Και τι λέει;
''Θέλω μια Ελλάδα με αυτοπεπoίθηση που γεναιόδωρα θα άφηνε το όνομα Μακεδονία στους γείτονες χώρις να παθαίνει υστερία''
Εγώ πάλι νομίζω ότι με αυτοπεποίθηση και χωρίς υστερίες πρέπει να αφήσουμε τους Τούρκους να πάρουν τη Θράκη και το Αιγαίο, τους Αλβανούς την Ήπειρο, χωρίς υστερίες να αφήσουμε να έρθουν στην Ελλάδα άλλα 3-4 εκατομύρια λαθρομετανάστες, χωρίς υστερίες να τους βαφτίσουμε Έλληνες και να τους αφήσουμε να ψηφίζουν κ.τ.λ.
Και όλα αυτά πάντα με αυτοπεποίθηση και χωρίς Ελληνάρες....
Μωρέ μήπως είναι καλύτερα να παραμείνω ''υστερικός'' και ''Ελληνάρας'';
http://egersis.blogspot.com/
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων.
Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338), σέ ἡμέρες...
Πριν από 3 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου