Σάββατο 30 Μαΐου 2009

Το παιδί της στα ναρκωτικά....



Μήνυμα από την Αναστασία...

Καλησπέρα.Παίρνω το θάρρος να σου στείλω email κι αυτό γιατί κάποιος μου είπε, οτι ίσως και να μπορούσες να με βοηθήσεις να έρθω σε επαφή με άτομο που να έχει γνωριμίες και κατ' επέκταση κάποια επιρροή ,μέσα στον χώρο του ΟΚΑΝΑ μήπως και μπορέσω να μπει πιο γρήγορα στο πρόγραμμα ο γιος μου.Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση που ζούμε όλοι εδώ μέσα.Χωρίς υπερβολή και για να με λυπηθεί κάποιος, σου λέω και επιτρεψέ μου τον ενικό σκέφτομαι τα χειρότερα!
Ιδιαίτερα τις νύχτες νοιώθω να βυθίζομαι σ' ένα κόσμο που αρχίζει να με τρομάζει....και όσο μπορώ και σκέφτομαι καλά είμαι !Με φοβίζει το να πάψω να σκέφτομαι και χαθώ σε διαδρομές άγνωστες και χωρίς γυρισμό!Δεν είναι η ποιότητα ζωής που ονειρεύτηκα να ξυπνάω κάθε πρωί αν κοιμηθώ , και να βλέπω τον έναν να βγαίνει στην ζητιανιά για να μπορέσει να την βγάλει άντε μια μέρα ακόμα,να έχω τον άλλον καθαρό ακόμα και να κοιμάμαι με τα μάτια ανοιχτά, γιατί με τρώει σαν σαράκι η αμφιβολία ότι πολύ εύκολα κι αυτός μπορεί να επιστρέψει στην κόλαση των ουσιών αφού βλέπει και μυρίζει ακόμα τον θάνατο που κυκλοφορεί ανάμεσά μας .
Πίστεψέ με δεν το αντέχω ....και απο την άλλη να έχω εξαντληθεί οικονομικά για να μπορώ να κρατάω ακόμα αυτό το σπίτι, να πληρώνω μικρουποθέσεις δικαστικές του παρελθόντος που έχουν μεταφερθεί στο σήμερα και να φτάνω ....το λέω χωρίς να νοιώθω άσχημα κάποιες φορές να του δίνω για να μην γυρίζει στους δρόμους ζητιανεύοντας!
Το βλέπω το καταλαβαίνω το πιστεύω ότι και αυτός θέλει να ξεφύγει και περιμένει αυτήν την μέρα που θα τον καλέσουν στο πρόγραμμα σαν μέρα λύτρωσης!
Ενα πρόγραμμα που τόσο άδικα τον πέταξαν, ενώ ήξεραν ότι ήταν απο τις ελάχιστες περιπτώσεις που δεν είχε δώσει δικαίωμα ποτέ μα ποτέ παραβατικότητας.
Αν κάποιος μπορεί , ας μας βοηθήσει και λέω ΜΑΣ γιατί κι εγώ όλα αυτά τα χρόνια μέσα στον εφιάλτη της ηρωίνης ζω...και νοιώθω τις αντοχές μου να μειώνονται!!
Σ ευχαριστώ για τον χρόνο σου..και περιμένω μήνυμά σου!
Να έχεις μια όμορφη μέρα.

Σχόλιο:
Αναστασία δεν γνωρίζω κάποιον από τον ΟΚΑΝΑ.
Πιστεύω όμως ότι κάποιοι που θα διαβάσουν το μήνυμά σου θα σου δείξουν κάποιο δρόμο.
Υπάρχουν μεγάλες λίστες αναμονής απ΄όσα γνωρίζω.
Αθηναίος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου