ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΥΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΕΣ
Σύμφωνα με έρευνα πυ έγινε σε 1,500,000 ανθρώπους το να μην έχει κάποιος παιδιά δεν ειναι καλό για τν υγεία του. Εχοντας παιδιά κανείς γίνεται πιο υπεύθυνος, προσέχει περισσότερο και έτσι εχει λιγότερες πιθανότητες να πεθάνει απο κάποιες αρρώστιες. Ομως και το να έχει πολλα παιδιά πολλές φορές μπορεί να...
δημιουργήσει εξτρα άγχος για το πως θα τα μεγαλώσει, τα οικονομικά κλπ. Ερευνα που έγινε έδειξε πως το ιδανικό ειναι να έχει κάποια οικογένεια 2 παιδιά, εκει υπάρχει μια ισορροπία στα οφέλη αλλά και στο άγχος και την αγωνία που προκαλούν οι ευθύνες μιας οικογένειας
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου