Εδώ αντιδρούν οι ίδιοι κάτοικοι της περιοχής και εμείς καθόμαστε με ...σταυρωμένα τα χέρια. Μόνο ο οικουμενικός πατριάρχης έθεσε το θέμα. Μιλάμε για το μικρό εκκλησάκι του Αγίου Δημητρίου στο Ορτάκιοϊ του δήμου Σιλιβρί της Κωνσταντινούπολης που πάνε να το μετατρέψουν σε τζαμί. Είναι προσβολή ρε παιδιά να ...
το αφήνουμε να γίνει τζαμί χωρίς να υπάρχει επίσημη αντίδραση του Ελληνικού κράτους. Το έκαναν χοιροστάσιο και τώρα το αφήνουν να γίνει τζαμί. Το υπουργείο εξωτερικών τι κάνει που να πάρει η ευχή; Αν δεν είναι αυτό Ελληνική παράδοση τότε τι είναι;
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 3 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου