Μία ακόμα επιτυχία για την Ελληνική Αστυνομία. Συνέλαβε το πρωί έναν 78χρονο αγρότη για τον οποίο ήδη σχηματίζεται δικογραφία,προκειμένου να παραπεμφθεί στο αυτόφωρο. Για την "απελευθέρωσή" του οι...υπόλοιποι αγρότες συζητούν με τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ.Σανιδά - ο οποίος δήλωσε αναρμόδιος - και με τον εισαγγελέα ποινικής δίωξης. Στο πλευρό των αγροτών και οι εργαζόμενοι στα πλοία, οι οποίοι δήλωσαν ότι μέχρι να αποχωρήσουν οι αστυνομικές δυνάμεις δεν θα αποπλεύσει κανένα πλοίο για την Κρήτη.(http://www.newsblog.gr
Aπο troktiko
Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009
Επιτυχία της ΕΛ.ΑΣ. Συνέλαβε 78χρονο αγρότη στον Πειραιά!
Ετικέτες
αγροτης,
ηλικιωμενος,
συλληψη,
polise
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου