Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Ερωτικές εκφράσεις για τον έρωτα σου.H μέρα σηκώνει παραμύθι


Σε κάθε γυναίκα αρέσει την «ανεβάζουν» και να την κάνουν να αισθάνεται ξεχωριστή. Αν δεν της το επισημαίνεις συνέχεια σύντομα θα έχεις πρόβλημα.Ακόμα και αν δεν στο λέει είναι σίγουρο ότι θέλει να ακούσει κάποια καλή κουβέντα από σένα. Το onlylove σου δίνει μερικές ιδέες.

«Η μυρωδιά σου με τρελαίνει»
«Είσαι καταπληκτική μαγείρισα»
«Είσαι πανέμορφη/θεά»
«Μου αρέσει να σε βλέπω γυμνή»
«Μπροστά σου καμία δεν μετράει»
«Σε σκεφτόμουν όλη μέρα»
«Δεν μπορώ να σταματήσω να σε σκέφτομαι»
«Είσαι ότι καλύτερο θα μπορούσε να ζητήσει ένας άντρας»
«Είσαι αυτή που πάντα ονειρευόμουν»
«Αισθάνομαι ότι είμαι ο πιο τυχερός άνθρωπος στον κόσμο όταν είμαι μαζί σου»
«Είσαι τόσο έξυπνη»
«Έχεις υπέροχο χαμόγελο»
«Είσαι η πιο σέξι γυναίκα στον κόσμο»
«Είσαι η μοναδική μου αγάπη»
«Τρελαίνομαι όταν κάνουμε έρωτα»
«Η πιο ωραία στιγμή της μέρας μου είναι όταν ξυπνάμε μαζί και βλέπω τη φατσούλα σου»
«Σ' αγαπώ όλο και περισσότερο κάθε μέρα»
«Μου αρέσει κάθε τι επάνω σου»
Αν ρωτήσει: «Έχω παχύνει;» απάντησε χωρίς δισταγμό. «Μην είσαι ανόητη! Είσαι θεά.»
Αν σου πει «Αισθάνομαι άσχημη/χοντρή.» πιάστην αγκαλιά, χάιδεψε την στο λαιμό και πες «Με ανάβεις πολύ»(Έτσι αλλάζεις και την συζήτηση.)
«Αισθάνομαι περήφανος όταν σε παρουσιάζω ως την γυναίκα/κοπέλα μου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου