Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

"Τι είπε ο Κουνταρδάς για την σύλληψή του"




"Από την Ειδική πτέρυγα των Φυλακών Κορυδαλλού, ελεύθερη παρέμβαση στην εκπομπή «Ανοιχτή Γραμμή» (Life 92.,1 fm) και στον Πάνο Παπαδόπουλο, από τον «μαχητή και ήρωα» όπως είχε προβληθεί σε γνωστό site του αντιεξουσιαστικού χώρου

ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ:

Προδόθηκα από τον περιβόητο αντιεξουσιαστικό χώρο...


ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ!

*Για τις αλήθειες που θα πω σήμερα σε σένα, δύσκολα θα πειστούν κάποιοι, και επέλεξα ραδιόφωνο της Ξάνθης από κάτι άλλα ΛΑΜΟΓΙΑ, ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ .Έχω να πω ότι ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ δεν θα ήταν κι ούτε πρόκειται να υπάρξει η ζωή κάποιων άλλων ψευτομαφιόζων , ψευτοαναρχικών και ψευτοτρομοκρατών. Όλοι αυτοί είναι ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΩΝ!


ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ

*«Εγώ αποχώρησα από τη ζωή , το ψέμα και συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου. Θα προχωρήσω με το Θεό, παίρνοντας την ελευθερία της ψυχής μου μαζί και κλειδώνοντας όλους τους άλλους έξω».

«Λυπάμαι για τους αγνούς πιτσιρικάδες που έρχονται σε αυτό το χώρο.»

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ!

«Θα πολεμηθώ περισσότερο μετά από αυτή την παρέμβαση , άντεξα πολλά σχέδια εξόντωσης αλλά αν θέλουν συνέχεια θα την έχουν με άγρια δικαιοσύνη σε όποιο χρόνο, χώρο και διάσταση επιθυμούν .

Εγώ πέρυσι προειδοποίησα από τη Χίο πέρυσι ότι μπορώ να συνεχίσω μόνος.

ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΞΑΝΘΗΣ

Συμπαράσταση έχω λίγη και αναγκαστική αφού όλοι με θεωρούσαν νεκρό. Απευθύνομαι δημόσια συγνώμη στον Μητροπολίτη Ξάνθης μία μεγάλη «ΣΥΓΝΩΜΗ» και θα ήθελα κάποια στιγμή να με δει από κοντά, είτε στο δικαστήριο , είτε στις φυλακές».

(Σ. Σ. Αύριο Παρασκευή ο Μητροπολίτης Ξάνθης, στο δικαστήριο στην Ευελπίδων, στο πλευρό του…)


…….

Από την Ειδική πτέρυγα των Φυλακών Κορυδαλλού, με ελεύθερη παρέμβαση στην εκπομπή «Ανοιχτή Γραμμή» (Life 92.,1 fm) και στον Πάνο Παπαδόπουλο, ο ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ που έχει προβληθεί «μαχητής και ήρωας»

σε γνωστό site του αντιεξουσιαστικού χώρου, ξέσπασε στη κυριολεξία κατά των πρώην «συντρόφων» του, αποκαλύπτοντας ότι «προδόθηκε από τον περιβόητο αντιεξουσιαστικό χώρο».

«Για τις αλήθειες που θα πω σήμερα σε σένα, δύσκολα θα πειστούν κάποιοι, και επέλεξα ραδιόφωνο της Ξάνθης από κάτι άλλα ΛΑΜΟΓΙΑ, ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ .Έχω να πω ότι ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ δεν θα ήταν κι ούτε πρόκειται να υπάρξει η ζωή κάποιων άλλων ψευτομαφιόζων , ψευτοαναρχικών και ψευτοτρομοκρατών. Όλοι αυτοί είναι ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΩΝ», τόνισε ο ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ και συνέχισε καταπέλτης:

«Ένα έχω να πω χωρίς υπεκφυγές, ότι μάγισσες , νεράιδες , ξωτικά και χίλια δυο άλλα πλασματάκια, βρυκόλακες του δημιουργού μπορεί να κρύβουνε μυστήρια αλλά ωχριούν απέναντι στην μπόχα, την προδοσία και το δηλητήριο που στάζει ο αντιεξουσιαστικός χώρος!!!»

Στην ερώτηση του Πάνου Παπαδόπουλου, πως βλέπουν πλέον από δω και πέρα, «τα νέα του μάτια, τα νέα του ταξίδια και τι μήνυμα θέλει να δώσει στη νεολαία…», ο Νίκος Κουνταρδάς απάντησε με νόημα:

-«Εγώ αποχώρησα από τη ζωή , το ψέμα και συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου. Θα προχωρήσω με το Θεό, παίρνοντας την ελευθερία της ψυχής μου μαζί και κλειδώνοντας όλους τους άλλους έξω».

Λυπάμαι για τους αγνούς πιτσιρικάδες που έρχονται σε αυτό το χώρο.»και συνέχισε: «Ξέρω ότι θα πολεμηθώ περισσότερο μετά από αυτή την παρέμβαση , άντεξα πολλά σχέδια εξόντωσης αλλά αν θέλουν συνέχεια θα την έχουν με άγρια δικαιοσύνη σε όποιο χρόνο, χώρο και διάσταση επιθυμούν .

Εγώ πέρυσι προειδοποίησα από τη Χίο πέρυσι ότι μπορώ να συνεχίσω μόνος!»

ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΞΑΝΘΗΣ

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου