ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΟΡΙΩΝ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
Το μπελά μας θα βρούμε από τις εισπρακτικές εταιρίες και αυτή τη φορά θα είναι συνένοχος και το κράτος, αφού ανακοινώθηκε επίσημα η συνεργασία εφοριών με ιδιωτικές εισπρακτικές! Σ' όλους έχει τύχει να μας παίρνουν τηλέφωνο μεσημεριάτικο για να μας πουν με αγενέστατο τρόπο ότι θα κινηθούν οι όποιες νομικές διαδικασίες, αν να πληρώσουμε μια δόση που μπορεί να ξεχάσαμε βρε αδελφέ!
Τώρα αυτές οι εισπρακτικές θα μπουν στο σπίτι μας με την αιγίδα του κράτους, αφού θα υπάρξει συνεργασία των εφοριών με τις εισπρακτικές, για να μας αναγκάσουν σαν πληρώσουμε!
Άντε και σε ανώτερα! Ανακοινώστε συνεργασία και με βασανιστές να μας κάνουν φάλαγγες και να μας παίρνουν το κεφάλι!
Ρε ΟΥΣΤ!
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 14 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου