"Σήμερα το μεσημέρι στις 15.30 καταγγέλθηκε από τον πρόεδρο της Φυσικομαθηματικής Σχολής του Πολυτεχνείου στου Ζωγράφου μεγάλης έκτασης φθορά στις εγκαταστάσεις, στα εργαστήρια αλλά και κλοπή τεχνολογικού εξοπλισμού, στα κτίρια της Πολυτεχνειούπολης. Υπολογιστες, σκάνερ, μηχανήματα αξίας είχαν κλαπεί απο τους γνωστούς αγνώστους. Ο πρόεδρος της Σχολής μετά από έγγραφη άδεια από τον Πρύτανη, φώναξε... την αστυνομία η οποία εισήλθε στο χώρο του Πολυτεχνείου στην περιοχή του Ζωγράφου. Προανάκριση λένε από την ΓΑΔΑ ότι διενεργεί το τμήμα Ζωγράφου, ουσιαστικά την υπόθεση όμως έχει αναλάβει ο Διευθυντής Ασφαλείας Γιάννης Δικόπουλος. Η υπόθεση είναι σοβαρή αφού, από πρωτες πληροφορίες, οι δύο σχολές έχουν λεηλατηθεί και καταληστευτεί απο τα γνωστά καθίκια των υποτιθέμενων αντιεξουσιαστών
Δεν το βλέπουμε καλά το Τμήμα Ζωγράφου. Ας στείλει καμιά διμοιρία ΜΑΤ εκεί ο Ραχωβίτσας απόψε μήπως πιάσει κανέναν και ξεβρωμίσει ο τόπος."
http://adiakritos.blogspot.com/2009/03/blog-post_2531.html
Αναρτήθηκε από troktiko
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 1 ώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου