Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

ΕΒΑΛΑΝ ΦΥΛΑΚΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!ΜΠΡΑΒΟ

Αν αυτό δεν είναι καραμπινάτο προεκλογικό νταλαβέρη τι είναι?
Για να εξηγούμε σε λίγες μέρες τα σχολεία σταματούν λόγω καλοκαιριού για να είμαι ακριβής σε 13 μέρες με τα Σαββατοκύριακα.Σε ένα σχολείο στα ΠΕΤΡΆΛΩΝΑ λοιπόν σήμερα είδα με μεγάλη μου έκπληξη ότι έβαλαν φύλακα για τα παιδιά.Έίμαι σίγουρος ότι αυτό έγινε και αλλού.ΟΛΟ το χρόνο που ήταν οι φύλακες?Έχετε πολύ πλάκα τελικά,όλα για την ψήφο λοιπόν?Υπ' όψιν είμαι εκεί κάθε μέρα και ξέρω τι λέω!!

2 σχόλια:

  1. Όπα όπα τι έγινε λέει; Από πότε μπαίνουν φύλακες στα δημοτικά;
    Κι εγώ ξέρω τι λέω, γιατί τυγχάνω σχολικός φύλακας. Το ότι μπήκε τώρα, σίγουρα δεν έχει να κάνει με τη σχολική περίοδο, γιατί οι φύλακες έχουμε σαν αρμοδιότητα το σχολικό κτήριο, και εργαζόμαστε όλο το χρόνο, και πέραν της διάρειας της σχολικής χρονιάς.
    Από την άλλη, δεν έχω ακούσει για φύλακα δημοτικού σχολείου. Στο δικό μου δήμο, οι πιο ευνοημένοι (βυσματίες) έχουν τοποθετηθεί σε σχολεία (γυμνάσια και λύκεια πάντα) που λειτουργούν μόνο μία βάρδια. Οπότε βγάλε συμπέρασμα τι βύσμα έχει αυτός για να μπει σε δημοτικό..
    Τι λέω.. αυτός έχει όλη τη μπαλαντέζα, και τη γεννήτρια μαζί!
    Αν μπορείς σε παρακαλώ ρώτα (ή μάθε τέλοσπάντων) αν είναι αορίστου χρόνου ή συμβασιούχος, και αν έχουν όλα τα δημοτικά του δήμου φύλακες.

    Για το αν είναι προεκλογικό δεν το συζητάω... κάνει μπαμ!

    Πάω να χτενίσω τις τρίχες που μου έπεσαν όταν διάβασα το post σου..


    ©

    ΑπάντησηΔιαγραφή