«Είναι σημαντικό από μια ομάδα με τόσα εκαταμμυρία φίλους και φανατικούς φίλους όπως έχει ο Ολυμπιακός πήρε το βραβείο του fair play μετά τον Εργοτέλη. Ο Ολυμπιακός είχε παραδειγματική συμπεριφορά στους αγωνιστικούς χώρους».
ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ,ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ.
ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ,ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΕΚΟΨΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΟ.
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 10 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου