Προσέξτε καλά αυτό το βίντεο και θα καταλάβετε τι γίνεται,το μόνο κατα την γνώμη μου λάθος είναι ότι στην Ελλάδα υπάρχουν αυτή την στιγμή ανεπίσημα τουλάχιστον 2-3 μύρια ισλαμιστές και θάρθουν και άλλοι αφου είναι πύλη εισόδου.Μόνο όλος ο στόλος της Ευρώπης αν φυλάει το Αιγαίο Πέλαγος ίσως γίνει κάτι!!Και τα σύνορα της Ισπανίας επίσης.ΑΛΛΙΩΣ ΠΙΑΣΕ ΤΟ ΑΒΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ!!Αυτά τα λένε ειδικοί και όχι εμείς.
Κατεστραμμένα τα 5 γεφύρια στον Ενιπέα
-
Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι
κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το
νερό ήταν μέχρι...
Πριν από 6 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου