Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Με ανοιχτή επιστολή προς τις κόρες του ο Μπαράκ Ομπάμα εξηγεί γιατί ήθελε να γίνει πρόεδρος των ΗΠΑ


Νέα Υόρκη- Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, έγραψε μια μεγάλη, ανοιχτή επιστολή, που απευθύνεται στις δυο κόρες του και δημοσιεύτηκε σε ένα λαϊκό περιοδικό, με την οποία εξηγεί ότι ήθελε να γίνει πρόεδρος για τις ίδιες «και για όλα τα παιδιά της χώρας». «Ήρθατε στη ζωή μου με όλη την περιέργεια, την κατεργαριά και τα χαμόγελα που πάντα γεμίζουν την καρδιά μου» γράφει ο 47χρονος Ομπάμα στις δύο κόρες του, τη 10χρονη Μαλία και την 7χρονη Σάσα στην επιστολή που δημοσιεύεται στο περιοδικό Parade. «Κατάλαβα ότι η δική μου ζωή δεν θα μετρούσε ιδιαίτερα αν δεν ήμουν σε θέση να διασφαλίζω ότι θα είχατε κάθε ευκαιρία για να ευτυχήσετε (...) Για αυτό, κορίτσια, ήμουν υποψήφιος για πρόεδρος» γράφει, προσθέτοντας ότι θέλει «κάθε παιδί να έχει τις ίδιες ευκαιρίες για να μάθει, να ονειρευτεί και να πετύχει» όπως οι κόρες του. Στην επιστολή του, που την υπογράφει «Ο μπαμπάς», εξηγεί ακόμη στα δύο κορίτσια την αναγκαιότητα του πολέμου. «Μερικές φορές πρέπει να στέλνουμε τους νέους και τις νέες μας στον πόλεμο και σε άλλες αποστολές για να προστατεύσουμε τη χώρα μας. Όταν το κάνουμε όμως, θέλω να είμαι σίγουρος ότι αυτό γίνεται για το σωστό λόγο και ότι θα προσπαθούμε να επιλύσουμε τις διαφορές μας ειρηνικά», σημειώνει. Όσο για τις ίδιες, τους τονίζει ότι «έχουν την υποχρέωση να δώσουν κάτι στη χώρα αυτή που έδωσε τόσα πολλά στην οικογένειά τους».απο Greek Insight

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου