Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Το ...δεύτερο μικρόφωνο....



"Ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε..."
Φέρεται να είπε το μέλος του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαχρήστος
σε Αστυνομικό ενώ ταυτόχρονα επεχείρησε να του βγάλει
το κράνος εξάρτημα της στολής του.
Είναι από το επεισόδιο στα Εξάρχεια μετά από την επίθεση
κουκουλοφόρων σε ομάδα Αστυνομικών όταν εκείνοι
έξω από τον χώρο του βιβλιοπωλείου όπου ευρίσκοντο
οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ προέβαιναν σε προσαγωγές υπόπτων.
Βγήκαν τα παλληκάρια του Τσίπρα και προσπάθησαν
να αποτρέψουν τις συλλήψεις.
Πολύ σωστά τους πήγαν όλους στην ΓΑΔΑ.
Τώρα για το "ξέρεις ποιός είμαι εγώ..."
Ναι εγώ ξέρω... ο νεαρός Αστυνομικός δεν σε ξέρει...
Θα έπρεπε;
Eίσαι ένας ακόμα που εξαργύρωσε το μικρόφωνο του
"Εδώ Πολυτεχνείο..." για να γίνει γνωστός.
Δημοσιογράφος, συγγραφέας κ.λ.π.
Πόσα βιβλία θα πούλαγες διαφορετικά και ποιός
Εκδοτικός Οίκος θα σε γνώριζε;
Υπάρχουν πολλές καλύτερες πένες σε συρτάρια
γιατί δεν έχουν κουπόνια να εξαργυρώσουν.
Το δεύτερο μικρόφωνο μετά την Δαμανάκη εξαργυρώθηκε
και αυτό.
Το έχω ξαναγράψει ότι υπήρχαν πολλοί αφανείς αγωνιστές
εκείνα τα χρόνια και από όλες τις παρατάξεις που δεν
αντάλλαξαν τα κουπόνια του αγώνα αργότερα με την
μεταπολίτευση.
Ποιός είσαι;
Τίποτα το ιδιαίτερο!
Κάποιοι θέλουν να καταργηθούν τα κράνη των Αστυνομικών
που φοράνε τα ΜΑΤ και οι Ομάδες ΔΕΛΤΑ όταν επιχειρούν
για να αναγνωρίζονται είναι η δικαιολογία.
Και ερωτώ από ποιούς;
Από αυτούς που θα τους περιμένουν το βράδυ έξω από τα σπίτια τους;
Και πώς θα προστατεύονται από τις επιθέσεις;
Εκτός αν η Αστυνομία προσλάβει Ράμπο και Σβαρτσενέγκερ
που δεν χρησιμοποιούν κράνη!
Αθηναίος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου