Αυτό που έγινε απόψε είναι τρομερά άσχημο κάτι πρέπει να γίνει δεν είναι δυνατό να
σκοτώνονται άνθρωποι έτσι για το τίποτε.Δεν ξέρω τι άλλο να πώ πραγματικά λυπάμαι
για το παιδί που χάθηκε απόψε.Κάποιοι πρέπει να ξυπνήσουν και να κάνουν αυτό για το
οποίο τους βάλαμε, να διοικούν αυτή την χώρα. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΕΔΩ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΜΟΙ.
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου – Αναφορές για 3 τραυματίες
-
Το μεσημέρι της Πέμπτης 25 Ιουνίου, ένα πυροσβεστικό ελικόπτερο
κατέπεσε στη... Λίμνη Αώου, κοντά στο Μέτσοβο, προκαλώντας άμεσο
συναγερμό στις αρχ...
Πριν από 29 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου