Το NewsIt αποκαλύπτει πρώτο την πρόταση του υπουργείου Απασχόλησης για την περικοπή των αποζημιώσεων από τις απολύσεις.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας η πρόταση του υπουργού Ανδρέα Λοβέρδου είναι οι αποζημιώσεις να μειωθούν κατά 50% μέσω της μείωσης του χρόνου προειδοποίησης...
Σήμερα ο χρόνος που ένας εργοδότης μπορεί να προειδοποιήσει έναν εργαζόμενο που προτίθεται να απολύσει είναι 24 μήνες. Σύμφωνα με την πρόταση του Ανδρέα Λοβέρδου ο χρόνος αυτός μειώνεται στους 4 μήνες.
Αν δηλαδή ένας εργοδότης προειδοποιήσει 4 μήνες νωρίτερα τον εργαζόμενο που θέλει να απολύσει τότε θα του χορηγεί τη μισή από την αποζημίωση που του ορίζει ο νόμος. Εάν η απόλυση γίνεται χωρίς προειδοποίηση τότε ο εργαζόμενος θα παίρνει όλη την αποζημίωσαη όπως προβλέπεται σήμερα.
Επίσης στο Προεδρικό Διάταγμα ορίζεται ότι για προσφυγή σε διαιτησία θα πρέπει να υπάρχει συναίνεση και από τις δύο πλευρέ
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 3 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου