Αυτό δεν είναι θέμα κουλτούρας ή τοπικής συνήθειας,εδώ βλέπετε καθαρά τι μπορεί να κάνει ο ανθρωπος που πεινάει.Ασ' παραδειγματιστούμε απ'αυτό το βίντεο!!Τα πράγματα είναι πολύ άσχημα εκεί.Ούτε είμαι ούτε το παίζω ευαισθητοποιημένος απλά αυτό το βίντεο με τρόμαξε............
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου