Στο Στρατοδικείο 12 γιατροί και νοσηλευτές για τον θάνατο του 27χρονου
στρατιώτη, Νίκου Γκάτση
-
Κατέληξε λίγες ώρες μετά από επέμβαση ολικής θυρεοειδεκτομής στο
424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Στο Πενταμελές Στρατοδικείο... Θεσσαλονίκης
παραπέ...
Πριν από 6 δευτερόλεπτα

H περιοχή έχει υπόγεια διάβαση, ο «φίλος» όμως -προφανώς εξυπνακίζων όπως και πολλοί άλλοι- επέλεξε να αυτοκτονήσει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν λυπάμαι τόσο αυτόν, δυστυχώς πλήρωσε το τίμημα της βλακείας του, λυπάμαι περισσότερο τον δυστυχή οδηγό που πέρα από το ψυχολογικό σοκ θα έχει να αντιμετωπίσει και τις συνέπειες της βλακείας του νεκρού, χωρίς καν να φταίει...
η αντιμετωπιση αυτου του τραγικου γεγονοτος δεν πρεπει να ειναι τοσο κυνικη .και αυτο το λεω γιτι ειμουν εκει την ωρα που ο νεαρος ξεψυχουσε. αν τον εβλεπες και εσυ φιλε μου οπως τον ειδα εγω , δεν θα μιλαγες ετσι .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι άσχημο να μιλάμε κυνικά για έναν νεκρό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΕ, ΣΕ ΤΙ ΕΦΤΑΙΓΕ???
Γιατί πρέπει να το φορτώσουν έναν φόνο από το πουθενά;;
Γιατί πρέπει να περάσει τη νύχτα του στο κρατητήριο;;
Γιατί πρέπει να τον πάνε σιδηροδέσμιο στον εισαγγελέα;;
Γιατί πρέπει να έχει να αντιμετωπίσει τη διακιοσύνη και τη συνείδησή του για ένα θέμα στο οποίο -ουσιαστικά- δεν έχει καμία απολύτως ανάμειξη;;;