Η Αθανασία Τσουμελέκα περίμενε την επίσημη ανακοίνωση της τιμωρίας της από την IAAF. Αυτό έγινε τη Μεγάλη Πέμπτη, αφού η παγκόσμια ομοσπονδία κλασικού αθλητισμού επικύρωσε την ποινή της «χρυσής» Ολυμπιονίκου της Αθήνας στα 20.000 βάδην. Ήτοι, πως η Ελληνίδα πρωταθλήτρια θα αναγκαστεί να μείνει δυο χρόνια εκτός αγώνων, εξαιτίας της χρήσης ερυθροποιητίνης.
Η Τσουμελέκα υποβλήθηκε σε έλεγχο, κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της στο Καρπενήσι τον περασμένο Αύγουστο και εκεί βρέθηκε πως είχε κάνει χρήση της απαγορευμένης ουσίας. Πάντως, ήδη η σταρ από την Πρέβεζα έχει ανακοινώσει την αποχώρησή από την ενεργό δράση.
Αναρτήθηκε από Betgreece
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου