Η αμερικανική επιτροπή εμπορίου (FTC - Federal Trade Commission), εξέδωσε επισήμως μια προσθήκη στις οδηγίες της που αφορά την αλήθεια στην διαφήμιση προϊόντων. |
Για το λόγο αυτό ζητά με νόμο την αποκάλυψη των αμοιβών που λαμβάνουν διάφοροι bloggers, καθώς και τις δωρεές που έχουν λάβει, η οποία θα απαιτεί από αυτούς που γράφουν κριτικές στο Διαδίκτυο να αποκαλύπτουν ξεκάθαρα, δωρεές ή πληρωμές που έχουν λάβει από τις εμπλεκόμενες εταιρίες. Για όσος δεν συμφωνήσουν προβλέπονται πρόστιμα έως και τα 11.000 δολάρια. Παρόλο που πολλοί αναρωτιούνται εάν η FTC θα έπρεπε να έχει την αρμοδιότητα να ρυθμίζει αυτό που θεωρούν ως ελευθερία έκφρασης του ατόμου, η επιτροπή υποστηρίζει πως αυτό είναι μια απλή προέκταση σε ήδη εφαρμοσμένους κανόνες για να σταματήσει την παραπλάνηση στην αγορά. Εν τέλει, πιστεύουν πως θα βοηθήσει τους καταναλωτές να κάνουν αγορές με βάση την σωστή πληροφόρηση, όταν ψάχνουν για πληροφορίες στο Διαδίκτυο. |
Αλήθειες και ψέματα για την κλιματική αλλαγή
-
* Γράφει ο Ιωάννης Λυριντζής, Διακεκριμένος Καθηγητής Φυσικών Επιστημών
στην Αρχαιολογία, Πολιτιστική Κληρονομιά και Παλαιοπεριβάλλον, Κοσμήτορας
Τάξης Θε...
Πριν από 27 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου