Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

ΧΘΕΣ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ


Λοιπόν τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα στην πραγματική οικονόμια και όταν λέω πραγματική
εννοώ κάτω στην βάση, στο λαο, σε μας.Μου συνέβη το εξής χθές το μεσημέρι που με έκανε
να αισθανθώ πολύ άσχημα.Γύρω στις δυόμιση πήγα στο μάρκετ να ψωνίσω μερικά πράγματα
Πήρα λοιπόν το καρότσι καιτο πρώτο που πήρα ήταν 2 συσκευασίες ενφιαλωμένο νερό όπως
καταλαβαίνεται το καρότσι γέμισε με την πρώτη.Μετά έβαλα μέσα διάφορα πράγματα που
είχα γραμμένα σε χαρτί για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα πάρω τίποτα παραπάνω.
Τα τοποθέτησα γύρω άπο τα νερά, και άπο πάνω ,με αποτέλεσμα το καρότσι να φαίνεται
υπερβόλικα γεμάτο.Καθώς γυρνούσα και χάζευα παρατήρησα μάτια να κοιτάνε το καρότσι και
εμένα, με μεγάλη περιέργεια ,λες και ήμουν κάτι αξιοπερίεργο, γρήγορα κατάλαβα, το καρότσι
προκάλεσε την περιέργεια, νόμιζαν οι άνθρωποι ότι θα ήμουν κανένας προύχωντας[που να ήξεραν].
Κοίτα που όποιος έχει γεμάτο καρότσι πλέον γίνεται θέαμα σκέφτηκα......
Καλύτερα μην σας πω τι μπινελίκια έριξα και σε ποιούς από μέσα μου, γιατί θα χάσεται
πάσα ιδέα για μένα όσοι έχετε την ατύχια και με ξέρετε.Πραγματικά αισθάνθηκα άσχημα
βλέπετε τυνχάνω και ευαίσθητος άνθρωπος.Πηγαίνωντας στο ταμείο προβληματισμένος αλλά
χαμογελάστος γιατί η ταμείας ήταν πως να το κάνουμε αστέρι, μονολόγησα [δεν θα πεθάνουμε
ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη]και αφού πλήρωσα το αστρονομικό ποσό των 85 ευρώ έφυγα........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου