Aπό τον Γιώργο Κανλή
Ο όρκος. (Υπόσχεση στον Κώστα Ηλιάκη)
Το μπλε και το γαλάζιο,
αυτού του Ουρανού,
θα το διαφυλλάξω,
σαν κόρη οφθαλμού.
Ουδέ σε δραγουμάνους,
ουδέ και σε οχτρούς,
θα με απεμπολήσω,
στους δύσκολους καιρούς.
Στη γη μου την πατρώα,
"Μολών λαβέ θα πω",
Δελφούς για να φυλάττω
και Σπάρτες να κρατώ.
Το μπλε και...
... το γαλάζιο,
του Αιγαίου μας νερά,
θα με αναβαπτίσω,
μ΄Ελλήνων ιερά.
Ουδέ σε δραγουμάνους,
ουδέ και σε οχτρούς,
ουδέ και σ΄όσους άλλους,
που Σπάρτες πολεμούν.
Κι αν είναι να πεθάνω,
κι αν ειν΄να σκοτωθώ,
κι εκεί ακόμη απάνω,
"Μολών λαβέ" θα πω.
Το μπλε και το γαλάζιο,
κρεμάω φυλαχτό,
ουδείς θα βάψει μαύρο,
το μπλε μας ουρανό.
Ουδέ σε δραγουμάνους,
ουδέ και σε οχτρούς,
θ΄αφήσω να συλλήσουν,
αλλοτινούς καιρούς.
Δικό μας το Αιγαίο,
δικά μας τα Ψαρρά,
"Μολών λαβέ" σας λέω,ακόμη μια φορά.
http://press-gr.blogspot.com/
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου