Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ;;;;;

Ε, ναι λοιπόν φταίω εγώ!!!
>
> Φταίω εγώ που δεν μπορώ να καταλάβω το μεγαλείο της δημοκρατίας που ζω, η
> οποία ρίχνει το φταίξιμο σε μένα τον δημόσιο υπάλληλο και εκπαιδευτικό που
> μετά από 12 χρόνια παίρνω 1300 ευρώ και πρέπει να πληρώσω εγώ.
>
> Φταίω εγώ που δεν είμαι πατριώτης όπως ο κ. Παπανδρέου και οι υπόλοιποι
> βουλευτές που δεν έχουν υπηρετήσει ποτέ οι περισσότεροι στο στρατό αλλά όμως
> νοιάζονται.
>
> Φταίω εγώ που δεν μπορώ να καταλάβω ότι δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου
> βουλευτές, υπάλληλοι της βουλής, φοροφυγάδες, ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων,
> πρόεδροι ποδοσφαιρικών ομάδων, ιδιοκτήτες εφημερίδων και τηλεοπτικών μέσων,
> είναι όλοι πιο ίσοι στα προνόμια από τους υπολοίπους και ίσως και πιο
> πατριώτες και για αυτό δεν θίγονται από τα μέτρα.
>
> Φταίω εγώ που δεν λέω να κατανοήσω τους εθνικούς λόγους για τους οποίους
> οι δικηγόροι δεν καταβάλλουν ΦΠΑ, οι γιατροί δεν πληρώνουν φόρους, οι
> υπάλληλοι της βουλής παίρνουν 16 μισθούς.
>
> Φταίω εγώ ο δημόσιος υπάλληλος που εκατομμύρια ευρώ δίνονται σε
> θνησιγενείς και μεταθανάτιες εφημερίδες μέσω κρατικών χρημάτων και σε
> ποδοσφαιρικές ομάδες.
>
> Φταίω εγώ ο εκπαιδευτικός γιατί αντί να κάνω ιδιαίτερα και να μην έχω
> οικονομικό πρόβλημα περιμένω να μου δώσει μισθό το κράτος.
>
> Φταίω εγώ γιατί δεν μπορώ να αντιληφτώ ότι πρέπει να δώσω ως πατριώτης
> και το 13 μισθό για να μπορούν οι εργολάβοι να φτιάχνουν δρόμους με
> τριπλάσιο κόστος από ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη. Για να μπορούν
> οι ίδιοι εργολάβοι να εισπράττουν υπέρογκα ποσά από τα διόδια και μετά μέσα
> από τις εφημερίδες τους και τους σταθμούς τους να στοχοποιούν τους δημόσιους
> υπαλλήλους για το χάλι της οικονομίας. Για να μπορούν να
> προβάλλουν και να προωθούν τους πολιτικούς της αρεσκείας τους. Αλήθεια
> πόσοι Έλληνες εργάστηκαν στα μεγάλα έργα;
>
> Φταίω εγώ που δεν νοιώθω πατριώτης για να δώσω και το 12ο μισθό στο
> κράτος για να μην αποδίδει κανένας καναλάρχης ασφαλιστικές εισφορές
> αγγελιόσημα και κάθε ιδιοκτήτης εφημερίδας να μπορεί να έχει αφορολόγητο
> ποσό από τον τζίρο του και να μπορούν συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι να είναι
> στη μισθοδοσία υπουργείων.
>
> Φταίω εγώ που δεν έχω Πόρσε Καγιέν και offshore εταιρεία όπως όλοι οι
> καλοί πατριώτες και που πιστεύω ότι νόμιμο είναι μόνο ότι είναι και ηθικό.
>
> Φταίω εγώ ο προδότης της πατρίδας που δεν δίνω και τον 11ο μισθό μου για
> να μπορούν οι τράπεζες να δηλώνουν πριν λίγα χρόνια αστρονομικά κέρδη
> τετραπλάσια σε σχέση με τις ευρωπαικές και μόλις τα στελέχη τους έπεσαν έξω
> να τους δίνει το κράτος 22 δις ?. Βλέπετε για να πλουτίσουν λίγοι πατριώτες
> τραπεζίτες πρέπει όλοι εμείς για 2 δις ? να φάμε παντεσπάνι.
>
> Φταίω εγώ ο τεμπέλης δημόσιος υπάλληλος που το κράτος χαρίζει δις σε
> φαρμακευτικές εταιρείες για εθνικούς λόγους και δεν συλλαμβάνει λαθρέμπορους
> καυσίμων όταν είναι πρόεδροι ΠΑΕ.
>
> Φταίω εγώ που δεν είμαι τόσο πατριώτης για να βοηθήσω με το μισθό μου τους
> εργατικούς επιχειρηματίες του ιδιωτικού τομέα που έχουν τη χαμηλότερη
> φορολογία στην Ευρωζώνη και δεν φορολογούνται τα μερίσματά τους.
>
> Φταίω εγώ λοιπόν που λόγω έλλειψης πατριωτισμού δεν μπορώ να αντέξω το
> γεγονός ότι για το κράτος εγώ ο εκπαιδευτικός των 1400 ευρώ θεωρούμαι δαπάνη
> περικοπτέα και ίσως και σπατάλη. Για όλους αυτούς τους λόγους προχωρώ κι εγώ
> στα δικά μου επώδυνα πλην όμως αναγκαία μέτρα για την ανόρθωση της
> οικονομίας μας και παροτρύνω και όλους όσους νοιώθουν το ίδιο να τα
> ακολουθήσουν για το δύσκολο χρονικό διάστημα που έρχεται. Προτείνω λοιπόν σε
> όλους τους δημόσιους υπαλλήλους μέχρι να μας δώσουν πίσω τα χρήματα που μας
> παίρνουν τώρα ή μέχρι να φυλακιστούν κάποιοι πολιτικοί ή να δημευτούν
> περιουσίες φοροφυγάδων να θυμούνται τα εξής.
>
> 1. Δεν αγοράζω τίποτα πέρα από τα απολύτως αναγκαία. Για τα υπόλοιπα εάν
> δεν μου κάνουν επί τόπου έκπτωση 20% όσο και η απώλεια του εισοδήματός μου
> δεν τα αγοράζω. Ας κινηθεί η αγορά από τους τίμιους και εργατικούς
> υπαλλήλους του ιδιωτικού τομέα.
>
> 2. Δεν βγαίνω έξω για καφέ εάν δεν μειώσουν κατά 20% την τιμή του. Το ίδιο
> και για το σινεμά θέατρο και λοιπά.
>
> 3. Δεν αγοράζω εφημερίδα για λόγους τάξης καθώς όλες μας θεωρούν την αιτία
> του κακού αλλά και γιατί επιδοτούνται από το κράτος.
>
> 4. Δεν επιβραβεύω με τηλεθέαση δημοσιογράφους που επιχαίρουν ως είναι
> φυσικό σε μίσθαρνα γλοιώδη υποκείμενα οικονομικών συμφερόντων.
>
>
> Δεν πιστεύω κανένα δημοσιογράφο αν δεν αποκαλύψουν ποιοι και πώς
> καταχράστηκαν δις ? την περίοδο των Ολυμπιακών αγώνων; Αν δεν μας πούν πόσοι
> Έλληνες εργάτες επωφελήθηκαν των μεγάλων έργων και εάν καταβλήθηκαν οι
> εργατικές εισφορές; Εάν δεν μας πουν πόσα διόδια έπρεπε να πληρώνουμε και τι
> είδους κομπίνα γίνεται με τους εργολάβους που παίρνουν διόδια πριν
> κατασκευάσουν τους δρόμους. Εάν δεν μας αποκαλύψουν ποιοι δημοσιογράφοι
> πληρώνονται από υπουργεία. Παρόλο δε που δεν είμαι και τόσο πατριώτης
> προτείνω στην κυβέρνηση που σίγουρα όλοι είναι πατριώτες τα εξής μέτρα
> περιμένοντας να μας πει και κάποιος πόσα δις ? θα απέφερε:
> 1. Φορολόγηση 1% των χρηματιστηριακών συναλλαγών.
> 2. Φορολόγηση 40 % των επιχειρήσεων.
> 3. Φυλάκιση για όσους δεν αποδίδουν ΦΠΑ
> 4. Φόρος 5% επί των στρατιωτικών δαπανών.
> 5. Παύση χρηματοδότησης ΠΑΕ και ΚΑΕ.
> 6. Παύση χρηματοδότησης ιδρυμάτων πρωθυπουργών.
> 7. Παύση χρηματοδότης εφημερίδων και ιδιωτικών καναλιών με κρατική
> διαφήμιση
> 8. Οι πλούσιοι που φυλάσσονται από αστυνομικούς να καλύπτουν και τη
> μισθοδοσία τους
> 9. Οι επιχειρηματίες να συμβάλλουν και αυτοί επώνυμα αν όχι με 20%
> τουλάχιστον με 10% έκτακτη εισφορά ως καλοί πατριώτες που δεν είμαστε εμείς
> οι δημόσιοι υπάλληλοι.
> 10. Φόρος 10% στα έσοδα από τα διόδια χωρίς να αυξηθεί η τιμή γιατί οι
> εργολάβοι είναι και οι περισσότερο πατριώτες από όλους.
>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου