Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

H ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥ

Ξαφνικά πιάνουν κάποιον φοβεροί και αβάσταχτοι πόνοι από ένα δόντι….
Πέφτει κάτω, δεν μπορεί να κρατηθεί, ουρλιάζει…..
Η γυναίκα του ψάχνει για κάποιο οδοντογιατρό αλλά δεν βρίσκει κανένα…
Ήταν Σάββατο βράδυ.
Τον παίρνει και πάνε στο νοσοκομείο που εφημέρευε.
Τον αρπάζουν αμέσως και αρχίζουν οι εξετάσεις!!!!
Βρε παιδιά, το δόντι μου πονάει, κάντε κάτι.
Του δίνουν ένα παυσίπονο ισχυρό αλλά δεν τον πιάνει.
Τότε ο εφημερεύων γιατρός του λέει, "να πάτε στον τρίτο όροφο που είναι ο ψυχίατρος και ο ψυχαναλυτής κάποιος θα σε βοηθήσει".
Μα γιατρέ μου το δόντι μου πονάει, δεν έχω κάποιο ψυχικό πρόβλημα…
Ακούσατε κύριε τι σας είπα, στον τρίτο όροφο.
Τι να κάνει, πάει στον τρίτο, τον παίρνουν μέσα και έρχεται ο γιατρός, λέει το πρόβλημα του και ο γιατρός του λέει, «φύγε και μέχρι να πας σπίτι σου θα λες από μέσα σου, συνέχεια χωρίς να σταματήσεις, ΔΕΝ ΠΟΝΑΩ ΔΕΝ ΠΟΝΑΩ!!»

Μα γιατρέ μου τι είναι αυτά που μου λέτε..

Φύγε και κάνε αυτό που σου είπα.

Στη διαδρομή προς το σπίτι του, έλεγε από μέσα του.
ΔΕΝ ΠΟΝΑΩ ΔΕΝ ΠΟΝΑΩ ΔΕΝ ΠΟΝΑΩ……

Όταν φτάσανε στο σπίτι τους σαν θαύμα ο πόνος του είχε φύγει!!!!!

Μπαίνουν μέσα, και ετοιμάζονται για ύπνο.

Την άλλη μέρα πάει στο καφενείο και άρχισε να λέει όλη την χθεσινή του περιπέτεια. με το δόντι του.
Όταν πέσαμε για ύπνο μου ήρθε να κάνω έρωτα με τη γυναίκα μου.
Πέντε φορές….κάναμε έρωτα!!!!

Καλά πως τα κατάφερες, των ρωτούν οι φίλοι του, εσύ με το ζόρι έκανες έρωτα με τη γυναίκα σου.

Ξέρετε ρε παιδιά, έλεγα συνέχεια από μέσα μου. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου