Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ


O Έλληνας αστροναύτης Nik Halik μίλησε για πρώτη φορά στο Υ-Μagazine και είναι ο άνθρωπος που ...έφαγε στο κατάστρωμα του Τιτανικού!Είστε χαρούμενος με ό,τι έχετε καταφέρει στη ζωή σας;Έκανα μια λίστα με δέκα στόχους, όταν ήμουν μόλις 8! Κατέρριψα τους οχτώ… Μου απομένουν ακόμα δύο…Ποιο από τα κατορθώματά σας, σας κάνει περισσότερο περήφανο;Η ολοκλήρωση της εκπαίδευσης μου ως αστροναύτης. Είμαι ο...πρώτος διαπιστευμένος Έλληνας και Αυστραλός αστροναύτης.Ποιο είναι το πιο συναρπαστικό από τα κατορθώματά σας;Μέχρι σήμερα, το γεύμα στο κατάστρωμα του Τιτανικού, 5 μίλια στο βάθος του Ατλαντικού ωκεανού…Πώς αποφασίσατε να γίνετε αστροναύτης;Όταν ήμουν 4 ετών, δήλωσα στους γονείς μου ότι θέλω να γίνω αστροναύτης. Με ενέπνευσε η προσγείωση του Απόλλο στο φεγγάρι.Τι είδους εκπαίδευση λάβατε;Χρειάστηκαν 5 χρόνια προετοιμασίας στη Ρωσία. Η εκπαίδευση έγινε στο Διαστημικό Κέντρο «Σταρ Σίτυ, Γιούρι Γκαγκάριν», κοντά στη Μόσχα. Είναι το μοναδικό «σχολείο» για κοσμοναύτες στη Ρωσία.

1 σχόλιο:

  1. Ξερω και γω εναν ελληνα παλικαρι ειναι στη φιλανδια και υπηρετει φανταρος στα συνορα με την ρωσια[πολυ κολοφαρδος] Να εισαι υπερηφανος για τον υιο σου και να μην στεναχωριεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή