Ο Υπουργός εξωτερικών αντέδρασε στις δηλώσεις της Γερμανίδας πρέσβειρας στη FYROM Ulrike Knotz, ότι η χώρα θα μπει στην Ε.Ε. το 2020, με νέο όνομα -Βόρεια Μακεδονία- και θα έχει νέα διακυβέρνηση, στην οποία θα ηγείται ένα νέο κόμμα και τα παιδιά θα μαθαίνουν Αλβανικά, από το νηπιαγωγείο!
Συνέστησε στην πρέσβειρα να μην υπερβαίνει τις αρμοδιότητές της στη χώρα και να μην αγγίζει τόσο ευαίσθητα θέματα.
...
Στους Αλβανούς άρεσαν πολύ οι δηλώσεις της, πάντως!
Vodenka, σου το ΄παμε πολλές φορές και με υπευθυνότητα: Θα το διαλύσετε το κρατίδιο, με τον μισελληνισμό, που φυτέψατε στους ανθρώπους.
ΑΠΟ taxalia
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου