Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

"Έλεος!Δεν πάει άλλο στα Εξάρχεια!"

"Άρχισαν ξέφρενο πάρτυ οι αναρχικοί χθες το βράδυ στο λόφο του στρέφη και συνέχισαν μέχρι τις 9 το πρωί, με αποτέλεσμα εκατοντάδες κάτοικοι να μείνουν άυπνοι.
Στο σπίτι μου έχω βάλει τρίπλεξ τζάμια αλουμινίου, πρόσθετες ηχομονωτικές στρώσεις στους τοίχους και ακόμα με ωτασπίδες στα αυτιά δεν μπορούσαμε να κοιμηθούμε. Το subwoofer τα ...
διαπερνούσε όλα. Αυτό γίνεται κάθε σάββατο και παρασκευή.
Ο δήμος δεν ενδιαφέρεται...(αρνούνται να βάλουν κωλονάκια στις εισόδους του λόφου, αν και απαγορεύεται η διεύλευση οχημάτων
Η αστυνομία εξίσου δεν ενδιαφέρεται, σε επικοινωνία με το αστυνομικό τμ ήμα των εξαρχείων μου είπαν ότι έχουν πάρει εντολές από άνωθεν να μην τους πειράζουν. Ο υπεύθυνος στην Γαδά, μου είπε να του κάνω μύνηση.
Όσο περί των αναρχικών, μην κολλάτε ρε παιδιά αφίσες περί ατομικισμού της κοινωνίας γιατί η πράξη σας αποδεικνύει το ίδιο πράγμα, ''κάνω πάρτυ και σας έχω χεσ@@@"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

1 σχόλιο:

  1. ποιος διαφωνει με το παραπανω;
    να τα βλεπουν οι φιλοτιμοι καταπονημενοι αντιεξουσιαστες :[
    http://yannidakis.spaces.live.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή