Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

ΕΛΛΗΝΑΣ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ


«Αισθάνθηκα υπερηφάνεια που είμαι Έλληνας και που εκπροσωπώ το ελληνικό ραδιόφωνο» δηλώνει ο Νίκος Γκαραβέλας για τη βράβευσή του ως ο καλύτερος ραδιοφωνικός παραγωγός του κόσμου.

Ο καλύτερος ραδιοφωνικός παραγωγός στον κόσμο είναι Έλληνας. Είναι ο Νίκος Γκαραβέλας του Love Radio 97,5(καθημερινά 10.00 με 1.00 πμ) και το όνομά του έχει «περάσει» στην ιστορία του παγκοσμίου ραδιοφώνου αν και ο ίδιος δεν ακούει.

Έχετε βραβευθεί ως ο καλύτερος ραδιοφωνικός παραγωγός στον κόσμο από το CMA Νάσβιλ. Τι σημαίνει αυτό για εσάς;

Εκείνη τη στιγμή που ακούστηκε το όνομά μου, πιστεύω ότι σταμάτησε ο χρόνος. Δεν μπορούσα ούτε να το συνειδητοποιήσω. Ήρθε κοντά μου ο πρόεδρος του American Mucic Association και μου είπε « το όνομά σου γράφτηκε στην ιστορία». Αυτό ήταν. Υπερηφάνεια που είμαι Έλληνας, υπερηφάνεια που εκπροσωπώ το ελληνικό ραδιόφωνο, η αξία του οποίου αναγνωρίστηκε σε διεθνές επίπεδο, υπερηφάνεια για τους ακροατές μου που δικαίωσα τις μουσικές του επιλογές. Το μοναδικό επίσημα αναγνωρισμένο ραδιοφωνικό βραβείο απονεμήθηκε στην Ελλάδα και αυτό έχει γραφεί στην ιστορία του παγκοσμίου ραδιοφώνου.
ΑΠΟ http://hellenicrevenge.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου