Γερμανική αστυνομία συνέλαβε 11 άτομα έπειτα από την υβριστική επίθεση και την κακοποίηση εναντίον τριών Ελλήνων από ομάδα νεαρών το βράδυ της Παρασκευής προς Σάββατο στο βορειοανατολικό προάστιο του Βερολίνου Πάνκοβ, όπως ανακοινώθηκε από την γερμανική αστυνομία Οι δέκα άνδρες και μία γυναίκα που συνελήφθησαν είναι ηλικίας 17 έως 20 ετών και κατηγορούνται για διατάραξη κοινής ησυχίας, σοβαρές σωματικές βλάβες και κλοπή, τόνισε χθες βράδυ η αστυνομία.
Σήμερα οι νεαροί, εναντίον των οποίων δεν υπάρχει προηγούμενη κατηγορία για ρατσιστική επίθεση στο παρελθόν, πρόκειται να οδηγηθούν ενώπιον του δικαστή για την επίσημη απαγγελία κατηγοριών.
Μία ομάδα, εμφανώς μεθυσμένων, νεαρών είχαν καθυβρίσει με ρατσιστικού περιεχομένου φράσεις κι επιτέθηκαν σε δύο Έλληνες 27 και 28 ετών και μία Ελληνίδα 25 ετών σ’ ένα πρατήριο καυσίμων. Οι δύο νεαροί Έλληνες τραυματίσθηκαν στο πρόσωπο.
απο madata.GR
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Όταν η οικονομική κρίση χτυπά τα λαϊκά στρώμτα, τότε ο ρατσισμός βρίσκει πρόσφορο έδαφος να αναπτυχθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφή