Ένας ακόμα φαντάρος μας αυτοπυροβολήθηκε και έχασε την ζωή του σε μονάδα του Νομού Έβρου. Ο 20χρονος στρατιώτης μόλις είχε επιστρέψει από άδεια και καταγόταν από τις Καλύβες Πολυγύρου Χαλκιδικής. Το θανατηφόρο συμβάν έγινε στη 1.20 τα...ξημερώματα και διακομίστηκε αμέσως στο 496 στρατιωτικό νοσοκομείο και μετά στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.Ο φαντάρος αυτοπυροβολήθηκε στην σκοπιά. Παιδιά λίγο κουράγιο. Και μην τα κρατάτε μέσα σας. Πηγαίντε στον διοικητή αν βλέπετε ότι δεν αντέχετε. Θα σας ακούσει. Δεν μπορεί να κάνει αλλιώς...http://www.defencenet.gr
απο τροκτικο
Η ηρωική απάντηση του Φυλακίου της Ψιλής Άμμου το 1976 στη Σάμο!
-
Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης
έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης
Υπάρχουν σελίδες της σύ...
Πριν από 6 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου