Στο οριο του γελοιου εχουν φθασει κυβερνησει και αγροτες. Απο την μια το αναλγητο κρατος
εχει βαλει τα ΜΑΤ να φυλανε τις εξοδους στο Πειραια, κι απο την αλλη οι αγροτες θελουν να
πανε μια βολτουλα στο κεντρο της Αθηνας με τα γνωστα επακολουθα.
ΜΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 6 δευτερόλεπτα


Η ντροπή είναι εκείνου που δεν ακούει, αλλά χαρίζει απλώχερα πέρα δώθε.
ΑπάντησηΔιαγραφή