Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

Ο Δημήτρης Κιντής παραιτήθηκε από την ΑΕΚ


Ο κύκλος των παραιτήσεων από το διοικητικό σχήμα της ΑΕΚ αναμενόταν να συνεχιστεί. Τις τελευταίες ημέρες, το κλίμα στην ΠΑΕ ήταν κάτι παραπάνω από τεταμένο και όλα έδειχναν ότι ο Στέλιος Μανωλάς θα περάσει την πόρτα της εξόδου.

Ωστόσο, αυτό δεν έγινε. Αντίθετα, ο πρόεδρος της Ένωσης, Δημήτρης Κιντής, προκάλεσε έκπληξη, καταθέτοντας στους μετόχους την παραίτησή του.

Ο Δημήτρης Κιντής εξέδωσε ανακοίνωση, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του συλλόγου, στην οποία αναφέρει:

«Πριν αναλάβω την προεδρία της ΑΕΚ, έθεσα ως μοναδική προϋπόθεση, για να επανέλθω [�] σε οποιαδήποτε θέση, συμπεριλαμβανομένης αυτής του προέδρου, τη σύνταξη ενός business plan, στο οποίο θα καταγράφονται σαφώς στόχοι, πόροι, ευθύνες κι αρμοδιότητες και στο οποίο θα δεσμευθούμε, διοίκηση, μέτοχοι και τεχνική ηγεσία. Οίκοθεν νοείται ότι, εάν δεν καταλήξουμε σε ένα κοινώς αποδεκτό business plan [�] προσωπικά δε θα έχω θέση στη διοίκηση της ΑΕΚ. Κρίνοντας ότι αυτό δεν είναι πλέον εφικτό, υπέβαλα την παραίτησή μου, ευχαριστώντας τους μετόχους της ΑΕΚ για την τιμή που μου έκαναν και την ευκαιρία που μου έδωσαν, έστω και για λιγότερο από δύο μήνες, να κάνω το παιδικό μου όνειρο πραγματικότητα.

Δεν πρόκειται να κάνω καμία άλλη δήλωση, διότι οι εξελίξεις θα είναι πιο εύγλωττες. Τεθείσες σε κίνηση από τη μωρία και την απληστία ορισμένων, θα τους οδηγήσουν συντόμως, έκπληκτους και τσαλακωμένους, στην έξοδο. Τότε θα είναι η ώρα να πούμε πολλές ιστορίες από το θαυμαστό κόσμο του ποδοσφαίρου. Αντιλαμβάνομαι πλήρως την ανάγκη τους να εφευρίσκουν εν τω μεταξύ φανταστικούς εχθρούς, ώστε, αφενός να έχουν έτοιμη τη δικαιολογία κι αφετέρου να δρουν ανενόχλητοι στο παρασκήνιο, αλλά έχω πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνω στη ζωή μοy
απο Madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου