τους. Λειτουργεί σαν καταλύτης, αλλάζοντας συμπεριφορές και νοοτροπίες στο επίπεδο της κοινωνίας. Καθιστά εφικτό ό,τι μέχρι πρότινος ήταν σχεδόν ανέφικτο.

Αντί, όμως, η κυβέρνηση Παπανδρέου να εφαρμόζει παραλλήλως ένα τέτοιο δικό της πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων, έχει αφεθεί στον αυτόματο πιλότο του Μνημονίου. Ο λόγος είναι ότι έχει βολευθεί πολιτικά με τη συνταγή του ΔΝΤ και της Ευρωζώνης. Λειτουργώντας ως εντολοδόχος της «τρόικας», κρύβει την ανικανότητά της να αντιμετωπίσει δραστικά την κρίση. Το ελληνικό πρόβλημα είναι πρωτίστως πολιτικό και δευτερευόντως οικονομικό. Με κυβέρνηση που θυμίζει κάτι μεταξύ «παιδικής χαράς» και «μαθητευόμενων μάγων», η περιορισμένη, αλλά υπαρκτή δυνατότητα να αποφύγουμε τον γκρεμό τείνει να ακυρωθεί.

Πηγή

Σχόλιο: Επειδή όμως λέγεται Παπανδρέου έχει 11 εκατομμύρια μαύρους νεο-Ελληνικής ράτσας να τους δουλεύει και να δουλεύουν γι’ αυτόν.

Written by frapezitis

Το ΠΑΣΟΚ διαλύει το κοινωνικό μοντέλο-έκτρωμα που έφτιαξε.

Η μόνη ορθή ενέργεια που έκανε ποτέ η Νέα Δημοκρατία, ήταν η σοφή απόφαση του Κ. Καραμανλή να παραδώσει στον Γ. Παπανδρέου για να διαλύσει το κοινωνικό μοντέλο που έφτιαξε ο πατέρας του τελευταίου και όλοι αυτοί που τον ακολούθησαν και αποτέλεσαν το μόρφωμα που λέγεται ΠΑΣΟΚ. Η Νέα Δημοκρατία, στο λιγοστό χρονικό διάστημα που κλήθηκε να κυβερνήσει, απλά διαχειρίστηκε αυτό το μοντέλο και δεν τόλμησε να το αγγίξει.

Κανείς δεν θα μπορούσε να διαλύσει με ασφάλεια και χωρίς αντιδράσεις αυτό το κοινωνικό έκτρωμα που βιώσαμε και βιώνουμε. Το κοινωνικό έκτρωμα μέσα στο οποίο πορευτήκαμε «λάθρα βιώσαντες», από τον ίδιο το δημιουργό του,…..

το ΠΑΣΟΚ και τον γιό του ιδρυτή του.

Από πού να αρχίσουμε. Να αρχίσουμε από το Σύνταγμα, με την αναθεώρηση του οποίου ο Α. Παπανδρέου, μετέτρεψε το πολίτευμα της χώρας από ολιγαρχικό σε μοναρχικό; Να προχωρήσουμε στους ψηφισθέντες νόμους, που αποτέλεσαν οι πιο πολλοί παράθυρα τακτοποίησης συμφερόντων. Να πάμε στη Δικαιοσύνη στην οποία βασιλεύει η αρνησιδικία και η οποία υπάρχει μόνο κατά τίτλο και….. αποτελεί φόβητρο μόνο για τους απλούς και οικονομικά ασθενείς πολίτες, ενώ δεν ακουμπά καθόλου πολιτικούς και οικονομικά ισχυρούς. Να πάμε στο οικονομικό και ασφαλιστικό μοντέλο που στηρίχθηκε στον δανειοδοτούμενο κρατισμό. Ένα γιγάντιο κράτος με δανεικά. Και τελικά να καταλήξουμε στις σοσιαλιστικού τύπου συντεχνίες που είχαν μόνο απαιτήσεις, χωρίς να ενδιαφέρονται για το ποιος θα φέρει το οικονομικό βάρος των απαιτήσεών τους;

Επομένως: Δημοκρατία δεν έχουμε, Δικαιοσύνη δεν έχουμε, κοινωνική ασφάλιση δεν έχουμε, οικονομικές υποδομές και ανάπτυξη δεν έχουμε, πνεύμα εργασίας και παραγωγής δεν έχουμε.

Αυτό το κοινωνικό έκτρωμα πρέπει να διαλυθεί και να αντικατασταθεί, (δηλαδή να μετασχηματιστεί) με κάτι άλλο που θα βασίζεται στον πλούτο που θα παράγει η ίδια η κοινωνία και όχι στα δανεικά των άλλων.

Το ΠΑΣΟΚ λοιπόν διαλύει το κοινωνικό μοντέλο που έφτιαξε το ίδιο, αλλά φυσικά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ανατεθεί στο ίδιο να φτιάξει το καινούργιο. Γιατί αυτή τη διάλυση που κάνει τώρα το ΠΑΣΟΚ δεν την κάνει επειδή είδε την αλήθεια, ούτε με κάποια νέα φιλελεύθερη αναπτυξιακή ιδεολογία, αλλά την κάνει εξαναγκαζόμενο, από τα συμφέροντα των νταβατζήδων τοκογλύφων που το στηρίζουν και που θέλουν να πάρουν πίσω τα χρήματά τους, προσδοκώντας να παραμείνει στην εξουσία για να πάμε σε νέα δανεικά και μια από τα ίδια μετά την κρίση.

Πηγή: http://hassapis-peter.blogspot.com/2010/06/blog-post_1545.html

Φώτης Κουβέλης-Τα χαρακτηριστικά του νέου κόμματος Ανανεωτική Δημοκρατική Αριστερά

Με μια ομιλία που σε πολλά σημεία της θύμιζε ιδεολογική διακήρυξη ο κ. Φώτης Κουβέλης περιέγραψε σήμερα τα χαρακτηριστικά του νέου κόμματος , της "Ανανεωτικής Δημοκρατικής Αριστεράς" που φιλοδοξεί "να έρθει ξανά στο προσκήνιο υπερασπιζόμενη το δημόσιο συμφέρον" .

Η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη εκατοντάδων...
στελεχών της Ανανενωτικής Πτέρυγας, οι περισσσότεροι εκ των οποίων αποχώρησαν από τον Συνασπισμό πρόσφατα, υπέγραψαν την ληξιαρχική πράξη γεννήσεως του κόμματος . Ο κ. Κουβέλης απευθυνόμενος στα στελέχη του κόμματος είπε ότι "είμαστε αισιόδοξοι και συγχρόνως υπεύθυνοι", διαβεβαίωσε ότι "πατάμε σε πολύ γερό έδαφος" και διακήρυξε ότι "εντάσσουμε τους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες στη στρατηγική του δημοκρατικού δρόμου προς το σοσιαλισμό, ειδικά μέσα στις συνθήκες της οικονομικής, κοινωνικής και πολιτικής κρίσης".

Ο κ. Κουβέλης υπογραμμίζοντας εξ αρχής και τον οικολογικό προσανατολισμό της ΑΔΑ , τόνισε ότι Αριστερά και Οικολογία δεν είναι πλέον δυνατό να λειτουργήσουν χωριστά ως δυνάμεις σφαιρικού μετασχηματισμού. Μαζί, όμως,προσθεσε, μπορούν να συνθέσουν ένα καινούριο όραμα, μια προγραμματική καινοτομία και κατάκτηση για τον κόσμο και τις σύγχρονες κοινωνίες. Η σύμπλευση με τον οικολογικό χώρο,είπε ο κ. Κουβέλης, επιβάλλεται από την υιοθέτηση μιας συνολικής οπτικής για την αναπτυξιακή προοπτική σε εθνικό και υπερεθνικό επίπεδο.

Αναφερόμενος στην καστάσταση της οικονομίας και στην κυβερνητικη πολιτική ο κ. Κουβέλης είπε ότι ζούμε τους τελευταίους μήνες την παταγώδη, καταστροφική κατάρρευση του πελατειακού κράτους που στήθηκε τις τελευταίες δεκαετίες. Ζούμε , πρόσθεσε, τη χρεοκοπία του πολιτικού συστήματος που δόμησε το πολιτικό στερεότυπο του δικομματισμού, που κυριάρχησε σε όλη τη μεταπολιτευτική περίοδο.

Ο κ. Κουβέλης κατηγόρησε για την κατάσταση αυτή τα δύο μεγάλα κόμματα σημειώνοντας ότι δικαίως πολύ μεγάλα τμήματα της κοινωνίας τους αποδοκιμάζουν" και πρόσθεσε ότι αν οι πολίτες είχαν εναλλακτικές λύσεις θα έβαζαν κυριολεκτικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τα συγκεκριμένα κόμματα. Σύμφωνα με τον κ. Κουβέλη η αντιμετώπιση της κρίσης πρέπει να πορεύεται μαζί με την εκκίνηση της παραγωγικής διαδικασίας, αλλά και την καταπολέμηση της διαφθοράς, της φοροδιαφυγής, τον έλεγχο των δαπανών του δημοσίου. Μόνον έτσι μπορεί να ανοίξει ο δρόμος της ριζικής αλλαγής των απαράδεκτων και άνισων μέτρων που πάρθηκαν σε βάρος των μισθωτών και των συνταξιούχων.

Τι συμβαίνει στο Υπουργείο Εργασίας







Είναι μερικές καταστάσεις, τις οποίες ακόμα και ο πιο ευφάνταστος και γλαφυρός αφηγητής δεν μπορεί να τις περιγράψει στην απολυτότητα που τους ταιριάζει. Απολυτότητα, την οποία μπορεί να πιάσει μόνον η λαϊκή σοφία. Υπάρχει μια αθάνατη ελληνική παροιμία, την οποία την αφιερώνουμε στον "μάγειρα" Ανδρέα Λοβέρδο και το έργο του στο "μαγειρείο" του Υπουργείου Εργασίας. Ποια είναι αυτή; "Τον κώλο έχεις μάγειρα, σκατά θα μαγειρέψεις"! Τέτοια κατάσταση, που απαιτεί τη λαϊκή σοφία, είναι και η περιγραφή των "έργων και των ημερών" του Λοβέρδου στο Υπουργείο Εργασίας.

Μόνον η ελληνική παράδοση μπορεί να περιγράψει με την απόλυτη ακρίβεια τα έργα και τις ημέρες του Ανδρέα Λοβέρδου σ' αυτό το υπουργείο. Μιλάμε για τον απόλυτο παραλογισμό. Μιλάμε για ένα πρωτοφανές κοινωνικό απαρχάιντ στην πατρίδα της Δημοκρατίας. Το υπουργείο εργασίας φέρεται σαν το Υπουργείο Αποικιών της Μεγάλης Βρετανίας. Άνθρωποι "κόβουν" και "ράβουν" "κοστούμια", τα οποία δεν αφορούν τους ίδιους ως πρόσωπα. Φέρονται σαν τους λευκούς Βρετανούς, οι οποίοι έπαιρναν τα μέτρα των μαύρων στις αποικίες. Τι σχέση μπορεί να έχουν οι μαύροι της βρετανικής αποικιοκρατίας με τους σημερινούς Έλληνες εργαζόμενους; Καί οι δύο πέφτουν θύματα κοινωνικού και ταξικού ιμπεριαλισμού. Καί οι δύο πέφτουν θύματα "ανωτέρων", οι οποίοι αναλαμβάνουν να λύσουν τα προβλήματα των "κατωτέρων".

Στην εποχή της σκληρής βρετανικής αποικιοκρατίας τα προβλήματα των μαύρων δεν λύνονταν ποτέ, γιατί απλούστατα αυτοί, οι οποίοι επιχειρούσαν να τα λύσουν, ήταν μονίμως λευκοί. Στην καλύτερη γι' αυτούς περίπτωση δεν μπορούσαν να τα λύσουν, γιατί απλά δεν τους αφορούσαν. Δεν τα κατανοούσαν …και όταν δεν κατανοείς ένα πρόβλημα, φυσικό είναι να μην μπορείς να το λύσεις. Αυτό, στην καλύτερη περίπτωση. Στη χειρότερη περίπτωση δεν τα έλυναν, γιατί δεν τους συνέφερε να τα λύσουν. Δεν συνέφερε τους λευκούς να λύσουν τα προβλήματα των μαύρων, γιατί απλούστατα θίγονταν τα συμφέροντά τους. Μίκραιναν τα δικά τους τα "κομμάτια", όταν επιχειρούσαν δικαιότερη κατανομή της "πίτας".

Το ίδιο γίνεται σήμερα και στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα του κοινωνικού απαρχάιντ βιώνουμε μια ανάλογη κατάσταση. Κρατικοδίαιτοι "φωστήρες" προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματα του ιδιωτικού τομέα. Δημόσιοι υπάλληλοι προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματα των υπαλλήλων του ιδιωτικού τομέα. Αυτό ακριβώς γίνεται σήμερα με έναν "κατάλευκο" Λοβέρδο, ο οποίος προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα των "μαύρων" εργαζομένων. Ο "λευκός" Λοβέρδος δεν μπορεί να λύσει τα προβλήματα των εργαζομένων, γιατί στην καλύτερη γι' αυτόν περίπτωση δεν τα κατανοεί.

Πώς να τα κατανοήσει; Εξ αποστάσεως; Όπως ένας λευκός του Λονδίνου δεν κατανοούσε τα προβλήματα των μαύρων στη Μποτσουάνα, έτσι και ο Λοβέρδος δεν κατανοεί τα προβλήματα των εργαζομένων. Τα αντιλαμβάνεται από "απόσταση", εφόσον δεν "κατοικούν" στον ίδιο "χώρο". Τα αντιλαμβάνεται όπως ένας εκτροφέας σκύλων τα προβλήματα των σκύλων του. Κάπως έτσι κατανοεί και ο Λοβέρδος τα προβλήματα των άλλων "ειδών". Τα προβλήματα τόσο στο ασφαλιστικό όσο και στο εργασιακό.

Πώς θα κατανοήσει ο Λοβέρδος το πρόβλημα με τις συντάξεις πείνας των εργαζομένων, τη στιγμή που ο ίδιος έχει εξασφαλίσει τη δική του συνταξιοδοτική "άπλα"; Πώς θα κατανοήσει ο Λοβέρδος το πρόβλημα με τις περικοπές των μισθών, τη στιγμή που ο ίδιος επί καθεστώτος ΔΝΤ εισπράττει πολλαπλούς μισθούς; Πώς θα κατανοήσει ο Λοβέρδος τα σαράντα χρόνια εργασίας, που προτείνει για την "ωρίμανση" των συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων, τη στιγμή που ο ίδιος δέχεται τα δικά του βουλευτικά δικαιώματα να "ωριμάζουν" μέσα σε ελάχιστους μήνες; Μιλάμε για μεγάλη "απόσταση". Ακόμα και με "κιάλια" κατανόησης να δει την κατάσταση, δεν θα αντιληφθεί τις λεπτομέρειές της. Γιατί; Γιατί ανήκει σε διαφορετικό "κόσμο" από αυτόν που προσπαθεί να "σώσει".

Ο Λοβέρδος, που σήμερα έχει αναλάβει τη σωτηρία των "μαύρων" εργαζομένων είναι "λευκός". "Κατάλευκος" στην πραγματικότητα. Τρεις συντάξεις θα πάρει ο Λοβέρδος. Μία ως καθηγητής Πανεπιστημίου, μία ως βουλευτής και μία ως δικηγόρος. Τρεις συντάξεις, στις οποίες το κράτος —και άρα εμείς ο λαός— καταβάλει τις εισφορές του. Αυτή είναι η τεχνητή "λεύκανση" εξαιτίας ενός κράτους, το οποίο άλλους τους αντιλαμβάνεται ως "παιδιά" του και άλλους ως "παραπαίδια" του. "Λευκότατο” παιδί αυτού του κράτους είναι ο Λοβέρδος. "Λευκός"… όσο όλοι όσοι τον στηρίζουν.

"Λευκό" παιδί μιας "λευκής" κυβέρνησης ενός άεργου Πρωθυπουργού. "Λευκός" είναι ο Λοβέρδος όσο "λευκοί" είναι ο Γιωργάκης, ο Κωστάκης, η Ντόρα ή ο Κυριάκος. Οι πάντες με "ώριμα" δικαιώματα συνταξιοδότησης από μικρή ηλικία. Οι πάντες άεργοι, που επιχειρούν να λύσουν τα προβλήματα των εργαζομένων. Ανώτεροι "λευκοί", που δικαιούνται τα πάντα, χωρίς να κάνουν τίποτε. Απόλυτα διαφορετικοί από τους μαύρους", οι οποίοι θα ανεβαίνουν στις σκαλωσιές μέχρι τα εβδομήντα χρόνια τους. Τα δικαιώματά τους δεν είναι σαν τα δικαιώματα των "μαύρων", οι οποίοι θέλουν σαράντα χρόνια για να "ωριμάσουν". Τα δικαιώματα των "λευκών" θέλουν μόνον σαράντα μήνες για να "ωριμάσουν".

Αυτή η διαφορά των "ειδών" δημιουργεί άγνοια. Μια "απόσταση" άγνοιας, την οποία την κάνει ακόμα μεγαλύτερη η ίδια η προσωπική πορεία του Λοβέρδου. Γιατί το λέμε αυτό; Γιατί ο Λοβέρδος δεν είναι απλά άσχετος. Ο Λοβέρδος είναι ο απόλυτος εκφραστής της "λευκής" ζωής του τεμπέλη. Ο απόλυτος ορισμός της εύκολης "ζωής", την οποία δεν έζησαν οι "άλλοι". Ο Λοβέρδος έζησε την εύκολη ζωή του παρασίτου της μεταπολίτευσης. Τη ζωή του ανθρώπου, ο οποίος ποτέ δεν αγωνίστηκε για την επιβίωση. Τη ζωή αυτού, ο οποίος κατέθεσε την ψυχή του σε ένα κόμμα και αυτό ως αντιπαροχή του εξασφάλισε άπαξ την τροφή του σώματος. Τη ζωή αυτού, ο οποίος από το Πανεπιστήμιο και εντεύθεν "προοδεύει" μονίμως μετά από την "άριστη" κομματική "επιλογή" στα πανεπιστημιακά του χρόνια.

Σε σταλινική "δημοκρατία" έζησε και ανδρώθηκε ο Λοβέρδος. Σε "δημοκρατία", την οποία δεν γνώρισαν οι υπόλοιποι Έλληνες. Σε "δημοκρατία", όπου τα πάντα ξεκινούσαν και κατέληγαν στο κόμμα. Το όποιο κόμμα εξυπηρετούσε τον σταλινικό Λοβέρδο. Τον αυθεντικό σταλινικό Λοβέρδο. Ξεκίνησε με μια καλή εκπαίδευση στο ΚΚΕ και κατόπιν μετακινήθηκε στα αστικά κόμματα για τις "εισπράξεις". Ξεκίνησε, μαθαίνοντας να προσκυνά "Στάλιν" και να έχει ο ίδιος απαιτήσεις "Μπρέζνιεφ". Ό,τι τον ενδιέφερε ως πρόσωπο, το κόμμα τού το προσέφερε απλόχερα. Το κόμμα του έκανε την καλύτερη "πρόταση" για εργασία. Το κόμμα στη συνέχεια του εξασφάλισε τη σίγουρη επαγγελματική "αναρρίχηση". Το κόμμα του εξασφάλιζε ακόμα και την κοινωνική του προβολή. Ειδικά για τον Λοβέρδο, το κόμμα του εξασφάλισε και την τηλεοπτική του "εισβολή" μέσα στα σπίτια των πολιτών.

Επειδή μας εκνευρίζει το γεγονός ότι κάποιοι εκμεταλλεύονται τη μνήμη "χρυσόψαρου" της κοινωνίας, να θυμίσουμε μερικά πράγματα για τον Λοβέρδο. Μιλάμε για έναν πραγματικό λαθρεπιβάτη της ζωής. Μιλάμε για μια "Καλομοίρα" της πολιτικής μας ζωής Μιλάμε για πραγματικό παράσιτο. Παράσιτο είναι ο "κολλητός" και συγκάτοικος του γνωστού Θέμου. Τον ταΐζουμε από τότε που υπάρχει. Καθηγητής στην Ανώτατη Σχολή όλων των κομματικών Παρασίτων της μεταπολίτευσης είναι. Πολιτική καριέρα κάτω από τον κώλο ενός παπαγάλου έκανε. Μόνιμος θαμώνας του Τριανταφυλλόπουλου ήταν, μέχρι να εξασφαλίσει την πολυπόθητη αναγνωρισιμότητά του.

Αυτή η αναγνωρισιμότητά του είναι το μόνο επίτευγμα της ζωής του. Μια αναγνωρισιμότητα κενή —σαν αυτή της Καλομοίρας—, εφόσον δεν αποτελεί προϊόν εργασίας. Δεν είχε έργο, για να την εξασφαλίσει διαφορετικά. Πιο πολύ τον βοήθησε στη πολιτική του καριέρα ο "μακαρίτης" ο Φιντέλ, παρά το πολιτικό του έργο και η πολιτική του σκέψη. Σταυροπόδι και αμπελοφιλοσοφώντας σε μεταμεσονύκτιες τηλεοπτικές "ζούγκλες" μπήκε στη Βουλή. Έμαθε να κάνει κάθε τέσσερα χρόνια τον καραγκιόζη και τον γλείφτη, για ν' αρπάζει τις ψήφους των γριών και των ανέραστων και έλυσε και τις ανώτερες ανησυχίες του.

Αυτός ο άνθρωπος, που ποτέ δεν βίωσε τις συνθήκες και βέβαια τα άγχη και τον πόνο του ελεύθερου επαγγελματία ή του εργαζόμενου, έρχεται να ισοπεδώσει όλα τα κεκτημένα τους …Τα με πόνο κατοχυρωμένα κεκτημένα …και μάλιστα στην πιο δύσκολη εποχή για τους εργαζόμενους. Μας ορκίζεται ότι "πονάει" με τα μέτρα που παίρνει. "Πονάει"… όπως πονάνε και πολλοί "σφαγείς" στα σφαγεία για τα σφάγια. "Πονάει" όμως και δεν πεθαίνει όπως τα "σφάγια", γιατί απλούστατα τα μέτρα που παίρνει δεν αφορούν τον ίδιο. Αυτοί, τους οποίους αφορούν τα μέτρα αυτά, "πεθαίνουν" πραγματικά, ενώ για τον Λοβέρδο, που τα παίρνει, δεν σημαίνουν τίποτε απολύτως. Οι γραβάτες του Λοβέρδου είναι πιο ακριβές από τα χρήματα, τα οποία προτείνει σε ολόκληρα νοικοκυριά για να επιβιώσουν.

Ερχόμαστε λοιπόν στο πιο κρίσιμο θέμα. Ο "λευκός" Λοβέρδος απλά δεν κατανοεί τα προβλήματα, τα οποία επιχειρεί να λύσει ή μήπως δεν τον συμφέρει να τα κατανοήσει …ακόμα κι αν μπορούσε; Μήπως αυτός, ο οποίος εμφανίζεται σήμερα να "πονά" με τις άδικες λύσεις, θα "πονούσε" πολύ περισσότερο αν κατέθετε δίκαιες λύσεις; Πώς θα πείσει κάποιος τον πολίτη για την αναγκαιότητα των μέτρων, όταν αυτά τα μέτρα δεν τον αφορούν τον ίδιο; Πώς ζητάει από τους Έλληνες να επιδείξουν τον πατριωτισμό τους και να αποδεχθούν τα άδικα και σκληρά μέτρα, όταν δεν μπορεί να αποδείξει και ο ίδιος ότι είναι "πατριώτης"; Πώς ζητάει από τους Έλληνες να αποδείξουν με την επιβίωσή τους ότι αρκούν αυτά που τους δίνει, όταν η δική του επιβίωση δεν έχει σχέση μ' αυτά;

Δύο μέτρα και δύο σταθμά έχει ο Λοβέρδος; Πώς ζητάει από τον πολίτη να θυσιαστεί στο όνομα το πατριωτισμού, για να σωθεί το κράτος, όταν ο ίδιος έχει το μεγαλύτερο κέρδος από αυτήν τη "σωτηρία"; Γιατί θα πρέπει να σωθεί ένα κράτος, όταν δεν μπορεί να σωθεί ο πολίτης; Να σωθεί το κράτος, για να μπορεί να πληρώνει τους Λοβέρδους; Να ξεπουλήσουν οι Έλληνες την πατρίδα τους, για να μπορεί το κράτος να παίρνει δάνεια, ώστε να πληρώνει τους Λοβέρδους; Αυτό είναι το λεπτό σημείο. Αυτό κάνει τον Λοβέρδο αναξιόπιστο να προτείνει λύση.

Τον Λοβέρδο δεν τον συμφέρει να "κατανοήσει" τα προβλήματα περισσότερο απ' όσο φαίνεται ότι τα κατανοεί. Δεν συμφέρει τον "Σάξονα" Λοβέρδο να καταλάβει τα προβλήματα των "μαύρων" κατοίκων της "Μποτσουάνας". Ο Λοβέρδος έχει λυμένα τα προβλήματά του εξαιτίας του κράτους και φυσικό είναι να αγωνιά για την κατάστασή του. Οι σημερινοί μισθοί του και οι μελλοντικές συντάξεις του από τα δημόσια ταμεία βγαίνουν σήμερα και ελπίζει ότι θα βγαίνουν και στο μέλλον. Γι' αυτόν τον λόγο όχι απλά τον θεωρούμε αναξιόπιστο, αλλά θεωρούμε ότι, από τη στιγμή που εκτός από υπουργός είναι και δημόσιος υπάλληλος, υπάρχει πρόβλημα με ασυμβίβαστα. Ηθικό πρόβλημα, το οποίο δεν συνδέεται απαραίτητα με τη νομιμότητα, για να θυμηθούμε και έναν άλλον άεργο "λευκό". Δεν μπορεί το ΙΚΑ, υπό τις εντολές του Λοβέρδου, να κόβει τις συντάξεις των εργαζομένων, οι οποίοι καταβάλλουν τις εισφορές τους και να έχει ως μεγαλύτερο οφειλέτη του το κράτος, το οποίο πληρώνει τον Λοβέρδο.

Αυτό είναι το ασυμβίβαστο, που συνδέεται με την έννοια της ανηθικότητας. Αν δεν χρωστούσε το κράτος στο ΙΚΑ, δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Από τη στιγμή που χρωστάει, δεν μπορεί ένας υπάλληλός του ν' αποφασίζει για την πολιτική του. Έχει συμφέρον ο Λοβέρδος να δίνει το ΙΚΑ μικρές συντάξεις, για να περισσεύουν περισσότερα στον δικό του εργοδότη. Τον συμφέρει λοιπόν να σωθεί το κράτος, απαλλασσόμενο από τις υποχρεώσεις του, για να συνεχίσει να λειτουργεί όπως λειτουργεί. Τον συμφέρει τον Λοβέρδο να θυσιαστεί ο πολίτης, για να μην φτάσει το πρόβλημα στη δική του πόρτα. Τον συμφέρει να είναι το κράτος άδικο προς τους εργαζόμενους. Τον συμφέρει να είναι αναξιόπιστο στις υποχρεώσεις του και στα χρέη του απέναντι στους εργαζόμενους, για να είναι γενναιόδωρο απέναντι στους υπαλλήλους του.

Για όσο διάστημα αυτό θα ισχύει, ο Λοβέρδος θα είναι αναξιόπιστος. Για όσο διάστημα θα είναι ο ίδιος βολεμένος σε σωσίβια "λέμβο" του ελληνικού "τιτανικού", δεν νομιμοποιείται να προτείνει λύσεις στους ναυαγούς "κολυμβητές". Για όσο διάστημα θα κτυπά με τα "κουπιά" της εξουσίας αυτούς, οι οποίοι χαροπαλεύουν για να σωθούν, θα πρέπει να γνωρίζει ότι είναι ένας κοινός "δολοφόνος". Ας παραιτηθεί ως κρατικός υπάλληλος από τη σίγουρη και υψηλόμισθη δημόσια θέση του και μόνον τότε ας επιχειρήσει να λύσει τα προβλήματα των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα. Ας αποποιηθεί ως βουλευτής τα συνταξιοδοτικά του δικαιώματα, που "ωριμάζουν" με λίγους μήνες βουλευτικής "υπηρεσίας" και ας επιβάλει τα σαράντα χρόνια ωρίμανσης για τους υπολοίπους.

Αν είναι να σωθεί το κράτος μόνο και μόνο για να μπορεί να πληρώνει τους Λοβέρδους, να μην σωθεί καθόλου. Αν "βουλιάξει" το ελληνικό "καράβι", να βουλιάξουν και οι "λέμβοι" του. Να καταστραφεί ολοσχερώς και να δούμε από εκεί και πέρα τι θα γίνει. Να μπούμε όλοι οι Έλληνες σε έναν κοινό "παρονομαστή" και ν' αναζητήσουμε όλοι μαζί τη λύση. Αν η Ελλάδα είναι πράγματι μια "Μποτσουάνα", να γίνουμε όλοι "μαύροι" και να δούμε πώς θα σωθούμε. Άλλωστε τι θα πει καταστροφή; Καταστροφή σε μια τέτοια περίπτωση είναι έννοια πολύ σχετική, εφόσον ούτε η Ελλάδα πεθαίνει ούτε ο ελληνικός λαός.

Άρα η "καταστροφή" είναι μια κατάσταση, την οποία πρέπει να την αναλύσουμε, για να την κατανοήσουμε. "Καταστροφή" δεν είναι το "τέλος". Δεν μπορεί να είναι το "τέλος", εφόσον οι παράγοντες, οι οποίοι εμπλέκονται σ’ αυτήν, είναι αθάνατοι. "Καταστροφή" μπορεί να είναι μια νέα "αρχή" με νέους όρους για όλους. Μπορεί, δηλαδή, αυτή η "καταστροφή" να σημαίνει ότι απλά περιορίζεται η δυνατότητα του κράτους να πληρώνει τους Λοβέρδους και τίποτε άλλο. Αν αυτή είναι η "καταστροφή", να τη "δοκιμάσουμε". Αν "καταστροφή" είναι να εξαλειφθούν οι "λευκοί", να τη δοκιμάσουμε.

Έλεος πια με τους κρατικοδίαιτους σωτήρες. Ακόμα δεν κατάλαβαν οι ίδιοι ότι η δική τους αχρηστίλα και ανικανότητα μάς οδήγησαν στο σημερινό χάος; Ακόμα δεν κατάλαβε ο κόσμος ότι αυτοί οι εκ του ασφαλούς σωτήρες μάς οδήγησαν στο σημερινό χάλι του ΔΝΤ; Τι πρέπει να γίνει, για να καταλάβουμε όλοι ότι δεν μπορεί κάποιοι να είναι μόνιμα "στεγνοί", όταν οι άλλοι "πνίγονται"; Μέχρι πότε οι ευνούχοι θ' αναλαμβάνουν να μας υποδεικνύουν και να μας επιβάλουν τις ορθόδοξες στάσεις στο σεξ; Πόλεμος γίνεται στη "ζούγκλα" της οικονομίας και τα βολεμένα "κανίς" του δημόσιου "καναπέ" δεν μπορούν να αφοδεύουν εκεί όπου οι άλλοι τρώνε. Γι’ αυτόν τον λόγο μιλάμε για αποτυχημένους "μάγειρες" και τραγικές "συνταγές".

Καραγκιόζη Λοβέρδε… κάποιος θα πιάσει το "κουπί" που τον χτυπάς και θα το σπάσει στο κεφάλι σου. Έξω υπάρχει πραγματική ζωή και πραγματική αγωνία επιβίωσης και δεν είναι στούντιο του Mega, για να βλέπει με κατανόηση η Τρέμη την "παράστασή" σου. Πλησιάζει η κοινωνία στα όριά της και πολλοί θα καταλάβουν ότι βρίσκονται στη λάθος ώρα να κάνουν τα λάθος πράγματα. Μη φτάσεις στο σημείο να ζηλεύεις τον ομοτράπεζο και "συναγωνιστή" σου Φιντέλ, που "έφυγε" νωρίς.

Τραϊανού Παναγιώτης

Αρχηγός του ΕΑΜ,Β’









"Έλεος!Δεν πάει άλλο στα Εξάρχεια!"

"Άρχισαν ξέφρενο πάρτυ οι αναρχικοί χθες το βράδυ στο λόφο του στρέφη και συνέχισαν μέχρι τις 9 το πρωί, με αποτέλεσμα εκατοντάδες κάτοικοι να μείνουν άυπνοι.
Στο σπίτι μου έχω βάλει τρίπλεξ τζάμια αλουμινίου, πρόσθετες ηχομονωτικές στρώσεις στους τοίχους και ακόμα με ωτασπίδες στα αυτιά δεν μπορούσαμε να κοιμηθούμε. Το subwoofer τα ...
διαπερνούσε όλα. Αυτό γίνεται κάθε σάββατο και παρασκευή.
Ο δήμος δεν ενδιαφέρεται...(αρνούνται να βάλουν κωλονάκια στις εισόδους του λόφου, αν και απαγορεύεται η διεύλευση οχημάτων
Η αστυνομία εξίσου δεν ενδιαφέρεται, σε επικοινωνία με το αστυνομικό τμ ήμα των εξαρχείων μου είπαν ότι έχουν πάρει εντολές από άνωθεν να μην τους πειράζουν. Ο υπεύθυνος στην Γαδά, μου είπε να του κάνω μύνηση.
Όσο περί των αναρχικών, μην κολλάτε ρε παιδιά αφίσες περί ατομικισμού της κοινωνίας γιατί η πράξη σας αποδεικνύει το ίδιο πράγμα, ''κάνω πάρτυ και σας έχω χεσ@@@"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ