Σιγά μην απουσίαζε και δεν είχε εκπροσώπηση η οικογένεια Μητσοτάκη στην τελετή ορκωμοσίας του νέου Πλανητάρχη. Μόνο που την πρόσκληση την εξασφάλισε από την οικογένεια Μπους και όχι από το επιτελείο του Ομπάμα. Εκτός και αν την εξασφάλισε με αντίτιμο, το οποίο σημειωτέων είναι πανάκριβο. Ποιος όμως σε αυτήν την περίπτωση να πλήρωσε τον λογαριασμό; http://politikosafari.blogspot.com/
Ποιος να το πληρώσει? Όπως πάντα το κοροΐδο ο λαός. Σιγά μην και δεν έχει χρήμα το μητσοτακέικο. Τόσα χρόνια στην εξουσία τι έκανε .Άρμεγε πρόβατα; Ας είναι καλά το «μοναστήρι».
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 3 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου