νηστεύω τη σαρακοστή το κρέας δεν αγγίζω
το νόημα ξέρω, μα πολύ, τον άνθρωπο τσακίζω
τις άλλες μέρες με φωνή, οχλοβοή και αδηφαγία
σκοτώνω ότι κέρδισα απ’ της νηστείας την ουσία
έχω παιδιά, τα αγαπώ; καμία δεν έχει σημασία
έχω καρδιά; μα τι να πω, δεν βλέπω να’ χει αξία
νηστεύω τις σαρακοστές και νοιώθω τόση ανία
κατάντησε η νηστεία μου, μεγάλη να’ ναι αμαρτία
τη σπούδασα την άτιμη, στη φειδωλή τη γεύση
όμως βλέπω, πως μέσα μου, έχω τρικυμιώδη πλεύση
καταποντίζονται οι χαρές μου, από τα τόσα κρίματα
μέσα στη φτήνια της ψυχής, που μένει χωρίς χρήματα
έχω ανάγκη λυτρωμού, να διώξω όλα τα πάθη
να σταματήσω να πονώ μέσα στα τόσα λάθη
να μεταφέρω τη νηστεία στο καθημερινό τσουκάλι
να στήσω τρικούβερτο χορό, να πω όλα χαλάλι
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου